Ga je wel slingers ophangen in de bus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja ppls, ik ga m'n bed opzoeken, er zijn mensen die morgen wel gewoon moeten werken, ondanks dat ze ook nog jarig zijn![]()
voor Faye, Knetter, Carool en Samzz
voor de rest
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja ppls, ik ga m'n bed opzoeken, er zijn mensen die morgen wel gewoon moeten werken, ondanks dat ze ook nog jarig zijn![]()
voor de rest
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
voor de rest
Ik heb wel een klacht: Ik kan Fout Ventje en Dominique niet vinden!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef ACT-F het volgende:
11 luisteraars momenteel, en nog geen klachten
SAM geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
wat voor software was draakje als ik vragen mag?
Moet je niet bij mij voor zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
wat voor software was draakje als ik vragen mag?
Neuh, Amerikaanse toeristen morgenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je wel slingers ophangen in de bus?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een klacht: Ik kan Fout Ventje en Dominique niet vinden!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of speel je echt gitaar?![]()
Ik speel de virtuele sterren van de hemel met de elec gitaar van ¤79 welke ik ooit eens cadeau heb
gekregen en nooit aangeraakt behalve om hem aan de muur te hangen in de audio/videokamer.
Nee.
quote:
Heb je je aangemeld bij Viro? Bespreken we dit dan evenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
Maar wat we dus nodig hebben is volgens mij:
-een goede server
-een shoutcast server om alles naar toe te sturen
of heb ik het mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |