Kijk dat klinkt al heel anders.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]vier wrs me verjaardag
maar nog ff kijken
Die is schijnbaar wel langsgeweest, zo heb ik mij aan het einde van dag twee laten vertellen, maar ik heb ze niet gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef Esses het volgende:
Braamyo, hoe vond je de kmar bij het bedrijfsongeval aldaar?
Whut was jij op de tmpt...? Je was toch niet toevallig die dude met het Lord of the rings boek 'the hobbit'...?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Onze stempelpost nr.5 @ TMPT
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Whut was jij op de tmpt...? Je was toch niet toevallig die dude met het Lord of the rings boek 'the hobbit'...?
Nee dat was mn buddy voor die dagquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Whut was jij op de tmpt...? Je was toch niet toevallig die dude met het Lord of the rings boek 'the hobbit'...?
Jep. De vorige dag had ik aan iedereen de stempels gegeven en nu zou hij dat doen. Kon ik dus lekker chillen en ff het logboek bij houden. In de middag zelfs nog ff naar Kootwijkerbroek gereden om wat te bikken te halen bij de super. En om de tijd te doden zelf nog maar stukje (lees: 1km in 4.45) wezen marsen. Toch super dag gehad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:05 schreef Braamyo het volgende:
Ah, duidelijk verhaal. Jij was die kerel die zo heerlijk lam in de auto lagHehe, no offence want het zag er wel heel chil uit
Hehe, als je er volgend jaar weer bij bent, naamlintjes van iedereen controleren. Dan kom je mij vanzelf tegenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jep. De vorige dag had ik aan iedereen de stempels gegeven en nu zou hij dat doen. Kon ik dus lekker chillen en ff het logboek bij houden. In de middag zelfs nog ff naar Kootwijkerbroek gereden om wat te bikken te halen bij de super. En om de tijd te doden zelf nog maar stukje (lees: 1km in 4.45) wezen marsen. Toch super dag gehad.
Mocht jij toevallig -piep- heten met je achternaam heb ik jouw wel gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, als je er volgend jaar weer bij bent, naamlintjes van iedereen controleren. Dan kom je mij vanzelf tegen
Zit me eigenlijk net te bedenken hoe ik in godsnaam een paar jaar terug die naam heb verzonnen XD. Snap m zelf niet meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:17 schreef Braamyo het volgende:
Jups, zo hete ik inderdaad. Volgend jaar wel ff roepen hea, als je mij ziet.
*Is het een vogel, is het een vliegtuig, NEE, het is hoogvlieger!!!*
Anyways, ik werd net uitgenodigt voor een picknick, dus ik ben er weg van
haha dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zit me eigenlijk net te bedenken hoe ik in godsnaam een paar jaar terug die naam heb verzonnen XD. Snap m zelf niet meer.
Hoe was OTV5?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:42 schreef Vortix het volgende:
Goeiemiddag vanuit Parijs.
Hemelvaart! Vier dagen vrij! Jeuj!
De overige bataljons komen onder resp. 13 en 43 mechbrig te vallen en krijgen ook gewoon dat schouderembleem - net als iedere eenheid die organiek onder een van die brigades hangt, de natres is wat dat betreft niet anders. 20 en 50 komen samen onder 11 lmb te hangen, zodat (uiteindelijk) rmc west kan worden geschrapt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer zeg!!!
Natres heeft niks van doen met LMB.
Niks ten nadele van Natres hoor, maar die hebben toch hun eigen emblemen?
Veel minder zwaar en veel leuker dan ik verwacht had.quote:
En wat komt daarna?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:44 schreef Vortix het volgende:
[..]
Veel minder zwaar en veel leuker dan ik verwacht had.
Geen MT ook. Nog twee weken ALO1 te gaan, ben benieuwd hoe ik er bij sta 18 juni
Zal wel fijner zijn, maar het ziet er niet uit. Beetje lafjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:04 schreef Esses het volgende:
@ER onze standaardwacht is ook nog in oude exercitie. Maar dat "geschuifel" is heul wat fijner dan dat irritante kut gestamp.
18 juni lopen we binnen na de eindoefening van de ALO1. In de week daarna vind de afwikkeling plaats met daarin onze bevordering, persoonsbeoordelingen enzovoorts. Daarna korte stage en dan de ALO2 in. Veel in de schoolbanken zitten dus.quote:
Nice... Maar OTV5 viel dus wel mee volgens jou? Waar zaten jullie en hebben je nog veel gelopen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
18 juni lopen we binnen na de eindoefening van de ALO1. In de week daarna vind de afwikkeling plaats met daarin onze bevordering, persoonsbeoordelingen enzovoorts. Daarna korte stage en dan de ALO2 in. Veel in de schoolbanken zitten dus.
Ik ga dadelijk beneden bij de Griek ff een biertje doen op het terrasquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:04 schreef Thaboel het volgende:
Maar ff in deze hitte voetballen. Eens zien hoe dat gaat lopen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:09 schreef Esses het volgende:
@Braamyo, jah idd erg jammer dat je gedisk'ed bent omdat je buddy er niet bij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo?quote:
Waar dan? Bij mij is het veel te warm.quote:
Dat heb je wel verdiend na het harden werken dat je hebt gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:49 schreef Maitje het volgende:
Haha niet zo aanstellen.. wat te drinken der bij en genieten
Bier !!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:49 schreef Maitje het volgende:
Haha niet zo aanstellen.. wat te drinken der bij en genieten
Goeie zaak, heerlijk doorstoempen met die handelquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:09 schreef m.k het volgende:
Zo ik heb maar weer eens 16 km ge snelwandeld
Edit: oeps, bloedblaar op mn poot
En wat als hij niet gaat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef Maitje het volgende:
Kijken of ik vaders vanavond nog mee kan sleuren met hardlopen.
Was idd ff doorzetten en tegen de dorst vechten, best lastig als er alleen maar mensen naast je lekker aan het varen zijn met een drankje erbij. Maar heb het weer gehaaldquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goeie zaak, heerlijk doorstoempen met die handel
Altijd water en voer meenemenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef m.k het volgende:
Was idd ff doorzetten en tegen de dorst vechten, best lastig als er alleen maar mensen naast je lekker aan het varen zijn met een drankje erbij. Maar heb het weer gehaald
ff camelbag fixen dan maar. Zelfs met rennen vind ik het echt superdingen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Was idd ff doorzetten en tegen de dorst vechten, best lastig als er alleen maar mensen naast je lekker aan het varen zijn met een drankje erbij. Maar heb het weer gehaald
quote:
Heb een camelbag maar ik dacht dat dat vet kut was met lopen (nooit geprobeerd) maar eens doen dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ff camelbag fixen dan maar. Zelfs met rennen vind ik het echt superdingen.
Ik heb een Camelbak Razor (1.5l)quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:04 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
Heb een camelbag maar ik dacht dat dat vet kut was met lopen (nooit geprobeerd) maar eens doen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |