Ja, nou en?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want die persoon is op Facebook vrienden met Klinker.
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
Of is 't toch 10. 'Ezell' heeft wel verband met haar woonplaats in ieder geval
Ik ging de letters net even tellen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezel woont in een woonplaats die 9 letters heeft.
Wat nou als ik niet lid ben van die Hyves?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Als we achterkomen wie die persoon is, en op welke school die zit. Dan kunnen we de groepshyves vinden van die school en alle leden afgaan -> Ezell gevonden.
Verder zoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat nou als ik niet lid ben van die Hyves?
Whehehe.quote:
Ik ging ze ook twee keer natellenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ging de letters net even tellen.
[..]
Wat nou als ik niet lid ben van die Hyves?
Tot snel nieuw vriendje op facebook xoxoxquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Joosterd het volgende:
Jongens/Meisjus ik ben er vandoor ik kom later terug.
Zie DM.quote:
Het is een meisje en ze heeft geen obesitas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
KLINK, RED ME, vertel iets over Ezell wat ik nog niet weet.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een meisje en ze heeft geen obesitas.
Ik heb een eigen kamer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
KLINK, RED ME, vertel iets over Ezell wat ik nog niet weet.
Nee mang.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jordy heeft een leuke foto op zn facebook
Gewoon alle huizen in ZH een voor een langsgaan of dat huis meer dan 1 kamer heeft.quote:
Veel succes in Zuid-Holland.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon alle huizen in ZH een voor een langsgaan of dat huis meer dan 1 kamer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |