Het duurt al een week langer dan normaal?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Icke Wieder klinkt wel chill, maar nog weinig blijft echt hangen.. Maar is nog maar eerste luisterbeurt
Ben benieuwd wanneer LWL open gaat, was toch altijd rond Pinkpop periode? Wtf is dat Indianen fora
Ik geloof nooit dat dat kan met het budget van lowlands, daarnaast kan ik me niet voorstellen dat Arctic Monkeys geen headliner is. dEUS zal ws Grolsch headlinen of voor Arctic Monkeys in de Alpha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef RSie het volgende:
[..]
eerlijk gezegd lijkt mij dEUs een naam voor de Grolsch dus alleen de Arctic monkeys staan gepland voor Alpha,... lijkt mij nog genoeg ruimte voor een andere grote act! en aangezien ze op de donderdag op pukkelpop staan zijn ze toch in de buurt.
Beide. 2009 in de Charlie, 2010 op een groot podium dacht ik. En de eerste keer was het al zo kut...quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Was dat 2009? Ik dacht 2010... maar goed. Een jaar eerder stonden ze al op Charlie, toen heb ik er een paar nummers van gezien.
Ja vorige week nog in Barcelona op Primavera gezien (die hadden hem voor een show speciaal ingevlogen uit Amerika...) Perfecte afsluiter van een festivaldagquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef neilpad het volgende:
[..]
Eens
Staat die kerel überhaupt weleens op festivals?
Dan was het 2008 en 2009. In 2009 heb ik ze het festival zien openen. Helaas maar een paar nummers gezien, omdat het zo druk was bij de ingang.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:48 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Beide. 2009 in de Charlie, 2010 op een groot podium dacht ik. En de eerste keer was het al zo kut...
http://lowlove.nl/?p=3613quote:De Bravo vult zich. Nieuwe techno namen.
Gepubliceerd op 9 juni 2011 om 13:58 onder Programma
Als Rapid Razor Bob zin heeft in techno, dan komt er ook techno. Zo kan er dit jaar in de Bravo gedanst worden op Collabs, een samenwerking tussen technopioniers Speedy J en Chris Liebing, gebeukt worden op de bassen van de DJ’s van het Sandwell District en gepompt worden op de tunes van Gary Beck. Dat wordt zweten!
Dat zijn de berichten waar we op zitten te wachten!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef willemwaus het volgende:
Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Techno in de Bravo! Electric DeLuxe nacht: Collabs (Speedy J en Chris Liebing) Gary Beck en Sandwell District http://bit.ly/iyMZYz #LL11
![]()
![]()
bliep bliep rengdengdeng bliep
JATOG HELEMMALA WAPPIE GEAKquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef RickoKun het volgende:
GVD DAT WORDT RAGGEN NI DE TECHNO ROFLZEINSZZ!!!!!
Godverdomme zegquote:RECTIFICATIE
In de laatste editie van Off The Record zijn diverse festivals aangekondigd, waaronder Lowlands. Helaas is er in de aangekondigde acts een foutje geslopen. Rise Against the Machine zal het podium betreden en niet Rage Against the Machine zoals was vermeld.
Dit zijn namen die mijn dag maken, gaat een magische zaterdag worden!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef willemwaus het volgende:
Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Techno in de Bravo! Electric DeLuxe nacht: Collabs (Speedy J en Chris Liebing) Gary Beck en Sandwell District http://bit.ly/iyMZYz #LL11
![]()
![]()
bliep bliep rengdengdeng bliep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |