abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98102306
Huup, wat een mooie post! Ik ging in gedachten weer helemaal terug naar Lente dr babytijd. O+

Lente boerde zich ook suf hoor, na een borstvoeding.

DjMO, 9 frikandellen?!? Iets meer calorieen heb je wel nodig nu, maar is het niet verstandiger om die binnen te krijgen met gezonde dingen? Als je zo doorgaat groei je dicht!
  maandag 13 juni 2011 @ 09:12:23 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98102406
Ik wist eigenlijk niet beter of alle baby'tjes 'moeten' boeren na het drinken. Alleen de mijne deed dat bijna nooit :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 09:23:45 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98102493
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 08:59 schreef Ssserpente het volgende:
Huup, wat een mooie post! Ik ging in gedachten weer helemaal terug naar Lente dr babytijd. O+

DjMO, 9 frikandellen?!? Iets meer calorieen heb je wel nodig nu, maar is het niet verstandiger om die binnen te krijgen met gezonde dingen? Als je zo doorgaat groei je dicht!
whehe, ik heb geen aanleg om dik te worden. Daarnaast was dit echt een utizondering :+ Doordeweeks eten we gewoon gezond hoor; en dat gaf ik ook al aan ;) maar ook van gezonde dingen eet ik meer dan ik vroeger deed :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_98102671
Gelukkig! Ik had idd niet gelezen dat het een uitzondering was. Ik heb ook geen aanleg om dik te worden, maar met negen frikandandellen per dag moet het mij ook lukken. :D
  maandag 13 juni 2011 @ 10:24:41 #280
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98103197
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 08:59 schreef Ssserpente het volgende:

Ja van binnen ofzo. Krijg je een vet hart.

Nee zonder gein. Das echt niet gezond. Beter een bak brinta of een paar zware bruine boterhammen ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:31:18 #281
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98103286
Nathan boerde ook weinig. Meestal pas wanneer hij een hele tijd overeind gehouden werd (bv in de draagdoek). Tegenwoordig dans ik een tijdje met hem tegen me aan op zn slaapmuziekje en zodra hij dan geboerd heeft gaat ie zn bed in. Overdag gaat boeren nu ook steeds beter.

Nog even wat betreft die kolf. Dubbelzijdig lijkt me gewoon 2 kolven kopen. Ben je alleen wel dubbel zo duur uit, maar dat ben je ook als je kijkt naar het verschil tussen een medela Swing en een medela PISA. Ik denk dat het voordeel er meer in ligt dat je "handzamer" handsfree kunt kolven door de schelpen in je BH te doen, dubbelzijdig moest ik altijd beide kanten vasthouden en door me in alle bochten te wringen kon ik dan toch nog even de zuigkracht veranderen, lijkt me dit makkelijker. Maar als je enkelzijdig kolft vind ik dat toch niet aan de orde.

Edit, mega spellingsfout verbeterd

[ Bericht 2% gewijzigd door pessie op 13-06-2011 12:07:38 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 11:32:17 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98104659
Je kan best handsfree dubbelzijdig kolven hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98105097
Lukte mij toen niet met de (vlgns mij) Symphony.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98108054
Ik kan het half handsfree, dus één arm om de schelpen vast te klemmen. En dan nog een paar uur met van die mooie rode kringen op je onderarmen rondlopen :')

Een dieet van frikandellen lijkt me ook niet erg gezond nee. En dan zou ik me ook niet zo'n zorgen maken over dikker worden, maar vooral welke aanslag die meuk op je organen en bloedvaten heeft ;)

Ik moest Emma ook laten boeren. Meestal duurde het een paar minuten voordat 'ie kwam, maar het scheelde echt aanzienlijk in de krampjes. En krampjes zijn ons helaas bekend. We hebben er bijna 5 maanden mee van doen gehad. Dag en nacht en dag en nacht en dag en nacht... daarom zou ik ook echt opzien tegen nog een keer die eerste maanden :@
pi_98108457
Dat laatste heb ik ook :@ maarja, een tweede zit er hier nu toch niet in

Ik wilde nog vertellen dat ik deze cyclus direct toen ik een productiedaling merkte begonnen ben met 3 x 1 domperidon en dat hielp goed! Ik ben nu weer helemaal afgebouwd en heb aan Niels helemaal geen reactie op een eventuele productiedaling gemerkt :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_98108626
Wat goed Twinkly! Ik doe het niet meer, laat het lekker op z'n beloop. Ik merk dat Emma beduidend meer water drinkt tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden, maar als het eenmaal doorzet komt m'n productie ook weer snel terug. Het is me wel best zo, ga er geen kunstgrepen meer voor uithalen na anderhalf jaar.
pi_98237223
Ik heb sinds een dag of 2 pijn aan mijn tepels, links meer dan rechts. Het doet behoorlijk pijn bij het aanhappen en de eerste minuut oid drinken, maar is ook gevoelig in bed als ik me omdraai etc.
Kan dat te maken hebben met ongesteld worden of kan ik beter vast verder zoeken naar de oorzaak?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:57:59 #288
259886 pessie
pi_98237702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb sinds een dag of 2 pijn aan mijn tepels, links meer dan rechts. Het doet behoorlijk pijn bij het aanhappen en de eerste minuut oid drinken, maar is ook gevoelig in bed als ik me omdraai etc.
Kan dat te maken hebben met ongesteld worden of kan ik beter vast verder zoeken naar de oorzaak?
Ja! Ik heb het zelf ook.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:16:22 #289
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98238015
Eline is nu ruim 5 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Van mij mag het voorlopig wel wegblijven ook
pi_98238485
Zo oneerlijk. Zelfs met nachtvoedingen begon ik weer stipt 3 maanden na de bevalling -O-
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:40:53 #291
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98238539
Hier ook nog minimaal 1 nachtvoeding en meestal ligt ze vanaf een uurtje of 5 bij me in bed, soort van clusteren.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:50:44 #292
259886 pessie
pi_98238790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:16 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline is nu ruim 5 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Van mij mag het voorlopig wel wegblijven ook
Bij mij begon het na ongeveer 7 maanden. Een ruime maand na het begin van de bijvoeding.
pi_98241742
Na 9 weken hier ;( Veel last van m'n tepels ook. Inmiddels niet meer overigens, het is weer als vanouds :'( :'(
pi_98247455
Is er hier ook iemand die ervaring heeft met het bewaren van afgekolfde melk in moedermelkzakjes? Van medela, Lansinoh of in het bijzonder van Elanee?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98247850
Elanee ken ik niet, ik gebruikte Lansinoh zakjes. Ik vind het wel duur, omdat je ze niet kunt hergebruiken, maar veel handiger dan Advent bekertjes, die nemen zoveel ruimte in in de vriezer en ik kreeg ze vaak niet open.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_98247955
Elanee is een stuk goedkoper dan Medela. Ik ken het ook niet, maar weet dat die merk in deVS wel veel bekender is.
Ik zit inderdaad ook een beetje vanuit ruimtegebrek te denken. t is geen dikke knoeiboel met die zakjes in ieder geval?
pi_98248023
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Poppedein het volgende:
Elanee is een stuk goedkoper dan Medela. Ik ken het ook niet, maar weet dat die merk in deVS wel veel bekender is.
Ik zit inderdaad ook een beetje vanuit ruimtegebrek te denken. t is geen dikke knoeiboel met die zakjes in ieder geval?
Met die van Lansinoh heb ik nog nooit geknoeid, je giet de melk heel makkelijk vanuit het flesje in het zakje en andersom.
pi_98248130
Ah fijn!! Dan daar toch ook maar even naar kijken!
pi_98248378
Ik gebruik die nu ook (volgens mij heeft Orea er 100 in haar vriezer liggen).
Zijn fijn in het gebruik maar inderdaad duur. Mocht je toevallig in Duitsland komen, daar kosten ze iets van 30% minder.
pi_98248575
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Poppedein het volgende:
Voor ruimtegebrek ideaal! Maar toen ik gisterochtend de koelkast opendeed bleek het zakje dat ik 's avonds uit de vriezer gehaald had, gescheurd te zijn en kon ik 's ochtendsvroeg alle melk uit de koelkast dweilen (: de volgende zakjes zet ik dus voor de zekerheid in een bakje neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')