abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:08:30 #1
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97593797

Welkom in het Grey's Anatomy (USA) topic!!
We volgen ze nog altijd op de voet: de dokters (in opleiding) van Seattle Grace!
Seizoen 7 is inmiddels net afgelopen en we moeten nog een paar maanden wachten voordat we weer kunnen genieten van Meredith en Co.

De cast


Ellen Pompeo - Meredith Grey | Sandra Oh - Cristina Yang


Justin Chambers - Alex Karev | Patrick Dempsey - Derek Shepherd


Chandra Wilson - Miranda Bailey | James Pickens Jr. - Richard Webber


Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres | Eric Dane - Mark Sloan


Chyler Leigh - Lexie Grey | Kevin McKidd - Owen Hunt


Jessica Capshaw - Arizona Robbins | Kim Raver - Teddy Altman


Sarah Drew - April Kepner | Jesse Williams - Jackson Avery

Zij zijn er helaas niet meer bij

Isaiah Washington - Preston Burke (t/m S3)
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd (t/m S3)
T.R. Knight - George O'Malley (t/m S5)
Katherine Heigl - Izzie Stevens (t/m S6)

Links

Official site: http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index.html
Writers Blog: http://www.greyswriters.com/
Episode guide: http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=All
Het laatste nieuws: http://www.greysgabble.com

Kijken

De afleveringen zijn onder meer online terug te kijken via Project Free TV, Sidereel, Surfthechannel en iwatchgreysanatomy.com en te vinden via EZTV en rlslog.net (torrents). Vragen? In de Digital Corner kunnen ze je vast verder helpen!

Vaste Grey's Posters
elisha_cuthbert.pngbo.jpg619.pngYd5ao.gifondergoed2.JPGnoiconn2.pngfok.PNGKoningin_Beatrix.jpgtink.jpgLotr%20image.gifimages.jpgBellatrix.jpgfluffyz.gif2pp0kgm.gifphpWuqszMPM.jpgusericonjnet.jpgbusy.pngcroque_monsieur.jpgbutterfly.pngboleyn2.pngmooblue60.jpgrienkava.gifjojoortje3.gifsheep_wolve.pngAvatar%2004.gifcute_cupcake.JPGdwv3up.jpg

Dvd's die al uit zijn :




Seizoen 7 komt in NL uit op : 30-11-2011 [ Release-lijst-dvd's ]. Dit zal de cover zijn :

Paar leuke fragmenten


Eerdere delen

Greys Anatomy (USA)
Grey's Anatomy (USA) #2 : Mama?!
Grey's Anatomy #3 (USA) : "Feel guilty about that"
Grey's Anatomy #4 (USA) : "You know the hammock?
Grey's Anatomy #5 (USA) : Stomme ferries!
Grey's Anatomy #6 (USA): We are not fine!
Grey's Anatomy #7 (USA): Mama took the eyebrows!
Grey's Anatomy #8 (USA): Strong women!
Grey's Anatomy (USA) #9 Met nieuwe aflevering op 24 april!
Grey's Anatomy (USA) #10 Season Premiere 25 september
Grey's Anatomy (USA) #11 You're a nice person
Grey's Anatomy (USA) #12 I'm here for YOU, Izzie
Grey's Anatomy (USA) # 13: teach me..teach me..teach me..
Grey's Anatomy (USA) # 14: Penile Fracture
Grey's Anatomy (USA) #15 - Don't try 15!
Grey's Anatomy [USA] #16 - We've met... three times.
Grey's Anatomy [USA] #17 - You can stop eating now.
Grey's Anatomy [USA] #18 - Double O seven
Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liften
Grey's Anatomy [USA] #20: finally!!! all the waiting...
Grey's Anatomy [USA] #21 - You can't pray away the gay
Grey's Anatomy USA #22: Kiss my hardcore diaper-wearing ass!
Grey's Anatomy USA #23 - Fine, then take him
Grey's Anatomy USA #24 - I hate Valentine's Day
Grey's Anatomy USA #25
Grey's Anatomy USA #26
Grey's Anatomy USA #27 : Pick Me, Choose Me, Love Me!
Grey's Anatomy (US) #28 With You I'm Born Again
Grey's Anatomy (US) #29 THIS never happened.. say it!
Grey's Anatomy [USA] #30: How about now?
Grey's Anatomy [USA] #32 - [Sings] Yes,Yes, I'll Marry You

De OP is hier te vinden



[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysHappy op 01-06-2011 21:41:48 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:14:36 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97594058
Als je op open nieuw deel had geklikt had iedereen het topic gelijk in z'n AT gehad.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97594411
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
Als je op open nieuw deel had geklikt had iedereen het topic gelijk in z'n AT gehad.
Ha, ik vroeg me al af waarom ik 'm daar niet zag.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:28:24 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97594678
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
Als je op open nieuw deel had geklikt had iedereen het topic gelijk in z'n AT gehad.
Oh, dat was ik vergeten helaas.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:31:51 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97594811
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:28 schreef planethugo het volgende:
dit al bekend hier?
'Patrick Dempsey verlaat Greys Anatomy'
Het is bekend dat zijn contract afloopt ja, net als bij de andere originele karakters. Hoeft niet te betekenen dat hij ook echt vertrekt ; alleen dat er nog geen voorstel op tafel ligt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:33:12 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97594867
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh, dat was ik vergeten helaas.
Als je dat doet neemt ie de OP e.d. ook mee, dus reuze handig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97594890
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is bekend dat zijn contract afloopt ja, net als bij de andere originele karakters. Hoeft niet te betekenen dat hij ook echt vertrekt ; alleen dat er nog geen voorstel op tafel ligt.
of een slip of the tongue en nu proberen ze het recht te breien ;)
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:34:49 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97594938
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als je dat doet neemt ie de OP e.d. ook mee, dus reuze handig.
Weet inderdaad dat t bestaat, maar was t vergeten te gebruiken :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97597962
Hoop niet dat ze Derek dood laten gaan en dat Meredith dan weer dark en twisty wordt als Pompeo wel blijft!
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:39:26 #11
344469 Amsel
zonder t
pi_97597996
Ja hoi 8-)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:05:31 #12
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_97671733
Reactie op Vanity Fair-artikel:

quote:
Dempsey’s publicist released a statement to Entertainment Weekly that, while not fully denying that he’d leave the show after the coming season, at least clouded the future.

“He was referring to the fact that his contract is up at the end of next season of and we have no idea what the future holds,” the publicist said.

Whether that’s a negotiation powerplay or the result of network pressure or just the genuine reality is unclear, but either way, it should be an interesting season both on and off screen for Dempsey.
pi_98595164
Sara Ramirez gaat ook IRL trouwen O+

Just what the doctor ordered

In dit artikel staat dat ABC zo impressed was met haar rol in Spamalot, dat ze haar een rol aanboden in een serie, en dat ze zelf mocht kiezen welke serie!! Ze koos Grey's omdat ze daar al fan van was.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:36:01 #14
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_98734761
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef emss het volgende:
Sara Ramirez gaat ook IRL trouwen O+
Tof O+

Ook tof: we krijgen weer een dubbele! *O*

quote:
2-HOUR SEASON PREMIERE THURSDAY SEPT 22 9|8c
pi_98748005
*O* Nu al zin in.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:56:51 #16
349167 bram1990
amsterdam, fitness, christel
pi_98759526
Mijn vriendin kijkt altijd hiernaar maar ik vind het vreselijk
pi_98759673
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef bram1990 het volgende:
Mijn vriendin kijkt altijd hiernaar maar ik vind het vreselijk
Bedankt voor je nuttige reactie.
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:10:25 #18
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_98858799
Genoteerd in mijn agenda *G*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_98858954
Staat in m'n agenda! Kan niet wachten!
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:18:52 #20
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98859064
Nog 3 maanden ;(
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:30:54 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_98932932
Pff, 3 maanden klinkt zo lang...:( Gelukkig ben ik de serie nu aan het herkijken al een paar maanden ; nu midden seizoen 4 waar George/Izzie opeens gaan klagen bij Meredith over hun slechte sex leven met elkaar..blijft komisch ^-^. Seizoen 4, al met al echt het minste seizoen ; al zitten er zeer goede afleveringen tussen ( season finale, al was het wel een klein beetje teleurstellend qua ''groot drama''....I mean, een jongen in cement? ; en dan had je nog de aflevering waar Addison terugkomt...en nog wat random episodes ). Ik kijk best wel uit naar seizoen 8 :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 08:54:30 #22
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_98941081
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
nu midden seizoen 4 waar George/Izzie opeens gaan klagen bij Meredith over hun slechte sex leven met elkaar..blijft komisch ^-^.
Ik vond dat echt allesbehalve grappig. Eerst draaien ze maanden om elkaar heen, ten koste van Callie (ik was Team Torres, dus ja de irritatie was groot), dan hebben ze elkaar eindelijk en dan klikt 't ineens niet meer... Izzie liep ook alleen maar te bashen. Eerst dus over Callie, toen dit verhaaltje, dan kan ze het weer niet hebben dat George nieuwe vrienden maakt (die interns).... best een trol eigenlijk.
´t Is maar goed dat ze in seizoen 5 nog een andere kant heeft mogen laten zien, waardoor ik me vooral zo herinnerer (vechtend tegen kanker, trouwen met Alex).
Izzie uit seizoen 6 vond ik ook niks, maar goed dat liep ook allemaal raar rond KH, dus ik snap dat de schrijvers het toen ook maar moesten doen met wat nog wel kon...
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:16:19 #23
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_98941792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 08:54 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik vond dat echt allesbehalve grappig. Eerst draaien ze maanden om elkaar heen, ten koste van Callie (ik was Team Torres, dus ja de irritatie was groot), dan hebben ze elkaar eindelijk en dan klikt 't ineens niet meer... Izzie liep ook alleen maar te bashen. Eerst dus over Callie, toen dit verhaaltje, dan kan ze het weer niet hebben dat George nieuwe vrienden maakt (die interns).... best een trol eigenlijk.
´t Is maar goed dat ze in seizoen 5 nog een andere kant heeft mogen laten zien, waardoor ik me vooral zo herinnerer (vechtend tegen kanker, trouwen met Alex).
Izzie uit seizoen 6 vond ik ook niks, maar goed dat liep ook allemaal raar rond KH, dus ik snap dat de schrijvers het toen ook maar moesten doen met wat nog wel kon...
Ik doelde eigenlijk specifiek op een bepaalde scene en het punt op zich dat ze allebei gingen klagen bij Meredith. DAT vond ik grappig. Het grotere verhaal eromheen ; dat ze opeens niet meer klikten vond ik eigenlijk vooral treurig. Ja, Izzie heeft bijgedragen aan het wegvallen van George/Callie huwelijk, maar als zij er niet voor had gezorgd dan was het, hoe het ging met hun huwelijk, toch wel weggevallen op een of andere manier. Ik heb er nooit toekomst in gezien. Blijft verre van netjes uiteraard, wat Izzie EN George hebben gedaan ; maar wat Izzie zelf al zei in een aflevering...You can't choose who you love. Vreemdgaan ben ik zeer fel tegen en dat vond ik ook zeer un-cool, maar ze konden er niks aan doen dat ze voor elkaar vielen...en als dat opeens toch weg valt, die aantrekkingskracht, na alles wat er gebeurd is, vind ik het alleen maar treurig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:18:56 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_98945860
Dat huwelijk zou vast gestrand zijn ja, maar dat betekent nog niet dat Izzie zo achterlijk hoefde te doen. Ze deed niet anders dan Callie afzeiken, al vanaf dat George met haar ging daten (en zij zelf nog met Denny rommelde). Jaloers kreng...
pi_98946953
Toch aardig wat mannelijke kijkers zo te zien, ben ik niet alleen :')

Vond het eerst maar niks, tot ik met mijn vriendin mee ging kijken and then it got me :)

Heb zin in september, al die nieuwe seizoenen van al die series!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:23:16 #26
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_98953957
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:18 schreef babette21 het volgende:
Dat huwelijk zou vast gestrand zijn ja, maar dat betekent nog niet dat Izzie zo achterlijk hoefde te doen. Ze deed niet anders dan Callie afzeiken, al vanaf dat George met haar ging daten (en zij zelf nog met Denny rommelde). Jaloers kreng...
Achterlijk? Ik ben het met je eens dat het vreemdgaan gedeelte verre van netjes is geweest en voor mijzelf kwam het ook vrij plotseling, maar ze was niet de enige. George ging er net zo goed in mee.
Je kan niet sturen op wie je verliefd worden, dus achterlijk kun je het niet noemen. Onhandig : correct. En dat Izzie haar mening gaf...tja, dat doen vrienden toch? Ze ging soms wat ver, dat vind ik ook, maar zo raar/achterlijk/jaloers was het niet. Ze wou haar vriend beschermen. Dat vind ik niet raar. Als je iemand achterlijk kunt noemen is het George wel. Plots trouwen na een ruzie net goed te hebben gemaakt ( Callie die was vreemdgegaan met Mark....die ging dus ook gewoon vreemd.. ) ; meegaan/opzetten van affaire met Izzie....dom lopen doen en maar klagen. Maarja, ik ben een Izzie fan, dus ik geef toe dat ik niet geheel objectief ben..maar dat is niemand :p
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:07:11 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_98955761
Met achterlijk doel ik (niet eens) op het verliefd worden op/vreemd met George, maar op die opmerkingen die ze de hele tijd tegen/over Callie en mbt Callie/George maakte. Ze maakte Callie constant belachelijk, echt heel kinderachtig.
En Callie ging niet vreemd, het was op dat moment uit tussen haar en George.

Tot die tijd vond ik Izzie overigens ook best tof, dus het is niet zo dat ik zomaar 'n beetje op haar in zit te hakken omdat ik er toch al niks zou vinden ofzo. En het uiteindelijk vreemdgaan vond ik niet eens zo'n ramp (blijft tv, toch altijd lekker juicy), vond het allang best dat het einde oefening was voor George en Callie, maar dat gedrag van Izzie blijf ik storend vinden. En zonde, want het paste totaal niet bij hoe we haar karakter verder kenden, in haar rol als arts bijvoorbeeld.
pi_98957292
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef babette21 het volgende:
Met achterlijk doel ik (niet eens) op het verliefd worden op/vreemd met George, maar op die opmerkingen die ze de hele tijd tegen/over Callie en mbt Callie/George maakte. Ze maakte Callie constant belachelijk, echt heel kinderachtig.
En Callie ging niet vreemd, het was op dat moment uit tussen haar en George.

Tot die tijd vond ik Izzie overigens ook best tof, dus het is niet zo dat ik zomaar 'n beetje op haar in zit te hakken omdat ik er toch al niks zou vinden ofzo. En het uiteindelijk vreemdgaan vond ik niet eens zo'n ramp (blijft tv, toch altijd lekker juicy), vond het allang best dat het einde oefening was voor George en Callie, maar dat gedrag van Izzie blijf ik storend vinden. En zonde, want het paste totaal niet bij hoe we haar karakter verder kenden, in haar rol als arts bijvoorbeeld.
Mwoah vond ik zelf juist wel passen bij haar karakter, op het werk en bij vrienden zachtaardig en dan in die situatie wat bitchy, gaf haar wat vuur.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:14:11 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_98961527
Izzie heeft altijd om haar vrienden gegeven en ze heeft altijd haar mening gegeven over het liefdesleven van haar vrienden ; en ze bedoelde het altijd goed. Ze mocht Callie niet, en ze zag in dat George een fout maakte...ik snap niet waarom dat niet in haar personage paste. Wellicht zijn er een paar dingen geweest waarin ze heeft overdreven en nogal onvriendelijk is geweest, maar Izzie was ook maar een mens/karakter ; en mensen komen nou eenmaal soms mensen tegen wie hun niet liggen. Het was niet dat Izzie Callie zonder reden grof de grond in trapte o.i.d. ; ze mocht Callie gewoon niet en vond haar niet bij George passen...wat uiteindelijk dus ook zo bleek. Noone is perfect....
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_99738697
'Grey's Anatomy'-ster Eric Dane in rehab van onze redactie

Eric Dane, beter bekend als dr. Mc Steamy uit Grey's Anatomy, heeft zich vrijwillig laten opnemen in een ontwenningskliniek in Los Angeles.

De 38-jarige acteur, wiens vrouw Rebecca Gayheart zwanger is van hun tweede kind, heeft deze maatregel genomen omdat hij bang was verslaafd te raken aan pijnstillers. Eric kreeg de medicatie voorgeschreven na een sportblessure.

De zegsman van Mc Steamy bevestigt dat de acteur sinds afgelopen maand in rehab zit en waarschijnlijk volgende week weer terugkeert naar huis om de opnames van Grey’s Anatomy te halen. In de populaire serie speelt hij de rol van dokter Mark Sloan. Omdat zijn vrouw al drie maanden zwanger is besloot Eric direct orde op zaken te stellen, meldt een vriend van de acteur aan Star Magazine. “Eric voelde dat de zaak uit de klauwen liep, en heeft daarom hulp gezocht.”

Eric (38) en Rebecca (39) hebben al een dochtertje van zestien maanden, Billie Beatrice.

Bron: Telegraaf
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:39:23 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_100012077
Titel van de eerste aflevering seizoen 8 is bekend :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van TV Guide :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:44:48 #32
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_100038677
Sarah Drew pregnant

De actrice die April speelt is dus blijkbaar zwanger...benieuwd hoe ze dat gaan uitleggen in Grey's waar ze nog een maagd is ^^ waarschijnlijk gewoon planten ervoor en dergelijke zoals in het artikel staat :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_100039069
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:00:12 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100039134
Oh ja! Yang is zwanger. Ik ga straks eerst de laatste epi maar weer kijken denk ik
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:08:18 #35
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_100039356
Toen Ellen Pompeo zwanger was hebben we dat niet gezien, en ook de actrice die Arizona speelde was zwanger, net als zij die Lexie speelde..... Volgens mij geen probleem ;-)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:01:30 #36
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_100068468
Ze hebben bij Grey's inmiddels aardig door hoe ze die buiken kunnen wegwerken (al is het - als je het weet - altijd wel te zien, vind ik). Ik vond dat ze het bij Lexie wel leuk hadden aangepakt, door haar gewoon die vreetbuien te geven en opmerkingen te maken dat ze zo dik werd! :D
Die actrices gaan ook allemaal zo lang door dat je ze nauwelijks hoeft te missen, bikkels hoor. En ze hebben zowel Lexie als Arizona nog hoogzwanger laten rondrennen.

Ik verwacht dan ook weinig problemen (ze is ook nog eens uitgerekend tijdens de winterstop), zolang ze er maar geen babyverhaaltje van maken. Daar hebben we de afgelopen 2 jaar wel even genoeg over gehoord... :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:19:23 #37
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_100069277
April met een kindje lijkt me wel grappig eigenlijk...one night stand met Jackson ofzo die Lexie heeft betrapt met Mark of iets dergelijk en dan pats boem, een keer sex = pregnant ^^

Maar je hebt gelijk. Genoeg baby verhalen de afgelopen 2 seizoenen!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:09:11 #38
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_100489538
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 06:27:27 #39
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_100496351
Moet t nog ffies opzoeken, er was n interbiew met Shonda over season 8.
April wordt niet zwanger in de serie. Wel ontmaagd :+
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:47:39 #40
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_100497217
http://www.tvguide.com/Ne(...)poilers-1035862.aspx

Dit bedoel je ;) Word echter niet gezegd dat ze ontmaagd word. Alleen dat ze niet zwanger word in de serie :)


Ook nog deze spoiler gevonden :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door AlwaysHappy op 09-08-2011 09:39:22 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:00:55 #41
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_100518144
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:16:09 #42
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_100518586
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:00 schreef babette21 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 08:37:27 #43
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_100540526
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:00 schreef babette21 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_100606068
Oh man oh man nog zo lang... wie kan er nog meer niet wachten? En komen Derek en Meredith weer bij elkaar?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:14:58 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100607006
Natuurlijk. :Y.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:52:56 #46
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_100644070
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 08:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klik en dan denk ik; Waarom klik ik nou? ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_100734646
Ik heb een filmpje gevonden van het nieuwe seizoen.

Als je niet van spoilers houdt niet klikken!
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:57:20 #48
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_100737297
Cool! Ben benieuwd naar t nieuwe seizoen :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:58:45 #49
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_100750421
Ik heb weer geklikt 8-)
Ik had al wel zoiets verwacht, dus ik ben benieuwd waar het "naar toe" gaat dit seizoen! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_100765988
Het is wel van slechte kwaliteit, maar de eerste promo is er!

Nogmaals als je niet van spoilers houdt, niet klikken!
  zondag 4 september 2011 @ 22:45:59 #51
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_101574627
De naam van de 2e aflevering is bekend :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Source : http://www.tvline.com/201(...)46979-0-ELLEN-POMPEO
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:05:52 #52
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_101625845
Interview met Ellen Pompeo over haar toekomst met Grey's ( TVGuide ) :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:46:55 #53
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_101638165
Nog maar een paar weekjes :9
Ja doei.
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:47:42 #54
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_101640387
Ik wil meer spoiler filmpjes O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:49:21 #55
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_101640455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil meer spoiler filmpjes O+
Ik heb wel wat spoiler-foto's :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:48:15 #56
130854 hetzusjevan
pi_101655047
Aftellen! Ik heb me voorgenomen om niet teveel spoilers te lezen/bekijken/etc. deze keer. Ben benieuwd of me dat gaat lukken :').
  woensdag 7 september 2011 @ 09:40:49 #57
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_101664494
  woensdag 7 september 2011 @ 09:47:29 #58
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_101664602
Dan ook meteen maar de bloopers van Season 7:


Ook de moeite waard:


Komt allemaal van de dvd van S7. Er zijn ook nog zo'n 15 deleted scenes, ook allemaal door de uploader van bovenstaande filmpjes online gezet: http://www.youtube.com/user/wala1990Bridget
  woensdag 7 september 2011 @ 09:49:30 #59
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_101664640
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
De naam van de 2e aflevering is bekend :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Source : http://www.tvline.com/201(...)46979-0-ELLEN-POMPEO
Die van de derde aflevering ook:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 september 2011 @ 11:13:57 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_101666596
Thanks voor de filmpjes! Zien er goed uit!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvVyprVPN - de snelle VPN
  woensdag 7 september 2011 @ 11:30:07 #61
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_101667004
Die röntgenfoto's :') hilarish :') _O-
Ja doei.
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:03:39 #62
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_101750675
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 15 september 2011 @ 18:50:20 #63
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_101984949
Volgende week mogen we weer!!

Hier nog wat ep. titles:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:03:46 #64
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_101985529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef babette21 het volgende:
Volgende week mogen we weer!!

Hier nog wat ep. titles:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 21 september 2011 @ 00:46:22 #65
261766 EllaN
pi_102205947
Kate Walsh O+ bij de Roast van Charlie Sheen _O-.
  woensdag 21 september 2011 @ 21:48:02 #66
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102239081
Er komt net op Net5 dat maandag 3 oktober het nieuwe seizoen van Grey's begint. Dan lopen ze weer bijna gelijk...

[ Bericht 26% gewijzigd door automatic_ op 21-09-2011 22:19:35 ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 22 september 2011 @ 11:15:04 #67
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_102254367
dat is maar 11 dagen verschil! dan ga ik ook niet downloaden denk ik...denk ik.. :P
  donderdag 22 september 2011 @ 11:17:02 #68
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102254414
Ik ga het morgen al wel downloaden...ik kan geen 11 dagen ofzo spoilers ontwijken, haha :p En in NL zenden ze de 2 hour premiere niet in een avond uit.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 22 september 2011 @ 15:51:21 #69
167112 emss
pi_102262485
Tonight's the night *O*
  donderdag 22 september 2011 @ 16:41:23 #70
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102264095
Hell yeah!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNZavvi - Fandom en GeekgearBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  donderdag 22 september 2011 @ 16:41:48 #71
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_102264113
Morgenochtend weet ik wat ik te doen heb :9 *O*
Ja doei.
  donderdag 22 september 2011 @ 22:35:23 #72
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102280628
Argh... Ik moet naar college en werken... ;( Dan kan ik misschien zaterdag middag kijken
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 23 september 2011 @ 07:23:24 #73
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102288200
*O* loopt *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:20:03 #74
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_102291083
Gezien. Heftig begin hoor. Benieuwd hoe het verder gaat nu...
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:14:11 #75
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102294325
Ik ga hem nu binnenhalen. Ik denk dat ik het niet ga met kijken, maar dan neem ik mijn mini-laptop gewoon mee naar het werk 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:18:02 #76
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_102294425
*jank* :')
Ja doei.
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:19:19 #77
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_102294458
ik ga m toch maar kijken :@
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:28:02 #78
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102294731
Whaaaaa, hij is snel vandaag _O_
Nog vier minuten! Dus dan ga ik lekker thuis kijken O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:01:18 #79
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102295734
Sloan is wel afgevallen in zijn gezicht :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:34:56 #80
59947 Catwoman1986
pi_102296731
Ah hier is het topic, die miste ik al uit mijn lijst :P Ziet er wel goed uit trouwens, die OP :)

De rest niet gelezen, moet de aflevering nog zien, ben heel benieuwd *O*
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Surf volledig anoniem met NordVPNCyberghost VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:42:54 #81
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102296956
Grmbl. De laatste 15 minuten kan ik niet zien, haha.
Morgenmiddag dan maar!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:10:27 #82
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102297708
Ik heb maar 60 minuten kunnen kijken..wat een ramp : P maandag kan ik t mooi verder kijken! Eerste deel was erg goed in ieder geval!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:23:43 #83
77632 OMG
omg
pi_102298136
Bailey's breakfast sandwich!

En bij deze lag ik ook in een deuk:

quote:
"You need to repair her"
"In the OR?"
"No, at the Jiffy Lube... Yes, in the OR!"
:')

Goede start, en meer gezichtsbeharing zo te zien.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:38:48 #84
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_102302396
goede start! :Y ik heb n klein traantje gelaten op t moment dat Owen tegen Yang zegt: let's go en Yang zo begint te huilen
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:03:19 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102303286
Zo ff kijken :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:28:11 #86
218189 lunapuella
pi_102304113
Ben blij dat Cristina doorging met de abortus. Had het zó zwak gevonden van de schrijvers als ze uiteindelijk toch moeder zou worden.

Het sinkhole had dramatisch gezien meer ingezeten denk ik. Het was nu een beetje achtergrond, terwijl zo'n ramp eigenlijk wel een hoofdrol verdient.
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:49:53 #87
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102306796
O+ ik ga nu lekker kijken O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:56:42 #88
167545 Tegan
pi_102306994
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef emss het volgende:
Sara Ramirez gaat ook IRL trouwen O+

[url=http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2007551/Just-doctor-ordered-Greys-Anatomy-star-
Sara-Ramirez-gets-engaged-weeks-screen-wedding.html]Just what the doctor ordered[/url]

In dit artikel staat dat ABC zo impressed was met haar rol in Spamalot, dat ze haar een rol aanboden in een serie, en dat ze zelf mocht kiezen welke serie!! Ze koos Grey's omdat ze daar al fan van was.
Ja, dat had ik gehoord bij Oprah op tv ooit :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 24-09-2011 02:43:43 ]
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:57:12 #89
167545 Tegan
pi_102307006
Ik was dit topic kwijt trouwens ;( .

Ga nu beginnen met kijken :9 .

*bijgelezen tot vandaag dus zonder spoilers nog :P*
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:36:33 #90
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102308258
Nooh oude kop zeg heeft Sloan gekregen :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internetDe snelste VPN - FastestVPN
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:22:11 #91
344469 Amsel
zonder t
pi_102310178
Weet iemand nog wat het Youtube-kanaal is waar je de scènes kunt kijken waarin de muziek van de musical-aflevering voor het eerst voorkwam? Dus bijvoorbeeld niet dat de hele cast "Chasing cars" zingt, maar de scene met Izzy en Denny. Er was zo'n kanaal dat de musical-aflevering-liedjes en de oorspronkelijke scènes bij elkaar had gezet.
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:19:38 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_102319063
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:28 schreef lunapuella het volgende:
Ben blij dat Cristina doorging met de abortus. Had het zó zwak gevonden van de schrijvers als ze uiteindelijk toch moeder zou worden.

Het sinkhole had dramatisch gezien meer ingezeten denk ik. Het was nu een beetje achtergrond, terwijl zo'n ramp eigenlijk wel een hoofdrol verdient.
SPOILERSTAGS!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:28:39 #93
218189 lunapuella
pi_102319560
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

SPOILERSTAGS!
Dit is het US topic. Zodra de aflevering in de US is uitgezonden mogen we er vrijelijk over praten. Heb je de aflevering nog niet gezien, kom dan niet in het topic. Spoilertags zijn voor dingen in afleveringen die nog niet zijn uitgezonden.
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:31:06 #94
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102319707
Ik moest huilen toen Zola weg moest :(

En McSteamy ziet er wat minder lekker uit momenteel ouwe kop
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 24 september 2011 @ 01:30:01 #95
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_102323600
We zijn weer los yay
  zaterdag 24 september 2011 @ 02:41:50 #96
167545 Tegan
pi_102324467
Zola O+ .

Er moet gewoon ooit een spinoff komen over een volwassen Zola en Sofia O+ .

Verder, komt ze toch wel weer terug denk ik. Zola dus. Nu tijdelijk gewoon even drama tot de winter ofzo :') .

Even ter visuele ondersteuning.

  zaterdag 24 september 2011 @ 07:05:41 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102325108
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dit is het US topic. Zodra de aflevering in de US is uitgezonden mogen we er vrijelijk over praten. Heb je de aflevering nog niet gezien, kom dan niet in het topic. Spoilertags zijn voor dingen in afleveringen die nog niet zijn uitgezonden.
dat.

Overigens ben ik benieuwd hoe het nu verder gaat met Zola. IMHO was het een goeie opening. Ik moest vreselijk lachen om teddy :')

"You wanna learn... I wanna teach!"
-G-g-great....
"Yay!"

_O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 24 september 2011 @ 08:13:15 #98
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102325288
Ik vond de abortus ook "mooi".

Sommige mensen moeten gewoon geen kinderen krijgen. Voor zichzelf, maar vooral ook voor het kind. Christina is daar een duidelijk voorbeeld van.

Zola komt denk ik gewoon terug OF het wordt zo'n mooi door elkaar gevlecht gevecht van OMG WHADDA YOU KNOW IK BEN TOCH PREGGERSSSSSSS IK BEN HEEL BLIJ gemixt omggggggggggg ik ben heartbroken omdat Zola niet terugkomt.

Echt. Die serie. Ik zou hem zo kunnen schrijven yo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:30:39 #99
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_102326494
gelijk weer een aantal met tranen in mn ogen gezeten, maar niet gejankt! 8-)
O+ zola O+
en ook ik vind dat sloan er nu een stuk ouder uitziet en dan komen er weer gebroken nachten aan want zn vrouw is zwanger van de tweede! :D

wt heb ik deze serie gemist!
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:14:58 #100
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_102327123
ik vind die echte baard ook niks :N
Zavvi - Fandom en GeekgearZavvi - Fandom en GeekgearPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:13:29 #101
98750 Jill-RMC
pi_102343089
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef JaneDoe het volgende:
en ook ik vind dat sloan er nu een stuk ouder uitziet en dan komen er weer gebroken nachten aan want zn vrouw is zwanger van de tweede! :D
Rehab eist ook zn tol ;)
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:15:54 #102
344469 Amsel
zonder t
pi_102343182
Maar Sloans stem blijft wel sexy :9
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:16:25 #103
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_102343210
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Rehab eist ook zn tol ;)
ook dat ja idd, was t bijna vergeten!
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:29:01 #104
167545 Tegan
pi_102343762
Nee Zola mag echt niet weg en dat ze dan zelf zwanger is ;( .

Zola is gewoon te cute O+ O+ .

Haar naam alleen al.

Zola-fan-topic O+ .
  zondag 25 september 2011 @ 12:01:40 #105
4266 Maggie
Sababa
pi_102355730
Ik moest ook huilen toen Zola weg moest ;(

Ik kan nu al niet wachten tot de volgende! En tot de dvd box van seizoen 7 :D
  zondag 25 september 2011 @ 14:23:56 #106
59947 Catwoman1986
pi_102360245
Super toffe opening van het seizoen!!

En ook ik moest vreselijk huilen toen Zola mee werd genomen. Meredith zo super lief en bezorgd nog snel wat kleine dingetjes vertellen die belangrijk zijn voor Zola. Toen zag je die vrouw ook wel zo kijken dat ze het ook niet tof vond.
Alex vond ik lief en ook wel zielig, hij heeft dit allemaal nooit bedoeld natuurlijk.

Ben benieuwd hoe het verder gaat! Gelukkig heeft Christina toch die abortus laten doen, zij moet echt kindloos blijven. Wel fijn dat Owen haar toch steunt en meeging.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 25 september 2011 @ 14:46:47 #107
167545 Tegan
pi_102361022
Ik vind dat Alex, Derek en Bailey gewoon gelijk hebben over Mer. Ze is te ver gegaan. Maar Zola zou ze gewoon moeten kunnen houden O+ . Ze groeit zo als persoon door kleine Zola :).
  zondag 25 september 2011 @ 14:49:42 #108
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102361104
Ja Meredith is wel te ver gegaan, maar ik begrijp dat ze tegen de Chief geen nee kon zeggen. The Chief had het niet mogen vragen/eisen en daarom is het goed dat hij nu de verantwoordelijkheid neemt.

Ik snap de woede van Derek wel, maar ik vind het jammer dat hij die niet richt op de chief... Hij zou moeten snappen dat ze daar geen nee tegen kon zeggen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 25 september 2011 @ 14:52:57 #109
167545 Tegan
pi_102361201
Ik begrijp niet dat ze geen nee kon zeggen tegen de Chief. En dat vind ik niet ok. Maar goed Mer is gewoon een ander persoon dan ik, dus in die zin kan ik het wel 'begrijpen' dat iemand dat anders ziet. Maar, voor mij is ze te ver gegaan.
  zondag 25 september 2011 @ 14:58:50 #110
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102361405
Meredith is nooit zwart-wit geweest. En deze situatie was ook niet zwart en wit. Derek wist dat Meredith zo in elkaar zit. Ze steunde de Chief en ik snap haar best wel. Zeg niet dat ze geen fout maakte maar ze had haar redenen en Derek zou zijn vrouw goed genoeg moeten kennen ondertussen ipv boos op haar te worden voor zon lange periode. Maar ik weet best dat het wel weer goed komt met ze. Dat heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen zo zielig voor Zola :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNVyprVPN - de snelle VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  zondag 25 september 2011 @ 16:06:22 #111
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_102363555
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja Meredith is wel te ver gegaan, maar ik begrijp dat ze tegen de Chief geen nee kon zeggen. The Chief had het niet mogen vragen/eisen en daarom is het goed dat hij nu de verantwoordelijkheid neemt.

Ik snap de woede van Derek wel, maar ik vind het jammer dat hij die niet richt op de chief... Hij zou moeten snappen dat ze daar geen nee tegen kon zeggen.
Eens!
Ja doei.
  zondag 25 september 2011 @ 17:18:48 #112
59947 Catwoman1986
pi_102365910
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja Meredith is wel te ver gegaan, maar ik begrijp dat ze tegen de Chief geen nee kon zeggen. The Chief had het niet mogen vragen/eisen en daarom is het goed dat hij nu de verantwoordelijkheid neemt.

Ik snap de woede van Derek wel, maar ik vind het jammer dat hij die niet richt op de chief... Hij zou moeten snappen dat ze daar geen nee tegen kon zeggen.
Precies! Het is niet alleen de Chief, maar hij is ook nog eens altijd een soort van vaderfiguur voor haar geweest, de situatie was veel te persoonlijk. Eigenlijk hadden ze in de eerste plaats niet eens moeten toestaan dat Adele mee deed aan de trial omdat je van te voren al wel weet dat het dan verrektes moeilijk is om objectief te blijven.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 25 september 2011 @ 23:08:40 #113
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_102382846
Erg sterk begin, met ouderwets veel drama én humor. Vooral Bailey was weer top. Het verhaal met Cristina en Owen is ook goed uitgewerkt zo. Het adoptieverhaal vliegt wel wat uit de bocht, dat gaat natuurlijk helemaal niet zo... maar ja, da's televisie zullen we maar zeggen.

Sofia en Zola O+ Ik heb er met terugwerkende kracht spijt van dat ik steeds geroepen heb dat ik geen babygedoe in de serie wilde! :@

Sloan gaat nu toch echt van m'n to-do-list af (je weet wel, dat ding dat Ross in Friends had laten plastificeren ;) ), mits er 10 kilo bij komt en die baard/snor tot een minimum wordt beperkt... -O-
  maandag 26 september 2011 @ 07:47:07 #114
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102388519
En hij het weer met Little Grey gaat doen! Hij is altijd leuker als hij met LG is!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 26 september 2011 @ 08:20:52 #115
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102388751
Patrick Dempsey leek ook vrij wat ouder moet ik zeggen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 26 september 2011 @ 13:12:47 #116
9569 Koningin
pi_102395637
Hopelijk kan ik vanavond de nieuwe aflevering gaan kijken, ben erg benieuwd.
  maandag 26 september 2011 @ 16:17:48 #117
167112 emss
pi_102401719
Die Chief heeft haar toch nooit gevraagd de test te verwisselen? Dat heeft ze zelf gedaan om de Chief te helpen... hij wist er niks vanaf, en zegt dat nu alleen maar om Meredith te helpen


...toch? Zo heb ik het tenminste begrepen...
  maandag 26 september 2011 @ 16:34:16 #118
218189 lunapuella
pi_102402377
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:17 schreef emss het volgende:
Die Chief heeft haar toch nooit gevraagd de test te verwisselen? Dat heeft ze zelf gedaan om de Chief te helpen... hij wist er niks vanaf, en zegt dat nu alleen maar om Meredith te helpen


...toch? Zo heb ik het tenminste begrepen...
Ja, ik ook. Hij pushte wel om Adele in de trial te krijgen, maar toen ze er eenmaal in zat niet om haar bij eventuele placebo-toedeling te gaan bevoordelen.
  maandag 26 september 2011 @ 16:35:12 #119
167545 Tegan
pi_102402418
Klopt. Waarom ik dus vind dat Derek, Bailey enzo gelijk hebben :).
  maandag 26 september 2011 @ 16:36:09 #120
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102402465
Hij heeft enkel tegen Meredith gezegd dat hij haar dankbaar was dat ze ''alles deed wat ze kon doen / het maximale ''. Daarop zag Meredith in dat ze dus niet het maximale had gedaan...en tadaa
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
De snelste VPN - FastestVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 26 september 2011 @ 16:59:29 #121
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102403466
Hm
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Rehab eist ook zn tol ;)
Waarvoor had hij in rehab gezeten dan?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 26 september 2011 @ 17:08:08 #122
-1 #ANONIEM
pi_102403848
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hm

[..]

Waarvoor had hij in rehab gezeten dan?
Zie vorige pagina, pijnstillers die hij na een blessure heeft gekregen, en heeft zichzelf preventief laten opnemen.

Hoe dan ook, het was weer ouderwets Grey's. Heerlijk.
  maandag 26 september 2011 @ 20:43:01 #123
5016 cinnamongirl
pi_102412828
Ik vond Mere wel een beetje vlak, beetje blah over alles terwijl haar hele wereld in duigen viel...
  maandag 26 september 2011 @ 20:57:43 #124
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102413754
Volgens mij.verwacht ze niet anders...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 26 september 2011 @ 21:03:54 #125
167545 Tegan
pi_102414181
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond Mere wel een beetje vlak, beetje blah over alles terwijl haar hele wereld in duigen viel...
Mer is altijd zo. Zelfs toen ze bijna verdronk.
  maandag 26 september 2011 @ 21:31:47 #126
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102416000
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond Mere wel een beetje vlak, beetje blah over alles terwijl haar hele wereld in duigen viel...
Qua Zola liet ze wel emotie zien op haar manier hoor. Vooral in de laatste scene met Alex.
Dat met Derek lijkt haar niet veel te doen nee, of ze kropt het op.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:04:56 #127
9569 Koningin
pi_102427664
Beetje vlakke aflevering, niet echt schokkend.
- Vind het wel zielig voor Zola.
- Lachen met Alex toen hij die spuit kreeg...
- Kan het van Derek wel begrijpen, tis niet niks wat Meredith heeft gedaan.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:21:35 #128
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102494534
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron TVLine
Tof nieuws. Dat ze die oude verhaallijn niet helemaal vergeten..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:31:43 #129
59947 Catwoman1986
pi_102495067
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:17 schreef emss het volgende:
Die Chief heeft haar toch nooit gevraagd de test te verwisselen? Dat heeft ze zelf gedaan om de Chief te helpen... hij wist er niks vanaf, en zegt dat nu alleen maar om Meredith te helpen


...toch? Zo heb ik het tenminste begrepen...
Nee maar hij heeft wel heel veel druk gelegd om Adele uberhaupt in de trial te krijgen en Meredith subtiel laten weten dat hij het zo fijn vindt dat ze doen wat ze kunnen etc. Terwijl hij echt wel weet dat zij in zo'n situatie nogal beïnvloedbaar is omdat ze er te persoonlijk bij betrokken is. Vanwege het dichtbij Richard en Adele staan en daarnaast omdat ze ook weet hoe het is vanwege haar moeder.
Natuurlijk geen vrijbrief, maar wel veel druk voor Mer. Daarom dus bij dit soort dingen gewoon niet handig als dokters en patiënten te dicht bij elkaar staan.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 29 september 2011 @ 11:38:03 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102507673
Ze moeten nu wel echt ophouden met Yang zwanger te maken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
De snelste VPN - FastestVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetAnoniem en veilig met ProtonVPN
  donderdag 29 september 2011 @ 13:54:15 #131
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102511811
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ze moeten nu wel echt ophouden met Yang zwanger te maken.
Dat moet je tegen Owen zeggen! :{w ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 29 september 2011 @ 16:00:10 #132
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_102515988
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat moet je tegen Owen zeggen! :{w ;)
_O-
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  donderdag 29 september 2011 @ 23:03:17 #133
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102533483
Tihihih, ondanks dat ik ep 1 niet zo bijster bijzonder vond merk ik toch dat ik wel weer zin heb in de nieuwe ep!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:30:55 #134
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102539162
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnd laaaaaaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeuh "bol.combestelling"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:31:04 #135
167112 emss
pi_102540592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnd laaaaaaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeuh "bol.combestelling"
dan kijk je toch gewoon op megavideo? Veel handiger dan "bestellen".
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:58:24 #136
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102541178
Online kijken werkt bij mij nooooooit soepel. Kutverbinding.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:23:43 #137
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_102541831
Wel oké aflevering, maar niet superboeiend. Vond ik.
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:25:37 #138
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_102541888
Novamov ftw!

Oh, en wat een heerlijke aflevering! En práchtige muziek weer.. dat is een van de dingen die ik zo fijn vind aan Grey's: de muziek die altijd juist is _O_
Ja doei.
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:16:39 #139
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_102543475
aflevering 3 bijna binnen daar ga ik weer van genieten hopelijk O+
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:58:37 #140
218189 lunapuella
pi_102550555
Aflevering was wel aardig, maar buiten het goede gesprek van Mer&Der (eindelijk!) niet zo bijzonder.
De snelste VPN - FastestVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurf prive met PureVPN
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:01:54 #141
167545 Tegan
pi_102550646
Alweer een ep waar niets gebeurd. Al sinds de carcrash van Callie is er niets spannends gebeurd ;( . Geen schokkende plottwists, geen interessante patienten.
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:06:23 #142
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102550782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Novamov ftw!

Oh, en wat een heerlijke aflevering! En práchtige muziek weer.. dat is een van de dingen die ik zo fijn vind aan Grey's: de muziek die altijd juist is _O_
Dit. Prachtige muziek weer!

Goed gesprek van Meredith en Derek en ik vond het leuk dat ze post it er bijhaalden. Maar er zit nog zeker toekomst in hun relatie...zolang ze gewoon niet samen werken.

LOL @ Christina en Teddy die beiden dezelfde ingreep vergaten en dat die nurse het moest zeggen, haha.

Verder niet heel boeiend inderdaad, maar het hoeft niet altijd super dramatisch te zijn. Dit subtiele drama bij Meredith-Derek en Christina-Owen is ook al vrij dramatisch. Er is geen grote crash or bom of whatever nodig om goed drama te veroorzaken bij deze serie.

Vond het raar alsof ze deden alsof het hun eerste solo-surgery was terwijl ze die in S5 ook al hadden en later ook alweer een keer. Hoeveel eerste solo surgery's kun je hebben? lol.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:40:20 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102555642
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit. Prachtige muziek weer!

Goed gesprek van Meredith en Derek en ik vond het leuk dat ze post it er bijhaalden. Maar er zit nog zeker toekomst in hun relatie...zolang ze gewoon niet samen werken.

LOL @ Christina en Teddy die beiden dezelfde ingreep vergaten en dat die nurse het moest zeggen, haha.

Verder niet heel boeiend inderdaad, maar het hoeft niet altijd super dramatisch te zijn. Dit subtiele drama bij Meredith-Derek en Christina-Owen is ook al vrij dramatisch. Er is geen grote crash or bom of whatever nodig om goed drama te veroorzaken bij deze serie.

Vond het raar alsof ze deden alsof het hun eerste solo-surgery was terwijl ze die in S5 ook al hadden en later ook alweer een keer. Hoeveel eerste solo surgery's kun je hebben? lol.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:31:33 #144
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102556800
Ik lees het nu pas net op tvline maar ze hadden een goed onderwerp wat me niet eens was opgevallen! :

quote:
Forget the uncertainty surrounding Derek and Meredith’s fractured relationship. To heck with Cristina and Owen’s baby drama. The storyline that really has Grey’s Anatomy fans buzzing this season involves Lexie Grey. Specifically: Where the hell is she?

As eagle-eyed Grey’s viewers have picked up on, Chyler Leigh has been largely MIA through the first three hours of the show’s eighth season. And she didn’t appear in previews for next week’s episode either.

So what’s going on?

A rep for the actress tells TVLine that Grey’s boss Shonda Rhimes granted Leigh’s request for an extended summer hiatus in order to spend more time with her family. (Leigh has three children, a son and two daughters, with actor-husband Nathan West.)

Leigh won’t be gone for long though. A Grey’s spokesperson tells TVLine that Lexie will be back full-time beginning with the Oct. 13 episode.

News of Leigh’s absence comes at a potentially critical time for the Grey’s vet. With the contract of her onscreen sister, Ellen Pompeo, up at season’s end, the Practice alum may soon find herself the “Grey” in Grey’s Anatomy. “I can represent the Grey,” Leigh told TVLine in June. “I’m not going anywhere!”
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:14:36 #145
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102557989
Bailey O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:42:51 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102558919
Ik mag toch serieus hopen dat mer en derek niet volgend seizoen ermee kappen en dat lexie "the grey" gaat worden :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:49:02 #147
167545 Tegan
pi_102559129
Ik vermoed van niet :).
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:58:15 #148
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102559499
Ik gok dat beiden gewoon bijtekenen voor nog een ( laatste ) jaar. Maar ook Sandra Oh, Justin Chambers, Chandra Wilson, James Pickens Jr zitten ook zonder contract dus beetje onzeker wie er allemaal bijtekenen.

Wat mij betreft tekenen ze alleen nog even bij voor een laatste seizoen en dat ze vooraf al weten dat het het laatste seizoen word net zoals bij Desperate Housewives en The Closer of OTH dit jaar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:04:57 #149
167545 Tegan
pi_102559796
Van mij mag het zoals ER nog wel een tijd lopen. Steeds met nieuwe dokters en dokters die weg gaan :).
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:05:20 #150
167545 Tegan
pi_102559810
Lexie enzo voelen nu toch ook als de main cast terwijl het geen originals zijn.
VyprVPN - de snelle VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:09:00 #151
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_102559922
Prima aflevering, niks saais aan. Eindelijk weer een beetje focus op de opleiding en de nieuwe stap die ze daarin moeten zetten, leuk om te zien hoe dat bij iedereen anders uitpakte. Ineens geen praatjes meer. En Cristina en Teddy, te grappig :D .
Er zat echt een hoop in deze aflevering, zonder dat 't chaos werd. Daarom vind ik 't wel goed dat ze ze niet iederéén een verhaal gaven (of zelfs mee lieten doen), een beetje focus is wel prettig. Volgende keer zijn er wel weer een paar anderen aan de beurt..
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:11:25 #152
167545 Tegan
pi_102560009
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Tegan het volgende:
Van mij mag het zoals ER nog wel een tijd lopen. Steeds met nieuwe dokters en dokters die weg gaan :).
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:05 schreef Tegan het volgende:
Lexie enzo voelen nu toch ook als de main cast terwijl het geen originals zijn.
En voor mij voelt het niet dat er perse een nieuwe 'Grey' moet zijn als Mer weggaat, alleen omdat het Grey's Anatomy heet. Ik snap niet dat zo perse moet ofzo.
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:40:11 #153
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102564187
Ja, maar itt tot ER is meredith echt t gezicht van de serie. Ook met haar voice overs. Het is wel n ensemble cast maar meredith voelt voor mij wel als lead karakter. Serie zal wel overleven zonder haar...maar niet voor lang gok ik zo. Misschien ene jaartje extra maar dan droppen de ratings wel.

[ Bericht 14% gewijzigd door AlwaysHappy op 30-09-2011 21:50:37 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:59:56 #154
80388 Rianne84
pi_102565239
Kotsende Cristina en Owen :+
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:06:23 #155
59947 Catwoman1986
pi_102565613
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ja, maar itt tot ER is meredith echt t gezicht van de serie. Ook met haar voice overs. Het is wel n ensemble cast maar meredith voelt voor mij wel als lead karakter. Serie zal wel overleven zonder haar...maar niet voor lang gok ik zo. Misschien ene jaartje extra maar dan droppen de ratings wel.
Precies, zij is toch wel het uitgangspunt van de serie. Ook al is een personage als Lexie echt geen nieuweling meer en kennen we haar goed genoeg, ik weet niet of zulke personages goed genoeg zijn om de serie te dragen. Helemaal als er ineens zo'n groot deel van de main cast verdwijnt.

We zullen zien! Van mij mogen ze nog wel even doorgaan, ben nog steeds zwaar verslaafd!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:50:15 #156
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102567854
Viel me op dat we Lexie helemaal niet gezien hebben deze week. Ze valt er een beetje tussen omdat ze geen 5th year resident of attendent is natuurlijk.

Ze zeiden bij serie 1 van 'de komende 7 jaar' en ze zijn nu 5e jaars.....dus eigenlijk moeten ze nog een poosje door. Shonda bepaalt zelf hoe snel dat gaat, maar is ook afhankelijk van contracten.

Ik vind dat ze dan in 1 keer moeten eindigen, want ik vind dat Meredith, Christina, Alex, Derek en (ex) Chief + mcsteamy toch wel leading characters zijn die er in horen!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:52:12 #157
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102567927
Zou gewoon zonde zijn als Patrick Dempsey en Ellen Pompeo ( en vooral Pompeo ) zouden vertrekken...want wat mij betreft heeft de serie nog genoeg verhalen te vertellen. Zeker nog wel voor een 9e seizoen. Dus hopelijk tekenen ze allemaal bij maar we zien wel! Serie word hoe dan ook wel vernieuwd denk ik zo ; ongeacht wie er bijtekenen dus het word afwachten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:59:55 #158
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102568316
Lill grey zat gewoon in ep. 1/2 hoor. Kort weliswaar, maar ze was er wel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:21:48 #159
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102623180
Ik bedoelde deze ep : :+
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:20:56 #160
9569 Koningin
pi_102678127
Leuke aflevering, eindelijk heeft Derek ook eens zijn hart een beetje gelucht.

Zag dat op TV ook al seizoen 8 is begonnen, dus we liggen niet zo heel ver achter.
Anoniem en veilig met ProtonVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurf prive met PureVPN
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:09:17 #161
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_102800043
Prima aflevering. Niet heel veel spannends, maar het kabbelt rustig verder... denk dat we over 1 of 2 afleveringen wel weer een helletje kunnen verwachten :P
Ja doei.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:50:49 #162
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102802679
Was leuk dat het nu eens om de mannen draaiden en al met al was eigenlijk alles wel oke :) Rustige aflevering. Leuk om Ben weer terug te zien, vind hem leuker dan die Eli, ik vind m zo opdringerig overkomen ofzo. En weer geen Lexie..en toch mis ik haar niet ofzo. Het is dat ik nu weet dat ze even een paar weken extra vrij had maar anders had ik niet eens gemerkt dat ze al een aantal afleveringen niet meespeelt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:53:17 #163
218189 lunapuella
pi_102812632
Leuk, één van mijn andere favoriete series (Doctor Who) maakte zijn opwachting! Zo'n Tardis gesigneerd door Russel T Davies zou ik ook wel willen hebben. ;) Ik zag dat de slachtoffers van een comic convention zouden komen en dacht "oh nee, dat gaan ze vast helemaal fout doen", maar het viel nog heel erg mee. Wel een beetje cliché, met die held-op-sokken-hobbit, maar ik heb zeker weleens erger gezien.

Wel jammer dat er in het begin zoveel onzin werd gespuid over man/vrouw verschillen. Vermaarde (hersen)chirurgen moeten toch beter weten. :P
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:03:54 #164
261766 EllaN
pi_102831621
Ben O+. Meer Ben, minder Eli.

Leuke aflevering :).
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:29:15 #165
167545 Tegan
pi_102832502
Ben is idd onwijs tof. Eli is gewoon een beetje miscast denk ik. Team Ben :9 .
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:29:59 #166
167545 Tegan
pi_102832532
Verder vond ik het niet zo'n boeiende aflevering.

Volgende week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:02:38 #167
20291 DancingPhoebe
/care
pi_102836979
Hihi hunt tegen die.blob!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:11:50 #168
344469 Amsel
zonder t
pi_102845916
Leuk zo'n mannenaflevering :9
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:38:25 #169
167112 emss
pi_102855467
die ene hottie van Bailey, die lijkt op de Old Spice guy.. met zo'n sexy stem... hij lijkt eigenlijk ook op die bartender waarmee Renee (Desperate Housewives) een kortstondige affaire had.... die had namelijk ook zo'n sexy stem en vond ik ook op de Old Spice guy lijken... zou het dezelfde acteur zijn?

-edit- de sexy guy uit Desperate Housewives en de sexy guy uit Desperate Housewives zijn dezelfde sexy kerel.

off-topic: de old spice guy :9



[ Bericht 28% gewijzigd door emss op 09-10-2011 15:27:30 ]
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:55:56 #170
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_102856198
eli vs. ben... ik zou t wel weten! :Y

zou ze beiden tantuhard geven! :{w
Surf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:25:32 #171
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102866881
Ik vond het een grappige aflevring!! Niet al te vaak doen, maar zo voor keertje erg leuk!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:30:24 #172
9569 Koningin
pi_102906102
Ik vond alleen dat moment leuk dat die baby van de bank viel. Marc was echt grappig.
Hopelijk volgende week ook weet little Grey.
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:57:28 #173
211083 Angelof9
I must go first
pi_102906666
Ik vond het niet zo heel boeiend. En ik wil Derek nog staads slaan.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:57:42 #174
211083 Angelof9
I must go first
pi_102906674
*steeds
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 06:52:20 #175
355549 dudesque
Bulletproof
pi_103064763
Net de nieuwste ep gegeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 07:28:02 #176
20291 DancingPhoebe
/care
pi_103064890
Spoilerwaardige info!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:03:29 #177
355549 dudesque
Bulletproof
pi_103065168
Dat dacht ik.
En natuurlijk Calli en Arizona momentjes O+
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:09:14 #178
77632 OMG
omg
pi_103074328
Was wel aardig. Avery's moeder was wel vermakelijk. En Kepner. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:07:02 #179
59947 Catwoman1986
pi_103082863
Leuke aflevering. Super lief hoe Yang met Zola bezig was en dat Derek en Meredith door de telefoon gingen zingen O+

Ik hoop niet dat Owen weer moeilijk gaat doen over baby's tegen Yang nu hij zag hoe lief ze met Zola was, want de enige reden dat ze zo leuk met Zola kan zijn is juist omdat het niet haar eigen kind is en ze straks weer zonder kind naar huis mag.

Arizona en Callie momentje over die papieren vond ik lief!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:54:29 #180
167112 emss
pi_103094115
Bailey en Ben wordt nog wel wat. Ik vond Eli er ook wel wat beter uitzien met die haircut.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:00:23 #181
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_103098202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuke aflevering. Super lief hoe Yang met Zola bezig was en dat Derek en Meredith door de telefoon gingen zingen O+

Ik hoop niet dat Owen weer moeilijk gaat doen over baby's tegen Yang nu hij zag hoe lief ze met Zola was, want de enige reden dat ze zo leuk met Zola kan zijn is juist omdat het niet haar eigen kind is en ze straks weer zonder kind naar huis mag.

Arizona en Callie momentje over die papieren vond ik lief!
en ik hoef niets meer te tikken O+
Ja doei.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:09:00 #182
167545 Tegan
pi_103098741
Zola O+ .
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:09:53 #183
167545 Tegan
pi_103098793
Ik denk zo, pure speculatie, dat Zola doodgaat en dat Derek en Mer elkaar dan door haar dood weer helemaal vinden enzo. Want je ziet dat ze steeds meer naar elkaar toe trekken als het slecht gaat met Zola.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:10:25 #184
167545 Tegan
pi_103098823
Verder wel een ok aflevering. De band van Mrs. Avery en Kepner voelde zo geforceerd alleen :).
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:22:37 #185
211083 Angelof9
I must go first
pi_103108063
En die stomme Derek blijft maar Meredith overal de schuld van geven, wat een eikel! Als die lul zich nou eens over z'n geknakte ego heenzet en z'n vrouw gaat steunen. Klootzak.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:28:21 #186
20291 DancingPhoebe
/care
pi_103109669
Van mij mag er wel eens iets gebeuren hoor. Het kabbelt allemaal zo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:52:09 #187
59947 Catwoman1986
pi_103110295
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:22 schreef Angelof9 het volgende:
En die stomme Derek blijft maar Meredith overal de schuld van geven, wat een eikel! Als die lul zich nou eens over z'n geknakte ego heenzet en z'n vrouw gaat steunen. Klootzak.
Ik had juist het idee dat ik bij hem eindelijk iets zag van, het is voor haar ook allemaal kut. Vooral toen ze zo instortte toen ze hoorden dat alles goed was gegaan met Zola.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:30:15 #188
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_103111241
ik blijf het zeggen: O+ zola O+

ik dacht even dat mama avery met sloan aan de haal zou gaan, dat zou nogal een twist zijn!
en bailey gaat nog wel terugkomen bij ben, eli reageerde trouwens wel erg sportief, waar zijn zulke mannen te vinden?! behalve in films en tvseries :{w

mer en der komen er ook wel, ze waren erg sterk samen met een hun dodelijke blikken richting adoptie-mevrouw.. die zal zich wel erg lullig voelen, maar heeft gewoon haar werk goed gedaan
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:52:03 #189
59947 Catwoman1986
pi_103111762
Weer een erg goede liftscene! Van alle 3 sterk geacteerd ook, de gezichten spraken boekdelen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:07:17 #190
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103144307
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:22 schreef Angelof9 het volgende:
En die stomme Derek blijft maar Meredith overal de schuld van geven, wat een eikel! Als die lul zich nou eens over z'n geknakte ego heenzet en z'n vrouw gaat steunen. Klootzak.
Dat inderdaad.

avery's mum had wel gelijk dat Mark over Lexie praat zoals eigenlijk Avery zou moeten doen.

Goede aflevering.

Promo van volgende week beloofd wat hihihi die McArny en Yang hahahaha
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:10:41 #191
98750 Jill-RMC
pi_103144407
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
Weer een erg goede liftscene! Van alle 3 sterk geacteerd ook, de gezichten spraken boekdelen.
Dat idd. Zonder woorden toch één van de sterkste scènes van dit seizoen (tot nu toe).
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:53:36 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_103158678
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:30 schreef JaneDoe het volgende:
ik dacht even dat mama avery met sloan aan de haal zou gaan, dat zou nogal een twist zijn!
Dat dacht ik ook even! :D
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:04:39 #193
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_103170403
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:33:03 #194
167545 Tegan
pi_103171723
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:38:29 #195
20291 DancingPhoebe
/care
pi_103171942
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 17 oktober 2011 @ 08:41:50 #196
355549 dudesque
Bulletproof
pi_103178251
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zat ik dus ook te denken. Mindreader :{w
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:11:19 #197
9569 Koningin
pi_103178753
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke promo :D
The ex-Chief...
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 07:15:16 #198
20291 DancingPhoebe
/care
pi_103360576
}:| In the CONFERENCE room?? :{w


:D

[ Bericht 65% gewijzigd door DancingPhoebe op 21-10-2011 08:44:36 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:26:53 #199
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_103363254
"Try a scone...... you know you want to...."

>:)

_O-
Ja doei.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:39:27 #200
20291 DancingPhoebe
/care
pi_103363647
Ik ben pas halverwege, toen moest ik echt gaan werken, maar tenzij er in de 2e helft iemand met een granaat in zn borstholte binnengebracht wordt vond ik het weer een kabbelaflevering...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Zenmate VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:09:09 #201
167545 Tegan
pi_103395317
Ik heb geen MerDer seks gezien...

Oh en, hoezo zijn ze ineens niet meer boos op elkaar. Werd niet echt uitgelegd. Behalve dat handje vasthouden in de laatste ep.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:10:15 #202
167545 Tegan
pi_103395436
Verder is Owen nog steeds stom. En CristinaOwen helemaal. Verder wel een ok ep :). Lexie ziet er echt jong en tof uit met die pony, terwijl ze al 934823 kinderen heeft irl.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:11:11 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103399772
Wordt mer de nieuwe addison??? Ik moest wel enorm lachen om Sloan, Callie en Arizona _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:17:53 #204
218189 lunapuella
pi_103400169
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef Qwea het volgende:
Wordt mer de nieuwe addison??? Ik moest wel enorm lachen om Sloan, Callie en Arizona _O-
Naah, ik denk dat Mer en Der uiteindelijk wel weer gaan samenwerken. Deze hele ep liet zien dat zij toch wel het beste team zijn.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:38:25 #205
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103401231
T was kabbelen idd. T zit deze afleveringen veel meer op personen dan voorheen.

It was mine (buzzer)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:51:52 #206
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_103414142
Hoe te voorkomen dat het woord "cock" (onbedoeld) valt? Mark "coq au vin" uit laten spreken als "coco-vin" of iets in die richting! :') Heerlijk hoe Callie die pan in de vuilnisbak flikkerde! :D

April was ook grappig, met haar hoge stemmetje. Mooi hoe Mer dat ook ging gebruiken bij Bailey en het nog werkte ook. En Owen, Cristina en Webber waren ook amusant. Ik begin Owen (eindelijk) een beetje leuk te vinden!

Geen spectaculaire aflevering, maar ook niks mis mee... :)

[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 22-10-2011 13:58:16 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:52:53 #207
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_103414173
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:53:46 #208
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_103414207
Oh en ik vind die pony van Lexie juist irritant, maakt haar veel te jong en naief :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:41:49 #209
211083 Angelof9
I must go first
pi_103417573
Ik vond het een leuke aflevering! Grappig, een beetje emotioneel en inressante patienten. Echt weer een beetje ouderwets Grey's. :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:47:20 #210
20291 DancingPhoebe
/care
pi_103417763
Ik vind het zoenen van Yang en Owen altijd zo walgelijk nep.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZavvi - Fandom en Geekgear
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:47:44 #211
167545 Tegan
pi_103419883
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:53 schreef babette21 het volgende:
Oh en ik vind die pony van Lexie juist irritant, maakt haar veel te jong en naief :')
Maar dat is ze ook :P . Terwijl de actrice zelf een stuk ouder is, dus dat past wel :).
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:48:11 #212
167545 Tegan
pi_103419896
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het zoenen van Yang en Owen altijd zo walgelijk nep.
90% de reden dat ik Owen stom vind en Christina+Owen ook. Ik geloof niet dat hun zo geil van elkaar kunnen worden als ze enkel elkaar aankijken ofzo :P.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:49:25 #213
167545 Tegan
pi_103419940
quote:
Mer in roze scrubs is echt weird trouwens. Veel te lievig en girly voor Mer.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:18:33 #214
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_103424590
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar dat is ze ook :P . Terwijl de actrice zelf een stuk ouder is, dus dat past wel :).
Nee dat is ze juist niet, ze is juist stout! Ga maar na: net nieuw in de serie probeerde ze eerst Derek te versieren (nog niet wetende wie hij was) en dook niet lang daarna met Karev het bed in terwijl ze wist dat 't hem enkel daarom ging (hij had haar gewaarschuwd). Toen ging ze een huis delen met George en jatte ze het halve ziekenhuis leeg. Haar verliefdheid op George was wél een beetje categorie "jong en naief" maar niet veel later stond ze zich bij Mark (haar baas!!) in de kamer uit te kleden: teach me!!! Toen dat uit ging was het á la minuut rebounden met Karev ("OMG i'm a slutty mistress"). Constatering van Mer: "your heart lives in your vagina". Oh ja ze heeft tussendoor ook nog illegaal een blindedarm verwijderd bij een mede-intern en het dagboek van April gejat. Inderdaad... écht een meisje voor een pony! ;) :D
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:30:04 #215
-1 #ANONIEM
pi_103425026
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mer in roze scrubs is echt weird trouwens. Veel te lievig en girly voor Mer.
"We have standards!"

Was erg mooi. Tot nu toe vind ik het seizoen erg goed gaan. Mer en Der hebben hun problemen gehad, maar goddank liep het niet uit de hand, Callie blijft haar awesome zelf en Sloane is echt heel leuk.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:01:47 #216
167545 Tegan
pi_103426242
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen van alles wat ik volg Grey's weer een van de dingen is waar ik het meeste naar uitkijk. En dat is jaren wel anders geweest :). Interessante morele dilemma's enzo :). Geeft je wat om over na te denken.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:02:09 #217
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_103426259
Moet bij Lexy altijd denken aan die openingsscène in één of andere slechte film met die vibrator :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:31:10 #218
9569 Koningin
pi_103449858
Ik vond ook dat de patienten inderdaad weer eens interessant waren. Is ook lang geleden.
Mark, Callie en Arizona is saai. Hij moet inderdaad weer eens sex krijgen (het liefst met Lexie).
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:20:38 #219
59947 Catwoman1986
pi_103452430
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Moet bij Lexy altijd denken aan die openingsscène in één of andere slechte film met die vibrator :')
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:39:43 #220
59947 Catwoman1986
pi_103453436
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:31 schreef Koningin het volgende:
Ik vond ook dat de patienten inderdaad weer eens interessant waren. Is ook lang geleden.
Mark, Callie en Arizona is saai. Hij moet inderdaad weer eens sex krijgen (het liefst met Lexie).
Het verhaal rond Callie, Mark en Arizona vind ik ook saai, de rest bevalt me wel prima eigenlijk. Hopelijk beseffen Meredith en Derek snel dat zij samen een prima neuroteam volgen, ze lijken het allebei te missen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Surf prive met PureVPNSurf volledig anoniem met NordVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  donderdag 27 oktober 2011 @ 07:56:02 #221
20291 DancingPhoebe
/care
pi_103613390
Ik zit nog even te kijken bij het ontbijt en Callie heeft echt wenkbrauwen die niet bij haar hoofd en bij haar karakter passen. Als ze in die scene tegen Yang zegt "don't let fifth year get to you" valt het bizar goed op door de cap die ze draagt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:06:45 #222
59947 Catwoman1986
pi_103615391
Ah daar moet ik eens op gaan letten want ik vind haar altijd een raar hoofd hebben. Ik vind haar niet lelijk, soms ook best knap, maar ze heeft iets vreemds waar ik de vinger nooit goed op kan leggen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:37:57 #223
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_103703212
Thumps up voor 8x07 ^O^

Maar nu weer een beetje drama please! :)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:23:03 #224
59947 Catwoman1986
pi_103704441
Lexie :D

En Alex O+

Leuke aflevering, maar niet heel bijzonder.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:24:08 #225
218189 lunapuella
pi_103707953
Het kabbelt maar door tot nu toe. Tijd voor een beetje drama inderdaad.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:24:34 #226
20291 DancingPhoebe
/care
pi_103707967
Er gebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeurt steeds maar niets!! :(!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:48:50 #227
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_103708897
Ik vind juist van wel. Geen grote evenementen nee, of groot over-the-top-drama maar een boel karakterontwikkelingen en rustige verhaallijnen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:36:05 #228
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_103710411
Zal het te maken hebben met het feit dat ze bij de start nog te weinig wisten over het eind van het seizoen (ivm de contracten)? Dat ze het idd maar een beetje laten doorkabbelen en geen grote sprongen nemen, omdat het nog alle kanten op kan?! De laatste twee afleveringen voor de winterstop schijnen wel spannend te zijn (met een cliffhanger de winter in dus), op het moment dat ze die gingen schrijven wisten ze mogelijk wat meer welke richting ze op willen...

Ik vind dit seizoen tot nu toe wel heel amusant, de afleveringen kijken lekker weg. Maar 't oude grey's-gevoel (dramaaaa) ontbreekt een beetje.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:42:41 #229
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_103710592
Ik weet alleen dat Shonda aan gaf dat ze normaliter aan het begin van het seizoen al het einde van het seizoen plannen. Dit seizoen wisten ze alleen maar hoe de mid-season finale zou eindigen. Contracten worden rond februari besproken dus dan weten ze welke kant de finale op gaat.

Maar ik denk dat smaken daarin gewoon verschillen. Ik vind dit seizoen tot nu toe juist erg goed. Lijkt naar mijn mening wel een beetje op seizoen 7. Rustig, maar genoeg karakter ontwikkeling. Het hoeft niet altijd super emotioneel te zijn. Mooi meegenomen uiteraard, maar de kwaliteit is er niet minder om. En het oude grey's gevoel gaat natuurlijk weg...de serie word ouder en er zit progressie in. Ze kunnen niet in het verleden blijven hangen..karakters maken dingen mee, waardoor ze andere wegen in slaan en dergelijke.

Kan best dat mensen een bepaald gevoel missen, maar persoonlijk merk ik dat niet echt gelukkig. Ik vond alleen seizoen 4 en delen van seizoen 5 teleurstellend. Nog steeds goed, maar veel minder.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:59:08 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103711105
Geweldige ep :D _O_
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Cyberghost VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekVyprVPN - de snelle VPN
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:43:44 #231
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_103712384
Ik vind dit soort afleveringen/deze stijl ook wel heel erg fijn moet ik zeggen O+
Ja doei.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:12:51 #232
-1 #ANONIEM
pi_103719182
Ik vind dit seizoen juist erg oudewers Grey's. De enórme drama is er niet nee, maar dat was in het hele begin ook niet, het was gewoon de ontwikkeling van de interns. De enorme dramagevallen waren meestal seizoens- of midseizoensfinales en bijvoorbeeld het afscheid van Zola was weer typisch een klein maar persoonlijk groot drama zoals ze vaker voorkomen. Vooral de dialogen, de humor en de samenwerking is dit seizoen geweldig.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:48:22 #233
167545 Tegan
pi_103720424
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef babette21 het volgende:

[..]

Nee dat is ze juist niet, ze is juist stout! Ga maar na: net nieuw in de serie probeerde ze eerst Derek te versieren (nog niet wetende wie hij was) en dook niet lang daarna met Karev het bed in terwijl ze wist dat 't hem enkel daarom ging (hij had haar gewaarschuwd). Toen ging ze een huis delen met George en jatte ze het halve ziekenhuis leeg. Haar verliefdheid op George was wél een beetje categorie "jong en naief" maar niet veel later stond ze zich bij Mark (haar baas!!) in de kamer uit te kleden: teach me!!! Toen dat uit ging was het á la minuut rebounden met Karev ("OMG i'm a slutty mistress"). Constatering van Mer: "your heart lives in your vagina". Oh ja ze heeft tussendoor ook nog illegaal een blindedarm verwijderd bij een mede-intern en het dagboek van April gejat. Inderdaad... écht een meisje voor een pony! ;) :D
Ik dacht dat Derek juist haar ging versieren? Omdat ze vaag iets weg had van Mer aka zijn type dus :P.

En, ik vind Grey's zo ook heel leuk. Het was haast ongeloofwaardig geworden zoveel grote gebeurtenissen. Dus nu even weer wat rustiger aan. Plus, Zola O+ .
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:52:05 #234
-1 #ANONIEM
pi_103720553
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik dacht dat Derek juist haar ging versieren? Omdat ze vaag iets weg had van Mer aka zijn type dus :P.

En, ik vind Grey's zo ook heel leuk. Het was haast ongeloofwaardig geworden zoveel grote gebeurtenissen. Dus nu even weer wat rustiger aan. Plus, Zola O+ .
Mwa, ze raakten gewoon aan de praat in de bar, geen van beide heeft enorme pogingen gedaan, maar Lexie begon het gesprek wel. Was in de periode na het verzuipen van Meredith, dat het zo slecht tussen haar en Derek ging.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:20:35 #235
9569 Koningin
pi_103806259
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
Geweldige ep :D _O_
Vond ik ook!!
Er zat leuke humor in.
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:49:03 #236
167545 Tegan
pi_103812360
Mer en Cristina zijn zo de meiden waar je je aan zou ergeren tijdens een fanatiek spelletje bij gym :P.
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:23:26 #237
98750 Jill-RMC
pi_103814092
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
Mer en Cristina zijn zo de meiden waar je je aan zou ergeren tijdens een fanatiek spelletje bij gym :P.
Het is dat ik geen drank mee kreeg het veld op tijdens gym, maar zo zagen mijn softbal wedstrijden er ongeveer uit _O- Zo ver mogelijk naar achter gaan staan en dan lichtelijk in paniek raken als iemand het dan voor elkaar kreeg om die bal in die hoek te meppen.
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:22:05 #238
359353 Crohnjurist
Mr.
pi_103821186
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef Koningin het volgende:

[..]

Vond ik ook!!
Er zat leuke humor in.
Precies, ik heb ook erg moeten lachen :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:57:41 #239
211083 Angelof9
I must go first
pi_103822069
Volgende week Zola terug?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:56:15 #240
359353 Crohnjurist
Mr.
pi_103835938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:57 schreef Angelof9 het volgende:
Volgende week Zola terug?
Ik hoop het ! Zola O+
Zenmate VPNSurf volledig anoniem met NordVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:57:26 #241
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_103835981
Meh, die mag wel wegblijven van mij. Sowieso hoeven er van mij geen kinderen in die serie. :')
Ja doei.
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:39:35 #242
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_103837950
quote:
Meh, die mag wel wegblijven van mij. Sowieso hoeven er van mij geen kinderen in die serie. :')
Idd!
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  vrijdag 4 november 2011 @ 08:21:04 #243
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_103947043
Nou de promo van volgende week belooft wat...:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:27:21 #244
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_103953133
Die promo doet een beetje denken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu eerst die van gisteravond kijken *O*
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:06:44 #245
119077 Yashaaaaa
pi_103956087
Hoe toevallig dat ik van de week ook zelf aan George zat te denken :o
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:14:55 #246
167545 Tegan
pi_103956341
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:27 schreef saaw het volgende:
Die promo doet een beetje denken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu eerst die van gisteravond kijken *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:29:26 #247
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_103956794
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:30:18 #248
119077 Yashaaaaa
pi_103956823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:37:17 #249
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_103957096
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:47:42 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103959799
geweldige ep, once again :D

Nou, tijd dat Lexie weer lekker rondneukt enzulks met Mark.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPN
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:17:08 #251
359353 Crohnjurist
Mr.
pi_103960967
A hart in a box O+

Ik vind het wel geniaal hoe Webber zich nu lekker overal mee bemoeit en dat het nog effect heeft ook. Dat was toen hij Chief was wel anders!

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:47 schreef Qwea het volgende:
geweldige ep, once again :D

Nou, tijd dat Lexie weer lekker rondneukt enzulks met Mark.
Precies, laat het niet te lang meer duren! Nu weten we wel dat het er aan zit te komen...
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:34:54 #252
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_103971755
Heart in a box... da's nou classic Grey's! Prima aflevering!! ^O^
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:48:09 #253
167545 Tegan
pi_103972440
Mark&Lexie O+ .

  zaterdag 5 november 2011 @ 09:22:21 #254
20291 DancingPhoebe
/care
pi_103988573
Wat een HEERLIJKE ep!!

Ik heb zelfs een beetje gehuild :D

DIe O+ schrijfster O+, Bailey! De moeder van George!! Heart-in-a-box! Heerlijk!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 november 2011 @ 09:53:51 #255
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_104022709
Lexie haar verhaal werd door de schrijfster een ander einde gegeven en toen ging ze er tegenin..... Pas later zag ze in wat dat getekende.

En ik heb de promo voor volgende week gezien... Is t al vrijdag???
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 6 november 2011 @ 09:59:51 #256
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_104022784
ik wil ook een heart in a box! -O-
  zondag 6 november 2011 @ 10:11:22 #257
20291 DancingPhoebe
/care
pi_104022935
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 09:59 schreef JaneDoe het volgende:
ik wil ook een heart in a box! -O-
Ghihih, om even de prioriteiten in je leven duidelijk te maken :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 november 2011 @ 12:29:54 #258
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_104026142
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ghihih, om even de prioriteiten in je leven duidelijk te maken :D
juist! zit weer eens in een fase waarin ik t overzicht een beetje kwijt ben :{
  zondag 6 november 2011 @ 12:31:34 #259
20291 DancingPhoebe
/care
pi_104026188
Heart in a box!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 november 2011 @ 13:35:10 #260
9569 Koningin
pi_104029152
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:48 schreef Tegan het volgende:
Mark&Lexie O+ .

[ afbeelding ]
Dat moet weer helemaal goed komen!!

Die promo! Aaah, te spannend.
Zavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe snelste VPN - FastestVPN
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:03:07 #261
167112 emss
pi_104115244
Nog 1 aflevering en dan weer tot januari wachten :(
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:10:07 #262
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_104115498
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef emss het volgende:
Nog 1 aflevering en dan weer tot januari wachten :(
:o echt?
Komt mij wel goed uit :@ Ben vanaf volgende week tot eind Januari weg, maar had eigenlijk gehoopt er dan een heleboel te kunnen kijken :D

Oh en de officiele omschrijving van de komende ep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannend!
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:27:34 #263
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_104116037
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lang wachten tot Januari maar kan ik wat series inhalen :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:51:33 #264
167545 Tegan
pi_104118824
Ik denk zo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:13:42 #265
167112 emss
pi_104119502
Ik vind Grey's Anatomy wel een beetje saai worden. Christina is soms wel grappig, maar de rest :Z
Geef mij maar Desperate Housewives daar zit tenminste nog een beetje spanning in.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:45:41 #266
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_104120792
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:51 schreef Tegan het volgende:
Ik denk zo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben er ook bang voor ;(
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:05:14 #267
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_104121610
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef emss het volgende:
Ik vind Grey's Anatomy wel een beetje saai worden. Christina is soms wel grappig, maar de rest :Z
Geef mij maar Desperate Housewives daar zit tenminste nog een beetje spanning in.
Ik vind dit seizoen Desperate Housewives ook wel beter dan Grey's, maar Grey's blijft vermakelijk en een van mijn favorieten en er zitten best sterke afleveringe tussen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:29:52 #268
20291 DancingPhoebe
/care
pi_104234427
Bwraaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Ik zit te kijken, maar ik moet ECHT naar mijn werk!!!! :(

NOOOOOOOOOOO! DO! NOT! WANT!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:36:41 #269
355549 dudesque
Bulletproof
pi_104234508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bwraaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Ik zit te kijken, maar ik moet ECHT naar mijn werk!!!! :(

NOOOOOOOOOOO! DO! NOT! WANT!
ik ga maar eens rustig rarren en kijken :p
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:14:14 #270
20291 DancingPhoebe
/care
pi_104235143
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:36 schreef dudesque het volgende:

[..]

ik ga maar eens rustig rarren en kijken :p
:(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  vrijdag 11 november 2011 @ 11:39:29 #271
261766 EllaN
pi_104239560
Wat een aflevering! :o
  vrijdag 11 november 2011 @ 11:40:22 #272
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104239583
Nou, geen saaie aflevering in ieder geval.
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:12:15 #273
120085 Take_A_Picture
dus...
pi_104243002
Damn, wat een aflevering! :o
Tralalalaaa
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:16:28 #274
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_104243126
damn wat een aflevering! :o :'(
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:26:08 #275
20291 DancingPhoebe
/care
pi_104243516
Damnit! Ik moet nog een hele middag werken!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:56:10 #276
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_104244625
:o goede ep :o
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:19:21 #277
9569 Koningin
pi_104245471
Damn!
OMG
:o :o
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:19:36 #278
119077 Yashaaaaa
pi_104250380
Ik durf niet verder te kijken omdat ik bang ben dat er wat verschrikkelijks gaat gebeuren ik dan tot janari moet wachten ;(

Maar goed ik ben ook weer te nieuwsgierig..

Enige wat ik hier nu gelezen heb is de laatste post, voorspeld niet veel goeds :D


Edit: afgekeken.....

Gelukkig ook niet een enorme cliffhanger imo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yashaaaaa op 11-11-2011 16:46:17 ]
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:33:05 #279
167545 Tegan
pi_104253593
Arme Zola ;( .

En dat wordt Teddy haat Cristina part two :{w .

Plus, had een spectaculairder einde verwacht.
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:35:08 #280
167545 Tegan
pi_104253683
En die sneer van Alex over dat Cristina zovaak zwanger raakt was leuk bedoeld maar kwam er niet goed uit.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:02:50 #281
59947 Catwoman1986
pi_104254743
Wat een vreselijke aflevering! Nouja, qua gebeurtenissen dus dan ;( De aflevering zelf vind ik erg goed en heftig!

Alles wat fout kan gaan ging zo'n beetje fout bij iedereen :{

Ik wil nu weten hoe het allemaal verder gaat, maar volgende week geen aflevering. Ben ik jarig en dan niet eens een nieuwe aflevering :(

Ik hoor hier iemand zeggen dat we moeten wachten tot januari, maar ik dat dat er in december nog wel wat afleveringen zouden zijn?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:17:48 #282
314626 Mry
pi_104255321
Volgens imdb is de volgende is de volgende datum 8 december...
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:24:23 #283
59947 Catwoman1986
pi_104255587
Ja precies zag ik ook maarja aangezien IMDb lang niet altijd klopt dacht ik dat het verstandig was het hier even na te vragen :P

Hoe dan ook is een maand wachten natuurlijk gewoon killing, alhoewel beter voor mijn studieresultaten :')

Hoewel... het kijken van Grey's is bij anatomie nog wel eens van pas gekomen _O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:24:45 #284
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_104255600
Vanaf december herhalingen, vanaf januari nieuwe afleveringen -O-
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:27:53 #285
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_104255738
Henry :o ;(

Op zich een goeie ep, maar ik had op één of andere manier meer emotie verwacht (nu was het vooral heel véél van alles), dat komt kennelijk pas in de vervolgaflevering - kweet nu bv al dat 't janken wordt al Teddy op de hoogte wordt gebracht (can't wait!!). Het moment dat Cristina hoorde hoe het zat was wel heel mooi.

Vond het einde een beetje raar, wat moeten we daar nou van vinden?!

Ik kijk al met al vooral uit naar het vervolg... maar dat duurt nog zo lang! -O-
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:41:16 #286
167545 Tegan
pi_104256276
Volgens mij komt er nog een december-ep en dan tot januari hiatus.
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:45:57 #287
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_104256458
Nee echt niet, eerstvolgende aflevering komt pas in 2012. Bevestigd door ABC en door Shonda Rhimes (op twitter)...

Ach je moet maar zo denken: nu is het balen, maar het scheelt wel íets in de tweede helft. Vorig jaar was het echt gatenkaas, wordt je ook niet blij van!
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:00:35 #288
167545 Tegan
pi_104257097
Ok, ze komen 5 januari terug.

Bron: http://www.tvline.com/201(...)nter-premieres-2012/
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:04:58 #289
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_104257288
Ik heb gelukkig nog genoeg in te halen qua series dus tot januari wachten overleef ik wel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:12:18 #290
167545 Tegan
pi_104257577
Owja, blijkbaar was die gecrashte auto op het einde gewoon een random auto en niet de rescue ambulance die Mer en Alex kwam redden :{ .
De snelste VPN - FastestVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:16:10 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_104257721
Ben ik de enige die Henry als Denny 2.0 ziet? Wanneer overleeft een patient die getrouwd is met een dokter het eens :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:22:22 #292
167545 Tegan
pi_104257997
Ze mochten Henry wel wat geliefder maken bij het publiek voordat hij dood ging vond ik. Nu boeide me het niet zo omdat we hem toch nooit zagen.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:27:06 #293
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_104258230
Henry werd al Denny 2.0 genoemd vanaf z'n eerste aflevering... desondanks hoopte ik zó dat het anders met 'm zou aflopen! ;(

En hij was toch geliefd? Ik ken tenminste niemand die hem niet tof vond?! (die monoloog in de finale van S7 O+ )
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:28:16 #294
167545 Tegan
pi_104258282
Ik vond hem wel tof maar we zagen hem zo weinig dat ik het niet erg kan vinden dat hij dood is. Dit itt Denny.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:29:45 #295
167545 Tegan
pi_104258350
En partners overleven het alleen als het ook artsen zijn :P. Dus opzich was het slim om naar med school te gaan van Henry.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:35:20 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104258639
NEEEEEEEEEE NIET HENRY! Godverdomme! Dat was een toevoeging! Daaaamn, wat een ep :{ jezus christus.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:45:30 #297
314626 Mry
pi_104259147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef babette21 het volgende:
Nee echt niet, eerstvolgende aflevering komt pas in 2012. Bevestigd door ABC en door Shonda Rhimes (op twitter)...

Ach je moet maar zo denken: nu is het balen, maar het scheelt wel íets in de tweede helft. Vorig jaar was het echt gatenkaas, wordt je ook niet blij van!
Jammer, ik werd al blij van het vooruitzicht van een December ep. Maar gatenkaas is idd ook maar niks.

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef Tegan het volgende:
En partners overleven het alleen als het ook artsen zijn :P. Dus opzich was het slim om naar med school te gaan van Henry.
:D :P

Henry -O-
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:47:17 #298
59947 Catwoman1986
pi_104259232
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef babette21 het volgende:
Nee echt niet, eerstvolgende aflevering komt pas in 2012. Bevestigd door ABC en door Shonda Rhimes (op twitter)...

Ach je moet maar zo denken: nu is het balen, maar het scheelt wel íets in de tweede helft. Vorig jaar was het echt gatenkaas, wordt je ook niet blij van!
Ja das waar, vorig jaar vond ik echt drama, en ik heb nog meeeeer dan genoeg andere series om te volgen. En examens enzo :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:53:17 #299
167545 Tegan
pi_104259541
Ik had liever gatenkaas dan twee maanden niets :P. Maar goed. Dat overleven we ook wel :).
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:30:18 #300
211083 Angelof9
I must go first
pi_104261374
Arme Christina! D:
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Anoniem en veilig met ProtonVPNZenmate VPNCyberghost VPN
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:32:44 #301
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_104261500
Nieuwe topic is onderweg......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')