Heb jij weerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wtf, zijn ze weer aan het kloten op fok? Ik zie ineens een andere UI bij mezelf, kon een tijd niks meer posten en kan niet uitloggen???
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb jij weer
Btw, ik ga nog ff proberen twee sets te bemachtigen voor veteranendag, dus bonnen maaltijden en consumptiebonnen
Voor mijzelf en Lotusss heb ik die al, maar het moet hopelijk nog lukken dat voor jou en ThaBoel ik dat kan regelen.quote:
Auto ruilen? Ik de jouwe, jij de mijnequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Onze stempelpost nr.5 @ TMPT
Dat die geen bon heeft gehad. Staat niet echt op een geschikte plek stil.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Onze stempelpost nr.5 @ TMPT
Esses kom er maar inquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat die geen bon heeft gehad. Staat niet echt op een geschikte plek stil.
Nou nee....quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Auto ruilen? Ik de jouwe, jij de mijne
Hoezo dat dan???quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nou nee....
Ow trouwens: volgens de geruchten krijgen wij binnen niet al te lange tijd de 11 lumbl valk op onze rechterbovenarmen.
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #18quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wtf, zijn ze weer aan het kloten op fok? Ik zie ineens een andere UI bij mezelf, kon een tijd niks meer posten en kan niet uitloggen???
Het 50e bat. wordt om staven weg te doen "onderdeel" van de 11e. brig. Gaat hopelijk voor ons betekenen dat we vaker steunverleningen mogen draaien voor de luchtmobielers.quote:
Wat een bullshit weer zeg!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Het 50e bat. wordt om staven weg te doen "onderdeel" van de 11e. brig. Gaat hopelijk voor ons betekenen dat we vaker steunverleningen mogen draaien voor de luchtmobielers.
Dank.quote:
Nu kun je eindelijk weer terug naar LMB (via de NatRes) begin je weer te mekkeren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer zeg!!!
Natres heeft niks van doen met LMB.
Niks ten nadele van Natres hoor, maar die hebben toch hun eigen emblemen?
De twee hebben in principe ook weinig met elkaar van doen. En het embleem wat we nu hebben is eigenlijk al oud. En wij zullen er als manschappen iig waarschijnlijk zeer weinig van merken. We blijven op dezelfde kazeren als nu zitten etc.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer zeg!!!
Natres heeft niks van doen met LMB.
Niks ten nadele van Natres hoor, maar die hebben toch hun eigen emblemen?
Daarom zo vreemd indien dit echt zo gaat zijn, schouderembleem LMB op schouders 50 Natres.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De twee hebben in principe ook weinig met elkaar van doen. En het embleem wat we nu hebben is eigenlijk al oud. En wij zullen er als manschappen iig waarschijnlijk zeer weinig van merken. We blijven op dezelfde kazeren als nu zitten etc.
Ik ben er voor 90% zeker niet bij op veteranendagquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor mijzelf en Lotusss heb ik die al, maar het moet hopelijk nog lukken dat voor jou en ThaBoel ik dat kan regelen.
Nee!!! Wel met Chili con carne, en idem met Brazilië.quote:
Kut!!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben er voor 90% zeker niet bij op veteranendag![]()
Ben op een verjaardag begint een oom van de jarige ineens ze dochter van 15 aan me te verkopenheb wel dr nummer dus morgen ff smsen
Wat een lul ben je toch ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben er voor 90% zeker niet bij op veteranendag![]()
Ben op een verjaardag begint een oom van de jarige ineens ze dochter van 15 aan me te verkopenheb wel dr nummer dus morgen ff smsen
Money, money, money, moneyyy.... moneeyyy!quote:
Maf als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef hcwp het volgende:
[..]
Money, money, money, moneyyy.... moneeyyy!
Officieel vallen we per 1 juni j.l. onder 11LMB. Maar hoe dat gaat lopen als 20 en 50 NatresBat samen gaan, geen idee.
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:37 schreef hcwp het volgende:
Wij horen er zelf ook weinig tot niets over, dus erg veel inzicht kan ik je er ook niet in geven helaas.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een lul ben je toch ook.
Wat een slecht excuus. Je hebt haar nummer en weet nu al dat je niet op Veteranendag kunt zijn......
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te komen.
Je bent gewoon een lul, verjaardag of nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]vier wrs me verjaardag
maar nog ff kijken
Und warum?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lul, verjaardag of niet
Nice!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, vaandelwacht exercitie, is dat ook al zo laf geworden?
Zie hier op minuut 02:07, toen het gewoon nog strak was, met oude exercitie.
Wanneer was dat? Sinds invoering nieuwe exercitie? Dat "geschuivel" dus?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef hcwp het volgende:
[..]
Nice!Bij onze beëdiging zag de vaandelwacht er in ieder geval erg strak uit, maar dat is bekeken door een ongetraind oog
Ziet er toch anders uit. Zal wel aan mij liggen, maar die oude stijl, dat harde stampen op de grond had nét iets meer. Verder mooie videoquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:08 schreef hcwp het volgende:
Twee maandjes terug, in Amersfoort. Zie hier rond 2m50s:
Beetje je eigen verjaardag boven de veteranendag plaatsenquote:
Als ik hem weer zie is hij zwaar de pisang, dan moet ThaBoel verplicht in PSV shirt rondlopen in die badkuip te 020!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Beetje je eigen verjaardag boven de veteranendag plaatsen![]()
Hahaha nooit van me leven! Dat jij dat shirt over hoofd trok is al erg genoeg!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik hem weer zie is hij zwaar de pisang, dan moet ThaBoel verplicht in PSV shirt rondlopen in die badkuip te 020!!
Wee nie, is er nog plek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |