Blijf je konijn wel goed in de gaten houden. Het hoeft niet persé iets ernstigs te zijn natuurlijk maar nierproblemen is wel 1 van de verschijnselen/symptomen van E.Cuniculi http://www.dierenkliniekw(...)konijn/cuniculi.htmlquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef Lily1987 het volgende:
Ja dat schoonmaken doet hij ook nog. Het ziet er gewoon allemaal heel netjes uit rond zijn balletjes.
Ik maak me verder ook geen zorgen maar ik vind het zo vreemd.
Ik heb nog eens goed nagedacht wat er anders zou kunnen zijn. Hij heeft zo'n eetbare tunnel en sinds een tijdje eet hij daar ook van. Misschien dat dat zijn nieren beïnvloed. Ga hem even een weekje weg zetten om te kijken of het plassen dan weer normaal is.
Hm ja die ziekte zag ik inderdaad voorbij komen. Akelig :s Gelukkig is hij verder wel gezond maar ik houd het natuurlijk in de gaten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:10 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Blijf je konijn wel goed in de gaten houden. Het hoeft niet persé iets ernstigs te zijn natuurlijk maar nierproblemen is wel 1 van de verschijnselen/symptomen van E.Cuniculi http://www.dierenkliniekw(...)konijn/cuniculi.html
Ja, hij is lekker speels en ondeugendquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een bazen nijn!!
Molly had vandaag de wc door het hok geragt... Alles onder de hemp, pis en keutelskutbeest
Ja, we gaan de wc maar weer even vastzetten. Het mooie van een zindelijk konijn is nou juist dat je niet steeds het hok hoeft te verschonen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hij is lekker speels en ondeugend
Lach me echt rot![]()
En bah
Domme beestjes zijn het ook af en toequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Molly flopt ook het liefst op dr voerbakje
Als ik op internet ga zoeken naar vakantie opvang voor konijnen In de buurt van Eindhoven kom ik er 3 tegen:quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef silent_scream1 het volgende:
Zo Loki en ik melden ons ook weer eens even, is weer een tijdje geleden hoor!
Met direct een vraagje: ik ga over een paar weken op vakantie (voor 8 dagen o.i.d.) alleen ik heb niemand in mijn omgeving die Loki over kan nemen voor die tijd. Mijn ouders willen er niet voor zorgen en andere vrienden wonen of te ver weg of zijn dan ook net op vakantie. Weet iemand in de buurt van Eindhoven een opvang voor vakantie waar ze ook konijnen opvangen? Thnx!
Wat het mooiste is dat ze op elkaar floppen...of (1 keer gezien) synchroon floppen (en ze zich beiden de klere schrikken van elkaar)...rare nijns..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:42 schreef Lily1987 het volgende:
Even over bunny flops....
Doen jullie konijnen dat ook gewoon in de kooi terwijl ze met hun lichaampjes hard op allerlei dingen knallen? Mijn konijn doet de bunny flop het liefst met zijn hoofdje bovenop zijn voerbak (van steen). Knal...
Ik vind het heerlijk om te zien dat hij zich zo op zijn gemak voelt maar ik houd mijn hart elke keer in als hij weer eens met zijn hoofdje ergens tegenaan knalt
Haha probeert ze er niet onder te klimmen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb dus een aantal van die hele mooie lange hippierokken, in allerlei kleuren. Ik heb zwartwitte, met bloemen, met glitters, met applicaties, enz enz. En ook een voornamelijk roze. En Molly valt die aanZe bijt erin, trekt eraan, gromt ernaar en wordt er heel boos van
Raar beest
Nee, als ie over haar heen waait, vlucht ze knorrend en stampend wegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Haha probeert ze er niet onder te klimmen?
Mijn vorige konijntje had het met rode spullen. Snap nog steeds niet hoe dit kan aangezien een konijn kleurenblind is
Comment stond een keer bij een foto op disapproving rabbits:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, als ie over haar heen waait, vlucht ze knorrend en stampend weg![]()
Vandaag had ik m weer aan, she disapproves...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |