Dit is zo waar, of die vrouwen die altijd maar laarzen / boots dragen, zelfs als ze een korte broek hebben, dan nog van die halve klompenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn vergeten om 'vrouw' te zijn.
ff afgezet tegen landen als Zuid-Amerika, Zuid-Europa etc. Cammon, zie hoe onze vrouwen zich (saai) kleden. Op stap zelden een leuk jurkje aan of mooie muiltjes, maar altijd broek en gympen aan. Niet mooi voor de man
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Helemaal als je een Nederlandse vrouw bent, tikje te arrogant en zogenaamd "zelfverzekerd", die zien het als een bevestiging van hun eigen kunnen, een bevestiging van hun individualisme/vrouw zijn![]()
Je mist niets aan die meiden, daar moet je echt met een boog om heen lopendie zijn het type eat-love-pray met julia roberts of een mislukte versie van SATC
![]()
Sup bro, was je K.O gegaan vannacht ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef Stokstaart het volgende:
Het belangrijkste argument: vrouwen hebben een kut en zijn derhalve neukbaar blijft echter wel overeind.
Derhalve onwaar en je stelling pertinent verworpen.
Inderdaad, dit vind ik een goed idee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:28 schreef coban het volgende:
HET IS NIET WAAR. DAT DIT KAN IN NEDERLAND. ALLE VROUWEN OP DE BRANDSTAPEL.![]()
Wat is er? Vannacht niks aan de hand manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:28 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Sup bro, was je K.O gegaan vannacht ?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is er? Vannacht niks aan de hand man
Ze gaan haar alleen geen Barbie meer noemen maar Yolanthe..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef ZureLucht het volgende:
Daarom komt er binnenkort een nieuwe Barbie op de markt. The Divorce Barbie. Is wel wat duurder dan de gewone.
Je krijgt het huis van Ken, zwembad van Ken, de auto van Ken en nog veel meer dingen van Ken.
Je ken de pot op..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef ZureLucht het volgende:
Daarom komt er binnenkort een nieuwe Barbie op de markt. The Divorce Barbie. Is wel wat duurder dan de gewone.
Je krijgt het huis van Ken, zwembad van Ken, de auto van Ken en nog veel meer dingen van Ken.
De citruspers!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:30 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ze gaan haar alleen geen Barbie meer noemen maar Yolanthe..
Ja was mooie tijd man geloof ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]![]()
Je ging ff liggen en de boy was gone
MOET JE KOPEN JONGUH. DAN KUN JE LEKKER SPELEN ENZO. DAN HOEF JE NIET MEER TE ZEIKEN OP HET INTERNET OP ANDERE MENSEN. HIHI, GOED BEDACHT HE?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef ZureLucht het volgende:
HAHAHAquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:30 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ze gaan haar alleen geen Barbie meer noemen maar Yolanthe..
Dit is niet waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar ze vandaan komen hoor, 't is de mentaliteit.
Het feit dat ze "sterk" denken te zijn maar vanbinnen heel onzeker zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jij hebt vast een strak kutje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef linpunt het volgende:
[..]
ook weer zo'n vrouwen iets, denken dat ze beter zijn, het enige waar jullie beter in zijn, is kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:33 schreef nightday2011 het volgende:
in mijn mening zijn vrouwen gewoon beter in alles en zijn mannen dat niet. Als vrouwen de baas waren dan was alles beter geweest
Spuiten met je pik zal je!quote:
'muiltjes'quote:Op stap zelden een leuk jurkje aan of mooie muiltjes,
Hoe moet ik dat zien? Omdat ik 1 tshirt heb waarin ik slaap met hello kitty erop bezoek ik louter ILoveAsian-feestjes, eet ik sushi met een nepbril in een starbucks waar ik webcamfoto's maak met mijn macbook die ik op facebook zet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt vast een strak kutje.
Maar Japanse vrouwen zijn helemaal te kut voor woorden in hun stijl. Vooral die hello kitty bullshit (waar jij kennelijk ook aan meedoet) is fucked up en twisted.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:36 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Spuiten met je pik zal je!
[..]
'muiltjes'
'muiltjes'
'muiltjes'
JAquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Omdat ik 1 tshirt heb waarin ik slaap met hello kitty erop bezoek ik louter ILoveAsian-feestjes, eet ik sushi met een nepbril in een starbucks waar ik webcamfoto's maak met mijn macbook die ik op facebook zet?
please, nigga.
Zoals jij praat heb je vast een klein stokstaartje. Zo eentje die graag rond loopt op Air Max, in een vale spijkerbroek, oversized shirt, blond stekeltjes haar en een taatoe.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt vast een strak kutje.
Maar Japanse vrouwen zijn helemaal te kut voor woorden in hun stijl. Vooral die hello kitty bullshit (waar jij kennelijk ook aan meedoet) is fucked up en twisted.
Godverdomme, ik ken ook een aziatische, perfecte omschrijving.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Omdat ik 1 tshirt heb waarin ik slaap met hello kitty erop bezoek ik louter ILoveAsian-feestjes, eet ik sushi met een nepbril in een starbucks waar ik webcamfoto's maak met mijn macbook die ik op facebook zet?
please, nigga.
Sorry hoor maar de man is niet echt iets waar ik van sta te kijken. de gemiddelde man is onzeker, kleed zich niet goed, kunnen niet dansen, hebben geen charisma en om het uiterlijk maar niets te zeggen. maar het is altijd nog beter dan 100 jaar geleden ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:35 schreef megadick het volgende:
[..]
ook weer zo'n vrouwen iets, denken dat ze beter zijn, het enige waar jullie beter in zijn, is kinderen krijgen.
voor de rest lopen jullie in alles achter (kijk maar eens in de sport, in alles zijn jullie minder..)
de gemiddelde vrouw is een kut hoerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:40 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar de man is niet echt iets waar ik van sta te kijken. de gemiddelde man is onzeker, kleed zich niet goed, kunnen niet dansen, hebben geen charisma en om het uiterlijk maar niets te zeggen. maar het is altijd nog beter dan 100 jaar geleden ?
Vroeger nam je als vrouw gewoon een dans aan op verzoek van de man, nu proberen mannen klungelig tegen vrouwen aan te dansen. De rollen zijn compleet omgekeerd in een luttele 50-100 jaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:40 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar de man is niet echt iets waar ik van sta te kijken. de gemiddelde man is onzeker, kleed zich niet goed, kunnen niet dansen, hebben geen charisma en om het uiterlijk maar niets te zeggen. maar het is altijd nog beter dan 100 jaar geleden ?
Ga lekker koken met je verzuurde kutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Zoals jij praat heb je vast een klein stokstaartje. Zo eentje die graag rond loopt op Air Max, in een vale spijkerbroek, oversized shirt, blond stekeltjes haar en een taatoe.
Droeftoeter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |