mag ik erinquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
True. Daarom eerst overleg als Viro ooit komt
Kom er maar in knetter
Harbrinkhoek hierquote:
doe eens lief en ga in arg spelenquote:
Meerdere tabs ftwquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief en ga in arg spelen
Wat?quote:
Ik stel voor dat je je eigen advies opvolgtquote:
Nou het is ook geen eis, maar hooguit een wens...quote:
Die klopt voor geen kant, want dat ding zegt dat ik in Gelderland zitquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb wel glasvezel maar betwijfel of dit snel genoeg is...
[ afbeelding ]
quote:
Pardon????quote:
Ik hoop dat er iemand met een bloemkool je prostaat komt melken, in ARG, niet hier.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand met een bloemkool je prostaat komt melken, in ARG, niet hier.
Mja misschien dat de ITers t wat zegt maar mij niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Redskillz het volgende:
ik blijf herhalen ik heb 50/50 en een windows 2003 server..
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
Die neger laat wel lang om zich wachten zeg
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Viro heeft werkoverleg en dat loopt enorm uit ofzo
Nee, ik wil m iets vragen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is een ban voor je aan het regelen!Lief he?
Zeg het eens.quote:
het eens.quote:
quote:
mensen die geen kolere eind weg wonenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef humorduck28 het volgende:
Hier Almeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
het eens.
XD XD XD
Kun je even tegen één van de forumadmins zeggen dat ze hun email moeten checken?
En dat kon je zelf niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
het eens.
XD XD XD
Kun je even tegen één van de forumadmins zeggen dat ze hun email moeten checken?
Ik vrees dat die niet aanwezig isquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee ..
waarschijnlijk dat ding achter z'n oogkassen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee ..
quote:
Dan zou ik hier niet kunnen zitten typen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee ..
nou,met jou zaken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waar de fuck bemoei jij je mee
[..]
Gemeen.
Geen neger, Suriquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
Die neger laat wel lang om zich wachten zeg
dan had je Niet zo'n opmerking gemaaktquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik hier niet kunnen zitten typen.
Ja met Draakje v2.0 is het een beetje gokken welk nummer je aanklikt, maar voor je hem daadwerkelijk aanvraagt, zie je de titel wel.quote:
Blijkbaar wel, zie je toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan had je Niet zo'n opmerking gemaakt
Hey.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef Stokstaart het volgende:
Henkie ga eens wieberen met je oninteressante SC over dingen die hier niet eens horen
Als je grote hersenen stuk zijn, kan je nog typen hoor, als een zombie welliswaar, maar dat was ongeveer toch al het niveau wat er uit jouw vingertjes kwam.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik hier niet kunnen zitten typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef mr-green het volgende:
heb sinds lange tijd weer een baco ingeschonken
En ik zit hier aan de Sangria van ¤1,29 per anderhalve liter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heyquote:
Zeg, hebben wij op pinkpop een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen met baco/bier?
Anonimity is a bliss
En zelfs nu doe je de juiste verzoekjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met Draakje v2.0 is het een beetje gokken welk nummer je aanklikt, maar voor je hem daadwerkelijk aanvraagt, zie je de titel wel.Was ff speuren naar iets moois en bekends, maar dan vind je ook wel echte kwaliteit!
"Dat ding achter je oogkassen" refereert meestal naar je hersenen in het algemeen. Dus jouw opmerking klopt niet. Groetjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je grote hersenen stuk zijn, kan je nog typen hoor, als een zombie welliswaar, maar dat was ongeveer toch al het niveau wat er uit jouw vingertjes kwam.
De radio is toch dood, /care.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hey
Piratentopic is voor de pubers doe je dingetje daar maar niet hier
Hihihi!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En zelfs nu doe je de juiste verzoekjes
Nee dusquote:
proostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe alcoholisch met je mee
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg, hebben wij op pinkpop een date?Samen met baco/bier?
welke grote hersensquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je grote hersenen stuk zijn, kan je nog typen hoor, als een zombie welliswaar, maar dat was ongeveer toch al het niveau wat er uit jouw vingertjes kwam.
Ik zeg toch "als je grote hersens..." Dat hoeft niet gebaseerd te zijn op "Dat ding achter je oogkassen"quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
"Dat ding achter je oogkassen" refereert meestal naar je hersenen in het algemeen. Dus jouw opmerking klopt niet. Groetjes.
Lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
prooste
ik doe alcoholisch met je mee
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker
Ik zit weer aan de 14 yo Balvenie Single Malt die ik voor speciale gelegenheden wilde bewaren
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg toch "als je grote hersens..." Dat hoeft niet gebaseerd te zijn op "Dat ding achter je oogkassen"
Verder vind ik je puberale frustratie schattig, stiekem sop ik nu op je testosteronuitbarstingen en zijn mij tepels harder dan staal door je opmerkingen.
Spuit 11quote:
Hey niet meteen alle mensen die in ARG7 posten gaan generaliserenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hey
Piratentopic is voor de pubers doe je dingetje daar maar niet hier
welke opmerking klopt nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
"Dat ding achter je oogkassen" refereert meestal naar je hersenen in het algemeen. Dus jouw opmerking klopt niet. Groetjes.
quote:
Boeit niet. Henk gedraagt zich als een idioot hier dus verwijzen we hem terug naar de piraatjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey niet meteen alle mensen die in ARG7 posten gaan generaliserenIk vind het jammer voor jullie dat de radio ermee stopt. Ik postte ook wel eens hier en ik vond het altijd wel gezellig.
cam aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg toch "als je grote hersens..." Dat hoeft niet gebaseerd te zijn op "Dat ding achter je oogkassen"
Verder vind ik je puberale frustratie schattig, stiekem sop ik nu op je testosteronuitbarstingen en zijn mij tepels harder dan staal door je opmerkingen.
Kort gezegd: de stekker is er uit getrokken door o.a. te weinig luisteraars t.o.v. de moeite die het kost, en nu zijn we bezig een nieuwe radiostation op te zetten!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet ik een slowchat gaan teruglezen dan ?
Volgens mij gaat 95% van de posts gewoon over de radioquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet ik een slowchat gaan teruglezen dan ?
hilarisch hequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Volgens mij lurken al die piraatjes nu mee![]()
![]()
![]()
Er stopt helemaal niets!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey niet meteen alle mensen die in ARG7 posten gaan generaliserenIk vind het jammer voor jullie dat de radio ermee stopt. Ik postte ook wel eens hier en ik vond het altijd wel gezellig.
Mwa. Maar laten we het een beetje on-topic houden!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat 95% van de posts gewoon over de radio
Is het niet een idee om er een wekelijkse podcast van te maken. Nonstop radio is gewoon heel veel werk. En met zo'n podcast van wekelijks een uurtje/2 uur kan je leuk wat aan klussen en kost niet oneindig veel tijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kort gezegd: de stekker is er uit getrokken door o.a. te weinig luisteraars t.o.v. de moeite die het kost, en nu zijn we bezig een nieuwe radiostation op te zetten!Althans we zijn ons aan het oriënteren enzo!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt pakt de gitaar er maar even bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of speel je echt gitaar?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Trusten Jofuquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja ppls, ik ga m'n bed opzoeken, er zijn mensen die morgen wel gewoon moeten werken, ondanks dat ze ook nog jarig zijn![]()
voor Faye, Knetter, Carool en Samzz
voor de rest
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja ppls, ik ga m'n bed opzoeken, er zijn mensen die morgen wel gewoon moeten werken, ondanks dat ze ook nog jarig zijn![]()
voor de rest
Gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
voor de rest
Baasquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro:
Ben nu onderweg naar huis.
ben er over 30/45 minuten.
Viro de redder in noodquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro:
Jezusquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro:
Ga je wel slingers ophangen in de bus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
voor de rest
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
voor de rest
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
voor de rest
Ik heb wel een klacht: Ik kan Fout Ventje en Dominique niet vinden!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef ACT-F het volgende:
11 luisteraars momenteel, en nog geen klachten
SAM geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
wat voor software was draakje als ik vragen mag?
Moet je niet bij mij voor zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
wat voor software was draakje als ik vragen mag?
Neuh, Amerikaanse toeristen morgenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je wel slingers ophangen in de bus?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een klacht: Ik kan Fout Ventje en Dominique niet vinden!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of speel je echt gitaar?![]()
Ik speel de virtuele sterren van de hemel met de elec gitaar van ¤79 welke ik ooit eens cadeau heb
gekregen en nooit aangeraakt behalve om hem aan de muur te hangen in de audio/videokamer.
Nee.
quote:
Heb je je aangemeld bij Viro? Bespreken we dit dan evenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
Maar wat we dus nodig hebben is volgens mij:
-een goede server
-een shoutcast server om alles naar toe te sturen
of heb ik het mis?
quote:
ik ook wel.. wil soberso doen wat ik kanquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil trouwens wel roosters bijhouden als er een nieuwe radio met DJ's komt!
Doe maar. Link ff via DM.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
We kunnen evt ook een SC maken tinychat als je hier teveel Slowchat vind?
Dan kunnen we daar ook met Viro overleggen
Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook wel.. wil soberso doen wat ik kan
Jaa ik hier ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je het gelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je je aangemeld bij Viro? Bespreken we dit dan even
Wie is soberso?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Overleg over een mogelijk nieuw radiostation,quote:
daar stond ik toch om bekendquote:
Veel te veelquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
Hey je kunt nu maar 3 requestjes in de wachtrij zetten!
Ik anders niet, ik krijg heul lief een zoentje terug van jequote:
Nee, oke, dan is het goed. Ik ging bijna hyperventileren en zoquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]I can feel it, coming in the air tonight..
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]I can feel it, coming in the air tonight..
ik denk eigenlijk wel iets heel tofsquote:
Jouw ondertitel... grrquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk wel iets heel tofs
Ik denk dat het vooral amateuristisch moet blijven en zo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk wel iets heel tofs
maar het zal aan ons zelf liggen hoe groot we het uiteindelijk maken.
" the bro ! "quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hooiiii
(vraagt zich ernstig af hoe ze deze naam gaat inkorten)
Broquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hooiiii
nou bedenk es wat leuksquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hooiiii
waarom heb je zo'n rot naamquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nou bedenk es wat leuks
Doe rustig aan, we zien je zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Viro het volgende:
sry mensen, werk overleg is enorm uitgelopen. ben nu onderweg naar huis. trein heeft gvd vertraging.
Maki's broquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nou bedenk es wat leuks
haha gewoonquote:
jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jouw naam is ook echt random, is het je leerlingnummer ofzo?
Pis!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
De groep zal nu wel uit elkaar vallen!We hadden net zo'n leuke groep users bij elkaar die zo goed met elkaar kon opschieten.
idd!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pis!Nu kan heb ik Dominique nooit meer op één kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh God, ze vindt weer eens een aanvraagje van mij mooi hoor!![]()
Hihi!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen maar wat een heerlijk nummer
lolquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
Oh ik heb niet alles terug gelezen, maar ik zag wat commentaar over die 219 euro voor draakje, dat was ENKEL voor de software, de hardware etc kwam 100% bij koelkast weg.
Het blijft zonde, maar er is lol gehad.
Slaap lekkerquote:
lekker slapenquote:
Is genoemdquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
Oh ik heb niet alles terug gelezen, maar ik zag wat commentaar over die 219 euro voor draakje, dat was ENKEL voor de software, de hardware etc kwam 100% bij koelkast weg.
Het blijft zonde, maar er is lol gehad.
Nee dat zijn 6 letters, mutsquote:
n a a t j equote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan zijn het er altijd nog 9. n a t h a n a e l
Ik ben altijd bereid om iemands schrijfwerk tot de grond af te fikken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, heel even offtopic:
Zouden jullie mijn blog willen lezen, ik wil namelijk meedoen aan een schrijfwedstrijd, maar niet voordat ik feedback heb. (Blog staat in sig, het gaat om het stukje "Evolutie")
Sorry voor de spam
okquote:
Doe je dingquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben altijd bereid om iemands schrijfwerk tot de grond af te fikken.
Tja nu heb ik het maar voor je gedaan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah die had ik een uur geleden aangevraagd voor Clapton....
geen onz radio.. je babe praat je wel ff bij denk ikquote:
niemand?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, heel even offtopic:
Zouden jullie mijn blog willen lezen, ik wil namelijk meedoen aan een schrijfwedstrijd, maar niet voordat ik feedback heb. (Blog staat in sig, het gaat om het stukje "Evolutie")
Sorry voor de spam
Nog niet. Eerst ff overleggen hoe en watquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
We moeten deze reeks even een nieuwe naam geven ofzo
[ONZ RADIO/NAAMLOOS RADIO] zou niet misstaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst ff overleggen hoe en wat
Voor zover ik weet. Nu snel verder lezen.quote:Ik weet dat dat niet helemaal Darwin’s ideeën waren, maar er waren wel meer mensen die zijn ideeën verkeerd op hebben gevat hebben opgevat.
Als jullie er allemaal maar zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen onz radio.. je babe praat je wel ff bij denk ik
slaap zachtquote:
Ach dit is toch Onzin, dus dan mag de naam ook wel een knipoog hebben!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
Ik vind FunFM geen goede optie, we zitten niet in de ether.
Exactly thoughts. Een dikke knipoog naar ONZquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dit is toch Onzin, dus dan mag de naam ook wel een knipoog hebben!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit nu maar hiphop en rap te luisteren, dan heb ik het niet voor niets gedownload
Ik vind dat geen pakkende naam. Sorry.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Redskillz het volgende:
Various4You vind ik de meest passende naam.
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat geen pakkende naam. Sorry.
Einde tel ik ze toch handmatig in het topic, die poll is meer voor de beeldvormingquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef mr-green het volgende:
ik heb gestemd op bagger maar wil nu liever FUN radio (bij nader inzien)
maar dat is logisch.. alleen wie doet het.. en wat moet er gebeurenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Redskillz het volgende:
Iedereen kan voor zijn, maar er zullen een paar mensen een hoop werk moeten verrichten.
Logisch, maar elke reis begint met 1 enkele stap!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Redskillz het volgende:
Iedereen kan voor zijn, maar er zullen een paar mensen een hoop werk moeten verrichten.
Zoiezo, zoals draak eerder door een of twee mensen geactiveerd kon worden. Dat kan zoiezo anders daar valt een webinterface voor te maken, en dat meerdere geselecteerde mensen dat kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dat is logisch.. alleen wie doet het.. en wat moet er gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |