Maar je zegt dat je een meisje bent, maar is dat wel waar? Om nog meer anonimiteit te waarborgen, zou je kunnen zeggen dat je een meisje bent, terwijl je een jongen bent. Slim spelen heet dat.quote:
Jij bent het nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
Ik weet wel wie die andere jongen is, maar ik zeg niets
Ik ben een meisje. Het gaat om iemand die niet in deze SC zit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je een meisje bent, maar is dat wel waar? Om nog meer anonimiteit te waarborgen, zou je kunnen zeggen dat je een meisje bent, terwijl je een jongen bent. Slim spelen heet dat.
Klopt.quote:
Waar dan wel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. Het gaat om iemand die niet in deze SC zit.
Dan zal die vast wel een reactie in je fobo hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
Ik zal jullie een geheimpje vertellen: twee Fok!kers weten waar ik wonen. De ene is Klinkerbotsing, maar wie is de ander?! Hij zit niet in deze SC.
Haar fobo is op slot alles.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zal die vast wel een reactie in je fobo hebben
Kan dat op FOK!?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ACHTERHAAL HAAR IP ADRES OMG DA TJULLIE DAAR NIET EERDER AAN GEDACHT EHBBEN, PRUTSERS.
Godver je hebt gelijkquote:
Misschien ben ik wel een undercover-mod.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef Ezell het volgende:
K
[..]
Kan alleen als je mod of admin bent. Die gaan mijn IP toch echt niet aan jou geven.
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een undercover-mod.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een undercover-mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |