Vind je echt?! Oh, man die vond ik zó oudbollig. Aan de kleding te zien dacht ik dat die film uit de jaren 80 kwam. 2002, dusquote:
Ik kan me voorstellen dat je er verbaasd over bent en/of het ermee oneens bent, maar ben je het daarom direct eens met een totaal overbodige poging tot persoonlijke aanval?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef mschol het volgende:
[..]nicely said
ik was ook wat verbaasd met de mening van picodealion...
Onzin. Je hebt duidelijk niet de macht om het over je heen te laten komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Spirited Away moet je stoned kijken, anders kun je dr niks mee.
dat vat jij dan verkeerd op, ik zie het nml niet als aanval op jou persoon..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je er verbaasd over bent en/of het ermee oneens bent, maar ben je het daarom direct eens met een totaal overbodige poging tot persoonlijke aanval?.
Paul Newmanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Cars (2006)
Wat een heerlijke film, dat ik die nog niet gezien had... De personificatie van de auto, de globalisering en de keuze tussen elkaar en jezelf maken het tot een heerlijk volwassen Pixar-film,
De prima graphics, de ontroerende humor en de grappige stemmen maken dit tot een film voor alle leeftijden.
Goed gedaan.
8.5/10 (IMDB: 7.4/10)
Leuke film idd. ben er heen geweest in de bios toendertijd was ik 13, echt zo'n leuke disney filmquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Cars (2006)
Wat een heerlijke film, dat ik die nog niet gezien had... De personificatie van de auto, de globalisering en de keuze tussen elkaar en jezelf maken het tot een heerlijk volwassen Pixar-film,
De prima graphics, de ontroerende humor en de grappige stemmen maken dit tot een film voor alle leeftijden.
Goed gedaan.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Cars (2006)
Goed gedaan.
Die moet ik eigenlijk ook weer 'ns kijken. En die muziek (Hans Zimmerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
The Rock (1996)
oordeel: niet super spectaculair voor huidige standaarden maar het verhaal en het idee kon ik erg waarderen.
acteurs: sean connerey, nicolas cage
Mijn cijfer: 7.5
iMDB: 7.3
idd, m'n favoriete actiefilm. Al zó vaak gezien maar hij blijft geweldig. En de muziek idd ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die moet ik eigenlijk ook weer 'ns kijken. En die muziek (Hans Zimmer![]()
![]()
![]()
):
Goeie film inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Seven Pounds
An aerospace engineer with a fateful secret embarks on an extraordinary journey of redemption by forever changing the lives of seven strangers.
Eenmaal begonnen met kijken wist ik niet zo goed waar de film nou heen ging/heen zou gaan. Op een gegeven moment begint het verhaal zich te ontrafelen en komt het tot een ontknoping waarbij ik een traan niet tegen kon houden. Uiteindelijk toch een mooi en ontroerend verhaal.
IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 8,0
Inderdaad een heerlijke film, kijk em toch wel ieder jaar een keertje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Cars (2006)
Goed gedaan.
Ik zou de maker van dit wanstaltige product keihard in zijn ballen trappen. Wat een belediging is dit voor de kijker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Seven Pounds
An aerospace engineer with a fateful secret embarks on an extraordinary journey of redemption by forever changing the lives of seven strangers.
Eenmaal begonnen met kijken wist ik niet zo goed waar de film nou heen ging/heen zou gaan. Op een gegeven moment begint het verhaal zich te ontrafelen en komt het tot een ontknoping waarbij ik een traan niet tegen kon houden. Uiteindelijk toch een mooi en ontroerend verhaal.
IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 8,0
Erg toffe film! Ik wil er niet teveel woorden aan vuilmaken, maar erg goed acteerwerk en het plot is ook nog eens gewoon goedquote:An action thriller centered on a soldier who wakes up in the body of an unknown man and discovers he's part of a mission to find the bomber of a Chicago commuter train.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |