Uiteraard via LowLove: http://lowlove.nl/?p=3394quote:Dat er tijdens Lowlands niet alleen hersencellen worden afgebroken, maar ook wat opbouwends gebeurd in die regionen is elk jaar weer een geruststellende gedachte voor de thuisblijvers. Ook deze zomer zijn er weer een aantal toonaangevende sprekers uitgenodigd voor de festivaluniversiteit van Biddinghuizen.
Wat dacht je van oud-minister Jan Pronk, die ons haarfijn kan uitleggen dat terwijl wij de ene consumptie na de anderen verorberen, dit in andere landen niet zo vanzelfsprekend is? Of neurobioloog Dick Schwaab, die ons precies kan uitleggen wat er met ons lichaam gebeurd wanneer we weinig slapen, veel drinken en ‘slecht’ eten? Ook essayist Rob Riemen, hoogleraar moleculaire genetica Jan Hoeijmakers en hoogleraar sterrenkunde Rens Waters zullen achter het spreekgestoelte plaatsnemen. Boeiend toch?
quote:Lowlands University
Je lesrooster voor de komende zomer is weer bekend! Tijdens Lowlands University kun je namelijk weer interessante colleges volgen over de meest uiteenlopende zaken. Wees gerust; we beginnen niet al om 9 uur s’ochtends, je hoeft het college niet voor te bereiden en er hoeven geen tentamens te worden gemaakt. Dit jaar leer je van:
Jan Pronk (hoogleraar theorie en praktijk van internationale ontwikkeling)
De oud-minister spreekt vanuit zijn eigen ervaringen over de uitdagingen voor vandaag en morgen en over successen en mislukkingen uit heden en verleden.
Dick Swaab (hoogleraar neurobiologie)
Swaab betoogt dat de basis van al onze gedragingen in de eerste plaats in onze hersenen ligt.
Rob Riemen (essayist en oprichter-directeur van het Nexus Instituut)
Riemen vertelt hoe fascisme onvermijdelijk leidt tot despotisme en geweld en in de huidige samenleving weer tot bloei kan komen.
Jan Hoeijmakers (hoogleraar moleculaire genetica)
College over beschadigingen aan het DNA, onze erfelijke eigenschappen en de strijd tegen het verval.
Rens Waters (hoogleraar sterrenkunde & wetenschappelijk directeur van het Netherlands Institute for Space Research (SRON))
Rens Waters neemt je mee op een visuele tour door het heelal.
Kijk voor meer informatie over deze college's onder het kopje 'Specials' in het programmablok op deze site.
Haha, dat is mijn promotie-onderzoek en hij zit als professor in mijn promotiecommissie...moet ik nog aan het werk op Lowlandsquote:Jan Hoeijmakers (hoogleraar moleculaire genetica)
College over beschadigingen aan het DNA, onze erfelijke eigenschappen en de strijd tegen het verval.
Dat is de meest saaie shit die ik gehoord heb de afgelopen maand ofzo.quote:
Onmogelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Dat is de meest saaie shit die ik gehoord heb de afgelopen maand ofzo.
Dat is inclusief een zaterdag sky radio luisteren tijdens het klussen!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Dat is inclusief een zaterdag sky radio luisteren tijdens het klussen!!!!!!!!!!!
En je hoort nu pas via LL nieuws dat hij daar je onderzoek gaat zitten opeisen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Haha, dat is mijn promotie-onderzoek en hij zit als professor in mijn promotiecommissie...moet ik nog aan het werk op Lowlands
Toch maar even hoi gaan zeggen dan
Neuh, het is vergelijkbaar/samenwerkend onderzoek, en zal grotendeels van zijn groep zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
En je hoort nu pas via LL nieuws dat hij daar je onderzoek gaat zitten opeisen?Wel gaaf natuurlijk!
Ach zulke bandjes moeten er ook zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Precies. Altijd nog een stuk fijner dan 90% in de Alpha.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:25 schreef friekin_ het volgende:
Cut copy is gewoon een lekker dansbaar middagbandje. Niets mis mee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Precies. Altijd nog een stuk fijner dan 90% in de Alpha.
ik ga die ook zeker checken, wat kost zo'n grapje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef vaasinbloem het volgende:
ik heb nog steeds het meeste zin in die la place tosti's man, echt lekker gewoon, de rest boeit me niet zo..
1.5 munt volgens mij, dus best te doen. Lekker voor als je net een terrein weer opgaat. ziet er ook niet uit als een gewone tosti, meer zo'n bol, met inhoud erin, en kaas nog eens erboven opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik ga die ook zeker checken, wat kost zo'n grapje?
Staand slapenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nice, alleen lastig slapen denk ik :p
Eensquote:
Ik zou Foo Fighters echt niet verwachten als ik jou was, die kunnen alleen nog op de vrijdag. En lowlands gaat toch niet Arctic Monkeys, Foo Fighters en dEUS op 1 dag programmeren. White lies zou nog wel kunnen. Normaal wachten ze inderdaad met het bekend maken van de artiesten die ook op pinkpop staan maar vorige week zijn Elbow en Cage the Elephant al bekend gemaakt...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:37 schreef RSie het volgende:
zullen er dit weekend (of na het weekend) nog meer namen bekend gemaakt worden?
Dan hebben we Pinkpop inmiddels achter de rug en staat het Mojo niks meer in de weg om de volledige line-up te bevestigen (afgezien van de nog niet geboekte artiesten).
Ik zit nog steeds te wachten op de bevestiging van FooFighters en White Lies.
volgens mij zijn die alleen in 2009 geweest, en toen stonden ze als 1 van de eerste acts op de vrijdag geboekt, en door de drukte bij de ingang heeft een zeer groot deel van de mensen dat optreden gemist.quote:
Was dat 2009? Ik dacht 2010... maar goed. Een jaar eerder stonden ze al op Charlie, toen heb ik er een paar nummers van gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:22 schreef RSie het volgende:
volgens mij zijn die alleen in 2009 geweest, en toen stonden ze als 1 van de eerste acts op de vrijdag geboekt, en door de drukte bij de ingang heeft een zeer groot deel van de mensen dat optreden gemist.
eerlijk gezegd lijkt mij dEUs een naam voor de Grolsch dus alleen de Arctic monkeys staan gepland voor Alpha,... lijkt mij nog genoeg ruimte voor een andere grote act! en aangezien ze op de donderdag op pukkelpop staan zijn ze toch in de buurt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik zou Foo Fighters echt niet verwachten als ik jou was, die kunnen alleen nog op de vrijdag. En lowlands gaat toch niet Arctic Monkeys, Foo Fighters en dEUS op 1 dag programmeren. White lies zou nog wel kunnen. Normaal wachten ze inderdaad met het bekend maken van de artiesten die ook op pinkpop staan maar vorige week zijn Elbow en Cage the Elephant al bekend gemaakt...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:34 schreef RSie het volgende:
overigens ook nog goede hoop op Muse gezien het gapende gat in hun tourschema, zou echt te gek zijn!
p.s. hoe groot zou de kans zijn dat "Super heavy" komt? (superband met o.a. Mick Jagger, Dave Stewart, Damien Marley en Joss Stone).
gekke combi zegquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:34 schreef RSie het volgende:
overigens ook nog goede hoop op Muse gezien het gapende gat in hun tourschema, zou echt te gek zijn!
p.s. hoe groot zou de kans zijn dat "Super heavy" komt? (superband met o.a. Mick Jagger, Dave Stewart, Damien Marley en Joss Stone).
wat? als je een paar jaar geleden had gezegd dat Dave Grohl, Josh Homme en John-Paul Jones samen op het podium zouden staan bij LL had je het ook niet geloofd, en toch is het gebeurd!quote:
Maar dát is geen rare combiquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:47 schreef RSie het volgende:
[..]
wat? als je een paar jaar geleden had gezegd dat Dave Grohl, Josh Homme en John-Paul Jones samen op het podium zouden staan bij LL had je het ook niet geloofd, en toch is het gebeurd!
Super Heavy is een rare combi, maar blijkbaar wel gemaakt:quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
Maar dát is geen rare combidie maken alle drie rock
Het duurt al een week langer dan normaal?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Icke Wieder klinkt wel chill, maar nog weinig blijft echt hangen.. Maar is nog maar eerste luisterbeurt
Ben benieuwd wanneer LWL open gaat, was toch altijd rond Pinkpop periode? Wtf is dat Indianen fora
Ik geloof nooit dat dat kan met het budget van lowlands, daarnaast kan ik me niet voorstellen dat Arctic Monkeys geen headliner is. dEUS zal ws Grolsch headlinen of voor Arctic Monkeys in de Alpha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef RSie het volgende:
[..]
eerlijk gezegd lijkt mij dEUs een naam voor de Grolsch dus alleen de Arctic monkeys staan gepland voor Alpha,... lijkt mij nog genoeg ruimte voor een andere grote act! en aangezien ze op de donderdag op pukkelpop staan zijn ze toch in de buurt.
Beide. 2009 in de Charlie, 2010 op een groot podium dacht ik. En de eerste keer was het al zo kut...quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Was dat 2009? Ik dacht 2010... maar goed. Een jaar eerder stonden ze al op Charlie, toen heb ik er een paar nummers van gezien.
Ja vorige week nog in Barcelona op Primavera gezien (die hadden hem voor een show speciaal ingevlogen uit Amerika...) Perfecte afsluiter van een festivaldagquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef neilpad het volgende:
[..]
Eens
Staat die kerel überhaupt weleens op festivals?
Dan was het 2008 en 2009. In 2009 heb ik ze het festival zien openen. Helaas maar een paar nummers gezien, omdat het zo druk was bij de ingang.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:48 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Beide. 2009 in de Charlie, 2010 op een groot podium dacht ik. En de eerste keer was het al zo kut...
http://lowlove.nl/?p=3613quote:De Bravo vult zich. Nieuwe techno namen.
Gepubliceerd op 9 juni 2011 om 13:58 onder Programma
Als Rapid Razor Bob zin heeft in techno, dan komt er ook techno. Zo kan er dit jaar in de Bravo gedanst worden op Collabs, een samenwerking tussen technopioniers Speedy J en Chris Liebing, gebeukt worden op de bassen van de DJ’s van het Sandwell District en gepompt worden op de tunes van Gary Beck. Dat wordt zweten!
Dat zijn de berichten waar we op zitten te wachten!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef willemwaus het volgende:
Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Techno in de Bravo! Electric DeLuxe nacht: Collabs (Speedy J en Chris Liebing) Gary Beck en Sandwell District http://bit.ly/iyMZYz #LL11
![]()
![]()
bliep bliep rengdengdeng bliep
JATOG HELEMMALA WAPPIE GEAKquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef RickoKun het volgende:
GVD DAT WORDT RAGGEN NI DE TECHNO ROFLZEINSZZ!!!!!
Godverdomme zegquote:RECTIFICATIE
In de laatste editie van Off The Record zijn diverse festivals aangekondigd, waaronder Lowlands. Helaas is er in de aangekondigde acts een foutje geslopen. Rise Against the Machine zal het podium betreden en niet Rage Against the Machine zoals was vermeld.
Dit zijn namen die mijn dag maken, gaat een magische zaterdag worden!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef willemwaus het volgende:
Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Techno in de Bravo! Electric DeLuxe nacht: Collabs (Speedy J en Chris Liebing) Gary Beck en Sandwell District http://bit.ly/iyMZYz #LL11
![]()
![]()
bliep bliep rengdengdeng bliep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |