hilarisch hequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Volgens mij lurken al die piraatjes nu mee![]()
![]()
![]()
Er stopt helemaal niets!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey niet meteen alle mensen die in ARG7 posten gaan generaliserenIk vind het jammer voor jullie dat de radio ermee stopt. Ik postte ook wel eens hier en ik vond het altijd wel gezellig.
Mwa. Maar laten we het een beetje on-topic houden!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat 95% van de posts gewoon over de radio
Is het niet een idee om er een wekelijkse podcast van te maken. Nonstop radio is gewoon heel veel werk. En met zo'n podcast van wekelijks een uurtje/2 uur kan je leuk wat aan klussen en kost niet oneindig veel tijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kort gezegd: de stekker is er uit getrokken door o.a. te weinig luisteraars t.o.v. de moeite die het kost, en nu zijn we bezig een nieuwe radiostation op te zetten!Althans we zijn ons aan het ori๋nteren enzo!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt pakt de gitaar er maar even bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of speel je echt gitaar?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Trusten Jofuquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja ppls, ik ga m'n bed opzoeken, er zijn mensen die morgen wel gewoon moeten werken, ondanks dat ze ook nog jarig zijn![]()
voor Faye, Knetter, Carool en Samzz
voor de rest
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja ppls, ik ga m'n bed opzoeken, er zijn mensen die morgen wel gewoon moeten werken, ondanks dat ze ook nog jarig zijn![]()
voor de rest
Gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
voor de rest
Baasquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro:
Ben nu onderweg naar huis.
ben er over 30/45 minuten.
Viro de redder in noodquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro:
Jezusquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |