Negen Centimeter Nagels - Hoofd als een gat (buig voor degene die je dient, je zal krijgen wat je verdient)quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Junkie XL ft. Huub vd Lubben - Een beetje minder praten
haha "ik rij al de hele dag, mn handen zweterig op het stuur!"quote:Op maandag 27 juni 2011 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, het zou goed voor onze muziekexport geweest zijn, Radar Liefde, Geen Limieten, We gaan naar Ibiza
Slachter met de Hel wacht, Engel des Doods, ten Zuiden van de Hemel, het Regent Bloed, Jesus Redt, Masker van Dode Huid.........dat klinkt dan wel weer als pure poezie.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
Negen Centimeter Nagels - Hoofd als een gat (buig voor degene die je dient, je zal krijgen wat je verdient)
Sezoenen in de Afgrond is mooi. Voor wie de klok luidt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Slachter met de Hel wacht, Engel des Doods, ten Zuiden van de Hemel, het Regent Bloed, Jesus Redt, Masker van Dode Huid.........dat klinkt dan wel weer als pure poezie.
edit: Seizoenen in de Afgrond. Mooi, stil.
Het nummer van het beest, Breng je dochter.....naar het slachthuis. Metal blijft mooi.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Sezoenen in de Afgrond is mooi. Voor wie de klok luidt.
Individuele denkpatronenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het nummer van het beest, Breng je dochter.....naar het slachthuis. Metal blijft mooi.
Vijandig neukenquote:
Jij lijdt! (maar waarom?)quote:
Ja dat gaat hard zo. Maar dat brengt ons dichterbij God. En dan kunnen we weer neuken als een dier.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Deze zal voor de verandering wel lekker snel dicht zijn
Gelukzaligheid in slavernij tijdens de mars van de varkens op de dag dat de wereld weg ging.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja dat gaat hard zo. Maar dat brengt ons dichterbij God. En dan kunnen we weer neuken als een dier.
Precies. Jij en ik zitten hier samen in.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gelukzaligheid in slavernij tijdens de mars van de varkens op de dag dat de wereld weg ging.
Sterrenvrijers BVquote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
Precies. Jij en ik zitten hier samen in.
daarom noemde ik hem ookquote:
Tol Hansse is een held.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef Modus het volgende:
Radio 2.
Maar eh... R2 is de laatste jaren toch sowieso al heel veel meer NLtalig gaan draaien?
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:00 schreef Modus het volgende:
Ja duh. De tune van de waterstanden vroeger om 6:55u was nog betere muziek dan 3FM nu.
Slechter dan dat BBC Radio One tegenwoordig is kan bijna niet toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:00 schreef Modus het volgende:
Ja duh. De tune van de waterstanden vroeger om 6:55u was nog betere muziek dan 3FM nu.
Dat deden we in de jaren 50 en 60 al.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Straks gaan we net als de fransen alle bekende hits vernederlandsen.
quote:
Dan moet ik die ook maar eens bestellen dat is zeker de vrouwen versiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef ranja het volgende:
Ik vind Biet Het 3 leukerstaan ook veel covers op trouwens.
Links de Kinks is natuurlijk wel een klassiekertje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]maar dan wel met leuker teksten
http://www.musicmeter.nl/album/129541
dat zijn bijna allemaal covers maar wel erg tof
Juist.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef Seborik het volgende:
Ja, dat is de 'From the Kitchen to the Garage'-uitgave
quote:
Als Robert-Jan Booij en Frits Spits met pensioen gaan, is er geen betere zender dan Radio 2. Dat wil zeggen, in het aanbod van zenders die een beetje duidelijk via de ether te ontvangen zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:44 schreef belsen het volgende:
Op Radio 2 draaien ze overigens vaak betere muziek dan op 3FM.
of ik heb het verkeerde vak gekozen of ik zit de hele dag werkloos te typen, oh wacht allebei!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef dwerg het volgende:
Of ik heb het verkeerde vak gekozen, of het was vandaag te warm om te werken. Om vier uur heb ik iedereen naar huis gestuurd, ze vielen stuk voor stuk om.
Salaris, die goede oude tijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef dwerg het volgende:
Oh, ik doe nog steeds iets in de tuinbouw. Maar nu gewoon als dom personeel (okee, niet helemaal dom), en niet meer met een eigen bedrijf. Werkt eigenlijk best goed, gewoon elke maand je salaris op je rekening. Had ik eerder moeten doen.
Beide concepten hebben zo hun voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef dwerg het volgende:
Oh, ik doe nog steeds iets in de tuinbouw. Maar nu gewoon als dom personeel (okee, niet helemaal dom), en niet meer met een eigen bedrijf. Werkt eigenlijk best goed, gewoon elke maand je salaris op je rekening. Had ik eerder moeten doen.
En nog steeds cricket? * bartrid was toevallig in India voor de 1 day finale en gaat in Augustus 2 dagen Engeland India kijken. En Gloucestershire tegen Nederlandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef dwerg het volgende:
Als we een beetje doorlullen kan dat geopend worden op de laatste dag dat ze uitzenden...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.kinkfm.com/nie(...)1_oktober_aanstaande
Volgende deeltje dan maar dag kinkfm
Dat zag ik toch niet aankomen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.kinkfm.com/nie(...)1_oktober_aanstaande
Volgende deeltje dan maar dag kinkfm
Net een nieuwe restyle gehad in januari, nieuwe zender erbij 'x-rated' geen logische stap idd.quote:
Werk!quote:
Het is in ieder geval 1 van de meest slecht geproduceerdequote:Op donderdag 30 juni 2011 21:21 schreef Modus het volgende:
And justice for all is toch gewoon the best progmetal album never recorded by a progmetal band....
Ik heb meer problemen met die blikkerige drumsound. Maar ja, welk Metallica album heeft nou geen brakke drumsound?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:42 schreef Modus het volgende:
Dat wel ja maar ik ben er onderhand al zo aan gewend dat ik het niet echt meer als slecht maar meer als gewoon anders beschouw. Ik luister sowieso nooit zo bewust naar baspartijen dus dat je die nauwelijks tot niet hoort boeit me niet. In de gitaarpartijen zit sowieso al enorm veel eh hoe zeg ik dat laag? Trilt aan alle kanten mijn speakers uit...
Sinds wanneer drumt Meg White bij Metallica?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:55 schreef Mark het volgende:
Ongelooflijk dat dat inderdaad niet beter kan terwijl je de beste drummer van de wereld in je band hebt
Nee, dat is Ringo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
Sinds wanneer drumt Meg White bij Metallica?
In die tijd vond hem ik erg goed (op basis van de studioopnames maar wist niet wat ie live deed) maar hoorde pas later dat ie live nog wel eens een steekje liet vallen. Helemaal de laatste jaren schijnt ie erg veel problemen te hebben met zijn partijen uit die tijd live waar te maken. Maar ik moet wel zeggen dat ik op YT opnames gezien heb van rond 85/86 waar ie bv. Disposable Heroes behoorlijk strak naspeelt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:55 schreef Mark het volgende:
Ongelooflijk dat dat inderdaad niet beter kan terwijl je de beste drummer van de wereld in je band hebt
Klopt, meer artiesten zouden dat moeten doen. Zij zijn tenslotte de gastheer van de show.quote:
Je bedoelt vast Worcestershire.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef bartrid het volgende:
En nog steeds cricket? * bartrid was toevallig in India voor de 1 day finale en gaat in Augustus 2 dagen Engeland India kijken. En Gloucestershire tegen Nederland
Ja verkeerde county inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:17 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Worcestershire.
Nee, ik speel zelf niet meer, volg het nog wel. Als we op vakantie zijn in Engeland willen we ook nog wel een wedstrijd bezoeken. Twee jaar geleden hebben we ons (ondanks een paar regenonderbrekingen en hinderlijke vliegjes) best vermaakt bij een lokale wedstrijd in Yorkshire.
Ik heb de Beastie Boys eens 20 minuten bezig gezien met het overtuigen van een tent vol met stronken belgen dat ze toch echt even een stapje achteruit moesten doen om de levens van de eerste rij te reddenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Klopt, meer artiesten zouden dat moeten doen. Zij zijn tenslotte de gastheer van de show.
Ik heb ook soms bij concerten gestaan waar de eerste rijen bijna geplet werden door de druk van achteren en zelden werd er iets van gezegd. Volgens mij wel ooit bij The (international) Noise Conspracy, maar goed, dat zijn sowieso helden.
Eh, ja, en jij dan...quote:Ben Saunders zag vrouwen als stuk vlees
AMSTERDAM - Ben Saunders heeft in het verleden heel wat vrouwen versleten. In Grazia onthult hij dat hij in het verleden soms wel drie of vier vrouwen op een dag heeft gehad.
"Ik zag vrouwen toen gewoon als een stuk vlees", zegt de 27-jarige winnaar van The Voice of Holland in het tijdschrift.
Saunders kijkt echter niet met weemoed op die periode terug. "Er is niets aan, elke dag een ander."
De vrouwen met wie hij toen ging waren naar eigen zeggen allemaal "slettebakken". "Mijn vriendin zal het niet worden, iemand die zich na een avondje lekker laat pakken. Als ze het bij jou doet, heeft ze het bji honderden anderen ook al gedaan."
Dus nog steeds een stuk vlees.quote:Reputatie
Zijn huidige vriendin Soraya, met wie hij binnenkort gaat trouwen, is op de hoogte van zijn reputatie. "Ze weet precies hoe ik was, want ik vertelde haar altijd alles. Maar sinds ik bij haar ben, kijk ik niet eens meer naar andere vrouwen. Vraag me niet hoe het kan, het is echt heel gek, maar daar heb ik me helemaal voor afgesloten."
Saunders zegt dan ook niet bang te zijn voor de verleiding. "Dat gaat nooit gebeuren, door niemand niet. Mensen om me heen hebben me ook wel eens gevraagd: 'Hoe lukt het je dan nu om straight te blijven?' Dat is nu heel simpel omdat ik Soraya heb."
Achternaam
Sinds hij met Soraya samen is, gelooft de zanger ook in het huwelijk, zo zegt hij. "Eigenlijk stelt het niets voor, het is een papiertje en een ring. Maar het is toch leuk als ze je achternaam heeft. Dan kun je echt zeggen: 'Die is van mij."
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |