mag ik erinquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
True. Daarom eerst overleg als Viro ooit komt
Kom er maar in knetter
Harbrinkhoek hierquote:
doe eens lief en ga in arg spelenquote:
Meerdere tabs ftwquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief en ga in arg spelen
Wat?quote:
Ik stel voor dat je je eigen advies opvolgtquote:
Nou het is ook geen eis, maar hooguit een wens...quote:
Die klopt voor geen kant, want dat ding zegt dat ik in Gelderland zitquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb wel glasvezel maar betwijfel of dit snel genoeg is...
[ afbeelding ]
quote:
Pardon????quote:
Ik hoop dat er iemand met een bloemkool je prostaat komt melken, in ARG, niet hier.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand met een bloemkool je prostaat komt melken, in ARG, niet hier.
Mja misschien dat de ITers t wat zegt maar mij niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Redskillz het volgende:
ik blijf herhalen ik heb 50/50 en een windows 2003 server..
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
Die neger laat wel lang om zich wachten zeg
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Viro heeft werkoverleg en dat loopt enorm uit ofzo
Nee, ik wil m iets vragen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is een ban voor je aan het regelen!Lief he?
Zeg het eens.quote:
het eens.quote:
quote:
mensen die geen kolere eind weg wonenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef humorduck28 het volgende:
Hier Almeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
het eens.
XD XD XD
Kun je even tegen ้้n van de forumadmins zeggen dat ze hun email moeten checken?
En dat kon je zelf niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
het eens.
XD XD XD
Kun je even tegen ้้n van de forumadmins zeggen dat ze hun email moeten checken?
Ik vrees dat die niet aanwezig isquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee ..
waarschijnlijk dat ding achter z'n oogkassen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee ..
quote:
Dan zou ik hier niet kunnen zitten typen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee ..
nou,met jou zaken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waar de fuck bemoei jij je mee
[..]
Gemeen.
Geen neger, Suriquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
Die neger laat wel lang om zich wachten zeg
dan had je Niet zo'n opmerking gemaaktquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik hier niet kunnen zitten typen.
Ja met Draakje v2.0 is het een beetje gokken welk nummer je aanklikt, maar voor je hem daadwerkelijk aanvraagt, zie je de titel wel.quote:
Blijkbaar wel, zie je toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan had je Niet zo'n opmerking gemaakt
Hey.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef Stokstaart het volgende:
Henkie ga eens wieberen met je oninteressante SC over dingen die hier niet eens horen
Als je grote hersenen stuk zijn, kan je nog typen hoor, als een zombie welliswaar, maar dat was ongeveer toch al het niveau wat er uit jouw vingertjes kwam.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik hier niet kunnen zitten typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef mr-green het volgende:
heb sinds lange tijd weer een baco ingeschonken
En ik zit hier aan de Sangria van ค1,29 per anderhalve liter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heyquote:
Zeg, hebben wij op pinkpop een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen met baco/bier?
Anonimity is a bliss
En zelfs nu doe je de juiste verzoekjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met Draakje v2.0 is het een beetje gokken welk nummer je aanklikt, maar voor je hem daadwerkelijk aanvraagt, zie je de titel wel.Was ff speuren naar iets moois en bekends, maar dan vind je ook wel echte kwaliteit!
"Dat ding achter je oogkassen" refereert meestal naar je hersenen in het algemeen. Dus jouw opmerking klopt niet. Groetjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je grote hersenen stuk zijn, kan je nog typen hoor, als een zombie welliswaar, maar dat was ongeveer toch al het niveau wat er uit jouw vingertjes kwam.
De radio is toch dood, /care.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hey
Piratentopic is voor de pubers doe je dingetje daar maar niet hier
Hihihi!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En zelfs nu doe je de juiste verzoekjes
Nee dusquote:
proostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe alcoholisch met je mee
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg, hebben wij op pinkpop een date?Samen met baco/bier?
welke grote hersensquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je grote hersenen stuk zijn, kan je nog typen hoor, als een zombie welliswaar, maar dat was ongeveer toch al het niveau wat er uit jouw vingertjes kwam.
Ik zeg toch "als je grote hersens..." Dat hoeft niet gebaseerd te zijn op "Dat ding achter je oogkassen"quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
"Dat ding achter je oogkassen" refereert meestal naar je hersenen in het algemeen. Dus jouw opmerking klopt niet. Groetjes.
Lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
prooste
ik doe alcoholisch met je mee
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker
Ik zit weer aan de 14 yo Balvenie Single Malt die ik voor speciale gelegenheden wilde bewaren
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg toch "als je grote hersens..." Dat hoeft niet gebaseerd te zijn op "Dat ding achter je oogkassen"
Verder vind ik je puberale frustratie schattig, stiekem sop ik nu op je testosteronuitbarstingen en zijn mij tepels harder dan staal door je opmerkingen.
Spuit 11quote:
Hey niet meteen alle mensen die in ARG7 posten gaan generaliserenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hey
Piratentopic is voor de pubers doe je dingetje daar maar niet hier
welke opmerking klopt nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
"Dat ding achter je oogkassen" refereert meestal naar je hersenen in het algemeen. Dus jouw opmerking klopt niet. Groetjes.
quote:
Boeit niet. Henk gedraagt zich als een idioot hier dus verwijzen we hem terug naar de piraatjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey niet meteen alle mensen die in ARG7 posten gaan generaliserenIk vind het jammer voor jullie dat de radio ermee stopt. Ik postte ook wel eens hier en ik vond het altijd wel gezellig.
cam aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg toch "als je grote hersens..." Dat hoeft niet gebaseerd te zijn op "Dat ding achter je oogkassen"
Verder vind ik je puberale frustratie schattig, stiekem sop ik nu op je testosteronuitbarstingen en zijn mij tepels harder dan staal door je opmerkingen.
Kort gezegd: de stekker is er uit getrokken door o.a. te weinig luisteraars t.o.v. de moeite die het kost, en nu zijn we bezig een nieuwe radiostation op te zetten!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet ik een slowchat gaan teruglezen dan ?
Volgens mij gaat 95% van de posts gewoon over de radioquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet ik een slowchat gaan teruglezen dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |