whehe, ik heb geen aanleg om dik te worden. Daarnaast was dit echt een utizonderingquote:Op maandag 13 juni 2011 08:59 schreef Ssserpente het volgende:
Huup, wat een mooie post! Ik ging in gedachten weer helemaal terug naar Lente dr babytijd.
Lente boerde zich ook suf hoor, na een borstvoeding.
DjMO, 9 frikandellen?!? Iets meer calorieen heb je wel nodig nu, maar is het niet verstandiger om die binnen te krijgen met gezonde dingen? Als je zo doorgaat groei je dicht!
Ja van binnen ofzo. Krijg je een vet hart.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:59 schreef Ssserpente het volgende:
Huup, wat een mooie post! Ik ging in gedachten weer helemaal terug naar Lente dr babytijd.
Lente boerde zich ook suf hoor, na een borstvoeding.
DjMO, 9 frikandellen?!? Iets meer calorieen heb je wel nodig nu, maar is het niet verstandiger om die binnen te krijgen met gezonde dingen? Als je zo doorgaat groei je dicht!
Ja! Ik heb het zelf ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb sinds een dag of 2 pijn aan mijn tepels, links meer dan rechts. Het doet behoorlijk pijn bij het aanhappen en de eerste minuut oid drinken, maar is ook gevoelig in bed als ik me omdraai etc.
Kan dat te maken hebben met ongesteld worden of kan ik beter vast verder zoeken naar de oorzaak?
Bij mij begon het na ongeveer 7 maanden. Een ruime maand na het begin van de bijvoeding.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:16 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline is nu ruim 5 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Van mij mag het voorlopig wel wegblijven ook
Met die van Lansinoh heb ik nog nooit geknoeid, je giet de melk heel makkelijk vanuit het flesje in het zakje en andersom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Poppedein het volgende:
Elanee is een stuk goedkoper dan Medela. Ik ken het ook niet, maar weet dat die merk in deVS wel veel bekender is.
Ik zit inderdaad ook een beetje vanuit ruimtegebrek te denken. t is geen dikke knoeiboel met die zakjes in ieder geval?
Voor ruimtegebrek ideaal! Maar toen ik gisterochtend de koelkast opendeed bleek het zakje dat ik 's avonds uit de vriezer gehaald had, gescheurd te zijn en kon ik 's ochtendsvroeg alle melk uit de koelkast dweilen (: de volgende zakjes zet ik dus voor de zekerheid in een bakje neer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Poppedein het volgende:
Elanee is een stuk goedkoper dan Medela. Ik ken het ook niet, maar weet dat die merk in deVS wel veel bekender is.
Ik zit inderdaad ook een beetje vanuit ruimtegebrek te denken. t is geen dikke knoeiboel met die zakjes in ieder geval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |