Uiteraard via LowLove: http://lowlove.nl/?p=3394quote:Dat er tijdens Lowlands niet alleen hersencellen worden afgebroken, maar ook wat opbouwends gebeurd in die regionen is elk jaar weer een geruststellende gedachte voor de thuisblijvers. Ook deze zomer zijn er weer een aantal toonaangevende sprekers uitgenodigd voor de festivaluniversiteit van Biddinghuizen.
Wat dacht je van oud-minister Jan Pronk, die ons haarfijn kan uitleggen dat terwijl wij de ene consumptie na de anderen verorberen, dit in andere landen niet zo vanzelfsprekend is? Of neurobioloog Dick Schwaab, die ons precies kan uitleggen wat er met ons lichaam gebeurd wanneer we weinig slapen, veel drinken en ‘slecht’ eten? Ook essayist Rob Riemen, hoogleraar moleculaire genetica Jan Hoeijmakers en hoogleraar sterrenkunde Rens Waters zullen achter het spreekgestoelte plaatsnemen. Boeiend toch?
quote:Lowlands University
Je lesrooster voor de komende zomer is weer bekend! Tijdens Lowlands University kun je namelijk weer interessante colleges volgen over de meest uiteenlopende zaken. Wees gerust; we beginnen niet al om 9 uur s’ochtends, je hoeft het college niet voor te bereiden en er hoeven geen tentamens te worden gemaakt. Dit jaar leer je van:
Jan Pronk (hoogleraar theorie en praktijk van internationale ontwikkeling)
De oud-minister spreekt vanuit zijn eigen ervaringen over de uitdagingen voor vandaag en morgen en over successen en mislukkingen uit heden en verleden.
Dick Swaab (hoogleraar neurobiologie)
Swaab betoogt dat de basis van al onze gedragingen in de eerste plaats in onze hersenen ligt.
Rob Riemen (essayist en oprichter-directeur van het Nexus Instituut)
Riemen vertelt hoe fascisme onvermijdelijk leidt tot despotisme en geweld en in de huidige samenleving weer tot bloei kan komen.
Jan Hoeijmakers (hoogleraar moleculaire genetica)
College over beschadigingen aan het DNA, onze erfelijke eigenschappen en de strijd tegen het verval.
Rens Waters (hoogleraar sterrenkunde & wetenschappelijk directeur van het Netherlands Institute for Space Research (SRON))
Rens Waters neemt je mee op een visuele tour door het heelal.
Kijk voor meer informatie over deze college's onder het kopje 'Specials' in het programmablok op deze site.
Haha, dat is mijn promotie-onderzoek en hij zit als professor in mijn promotiecommissie...moet ik nog aan het werk op Lowlandsquote:Jan Hoeijmakers (hoogleraar moleculaire genetica)
College over beschadigingen aan het DNA, onze erfelijke eigenschappen en de strijd tegen het verval.
Dat is de meest saaie shit die ik gehoord heb de afgelopen maand ofzo.quote:
Onmogelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Dat is de meest saaie shit die ik gehoord heb de afgelopen maand ofzo.
Dat is inclusief een zaterdag sky radio luisteren tijdens het klussen!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Dat is inclusief een zaterdag sky radio luisteren tijdens het klussen!!!!!!!!!!!
En je hoort nu pas via LL nieuws dat hij daar je onderzoek gaat zitten opeisen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Haha, dat is mijn promotie-onderzoek en hij zit als professor in mijn promotiecommissie...moet ik nog aan het werk op Lowlands
Toch maar even hoi gaan zeggen dan
Neuh, het is vergelijkbaar/samenwerkend onderzoek, en zal grotendeels van zijn groep zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
En je hoort nu pas via LL nieuws dat hij daar je onderzoek gaat zitten opeisen?Wel gaaf natuurlijk!
Ach zulke bandjes moeten er ook zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Precies. Altijd nog een stuk fijner dan 90% in de Alpha.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:25 schreef friekin_ het volgende:
Cut copy is gewoon een lekker dansbaar middagbandje. Niets mis mee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Precies. Altijd nog een stuk fijner dan 90% in de Alpha.
ik ga die ook zeker checken, wat kost zo'n grapje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef vaasinbloem het volgende:
ik heb nog steeds het meeste zin in die la place tosti's man, echt lekker gewoon, de rest boeit me niet zo..
1.5 munt volgens mij, dus best te doen. Lekker voor als je net een terrein weer opgaat. ziet er ook niet uit als een gewone tosti, meer zo'n bol, met inhoud erin, en kaas nog eens erboven opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik ga die ook zeker checken, wat kost zo'n grapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |