werkerquote:
Ik had iets van:quote:
Eeuwigen roem.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Chai het volgende:
Huh wie moet er nou een nieuwe openen? Dat is toch altijd 301?
Of waarom hunten jullie anders lapo.
Normaal wel. Maar er is een nieuw knopje uitgevonden voor reeksen, daar geldt de recht van de snelste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Chai het volgende:
Huh wie moet er nou een nieuwe openen? Dat is toch altijd 301?
Of waarom hunten jullie anders lapo.
Tenminste, in deze reeks dan. In normale slowchats is dat niet het geval.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Normaal wel. Maar er is een nieuw knopje uitgevonden voor reeksen, daar geldt de recht van de snelste.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Normaal wel. Maar er is een nieuw knopje uitgevonden voor reeksen, daar geldt de recht van de snelste.
Moet je mij niet vragen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef Chai het volgende:
Oké..![]()
Je gaat toch ook niet post 150 hunten, omdat je dan precies op de helft hebt gepost?Waarom wel lapo en fipo.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef Chai het volgende:
Oké..![]()
Je gaat toch ook niet post 150 hunten, omdat je dan precies op de helft hebt gepost?Waarom wel lapo en fipo.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je brengt me op ideeën, vanaf nu is de 150e post de mipo = middelste post. Hihahohoi.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je brengt me op ideeën, vanaf nu is de 150e post de mipo = middelste post. Hihahohoi.
En wij niks meer van jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wij niks meer van joupost pics or gtfo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Dit topic.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat snap je niet, lieve Ezolltje van me?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wij niks meer van joupost pics or gtfo.
Er staat er al eentje in mijn FoBo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan niet zo goed kiezen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
Klink, waarom verander je je UI 200628 x per dag?
De zoektocht naar de ware identiteit achter Ezellquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef yosander het volgende:
[..]
De zoektocht naar de ware identiteit achter Ezell
Kan je niet tegen veranderingen of zo Autist.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
Klink, waarom verander je je UI 200628 x per dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je niet tegen veranderingen of zo Autist.
Iets tegen autisten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meldt.!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu nog achterkomen welke FOK!kers Klink op fb hebben.
Leesh spoilur.quote:
Welke je nu hebt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke dan?
Wat doe je als je weet op welke school ik zit? Ik ken die persoon toch niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu nog achterkomen welke FOK!kers Klink op fb hebben.
Uitzoeken wat je hyves is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat doe je als je weet op welke school ik zit? Ik ken die persoon toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |