abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98023586
Design is heel mooi, maar voordelen op andere kolven? Kan het me bijna niet voorstellen. Ook leuk dat je m onder je kleding kan stoppen, maar ook al bedacht hóe je dat doet en hoe je 'm er weer onderuit haalt? Dat eerste gaat misschien nog onzichtbaar, maar het tweede zou mij al niet lukken ivm lekdruppels.
pi_98029467
Als hij minder geluid maakt, makkelijker is om handsfree te gebruiken en je enigszins discreet kunt kolven doordat je geen flessen onderaan je borsten hebt bungelen dan is dat voor mij innovatief genoeg. Bij ons is het vrij simpel geregeld om even een kamer voor jezelf te krijgen, maar het is iets minder makkelijk geregeld dat je dan niet open en bloot voor een raam zit en iedereen je kan zien. Zoiets zou ideaal zijn,

Wat ik nu doe is het licht uit in de kamer en mijn tas op tafel parkeren waar ik achter ga zitten. Dan moet ik allerlei foefjes uithalen om handsfree te kunnen kolven waardoor ik niet heel comfortabel zit. Ik kan ook niet goed zien hoeveel ik gekolfd heb doordat het licht uit is. En als er overleg is in de kamer naast me dan ben ik me er heel bewust van dat ze me horen kolven. Ook zit ik nooit echt relaxed doordat er altijd iemand binnen kan komen lopen.

Ik heb overigens altijd een hydrofiel bij me voor het lekken. Als ik de reguliere schelpen van mijn borst haal knoei ik ook nogal eens wat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98029570
Maar goed, mijn harde eisen zouden wel zijn dat (1) de schelpen ook écht goed zitten bij handsfree gebruik, en (2) dat je dubbelzijdig kunt kolven. Ik begrijp niet waarom ze dat laatste niet hebben geregeld. Misschien wordt de kolf dan te groot, te duur of maakt 'ie te veel lawaai?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:17:18 #254
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98030210
Nog even terugkomen op Ticootje van de vorige pagina; ik vind dat je het supergoed hebt vwoord in je mail.
Ik ben overwegende om alleen maar inentingen te gaan halen. Onze arts en verpleegkundige zitten in mijn irritatiezone en als ik die verhalen lees ook van Ticootje.
Ik heb zlfs nagevraagd bij onze huisarts, maar de inentingen moet ik echt bij het consultatiebureau halen. Hij herkende mijn weestand op het CB, ik ben schijnbaar niet de eerste moeder die bij hem heeft zitten klagen over het cB.... En ik ben pas 2 keer geweest :o
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:31:40 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98030734
Ik denk dat het toch belangrijk is dat ook bij het cb aan te geven. Als niemand het doet kunnen ze ook niets verbeteren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98033467
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef mrien het volgende:

[..]

Er mee zwiepen en deaaien, doe ik ook als ik mijn slangetjes steriliseer ;)
Ik moest even terugkijken om te zien of dit nou door een man of een vrouw gepost was. :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:10:17 #257
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98034328
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:47 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik moest even terugkijken om te zien of dit nou door een man of een vrouw gepost was. :P
:D :D :D

Hier inmiddels de BO bijna verdwenen, zonder AB kuur gelukkig! Gisteren om de 1,5/2 uur moeten kolven, omdat de productie weer achteruitging. Als de BO verdwenen is, ga ik mijn ontstekende stieftiet afbouwen en met 1 borst verder voeden, daarvoor ga ik nu al bezig met de productie verhogen. We zullen eens zien hoe dat gaat. Seth heeft tot nu toe gekolfde melk gehad, vanaf morgen weer op het gemakje aanleggen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:36:32 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98035363
Flink hoor tak. Ik vind het knap dat je wilt doorzetten.
pi_98070471
Dapper takkembah!

Vandaag de eerste dag zonder kraamzorg. Gisteren bleek bij het wegen dat zoonlief weer iets afgevallen was. Hij is na zijn geboorte 210 gram afgevallen, en zat gisteren nog steeds 170 gram onder zijn geboortegewicht.

De kraamverzorgster zei dat het wel goed gaat komen, en ik ben ook gewoon hard bezig om hem elke keer goed vol te stoppen, maar ik word er wel heel erg onzeker van moet ik zeggen.

Hij meldt zich elke keer netjes om de 2,5 tot 3 uur, soms eens een keer 4,5 uur ertussen, en is na het voeden ook nog wel even wakker en alert. Geeft soms een mondje terug, maar niet veel. Luiers zijn ook ok, dus hij zou volgens mij gewoon flink moeten gaan groeien.
Woensdag gaan we even wegen bij het cb, en als hij dan nog niet aan het groeien is bel ik de lactatiekundige weer denk ik.

Hij had vannacht erg veel last van krampjes, is er nog iets waar ik op kan letten bij de voeding?
  zondag 12 juni 2011 @ 17:53:32 #260
100412 mefke79
komt goed!
pi_98072012
Hier zijn we inmiddels met de voeding gestopt. De linkerborst was al opgegeven, maar de rechter bleek gewoonweg veel te weinig te leveren. En als het voeden dan echt heel veel pijn blijft doen en telkens maar een paar druppels oplevert, is dat mij het niet waard. Na overleg met de lk was aan mij de keuze en dus besloten dan maar te stoppen. Jammer maar helaas, voor mezelf heb ik er gewoon vrede mee. Ik heb het geprobeerd, maar ik ben gewoon niet 1 van de succesverhalen van een borstverkleining en voeden. Tienus (en Driekus) hebben dan meer aan een blije mama zonder pijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98078285
Jammer mefke, maar inderdaad wat niet gaat, gaat gewoon niet. Helaas!

Takkembah, ik hoop dat het de oplossing voor jullie is! Hoe ging het aanleggen vandaag?

l'tiekje, lijkt me een goed plan. Even afwachten, wegen en dan evt de lk weer. Prima! En qua krampjes heb ik wat standaard adviezen: buikje met de klok mee masseren, goed laten boeren na de voeding, met de beentjes 'fietsen', warmte op de buik, kindje op de buik op jouw onderarm of schoot leggen, baby in de draagdoek (want rechtop, warmte en beweging). Ik weet niet of je je eigen voeding bedoelde, maar nee, dat zijn bakerpraatjes en achterhaald. In principe kun je zelf alles eten en drinken tijdens de borstvoeding, tenzij je kind ergens allergisch voor blijkt te zijn.
pi_98078431
Ik bedoelde eigenlijk beide Wupwup. Het boeren hield ik inderdaad al wat in de gaten, kraamverzorgster zei dat het niet hoefde, maar er komen toch soms flinke boeren uit!
En eigen voeding bedoelde ik ook wel een beetje, aangezien je dus wel verhalen hoort over ui, koolsoorten, kruiden en dergelijke, en ik me afvroeg wat daarvan waar is..

Het is nu gewoon onzekerheid die mij kwelt vrees ik. Ik heb zo'n idee dat als hij nu niet groeit, ik niet goed voor hem zorg ofzo.. Maar ik kan het mij niet voorstellen dat hij nu echt tekort komt, omdat ik die indruk zo niet krijg..

Maar tijd voor de tweede helft voeding... :W

Mefke, jammer dat het niet wilde joh.
pi_98078682
Wat jammer Mefke :* !

Takkembah, wat dapper :* ! Hoe ging het vandaag?

Laiveneertiekje, ik kan me goed voorstellen dat je je onzeker voelt :* Ik heb verder geen tips, behalve die Wups al noemde. En je noemt zelf al dat alle tekens erop wijzen dat het gewoon goed gaat :) Niels liet trouwens ook altijd enorme boeren, dat kindjes die bv krijgen geen boeren hoeven laten klopt dus niet altijd :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 12 juni 2011 @ 22:03:08 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98085270
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef WupWup het volgende:
Jammer mefke, maar inderdaad wat niet gaat, gaat gewoon niet. Helaas!

Takkembah, ik hoop dat het de oplossing voor jullie is! Hoe ging het aanleggen vandaag?

l'tiekje, lijkt me een goed plan. Even afwachten, wegen en dan evt de lk weer. Prima! En qua krampjes heb ik wat standaard adviezen: buikje met de klok mee masseren, goed laten boeren na de voeding, met de beentjes 'fietsen', warmte op de buik, kindje op de buik op jouw onderarm of schoot leggen, baby in de draagdoek (want rechtop, warmte en beweging). Ik weet niet of je je eigen voeding bedoelde, maar nee, dat zijn bakerpraatjes en achterhaald. In principe kun je zelf alles eten en drinken tijdens de borstvoeding, tenzij je kind ergens allergisch voor blijkt te zijn.
Hmm, ik weet niet of dat helemaal waar is.
Harry heeft echt nooit krampjes gehad, zijn hele babytijd niet, behalve de avond dat ik erwtensoep op had (hij was toen 4 dagen oud). Daarvoor en daarna nooit meer iets gehad...

mef, jammer maar beter een happy mama :Y

takkembah, petje af voor jou!

laiv, ik heb niet alles helemaal goed gelezen maar ik heb Harry in den beginne ook moeten bijvoeden. Ik ga hem dan eerst 2 borsten en daarna moest ik er nog 20cc bv bij proppen dmv fingerfeeden.
Harry hoefde eigenlijk zelden te boeren. Geen idee waarom niet want ik heb me in het begin suf geklopt, maar er kwam bijna nooit wat.
Succes met je hummeltje.
  Moderator zondag 12 juni 2011 @ 22:05:00 #265
5428 crew  miss_sly
pi_98085419
Maar Asy, juist op basis van die ene keer zou ik de opmerking van Wup dan weer niet in twijfel trekken. Dat is toch veel te weinig om conclusies uit te trekken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 juni 2011 @ 22:18:48 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98086501
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Maar Asy, juist op basis van die ene keer zou ik de opmerking van Wup dan weer niet in twijfel trekken. Dat is toch veel te weinig om conclusies uit te trekken?
Ergens heb je wel gelijk maar ik vond het wel heel erg toevallig...
Wij eten altijd hele ladingen ui/knoflook en ik heb nooit mijn dieet aangepast, maar erwtensoep heb ik wel even uitgesteld na die ene nacht...
pi_98087943
Dan kun je juist niet weten of het daaraan lag :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 12 juni 2011 @ 23:18:55 #268
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98090836
Geen boeren voor borstvoedingskindjes :D
hoe komen mensen daar toch bij? B.'s nichtje had ook zoiets te horen gekregen van de kraamverzorgster bij haar eerste, dat was allemaal niet nodig bij borstvoeding. Met als gevolg mega-krampen voor t arme meiske die de lucht in haar buikje niet kon bolwerken :X

Mijn dochters zijn wel van het betere boer-werk :9 charmante dames die ze zijn O+

Oh mensen ik geniet echt weer zo van het voeden O+ gewoon even helemaal niets, even mn meisje en ik en verder niemand, een momentje van ons samen, een rustpuntje en een contactpuntje.
De lachjes worden steeds meer, ik mag er wel een anti-lekbak onder gaan hangen :') en ik vind het zo fijn om een momentje een paar keer per dag alleen met haar te hebben. Ik kan haar natuurlijk nooit dezelfde hoeveelheid een-op-een aandacht geven die Amelie destijds gehad heeft maar dit zijn onze momentjes samen <3

Mef :* wat er niet in zit, zit er niet, soms zelfs letterlijk :Y) Je jommetjes doen het keurig op kunstvoeding en voor jezelf is het misschien fijn dat je het toch weer hebt geprobeerd, je hoeft je geen 'wat nou als' vragen te stellen.

Takkems :* bikkel!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juni 2011 @ 23:22:31 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98091088
De kraamhulp hier zei het ook... en ik had ook zoiets van :? ik heb er al een keer een borstvoeding gegeven, en die boerde ook gewoon.

Daarbij herinner ik me nog dat alle babies die ik gevoed heb zien worden toen ik klein was, gewoon na de (borst)voeding een boertje moesten laten, en dat ook deden...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 23:33:11 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98091799
ik denk dat de gedachte erachter is dat bv-kindjes wenig tot geen lucht binnenkrijgen aangezien er in een fles lucht zit en in een borst niet :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_98092102
Die van ons boerde in het begin nooit. Dat is echt iets van de laatste 2 weken. In de kraamweek heb ik het wel geprobeerd, maar dat geklop zonder resultaat was ik heel snel zat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 12 juni 2011 @ 23:40:36 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98092252
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat de gedachte erachter is dat bv-kindjes wenig tot geen lucht binnenkrijgen aangezien er in een fles lucht zit en in een borst niet :+
Ja, maar kinderen moeten al eeuwen (letterlijk) een boertje doen na de voeding.... en kunstvoeding bestaat nog niet zo lang.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 12 juni 2011 @ 23:41:43 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98092320
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef DJMO het volgende:
Hier ligt het meer aan het loslaten en weer aanhappen, en aan het slordig ademhalen tussen de slokken door. Dan hoor ik zo die lucht doorgeslikt worden :X overigens was dat bij Amelie bij een fles niet anders.

Kloppend een boertje laten doen helpt bij Elin ook nauwelijks, wrijven met redelijke kracht van onder naar boven daarentegen levert gegarandeerd wat op :Y) en anders traplopen wel :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 23:46:49 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98092649
overigens merk ik wel dat ik doordat ik borstvoeding geef (?) de hele dag door kan blijven eten. Met name junkfood vult voor geen meter. ik zit inmiddels aan frikandel acht en negen vandaag en tegen mijn gewoonte in eet ik tegenwoordig evenveel zo niet meer dan mijn man met normaal avondeten door de weeks en ontbijt/lunch ik tegenwoordig ook. Deed ik vroeger nooit!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_98101936
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef huuphuup het volgende:
Kloppend een boertje laten doen helpt bij Elin ook nauwelijks, wrijven met redelijke kracht van onder naar boven daarentegen levert gegarandeerd wat op :Y) en anders traplopen wel :+
Ik pomp het eruit door haar armpjes op en neer te bewegen :@
pi_98102306
Huup, wat een mooie post! Ik ging in gedachten weer helemaal terug naar Lente dr babytijd. O+

Lente boerde zich ook suf hoor, na een borstvoeding.

DjMO, 9 frikandellen?!? Iets meer calorieen heb je wel nodig nu, maar is het niet verstandiger om die binnen te krijgen met gezonde dingen? Als je zo doorgaat groei je dicht!
  maandag 13 juni 2011 @ 09:12:23 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98102406
Ik wist eigenlijk niet beter of alle baby'tjes 'moeten' boeren na het drinken. Alleen de mijne deed dat bijna nooit :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 09:23:45 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98102493
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 08:59 schreef Ssserpente het volgende:
Huup, wat een mooie post! Ik ging in gedachten weer helemaal terug naar Lente dr babytijd. O+

DjMO, 9 frikandellen?!? Iets meer calorieen heb je wel nodig nu, maar is het niet verstandiger om die binnen te krijgen met gezonde dingen? Als je zo doorgaat groei je dicht!
whehe, ik heb geen aanleg om dik te worden. Daarnaast was dit echt een utizondering :+ Doordeweeks eten we gewoon gezond hoor; en dat gaf ik ook al aan ;) maar ook van gezonde dingen eet ik meer dan ik vroeger deed :Y

pi_98102671
Gelukkig! Ik had idd niet gelezen dat het een uitzondering was. Ik heb ook geen aanleg om dik te worden, maar met negen frikandandellen per dag moet het mij ook lukken. :D
  maandag 13 juni 2011 @ 10:24:41 #280
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98103197
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 08:59 schreef Ssserpente het volgende:

Ja van binnen ofzo. Krijg je een vet hart.

Nee zonder gein. Das echt niet gezond. Beter een bak brinta of een paar zware bruine boterhammen ofzo.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:31:18 #281
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98103286
Nathan boerde ook weinig. Meestal pas wanneer hij een hele tijd overeind gehouden werd (bv in de draagdoek). Tegenwoordig dans ik een tijdje met hem tegen me aan op zn slaapmuziekje en zodra hij dan geboerd heeft gaat ie zn bed in. Overdag gaat boeren nu ook steeds beter.

Nog even wat betreft die kolf. Dubbelzijdig lijkt me gewoon 2 kolven kopen. Ben je alleen wel dubbel zo duur uit, maar dat ben je ook als je kijkt naar het verschil tussen een medela Swing en een medela PISA. Ik denk dat het voordeel er meer in ligt dat je "handzamer" handsfree kunt kolven door de schelpen in je BH te doen, dubbelzijdig moest ik altijd beide kanten vasthouden en door me in alle bochten te wringen kon ik dan toch nog even de zuigkracht veranderen, lijkt me dit makkelijker. Maar als je enkelzijdig kolft vind ik dat toch niet aan de orde.

Edit, mega spellingsfout verbeterd

[ Bericht 2% gewijzigd door pessie op 13-06-2011 12:07:38 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 11:32:17 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98104659
Je kan best handsfree dubbelzijdig kolven hoor.
pi_98105097
Lukte mij toen niet met de (vlgns mij) Symphony.
pi_98108054
Ik kan het half handsfree, dus één arm om de schelpen vast te klemmen. En dan nog een paar uur met van die mooie rode kringen op je onderarmen rondlopen :')

Een dieet van frikandellen lijkt me ook niet erg gezond nee. En dan zou ik me ook niet zo'n zorgen maken over dikker worden, maar vooral welke aanslag die meuk op je organen en bloedvaten heeft ;)

Ik moest Emma ook laten boeren. Meestal duurde het een paar minuten voordat 'ie kwam, maar het scheelde echt aanzienlijk in de krampjes. En krampjes zijn ons helaas bekend. We hebben er bijna 5 maanden mee van doen gehad. Dag en nacht en dag en nacht en dag en nacht... daarom zou ik ook echt opzien tegen nog een keer die eerste maanden :@
pi_98108457
Dat laatste heb ik ook :@ maarja, een tweede zit er hier nu toch niet in

Ik wilde nog vertellen dat ik deze cyclus direct toen ik een productiedaling merkte begonnen ben met 3 x 1 domperidon en dat hielp goed! Ik ben nu weer helemaal afgebouwd en heb aan Niels helemaal geen reactie op een eventuele productiedaling gemerkt :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_98108626
Wat goed Twinkly! Ik doe het niet meer, laat het lekker op z'n beloop. Ik merk dat Emma beduidend meer water drinkt tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden, maar als het eenmaal doorzet komt m'n productie ook weer snel terug. Het is me wel best zo, ga er geen kunstgrepen meer voor uithalen na anderhalf jaar.
pi_98237223
Ik heb sinds een dag of 2 pijn aan mijn tepels, links meer dan rechts. Het doet behoorlijk pijn bij het aanhappen en de eerste minuut oid drinken, maar is ook gevoelig in bed als ik me omdraai etc.
Kan dat te maken hebben met ongesteld worden of kan ik beter vast verder zoeken naar de oorzaak?
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:57:59 #288
259886 pessie
pi_98237702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb sinds een dag of 2 pijn aan mijn tepels, links meer dan rechts. Het doet behoorlijk pijn bij het aanhappen en de eerste minuut oid drinken, maar is ook gevoelig in bed als ik me omdraai etc.
Kan dat te maken hebben met ongesteld worden of kan ik beter vast verder zoeken naar de oorzaak?
Ja! Ik heb het zelf ook.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:16:22 #289
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98238015
Eline is nu ruim 5 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Van mij mag het voorlopig wel wegblijven ook
pi_98238485
Zo oneerlijk. Zelfs met nachtvoedingen begon ik weer stipt 3 maanden na de bevalling -O-
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:40:53 #291
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98238539
Hier ook nog minimaal 1 nachtvoeding en meestal ligt ze vanaf een uurtje of 5 bij me in bed, soort van clusteren.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:50:44 #292
259886 pessie
pi_98238790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:16 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline is nu ruim 5 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Van mij mag het voorlopig wel wegblijven ook
Bij mij begon het na ongeveer 7 maanden. Een ruime maand na het begin van de bijvoeding.
pi_98241742
Na 9 weken hier ;( Veel last van m'n tepels ook. Inmiddels niet meer overigens, het is weer als vanouds :'( :'(
pi_98247455
Is er hier ook iemand die ervaring heeft met het bewaren van afgekolfde melk in moedermelkzakjes? Van medela, Lansinoh of in het bijzonder van Elanee?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98247850
Elanee ken ik niet, ik gebruikte Lansinoh zakjes. Ik vind het wel duur, omdat je ze niet kunt hergebruiken, maar veel handiger dan Advent bekertjes, die nemen zoveel ruimte in in de vriezer en ik kreeg ze vaak niet open.
pi_98247955
Elanee is een stuk goedkoper dan Medela. Ik ken het ook niet, maar weet dat die merk in deVS wel veel bekender is.
Ik zit inderdaad ook een beetje vanuit ruimtegebrek te denken. t is geen dikke knoeiboel met die zakjes in ieder geval?
pi_98248023
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Poppedein het volgende:
Elanee is een stuk goedkoper dan Medela. Ik ken het ook niet, maar weet dat die merk in deVS wel veel bekender is.
Ik zit inderdaad ook een beetje vanuit ruimtegebrek te denken. t is geen dikke knoeiboel met die zakjes in ieder geval?
Met die van Lansinoh heb ik nog nooit geknoeid, je giet de melk heel makkelijk vanuit het flesje in het zakje en andersom.
pi_98248130
Ah fijn!! Dan daar toch ook maar even naar kijken!
pi_98248378
Ik gebruik die nu ook (volgens mij heeft Orea er 100 in haar vriezer liggen).
Zijn fijn in het gebruik maar inderdaad duur. Mocht je toevallig in Duitsland komen, daar kosten ze iets van 30% minder.
pi_98248575
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Poppedein het volgende:
Voor ruimtegebrek ideaal! Maar toen ik gisterochtend de koelkast opendeed bleek het zakje dat ik 's avonds uit de vriezer gehaald had, gescheurd te zijn en kon ik 's ochtendsvroeg alle melk uit de koelkast dweilen (: de volgende zakjes zet ik dus voor de zekerheid in een bakje neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')