quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef Kaasrol het volgende:
Mishandeling in zo'n inrichting in Engeland, patienten krijsend op de grod en zo. Dat doe je toch niet
'Toevoegen als vriend'quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je 20e vriendje worden.
[..]
Ben bezigquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
Waar gaat het over hier trouwens? Ezels naam is nog steeds niet bekend?
Nee, maar wel haar woonplaats (schijnt) en Klinker heeft iemand op Facebook die op Ezells school zit en een FOK!ker is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
Jordy is gweoon leukquote:
Waarom wilt iedereen het zo graag weten? Een goede speurneus had mijn woonplaats op een hele makkelijke manier al gevonden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar wel haar woonplaats (schijnt) en Klinker heeft iemand op Facebook die op Ezells school zit en een FOK!ker is.
FOK! blijft FOK!.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom wilt iedereen het zo graag weten? Een goede speurneus had mijn woonplaats op een hele makkelijke manier al gevonden.
Dan is het toch wel waar. Was simpel jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom wilt iedereen het zo graag weten? Een goede speurneus had mijn woonplaats op een hele makkelijke manier al gevonden.
Ik vroeg het gewoon.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
The plot thickens!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar wel haar woonplaats (schijnt) en Klinker heeft iemand op Facebook die op Ezells school zit en een FOK!ker is.
Zou je aan Sander moeten vragen, ik heb vrij verstand van zoiets.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
The plot thickens!![]()
Maar waar dan? Ga ik meezoeken
Morgenavond, okquote:
Dat was hem niet eens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan is het toch wel waar. Was simpel ja.
Omg ja wat denk je danquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Worden jullie ook graag in jullie kont gepakt ja?
Gewoon juiste genen hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Oscar, hoe krijg je je haar zo gekruld G *jaloers*
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat het Jan maar niet weten dat we over zoiets vunzigs praten.
quote:
quote:
Jijzelf.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
Ik zal jullie een geheimpje vertellen: twee Fok!kers weten waar ik wonen. De ene is Klinkerbotsing, maar wie is de ander?! Hij zit niet in deze SC.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
Ik zal jullie een geheimpje vertellen: twee Fok!kers weten waar ik wonen. De ene is Klinkerbotsing, maar wie is de ander?! Hij zit niet in deze SC.
Daag me nou maar niet uit, moet jij eens oplettenquote:
En wat hebben wij daaraan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |