Ik lurk hier al een tijdje mee maar nu toch maar eens mijn nijnen showen! Ik lees graag jullie verhalen over de nijnen. De mijne zijn niet heel dol op mensen (ja tuurlijk wel als ik kom voeren haha) maar daarentegen heel erg op elkaar. Echt leuk om gewoon naar te kijken.
Tot afgelopen december had ik 2 dames, Nijnie en Molly. Helaas op 1 december en 28 januari jl. overleden. Molly kreeg vorig jaar EC, we hebben haar toen zo goed en zo kwaad als het ging proberen op te lappen omdat zij en Nijnie verknocht waren aan elkaar. Helaas vond ik haar in de kooi, overleden, met Nijnie op een afstandje zitten te kijken. Waarschijnlijk is de kou haar teveel geworden omdat ze niet helemaal hersteld was. Nijnie hebben we toen nog heel even in dat grote hok buiten gehad, met heel veel stro omdat ze alleen was en dus zichzelf warm moest houden. Uiteindelijk een binnenkooi op de kop getikt en haar binnegehaald. Kon het niet over mijn hart verkrijgen haar daar zo alleen te laten zitten. Ze leek helemaal op te leven, want helemaal lekker ging het niet. En toen ging het bij haar ook mis. Ook EC. Omdat ze wat ouder was, Molly miste en ik er weinig vertrouwen in had dat het goed ging komen (dierenarts ook niet) en ik haar lijden wilde besparen heb ik haar in laten slapen. We hadden net een afspraak gemaakt om een vriendje voor haar te zoeken maar helaas/
Hier wat foto's van Nijn en Mol:
Nijnie:
![Foto-P3SCNTVX-D.jpg]()
Molly:
![Foto-WJGJGEQQ-D.jpg]()
Omdat het lege hok in de tuin me de kriebels bezorgde had ik al vrij snel besloten op zoek te gaan naar een nieuw koppeltje! Omdat ik inmiddels wist dat er veel opvangkonijnen zijn besloot ik naar
www.hangorenparadijs.nl in Steenwijkerwold te gaan. Hier zou ik ook met Nijnie heengegaan zijn om een vriendje te zoeken.
En ik kwam thuis met Diesel en Lobke! Diesel had ik voor Nijnie al op het oog dus die wilde ik zowieso erg graag mee naar huis nemen. En een paar dagen voor de afspraak verscheen Lobke op de site, dus de keus was, mits het klikte natuurlijk, snel gemaakt!
Wat Diesel betreft liefde op het eerste gezicht en Lobke moest er nog even achter komen dat Diesel inderdaad leuk is. Maar nu begint het echt een love duo te worden! Heerlijk om te zien. Ze zijn gek met elkaar, niet zo verknocht als Nijn en Mol destijds maar wie weet komt dat nog wel.
Diesel:
![Foto-IFVBQCDL-D.jpg]()
Lobke: