Heb jij weerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wtf, zijn ze weer aan het kloten op fok? Ik zie ineens een andere UI bij mezelf, kon een tijd niks meer posten en kan niet uitloggen???
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb jij weer
Btw, ik ga nog ff proberen twee sets te bemachtigen voor veteranendag, dus bonnen maaltijden en consumptiebonnen
Voor mijzelf en Lotusss heb ik die al, maar het moet hopelijk nog lukken dat voor jou en ThaBoel ik dat kan regelen.quote:
Auto ruilen? Ik de jouwe, jij de mijnequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Onze stempelpost nr.5 @ TMPT
Dat die geen bon heeft gehad. Staat niet echt op een geschikte plek stil.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Esses kom er maar inquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat die geen bon heeft gehad. Staat niet echt op een geschikte plek stil.
Nou nee....quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Auto ruilen? Ik de jouwe, jij de mijne
Hoezo dat dan???quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nou nee....
Ow trouwens: volgens de geruchten krijgen wij binnen niet al te lange tijd de 11 lumbl valk op onze rechterbovenarmen.
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #18quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wtf, zijn ze weer aan het kloten op fok? Ik zie ineens een andere UI bij mezelf, kon een tijd niks meer posten en kan niet uitloggen???
Het 50e bat. wordt om staven weg te doen "onderdeel" van de 11e. brig. Gaat hopelijk voor ons betekenen dat we vaker steunverleningen mogen draaien voor de luchtmobielers.quote:
Wat een bullshit weer zeg!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Het 50e bat. wordt om staven weg te doen "onderdeel" van de 11e. brig. Gaat hopelijk voor ons betekenen dat we vaker steunverleningen mogen draaien voor de luchtmobielers.
Dank.quote:
Nu kun je eindelijk weer terug naar LMB (via de NatRes) begin je weer te mekkeren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer zeg!!!
Natres heeft niks van doen met LMB.
Niks ten nadele van Natres hoor, maar die hebben toch hun eigen emblemen?
De twee hebben in principe ook weinig met elkaar van doen. En het embleem wat we nu hebben is eigenlijk al oud. En wij zullen er als manschappen iig waarschijnlijk zeer weinig van merken. We blijven op dezelfde kazeren als nu zitten etc.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom zo vreemd indien dit echt zo gaat zijn, schouderembleem LMB op schouders 50 Natres.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De twee hebben in principe ook weinig met elkaar van doen. En het embleem wat we nu hebben is eigenlijk al oud. En wij zullen er als manschappen iig waarschijnlijk zeer weinig van merken. We blijven op dezelfde kazeren als nu zitten etc.
Ik ben er voor 90% zeker niet bij op veteranendagquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor mijzelf en Lotusss heb ik die al, maar het moet hopelijk nog lukken dat voor jou en ThaBoel ik dat kan regelen.
Nee!!! Wel met Chili con carne, en idem met Brazilië.quote:
Kut!!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben er voor 90% zeker niet bij op veteranendag![]()
Ben op een verjaardag begint een oom van de jarige ineens ze dochter van 15 aan me te verkopenheb wel dr nummer dus morgen ff smsen
Wat een lul ben je toch ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben er voor 90% zeker niet bij op veteranendag![]()
Ben op een verjaardag begint een oom van de jarige ineens ze dochter van 15 aan me te verkopenheb wel dr nummer dus morgen ff smsen
Money, money, money, moneyyy.... moneeyyy!quote:
Maf als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef hcwp het volgende:
[..]
Money, money, money, moneyyy.... moneeyyy!
Officieel vallen we per 1 juni j.l. onder 11LMB. Maar hoe dat gaat lopen als 20 en 50 NatresBat samen gaan, geen idee.
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:37 schreef hcwp het volgende:
Wij horen er zelf ook weinig tot niets over, dus erg veel inzicht kan ik je er ook niet in geven helaas.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een lul ben je toch ook.
Wat een slecht excuus. Je hebt haar nummer en weet nu al dat je niet op Veteranendag kunt zijn......
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te komen.
Je bent gewoon een lul, verjaardag of nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]vier wrs me verjaardag
maar nog ff kijken
Und warum?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lul, verjaardag of niet
Nice!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, vaandelwacht exercitie, is dat ook al zo laf geworden?
Zie hier op minuut 02:07, toen het gewoon nog strak was, met oude exercitie.
Wanneer was dat? Sinds invoering nieuwe exercitie? Dat "geschuivel" dus?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef hcwp het volgende:
[..]
Nice!Bij onze beëdiging zag de vaandelwacht er in ieder geval erg strak uit, maar dat is bekeken door een ongetraind oog
Ziet er toch anders uit. Zal wel aan mij liggen, maar die oude stijl, dat harde stampen op de grond had nét iets meer. Verder mooie videoquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:08 schreef hcwp het volgende:
Twee maandjes terug, in Amersfoort. Zie hier rond 2m50s:
Beetje je eigen verjaardag boven de veteranendag plaatsenquote:
Als ik hem weer zie is hij zwaar de pisang, dan moet ThaBoel verplicht in PSV shirt rondlopen in die badkuip te 020!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Beetje je eigen verjaardag boven de veteranendag plaatsen![]()
Hahaha nooit van me leven! Dat jij dat shirt over hoofd trok is al erg genoeg!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik hem weer zie is hij zwaar de pisang, dan moet ThaBoel verplicht in PSV shirt rondlopen in die badkuip te 020!!
Wee nie, is er nog plek?quote:
Kijk dat klinkt al heel anders.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]vier wrs me verjaardag
maar nog ff kijken
Die is schijnbaar wel langsgeweest, zo heb ik mij aan het einde van dag twee laten vertellen, maar ik heb ze niet gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef Esses het volgende:
Braamyo, hoe vond je de kmar bij het bedrijfsongeval aldaar?
Whut was jij op de tmpt...? Je was toch niet toevallig die dude met het Lord of the rings boek 'the hobbit'...?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Whut was jij op de tmpt...? Je was toch niet toevallig die dude met het Lord of the rings boek 'the hobbit'...?
Nee dat was mn buddy voor die dagquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Whut was jij op de tmpt...? Je was toch niet toevallig die dude met het Lord of the rings boek 'the hobbit'...?
Jep. De vorige dag had ik aan iedereen de stempels gegeven en nu zou hij dat doen. Kon ik dus lekker chillen en ff het logboek bij houden. In de middag zelfs nog ff naar Kootwijkerbroek gereden om wat te bikken te halen bij de super. En om de tijd te doden zelf nog maar stukje (lees: 1km in 4.45) wezen marsen. Toch super dag gehad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:05 schreef Braamyo het volgende:
Ah, duidelijk verhaal. Jij was die kerel die zo heerlijk lam in de auto lagHehe, no offence want het zag er wel heel chil uit
Hehe, als je er volgend jaar weer bij bent, naamlintjes van iedereen controleren. Dan kom je mij vanzelf tegenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jep. De vorige dag had ik aan iedereen de stempels gegeven en nu zou hij dat doen. Kon ik dus lekker chillen en ff het logboek bij houden. In de middag zelfs nog ff naar Kootwijkerbroek gereden om wat te bikken te halen bij de super. En om de tijd te doden zelf nog maar stukje (lees: 1km in 4.45) wezen marsen. Toch super dag gehad.
Mocht jij toevallig -piep- heten met je achternaam heb ik jouw wel gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, als je er volgend jaar weer bij bent, naamlintjes van iedereen controleren. Dan kom je mij vanzelf tegen
Zit me eigenlijk net te bedenken hoe ik in godsnaam een paar jaar terug die naam heb verzonnen XD. Snap m zelf niet meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:17 schreef Braamyo het volgende:
Jups, zo hete ik inderdaad. Volgend jaar wel ff roepen hea, als je mij ziet.
*Is het een vogel, is het een vliegtuig, NEE, het is hoogvlieger!!!*
Anyways, ik werd net uitgenodigt voor een picknick, dus ik ben er weg van
haha dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zit me eigenlijk net te bedenken hoe ik in godsnaam een paar jaar terug die naam heb verzonnen XD. Snap m zelf niet meer.
Hoe was OTV5?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:42 schreef Vortix het volgende:
Goeiemiddag vanuit Parijs.
Hemelvaart! Vier dagen vrij! Jeuj!
De overige bataljons komen onder resp. 13 en 43 mechbrig te vallen en krijgen ook gewoon dat schouderembleem - net als iedere eenheid die organiek onder een van die brigades hangt, de natres is wat dat betreft niet anders. 20 en 50 komen samen onder 11 lmb te hangen, zodat (uiteindelijk) rmc west kan worden geschrapt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel minder zwaar en veel leuker dan ik verwacht had.quote:
En wat komt daarna?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:44 schreef Vortix het volgende:
[..]
Veel minder zwaar en veel leuker dan ik verwacht had.
Geen MT ook. Nog twee weken ALO1 te gaan, ben benieuwd hoe ik er bij sta 18 juni
Zal wel fijner zijn, maar het ziet er niet uit. Beetje lafjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:04 schreef Esses het volgende:
@ER onze standaardwacht is ook nog in oude exercitie. Maar dat "geschuifel" is heul wat fijner dan dat irritante kut gestamp.
18 juni lopen we binnen na de eindoefening van de ALO1. In de week daarna vind de afwikkeling plaats met daarin onze bevordering, persoonsbeoordelingen enzovoorts. Daarna korte stage en dan de ALO2 in. Veel in de schoolbanken zitten dus.quote:
Nice... Maar OTV5 viel dus wel mee volgens jou? Waar zaten jullie en hebben je nog veel gelopen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
18 juni lopen we binnen na de eindoefening van de ALO1. In de week daarna vind de afwikkeling plaats met daarin onze bevordering, persoonsbeoordelingen enzovoorts. Daarna korte stage en dan de ALO2 in. Veel in de schoolbanken zitten dus.
Ik ga dadelijk beneden bij de Griek ff een biertje doen op het terrasquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:04 schreef Thaboel het volgende:
Maar ff in deze hitte voetballen. Eens zien hoe dat gaat lopen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:09 schreef Esses het volgende:
@Braamyo, jah idd erg jammer dat je gedisk'ed bent omdat je buddy er niet bij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo?quote:
Waar dan? Bij mij is het veel te warm.quote:
Dat heb je wel verdiend na het harden werken dat je hebt gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:49 schreef Maitje het volgende:
Haha niet zo aanstellen.. wat te drinken der bij en genieten
Bier !!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:49 schreef Maitje het volgende:
Haha niet zo aanstellen.. wat te drinken der bij en genieten
Goeie zaak, heerlijk doorstoempen met die handelquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:09 schreef m.k het volgende:
Zo ik heb maar weer eens 16 km ge snelwandeld
Edit: oeps, bloedblaar op mn poot
En wat als hij niet gaat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef Maitje het volgende:
Kijken of ik vaders vanavond nog mee kan sleuren met hardlopen.
Was idd ff doorzetten en tegen de dorst vechten, best lastig als er alleen maar mensen naast je lekker aan het varen zijn met een drankje erbij. Maar heb het weer gehaaldquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goeie zaak, heerlijk doorstoempen met die handel
Altijd water en voer meenemenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef m.k het volgende:
Was idd ff doorzetten en tegen de dorst vechten, best lastig als er alleen maar mensen naast je lekker aan het varen zijn met een drankje erbij. Maar heb het weer gehaald
ff camelbag fixen dan maar. Zelfs met rennen vind ik het echt superdingen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Was idd ff doorzetten en tegen de dorst vechten, best lastig als er alleen maar mensen naast je lekker aan het varen zijn met een drankje erbij. Maar heb het weer gehaald
quote:
Heb een camelbag maar ik dacht dat dat vet kut was met lopen (nooit geprobeerd) maar eens doen dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ff camelbag fixen dan maar. Zelfs met rennen vind ik het echt superdingen.
Ik heb een Camelbak Razor (1.5l)quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:04 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
Heb een camelbag maar ik dacht dat dat vet kut was met lopen (nooit geprobeerd) maar eens doen dus
Wat een verrassing toch weer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand uit DEF vandaag in Hoek van Holland bij het strandfeest? Gaat daar blijkbaar gigantisch fout.
Ik heb een wat ouder model 2,1 liter, alleen borstband. Ik ga het maar eens gewoon een keer proberen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik heb een Camelbak Razor (1.5l) [ afbeelding ]
Prima klein tasje met borst én heupband, dus kan hem lekker strak zetten. En je kan er je sleutels, iPod etc in kwijt.
Waar lees/hoor jij dit dan? Ik kan er niks over vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand uit DEF vandaag in Hoek van Holland bij het strandfeest? Gaat daar blijkbaar gigantisch fout.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Geweldig![]()
Kan vanavond op twee koters passen, Deense. Kreeg het pas op laatste moment te horen.......pfffffff
Jij zegt ook wel eens dat je gaat hardlopen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij moet, hij heeft het gisteravond beloofd
Euhm, twitter, www.rtvwest.nl , www.telegraaf.nl , p2000 sites.......quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Waar lees/hoor jij dit dan? Ik kan er niks over vinden.
Ah ok, dacht dat het weer rellen wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, twitter, www.rtvwest.nl , www.telegraaf.nl , p2000 sites.......
Klopt, maar dan beloof ik niets..quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij zegt ook wel eens dat je gaat hardlopen.
Je hebt geen tijd. Ik lees net dat je zo op 2 koters mag passen.quote:
Maitje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd. Ik lees net dat je zo op 2 koters mag passen.
En weer een pluspunt!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef Maitje het volgende:
Ja daag... Kinderen en Maitje is niet zo'n goed idee..
Idem ik. Niks op met koters!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef Maitje het volgende:
Oppassen hoeft niet moeilijk te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem ik. Niks op met koters!!
Maar goed, ik smijt ze wel een pizza toe, en zeg "daar is cartoonnetwork" en Romeo Delta.
Geef ze een whisky en ze slapen zoet bedoel je?quote:
Hoezo dat nou weer niet.... kinderen zijn awesome.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef Maitje het volgende:
Brood en spelenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geef ze een whisky en ze slapen zoet bedoel je?
Met welke username loggen ze zo in? Erwin Junior en Rommeltje?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze zijn net aangekomen, en heb ze een laptop toegewezen, zitten daar nu achter
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met welke username loggen ze zo in? Erwin Junior en Rommeltje?
Pas wel op dat ze niet hele pron collecties gaan downloadenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze zijn net aangekomen, en heb ze een laptop toegewezen, zitten daar nu achter
Heb je in eens wat aan Lottusss uit te leggenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Pas wel op dat ze niet hele pron collecties gaan downloaden
Vergeet niet om ze koffie met extra veel suiker te geven voordat je ze retourneertquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zal me jeuken, heb net twee Durum kebab schotels voor ze besteld.......daarna trap ik ze het nest in
stuiter stuiter stuiterquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet niet om ze koffie met extra veel suiker te geven voordat je ze retourneert
En vergeet niet dat ze jouw favoriete youtube filmpje ook aan hun ouders moeten laten zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zal me jeuken, heb net twee Durum kebab schotels voor ze besteld.......daarna trap ik ze het nest in
Germ, ach gerum......quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet niet om ze koffie met extra veel suiker te geven voordat je ze retourneert
Deze?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet niet dat ze jouw favoriete youtube filmpje ook aan hun ouders moeten laten zien.
Ja.quote:
Ik vind het gek genoeg toch een hele aantrekkelijke vrouwquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Groot alarm voor gebroken arm en alcohol
HOEK VAN HOLLAND - Een combinatie van een druk evenement en ambulancetekort in Hoek van Holland en een communicatiestoornis heeft donderdag rond het einde van de middag groot alarm veroorzaakt voor de hulpdiensten in de regio Rotterdam-Rijnmond.
Dat heeft een woordvoerster van de politie laten weten. Uiteindelijk ging het om twee mensen die een alcoholvergiftiging hadden opgelopen en een vrouw die haar arm had gebroken.
De hulpdiensten schaalden het incident op tot een zogenoemde grip 1, waardoor van alle kanten ambulances, brandweer en politie richting Hoek van Holland werd gedirigeerd. Daar was donderdag de traditionele opening van het strandseizoen met 80.000 tot 100.000 bezoekers.
Volgens de woordvoerster van de politie was het rond 7 uur nog steeds druk op het strand maar was het ook gezellig.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef Braamyo het volgende:
of zit er een meisje bij... Erwillientje
Goed zo!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
Die ouwe adjudant van een vaders heeft me gedrild... ben kapot![]()
Die is ook niet zo goed met kinderen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
Of juist wel.quote:
Wat moest je doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
Er heeft een smj tegen me haar lopen bleren dus het heeft zich teruggetrokken tot 2mm boven mijn hoofdhuid.quote:
Dus jouw haar zweeft nu 2mm boven je hoofdhuid?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Er heeft een smj tegen me haar lopen bleren dus het heeft zich teruggetrokken tot 2mm boven mijn hoofdhuid.
Zo beter?
Nee, zoals je ziet zit het in de familiequote:
Gewoon hardlopen op zijn tempo...quote:
Wat is de gemiddelde snelheid van een AOO ook alweer?quote:
Ik zou het niet weten.. maar ik gok 9 of 10 kmpuquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde snelheid van een AOO ook alweer?
Zeg, blér dat even lekker tegen die kotters van je......quote:
ok, en hoe ver?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. maar ik gok 9 of 10 kmpu
Dan krikt je pa de gemiddelde Adjudantensnelheid wel flink omhoog.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. maar ik gok 9 of 10 kmpu
Nee dank je, ze slapen nu.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg, blér dat even lekker tegen die kotters van je......
Waarom schreeuw je dan zo?quote:
Ik weet niet wat het antwoord was?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan krikt je pa de gemiddelde Adjudantensnelheid wel flink omhoog.
ow fuuuuu.. vergeten. Had ik ook wel willen zien. Was t beetje boeiend?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:18 schreef Nibb-it het volgende:
Borrelnootjes op tafel, bier in de hand en een blocnote op schoot: De Grote Geschiedenis Quiz
Ja, wel leuke vragen. Het lezersteam had (weer) gewonnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ow fuuuuu.. vergeten. Had ik ook wel willen zien. Was t beetje boeiend?
2 á 3 het uur.quote:
In Restrepo blijft het situationele plaatje een beetje onduidelijk, 60 Mins, geeft op 6:20 een weergave van de hinderlaag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:16 schreef hcwp het volgende:
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7367678n&tag=contentMain;contentAux
60 Minutes: Honoring Our Soldiers, met de kerel die de MOH won voor zijn acties in de Korgengal vallei. ('Restrepo')
ah danku. Weer een bezigheid voor de komende 40 minuten. Maar eerst even vers bier halen. Een Alfa om precies te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:16 schreef hcwp het volgende:
60 Minutes: Honoring Our Soldiers, met de kerel die de MOH won voor zijn acties in de Korgengal vallei. ('Restrepo')
Uiteraard.quote:
Hij heeft echt een absurde actie gedaan. Wat een held. Tragisch ook...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ah danku. Weer een bezigheid voor de komende 40 minuten. Maar eerst even vers bier halen. Een Alfa om precies te zijn.
Hoe oud zijn die koter die op visite zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben nu even ErwinRommel geestelijk aan het bijstaan...
Mochten we ooit een kinderwens hebben gehad () dan is dat nu wel weg geloof ik
Twee Deense jongens van 11 of 12 geloof ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die koter die op visite zijn?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 5km gelopen in 30 minuten..
heerlijk nummerquote:
Goed idee, post zo de foto's welquote:
Die mevrouw Lara Logan mag er best wezen voor dr leeftijd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:50 schreef hcwp het volgende:
Shit gets real om 30m00s...
"At one day, we killed 31 of them" (Nee, hij heeft het niet over vliegen)
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die mevrouw Lara Logan mag er best wezen voor dr leeftijd.
Dat zoiso ja. Ze zitten met die karren ook echt midden in een open rivierbedding. Kan naar mijn mening hier wel uit opmaken dat er ook bij de taliban toch best wel wat kerels rondlopen met een beetje tactisch besef. Ze pakken wel precies het goede moment om te schieten toen die apc vastzatquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:40 schreef hcwp het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laatste tien minuutjes zijn best intens, tevens...
15 zou nog niet eens zo vreemd kunnen zijn. Op de CROWS van de apc zit ook een thermal vision en daarmee kan men wel snel zien met hoeveel paxen ze te maken hebben. En zoals ze ook al zijden: die grens met Pakistan word constant overspoeld met buitenlandse jihadisten etc. Die gasten komen echt overal vandaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:46 schreef hcwp het volgende:
Jups, en ze sloegen hard ook. De amerikaan zei dat ze dachten wel 15 taliban gepakt te hebben; dat lijkt me sterk, toch? Dan moet het daar echt een turkey-shoot zijn. Wellicht dat de regio waarin NLD zat gewoon minder druk was, maar ik kreeg niet de indruk dat zij ook de één na de andere taliban neerschoten.
ff terugkijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef hcwp het volgende:
Ze gaan wel goed los met die crows. Dat andere vehicle-mounted machinegeweer, komt niet duidelijk in beeld, maar is dat een M249 (minimi) of M240 (MAG) ?
De kapitein komt in ieder geval over als een goede gozer...
Nu ik het terug zit te kijken ben ik aan het twijfelen of ze uberhaupt wel crows hadden. Volgens mij zitten de gunners gewoon achter de gun. Op de ene kar zit volgens mij een M2 en de andere een M240. Maar waarschijnlijk heeft de commander alsnog zicht via thermal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef hcwp het volgende:
Ze gaan wel goed los met die crows. Dat andere vehicle-mounted machinegeweer, komt niet duidelijk in beeld, maar is dat een M249 (minimi) of M240 (MAG) ?
De kapitein komt in ieder geval over als een goede gozer...
Wat hebbie allemaal voor leuks gedaan danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie denk je dat ze dat geleerd hebben? Ergens in de jaren 80...?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat zoiso ja. Ze zitten met die karren ook echt midden in een open rivierbedding. Kan naar mijn mening hier wel uit opmaken dat er ook bij de taliban toch best wel wat kerels rondlopen met een beetje tactisch besef. Ze pakken wel precies het goede moment om te schieten toen die apc vastzat
OBL?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Van wie denk je dat ze dat geleerd hebben? Ergens in de jaren 80...?
CIAquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Van wie denk je dat ze dat geleerd hebben? Ergens in de jaren 80...?
Sure. Toch frappant dat het wegbezuinigen van de tanks eigenlijk 'maar' 91 miljoen oplevert.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Sloggi het volgende:
Er is nog een heel klein beetje hoop voor Pumatje:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-defensie-aanpassen/
- edit en een note verdiend - Lotusssquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:48 schreef Esses het volgende:
Lieve Pumatje, sinds wanneer draagt de KMar een zwarte baret? Sinds wanneer is het draagrecht van om het even welke baret voortbehouden? Cavalerie niet opgeheven? Hoe noem je het dan? Cavalarie te voet?
Zo!quote:Hoop dat je nu inziet dat je iets genuanceerder moet reageren ook al gaat het je naar je hart. Ik leer het ook, dan kan jij het ook.
Die ene met platen en alles erop-en-eraan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, net via marktplaats een OPS vest met een paar tasjes weten aan te schaffen.
Tja niet raar, met zo'n super weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef Braamyo het volgende:
Zo'n dooie middag heb ik op het forum in tijden niet gezien, terug lezen is spontaan de moeite
Overigens *ninja post* want ik ben er weer weg vanfijne avond iedereen
Van het KPU heb ik nog gewoon het harnas gehad. Nu hoorde ik van een groepsmaat van me, die zelf ook een OPS vest heeft, dat (onderandere) onze GC er ook een gebruikt. Dus als hij er een gebruikt kunnen ze jouw er moeilijk op aanspreken. En daarnaast is het gewoon door defensie verstrekt spul dus ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Vortix het volgende:
Mogen jullie die tegenwoordig gebruiken of is het voor steunverleningen?
Neu gewoon het standaard defensie OPS vest met tasjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die ene met platen en alles erop-en-eraan?
Ik had ook hoop toen ik begon te lezen, todat ik deze zin las:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Sloggi het volgende:
Er is nog een heel klein beetje hoop voor Pumatje:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-defensie-aanpassen/
Daar ging mijn hoop...quote:Het totale bedrag aan bezuinigingen laten de partijen ongemoeid; ze willen schuiven in de bezuinigingsposten.
Haaaai schat!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een hele domme vraag. Hoe scheer je een baret?![]()
Heb vandaag mijn rode- en zwarte baret binnen gekregen, zitten nog erg maf en wil ze in model brengen.
Met het oude model was het genoeg ze ff helemaal nat te maken en tussen de verwarming (of magnetron) te doen (opgerolt). Dit model niet.
Iemand een ideetje?
Lekker uren schrijvenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef m.k het volgende:
Zo! 10 uur gewerkt en een loonsverhoging + 5 euro fooi. Morgen weer 10 uur
Katshing!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker uren schrijven
Vanaf volgende week ga ik vanuit Leerdam werken, kortere reistijd, langere werkdagen, kassa!!!!
Dweilnat op je klus zetten, in model trekken en zo weg leggen te drogen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb vandaag mijn rode- en zwarte baret binnen gekregen, zitten nog erg maf en wil ze in model brengen.
Net nieuw model werkt dat zo dus? Nou, eens proberen dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dweilnat op je klus zetten, in model trekken en zo weg leggen te drogen.
Ja, maar dan schiet die weer "uit model"quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef Esses het volgende:
@ER, baret? nog net zo? En paar keer goed stevig op je knar zetten.
krijg je zo'n afdakquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar dan schiet die weer "uit model"
Of gewoon een pannekoek op je knar die daalt tot op de rechterschouderquote:
En tijdens het drogen die truc nog een paar keer herhalen, niet opnieuw nat maken maar het model er opnieuw intrekken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net nieuw model werkt dat zo dus? Nou, eens proberen dan.
Mooi, danke, heb nu een natte baret op m'n knar, en die gaat zo weer ff af, ik mag hen miet op mee naar het reatsurantquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
En tijdens het drogen die truc nog een paar keer herhalen, niet opnieuw nat maken maar het model er opnieuw intrekken.
Ow eigenlijk heel simpel, als je baret droog is. Dan ga je er met een mes of zakmes overheen, zoals Lotusss met een kam door haar haren zou gaan. Dan zul je zien dat er veel pluisjes af komen. Ehm, doe dit totdat je denkt tevreden te zijn, goed nat maken, oprollen, drogen. Om vervolgens het resultaat te beoordelenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Met het oude model was het genoeg ze ff helemaal nat te maken en tussen de verwarming (of magnetron) te doen (opgerolt). Dit model niet.
Iemand een ideetje?
Sowieso binnenvoering er uit halen heb ik begrepen, zelf nooit geprobeert, vind het wel prima zo met die drie golfjesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
krijg je zo'n afdak
zag bij de tmpt ook een paar van die jongens die het voor mekaar hadden gekregen hun baret echt helemaal strak te vormen. Bij mij zitter er namelijk nog wel wat 'golven' zegmaar op de bovenkant als ik hem opheb. Weet iemand hoe je dat voor mekaar krijgt?
Dat krijg je met die Engelsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef Lotusss het volgende:
Even georganiseerd dat 40 mensen (waarvan 30 Engelsen) uit eten konden voor 30 euro p.p. (15 euro per kind) INCLUSIEF drank, was er NOG gezeik dat het te duur was...
En uiteindelijk blijkt dus dat 12 Engelsen dus weggegaan zijn zonder te betalen.
Ze weten alleen niet dat er camerabeelden zijn die ik morgen met de eigenares ga bekijken. Bovendien zijn er met mijn camera genoeg foto's gemaakt om duidelijke printjes te kunnen maken en op te hangen cq op internet te plaatsen...
Als ze morgen dus niet betalen, zal mijn wraak zoet zijn![]()
Lig nu weer wakker. Word met het uur pissiger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat krijg je met die Engelsen.
En dan zeggen die dat de Schotten gierig zijn.
ga nu naar bed, moet er over 2 uur en 7 minuten weer uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 04:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lig nu weer wakker. Word met het uur pissiger.
Dat geval achter het embleem bedoel je? Ja, officieel wel, maar ik gebruik een splitpen, dan gaat je embleem meer hangen en dat ziet er beter uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 04:56 schreef Sine_Pari het volgende:
@ER; komt de NLD baret met of zonder stiffener?
Serieus, echt te kut voor woorden, ophangen zulke rot lui !quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef Lotusss het volgende:
En uiteindelijk blijkt dus dat 12 Engelsen dus weggegaan zijn zonder te betalen.
Ligt eraan wat je er voor krijgt toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 04:56 schreef Sine_Pari het volgende:
@ER; komt de NLD baret met of zonder stiffener?
@Lotusss; Nu vind ik 30 euries ook best een hap, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik andere prijzen gewend ben. Maar weg gaan zonder betalen is echt heel triest. Hoop dat je inmiddels de slaap weer hebt kunnen vaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Het was bij de Griek ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:46 schreef Thaboel het volgende:
Idd stelletje slappe! Want 30 eu is echt heel weinig? Was het bij de griek?
Dat is lekker eten! Vooral met Cobra's horloge erbijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het was bij de Griek ja.
Heb inmiddels de camerabeelden gezien daar en weet nu precies wie er wel en niet betaald hebben.
Vanmiddag maar eens confronteren. Heb ik voor 17:00 het geld niet dan schakelen we de politie in.
En post ik hun foto's met naam en toenaam op internet
De alcoholische dranken waren dus ook inclusive bij die ¤30.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:23 schreef Lightning_NL het volgende:
30 euro voor eten is voor een Amerikaan inderdaad fucking duur. Daar kun je namelijk voor minder dan een tientje p.p. vaak al uitstekend eten en drinken, vaak beter dan de shit die je in Nederland op je bord krijgt.
Nog steeds érg duur vergeleken met de prijzen in de USA.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De alcoholische dranken waren dus ook inclusive bij die ¤30.
Het ging dan ook om Engelsen. En vergeleken met de Britse prijzen valt het mee. Of ze hebben de Pond => Euro 1 op 1 omgerekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nog steeds érg duur vergeleken met de prijzen in de USA.
15% is standaard. Dat komt in het algemeen neer op ongeveer een dikke twee dollar. Vertekend prijsbeeld? Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:49 schreef Braamyo het volgende:
Jah, dat geloof ik graag. Alleen vraag ik me nu je over de USA begint wel meteen af hoe dat ook al weer zat. Was het niet zo dat het in de states de bedoeling is standaart 20% fooi te geven? Corrigeer me als ik mij hierin vergis maar anders is dat een beetje een vertekend prijsbeeld toch?
werk jij in zo'n gameshop?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:34 schreef Braamyo het volgende:
Zo en het is weer bijna sluitingstijd. Vandaag weer een lekker dagje in de winkel gewerkt, bordspelletjes en warhammeraltijd een goeie combinatie om te chillen !
Ik bedoel het halve circle vormige karton deel welke aan de binnen kant van de baret zit. Maar heb het vermoede dat men dat in NLD niet heeft omdat ik enkel maar een paar fotos gezien heb waar NLD'se militaire hun baret over de stiffener gevormd hadden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat geval achter het embleem bedoel je? Ja, officieel wel, maar ik gebruik een splitpen, dan gaat je embleem meer hangen en dat ziet er beter uit.
Hangt ook weer af van welk model. Ik denk dat AchJa de oude Kangol baret heeft. Dat was een heel fijn model waarvan de rand om hoofd van leer was.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik bedoel het halve circle vormige karton deel welke aan de binnen kant van de baret zit. Maar heb het vermoede dat men dat in NLD niet heeft omdat ik enkel maar een paar fotos gezien heb waar NLD'se militaire hun baret over de stiffener gevormd hadden.
Heb geen Kangol, nooit gehad ook, het enige merk voor mij is Hassing.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Hangt ook weer af van welk model. Ik denk dat AchJa de oude Kangol baret heeft. Dat was een heel fijn model waarvan de rand om hoofd van leer was.
Plastic plaatje is kut, verneukt je hele model baret.quote:Nieuwe modellen hebben dat niet meer. En nee, in het oude model baret zat geen zgn. stiffener. Enkel een plastic plaatje om embleem op plaats te houden. Sommigen deden dat vervangen door de splitpen. Ik vond het er nooit uitzien, maar dat is persoonlijk.
Soms weet ik nog wel eens wat...quote:Mijn huidige rode baret (Engels model) zit nu als gegoten en heeft niks erin. Ik het het koperen embleem van Garde Regiment Grenadiers er nu opgezet met de oude "klem". (Dank aan AchJa)
Ik heb 'm nog steeds.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is lekker eten! Vooral met Cobra's horloge erbij
quote:
Dien een VRA in. Dan krijg je van mij accoord voor verlof t/m woensdag.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:02 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Thuis. Toernooi compleet geslaagd en superveel complimenten gehad omtrent de organisatie ervan...
Morgen nog vanaf 7:30 de kinderen en begeleiders uitzwaaien.... en maximaal 14:00 hoop ik toch echt in mijn nest te liggen en te slapen tot dinsdag ongeveer....
Hebben we 2 miljoen Mongolen in NL? Zo groot is die groep uit Mongolie toch niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:12 schreef m.k het volgende:
ZO! terug van werk, heb vandaag nog bloed van een motorsloep moeten poetsen![]()
En er was een water theater. Geniaal 2 miljoen mongolen die allemaal een dure polyester sloep hebben terwijl wij daar liggen met een stalen roeiboot
Het zal je verbazen hoe groot die groep isquote:Op zondag 5 juni 2011 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben we 2 miljoen Mongolen in NL? Zo groot is die groep uit Mongolie toch niet?
Denen zijn 20 minuten geleden vertrokken.quote:
Ahh. Druk daarzo?quote:Op zondag 5 juni 2011 08:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denen zijn 20 minuten geleden vertrokken.
Nu niet meer. Gastouders zijn weg en nu wachten op de Duitsers die rond 10u vertrekken en Engelsen die om 11u vertrekken.quote:
Ahh.quote:Op zondag 5 juni 2011 08:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu niet meer. Gastouders zijn weg en nu wachten op de Duitsers die rond 10u vertrekken en Engelsen die om 11u vertrekken.
Geen donders en bliksems hier, wel regen.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 09:26 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit dus in het rode gedeelte
Heh, en het is zondag, dus lekker lui zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:31 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoef me geen zorgen meer te maken over een droge tuin iig
Nope, is de moeite niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 08:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh.
Je komt niet ff tussentijds thuis?
Slapen tot dinsdag!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, en het is zondag, dus lekker lui zijn.
Helaas ben aan het helpen met verhuizenquote:Op zondag 5 juni 2011 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, en het is zondag, dus lekker lui zijn.
AchJa, het is btw gelukt met de baretquote:Op zondag 5 juni 2011 10:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig heb je er een prima weertje bij!
Gelezen!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AchJa, het is btw gelukt met de baret
Zit als gegoten nu.
Helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 5 juni 2011 10:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelezen!
DEF SC#214 Maak het leger leger, getekend NL BV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |