Ik moest even terugkijken om te zien of dit nou door een man of een vrouw gepost was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef mrien het volgende:
[..]
Er mee zwiepen en deaaien, doe ik ook als ik mijn slangetjes steriliseer
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik moest even terugkijken om te zien of dit nou door een man of een vrouw gepost was.
Hmm, ik weet niet of dat helemaal waar is.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef WupWup het volgende:
Jammer mefke, maar inderdaad wat niet gaat, gaat gewoon niet. Helaas!
Takkembah, ik hoop dat het de oplossing voor jullie is! Hoe ging het aanleggen vandaag?
l'tiekje, lijkt me een goed plan. Even afwachten, wegen en dan evt de lk weer. Prima! En qua krampjes heb ik wat standaard adviezen: buikje met de klok mee masseren, goed laten boeren na de voeding, met de beentjes 'fietsen', warmte op de buik, kindje op de buik op jouw onderarm of schoot leggen, baby in de draagdoek (want rechtop, warmte en beweging). Ik weet niet of je je eigen voeding bedoelde, maar nee, dat zijn bakerpraatjes en achterhaald. In principe kun je zelf alles eten en drinken tijdens de borstvoeding, tenzij je kind ergens allergisch voor blijkt te zijn.
Ergens heb je wel gelijk maar ik vond het wel heel erg toevallig...quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Maar Asy, juist op basis van die ene keer zou ik de opmerking van Wup dan weer niet in twijfel trekken. Dat is toch veel te weinig om conclusies uit te trekken?
Ja, maar kinderen moeten al eeuwen (letterlijk) een boertje doen na de voeding.... en kunstvoeding bestaat nog niet zo lang.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat de gedachte erachter is dat bv-kindjes wenig tot geen lucht binnenkrijgen aangezien er in een fles lucht zit en in een borst niet
Hier ligt het meer aan het loslaten en weer aanhappen, en aan het slordig ademhalen tussen de slokken door. Dan hoor ik zo die lucht doorgeslikt wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat de gedachte erachter is dat bv-kindjes wenig tot geen lucht binnenkrijgen aangezien er in een fles lucht zit en in een borst niet
Ik pomp het eruit door haar armpjes op en neer te bewegenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef huuphuup het volgende:
Kloppend een boertje laten doen helpt bij Elin ook nauwelijks, wrijven met redelijke kracht van onder naar boven daarentegen levert gegarandeerd wat open anders traplopen wel
whehe, ik heb geen aanleg om dik te worden. Daarnaast was dit echt een utizonderingquote:Op maandag 13 juni 2011 08:59 schreef Ssserpente het volgende:
Huup, wat een mooie post! Ik ging in gedachten weer helemaal terug naar Lente dr babytijd.
Lente boerde zich ook suf hoor, na een borstvoeding.
DjMO, 9 frikandellen?!? Iets meer calorieen heb je wel nodig nu, maar is het niet verstandiger om die binnen te krijgen met gezonde dingen? Als je zo doorgaat groei je dicht!
Ja van binnen ofzo. Krijg je een vet hart.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:59 schreef Ssserpente het volgende:
Huup, wat een mooie post! Ik ging in gedachten weer helemaal terug naar Lente dr babytijd.
Lente boerde zich ook suf hoor, na een borstvoeding.
DjMO, 9 frikandellen?!? Iets meer calorieen heb je wel nodig nu, maar is het niet verstandiger om die binnen te krijgen met gezonde dingen? Als je zo doorgaat groei je dicht!
Ja! Ik heb het zelf ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb sinds een dag of 2 pijn aan mijn tepels, links meer dan rechts. Het doet behoorlijk pijn bij het aanhappen en de eerste minuut oid drinken, maar is ook gevoelig in bed als ik me omdraai etc.
Kan dat te maken hebben met ongesteld worden of kan ik beter vast verder zoeken naar de oorzaak?
Bij mij begon het na ongeveer 7 maanden. Een ruime maand na het begin van de bijvoeding.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:16 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline is nu ruim 5 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Van mij mag het voorlopig wel wegblijven ook
Met die van Lansinoh heb ik nog nooit geknoeid, je giet de melk heel makkelijk vanuit het flesje in het zakje en andersom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Poppedein het volgende:
Elanee is een stuk goedkoper dan Medela. Ik ken het ook niet, maar weet dat die merk in deVS wel veel bekender is.
Ik zit inderdaad ook een beetje vanuit ruimtegebrek te denken. t is geen dikke knoeiboel met die zakjes in ieder geval?
Voor ruimtegebrek ideaal! Maar toen ik gisterochtend de koelkast opendeed bleek het zakje dat ik 's avonds uit de vriezer gehaald had, gescheurd te zijn en kon ik 's ochtendsvroeg alle melk uit de koelkast dweilen (: de volgende zakjes zet ik dus voor de zekerheid in een bakje neer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Poppedein het volgende:
Elanee is een stuk goedkoper dan Medela. Ik ken het ook niet, maar weet dat die merk in deVS wel veel bekender is.
Ik zit inderdaad ook een beetje vanuit ruimtegebrek te denken. t is geen dikke knoeiboel met die zakjes in ieder geval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |