werkerquote:
Ik had iets van:quote:
Eeuwigen roem.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Chai het volgende:
Huh wie moet er nou een nieuwe openen? Dat is toch altijd 301?
Of waarom hunten jullie anders lapo.
Normaal wel. Maar er is een nieuw knopje uitgevonden voor reeksen, daar geldt de recht van de snelste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Chai het volgende:
Huh wie moet er nou een nieuwe openen? Dat is toch altijd 301?
Of waarom hunten jullie anders lapo.
Tenminste, in deze reeks dan. In normale slowchats is dat niet het geval.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Normaal wel. Maar er is een nieuw knopje uitgevonden voor reeksen, daar geldt de recht van de snelste.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Normaal wel. Maar er is een nieuw knopje uitgevonden voor reeksen, daar geldt de recht van de snelste.
Moet je mij niet vragen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef Chai het volgende:
Oké..![]()
Je gaat toch ook niet post 150 hunten, omdat je dan precies op de helft hebt gepost?Waarom wel lapo en fipo.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef Chai het volgende:
Oké..![]()
Je gaat toch ook niet post 150 hunten, omdat je dan precies op de helft hebt gepost?Waarom wel lapo en fipo.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je brengt me op ideeën, vanaf nu is de 150e post de mipo = middelste post. Hihahohoi.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je brengt me op ideeën, vanaf nu is de 150e post de mipo = middelste post. Hihahohoi.
En wij niks meer van jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wij niks meer van joupost pics or gtfo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Dit topic.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat snap je niet, lieve Ezolltje van me?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wij niks meer van joupost pics or gtfo.
Er staat er al eentje in mijn FoBo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan niet zo goed kiezen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
Klink, waarom verander je je UI 200628 x per dag?
De zoektocht naar de ware identiteit achter Ezellquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef yosander het volgende:
[..]
De zoektocht naar de ware identiteit achter Ezell
Kan je niet tegen veranderingen of zo Autist.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
Klink, waarom verander je je UI 200628 x per dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je niet tegen veranderingen of zo Autist.
Iets tegen autisten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meldt.!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu nog achterkomen welke FOK!kers Klink op fb hebben.
Leesh spoilur.quote:
Welke je nu hebt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke dan?
Wat doe je als je weet op welke school ik zit? Ik ken die persoon toch niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu nog achterkomen welke FOK!kers Klink op fb hebben.
Uitzoeken wat je hyves is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat doe je als je weet op welke school ik zit? Ik ken die persoon toch niet.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan nog steeds een autist wel aardig vinden, maar er voor de rest wel iets tegen hebben.
Dat slaat nergens op, want die persoon is op Facebook vrienden met Klinker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hun school hebben ingesteld op hyves hoor.
Op hyves ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want die persoon is op Facebook vrienden met Klinker.
Opmeer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezel woont in een woonplaats die 9 letters heeft.
Ja, nou en?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want die persoon is op Facebook vrienden met Klinker.
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
Of is 't toch 10. 'Ezell' heeft wel verband met haar woonplaats in ieder geval
Ik ging de letters net even tellen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezel woont in een woonplaats die 9 letters heeft.
Wat nou als ik niet lid ben van die Hyves?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Als we achterkomen wie die persoon is, en op welke school die zit. Dan kunnen we de groepshyves vinden van die school en alle leden afgaan -> Ezell gevonden.
Verder zoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat nou als ik niet lid ben van die Hyves?
Whehehe.quote:
Ik ging ze ook twee keer natellenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ging de letters net even tellen.
[..]
Wat nou als ik niet lid ben van die Hyves?
Tot snel nieuw vriendje op facebook xoxoxquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Joosterd het volgende:
Jongens/Meisjus ik ben er vandoor ik kom later terug.
Zie DM.quote:
Het is een meisje en ze heeft geen obesitas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
KLINK, RED ME, vertel iets over Ezell wat ik nog niet weet.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een meisje en ze heeft geen obesitas.
Ik heb een eigen kamer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
KLINK, RED ME, vertel iets over Ezell wat ik nog niet weet.
Nee mang.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jordy heeft een leuke foto op zn facebook
Gewoon alle huizen in ZH een voor een langsgaan of dat huis meer dan 1 kamer heeft.quote:
Veel succes in Zuid-Holland.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon alle huizen in ZH een voor een langsgaan of dat huis meer dan 1 kamer heeft.
haten op thatimquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had iets van:
'Waar we mobo nodig hebben om ThaTim te laten bannen'
NEEEEE NIET HANSJEquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hansje Pansje kevertje,
die klom eens op een heg.
Neer viel de regen,
die spoelde Hansje weg.
Op kwam de zon,
die maakte alles droog.
Hansje Pansje kevertje,
die klom toen weer omhoog.
mehquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef Kaasrol het volgende:
Mishandeling in zo'n inrichting in Engeland, patienten krijsend op de grod en zo. Dat doe je toch niet
'Toevoegen als vriend'quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je 20e vriendje worden.
[..]
Ben bezigquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
Waar gaat het over hier trouwens? Ezels naam is nog steeds niet bekend?
Nee, maar wel haar woonplaats (schijnt) en Klinker heeft iemand op Facebook die op Ezells school zit en een FOK!ker is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
Jordy is gweoon leukquote:
Waarom wilt iedereen het zo graag weten? Een goede speurneus had mijn woonplaats op een hele makkelijke manier al gevonden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar wel haar woonplaats (schijnt) en Klinker heeft iemand op Facebook die op Ezells school zit en een FOK!ker is.
FOK! blijft FOK!.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom wilt iedereen het zo graag weten? Een goede speurneus had mijn woonplaats op een hele makkelijke manier al gevonden.
Dan is het toch wel waar. Was simpel jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom wilt iedereen het zo graag weten? Een goede speurneus had mijn woonplaats op een hele makkelijke manier al gevonden.
Ik vroeg het gewoon.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
The plot thickens!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar wel haar woonplaats (schijnt) en Klinker heeft iemand op Facebook die op Ezells school zit en een FOK!ker is.
Zou je aan Sander moeten vragen, ik heb vrij verstand van zoiets.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
The plot thickens!![]()
Maar waar dan? Ga ik meezoeken
Morgenavond, okquote:
Dat was hem niet eens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan is het toch wel waar. Was simpel ja.
Omg ja wat denk je danquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Worden jullie ook graag in jullie kont gepakt ja?
Gewoon juiste genen hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Oscar, hoe krijg je je haar zo gekruld G *jaloers*
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat het Jan maar niet weten dat we over zoiets vunzigs praten.
quote:
quote:
Jijzelf.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
Ik zal jullie een geheimpje vertellen: twee Fok!kers weten waar ik wonen. De ene is Klinkerbotsing, maar wie is de ander?! Hij zit niet in deze SC.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
Ik zal jullie een geheimpje vertellen: twee Fok!kers weten waar ik wonen. De ene is Klinkerbotsing, maar wie is de ander?! Hij zit niet in deze SC.
Daag me nou maar niet uit, moet jij eens oplettenquote:
En wat hebben wij daaraan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
Maar je zegt dat je een meisje bent, maar is dat wel waar? Om nog meer anonimiteit te waarborgen, zou je kunnen zeggen dat je een meisje bent, terwijl je een jongen bent. Slim spelen heet dat.quote:
Jij bent het nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
Ik weet wel wie die andere jongen is, maar ik zeg niets
Ik ben een meisje. Het gaat om iemand die niet in deze SC zit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je een meisje bent, maar is dat wel waar? Om nog meer anonimiteit te waarborgen, zou je kunnen zeggen dat je een meisje bent, terwijl je een jongen bent. Slim spelen heet dat.
Klopt.quote:
Waar dan wel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. Het gaat om iemand die niet in deze SC zit.
Dan zal die vast wel een reactie in je fobo hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
Haar fobo is op slot alles.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zal die vast wel een reactie in je fobo hebben
Kan dat op FOK!?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ACHTERHAAL HAAR IP ADRES OMG DA TJULLIE DAAR NIET EERDER AAN GEDACHT EHBBEN, PRUTSERS.
Godver je hebt gelijkquote:
Misschien ben ik wel een undercover-mod.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef Ezell het volgende:
K
[..]
Kan alleen als je mod of admin bent. Die gaan mijn IP toch echt niet aan jou geven.
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een undercover-mod.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een undercover-mod.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom heeft een paranoïde persoon geen twitter? Ze zijn bang dat ze gevolgd worden.
HAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Hou op, het is vakantiequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat eerst enkelvoud toen meervoud.
HA HA HA HA HA HA HA..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom heeft een paranoïde persoon geen twitter? Ze zijn bang dat ze gevolgd worden.
HAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Active topics, is tijdens deze SC nog opgeruimdquote:
Triestquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Active topics, is tijdens deze SC nog opgeruimd
huuuuuuuuuuuuuh, pohi is er ook nogquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Active topics, is tijdens deze SC nog opgeruimd
Inderdaad, ik doe dat nooitquote:
Userprofiel, dan /profile/ vervangen door /active/quote:
Niet zeuren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kl1nk3rb0751ng hoort het eigenlijk te zijn Etsu
Je hebt KB's verhaal alweer weg gehaaldquote:
Welk verhaal?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt KB's verhaal alweer weg gehaald
omgquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt KB's verhaal alweer weg gehaald
Het indianenverhaalquote:
Oké.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het indianenverhaal
Ik ga je AT nu helemaal kapotstalken
Ik ook. Hij is kamperen tot vrijdag, dan naar die meet en dan overnachten bij z'n oom, dus zondag is die er weer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben verliefd op Dastan, waar is hij?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is kamperen tot vrijdag, dan naar die meet en dan overnachten bij z'n oom, dus zondag is die er weer.
Niet de reactie die ik wouquote:
Coolquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.Dan stuur ik 'Prrr' en 'Miauw.' naar hem toe.
Leugens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
CoolBel eerst naar 112, dan moet je een vogeltjesdans doen en dan keihard 'DASTAAAAN' roepen en dan komt het nummer uit de lucht vallen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
CoolBel eerst naar 112, dan moet je een vogeltjesdans doen en dan keihard 'DASTAAAAN' roepen en dan komt het nummer uit de lucht vallen.
Kom maar ophalenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, ik heb echt zin in aardappelen.
Zo en zo mogen we het toch niet weten als het over jou gaat?quote:
SPOILER: foto van ezellllOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spring meteen in de trein naar Zwolle.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doe je?!SPOILER: foto van ezellllOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is goed, tot over twee uurtjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik spring meteen in de trein naar Zwolle.
[..]
Wat doe je?!
Nu weet iedereen hoe ik eruit zie...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent het niet echt, jij mocht alleen als voorbeeld daar staan.
Prima. Zorg ervoor dat ze warm blijven.quote:
gr grquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu weet iedereen hoe ik eruit zie...
[..]
Prima. Zorg ervoor dat ze warm blijven.
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, dat kunnen we wel een keer doen met deze swa's. Snapte gij?
Jij weet ong. evenveel als Klinker. Mondje dicht hé?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
Oké, voor nu houd ik op met zoeken. Ben al ver genoeg gekomen al zeg ik 't zelf
.
Natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij weet ong. evenveel als Klinker. Mondje dicht hé?
7 keer maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Ghehe, ik luister al 7x achter elkaar hetzelfde liedje
Verraderquote:
Ik klik soms per ongeluk op die banner.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil gvd trivial pursuit winnen, dit is al de 3e dag dat ik meedoe
Ga zelf zoekenquote:
Psst, ipod kopen? 50 euro contantquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben mijn iPod kwijt. Ik wil hem terug gaarne.
Ik moet iets hebben om mee te beginnenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Psst, ipod kopen? 50 euro contant
gr gr sjon
Het is een meisje, ze heeft obesitas en heeft 1 kamer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik moet iets hebben om mee te beginnen
D'r is genoeg (nouja genoegquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb je in de zakken van kleding die laatst aan had gekeken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben mijn iPod kwijt. Ik wil hem terug gaarne.
Ja, ik had hem als laatst op de tafel neergelegd. Sindsdien niet meer gezien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je in de zakken van kleding die laatst aan had gekeken?
Aan je familie gevraagd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik had hem als laatst op de tafel neergelegd. Sindsdien niet meer gezien.
Meisje. Noord-Holland. Geen obesitas. Jongen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Uhu. Mn moeder zei dat ze geen idee had.quote:
Daar kan ik toch niets mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meisje. Noord-Holland. Geen obesitas. Jongen.
jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niets mee.![]()
Had je nou een universele naam ja/nee?
Opletten jij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niets mee.![]()
Had je nou een universele naam ja/nee?
Jongenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meisje. Noord-Holland. Geen obesitas. Jongen.
Pfft, opletten heb ik de afgelopen 6 jaar wel genoeg gedaanquote:
Dan gaat het ook niet lukken om mijn identiteit te achterhalen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Pfft, opletten heb ik de afgelopen 6 jaar wel genoeg gedaan
Ah.quote:
YO YO.!quote:
Godverdomme heb ik dat ook weer gemist, ik moet meer hier zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou niet meer reageren op namen.
[..]
En dit.
Waarom wil je het weten? Alsof dat ook maar iets boeit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Godverdomme heb ik dat ook weer gemist, ik moet meer hier zijn...
het maakt het leuk omdat jij hard-to-get-my-name speeltquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten? Alsof dat ook maar iets boeit.
Nieuwsgierig, als je er niet zo moeilijk om had gedaan was ik niet zo nieuwsgierig geweest. Nu moet ik je weer Eva noemenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten? Alsof dat ook maar iets boeit.
Jongens, het is maar Fok!..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het maakt het leuk omdat jij hard-to-get-my-name speelt
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Joost, sta jij naakt op je hyves foto...
Kloptquote:
Joahquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zit iedereen nu elkaars hyves te lurken?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Op mijn foto's heb ik altijd alleen maar bovenkleding aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |