Op den duur trekt dat wel weer aan, vermoed ik. Niet lullig bedoeld, maar je moet toch wel wat kunnen als journalist.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:24 schreef GSbrder het volgende:
Er wordt in jouw artikel ook niet beweerd dat journalisten niet langer betaald krijgen, enkel dat ze, ten opzichte van andere sectoren, er minder op vooruit gaan.
Dat is niet lullig, dat is zelfs heel bescheiden. Ik denk enkel dat de nieuwsaanbieder flexibeler moet worden, bloggers en andere peers zijn de moderne journalisten en dus veel meer netwerkgebruikers dan sec stukjesschrijvers.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op den duur trekt dat wel weer aan, vermoed ik. Niet lullig bedoeld, maar je moet toch wel wat kunnen als journalist.
Uiteraard, maar bloggers vind ik weinig betrouwbaar. Natuurlijk kun je als reguliere journalist een blog bijhouden met actueel nieuws. Van de advertentie-inkomsten zou je moeten kunnen leven (in je eentje). Echter, je slagkracht is minimaal en een abonnement op een persbureau kun je je niet veroorloven. Nee, ik zie het somber is als de echte nieuwsorganisaties verdwijnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet lullig, dat is zelfs heel bescheiden. Ik denk enkel dat de nieuwsaanbieder flexibeler moet worden, bloggers en andere peers zijn de moderne journalisten en dus veel meer netwerkgebruikers dan sec stukjesschrijvers.
Laten we eens beginnen met het verbeteren van de studie journalistiekquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:35 schreef Cerbie het volgende:
Wat de journalistiek nodig heeft is een goede scheiding van kaf en koren. Er zijn gewoon teveel flutjournalisten op het moment.
Dat is absoluur waar. Twee problemen spelen de journalistiek parten. Enerzijds is de beroepsgroep simpelweg te oud. Het gros is 50 plus en verdient een flink salaris. Dat drukt natuurlijk op de personeelskosten. Daarnaast is het moeilijk innoveren als mensen die tegen hun pensioen aanhikken invulling moeten geven aan nieuwe werkwijzen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:35 schreef Cerbie het volgende:
Wat de journalistiek nodig heeft is een goede scheiding van kaf en koren. Er zijn gewoon teveel flutjournalisten op het moment.
En jij denkt dat ik altijd serieus ben? Je kunt slecht mensen lezen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dan bracht je het destijds anders:
[..]
Sterkte!quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:49 schreef Reya het volgende:
Tijd om enige stappen in de grote boze buitenwereld te zetten.
Ik ben met tussenpozen de tuin nog wat aan het fatsoeneren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:51 schreef Reya het volgende:
Het besluit vereiste zeker drie uur tobben.
quote:
Geen zin in en geen tijd voor. Als de kleine wakker is gaan we weg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben met tussenpozen de tuin nog wat aan het fatsoeneren.
quote:
Morgen lekker vrij. In de avond wel vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
Hemelvaartsdag is enkel goed om op je tuinterras te zitten, biertje, sigaartje en de 4 delen van Resident Evil te kijken, om vervolgens vrijdag weer morrend op werk te verschijnen waar de nodige lading gezanik weer op je wachten.
De grote boze wereld staat voor een dagje buiten de deur, zonder enige behoefte aan mijn kant me er in te mengen. Maar ik wens Reya veel succes met het vechten om een plaatsje tussen fietsende bejaarden en dronken jongeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |