quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Ook tegen Murray gaat hij het moeilijk krijgen denk/hoop ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef Szura het volgende:
Nadal is zeker nog geen favoriet voor de titel voor mij.
Schijt in z'n broek voor Djokovic.
Iedere keer als Nadal een goede 'redding' had maakte Soderling direct een fout, bizar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef FedExpress het volgende:
Tja, Nadal duidelijk de betere vandaag.
Een goed verdedigende Nadal tegen een falende Soderling
Dat denk ik niet. Murray vind ik verre van indrukwekkend. Die heeft natuurlijk een vreselijk makkelijke draw gehad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ook tegen Murray gaat hij het moeilijk krijgen denk/hoop ik.
Maar Murray heeft wel het eigenaardige dat hij tegen andere topspelers altijd goed speeltquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Murray vind ik verre van indrukwekkend. Die heeft natuurlijk een vreselijk makkelijke draw gehad.
HAHAHAHHA 6 voudig winnaar geen favoriet trolololquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef Szura het volgende:
Nadal is zeker nog geen favoriet voor de titel voor mij.
Schijt in z'n broek voor Djokovic.
Vandaar een 'falende Soderling'quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Iedere keer als Nadal een goede 'redding' had maakte Soderling direct een fout, bizar.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
HAHAHAHHA 6 voudig winnaar geen favoriet trololol
Hij is ook niet de favoriet hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ben je er ook weer tyfusmongooltjequote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
dat jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:50 schreef RiftNL het volgende:
Sowieso spelers die met Lotto spelen verdienen het om te verliezen (wat maken die lelijke kleding zeg mozes kriebel)
Ga terug naar ONZ faaltrollquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kijk hem schelden hahah [x] weakest link
Bedoelde je niet aan de fouten van Soderling?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
Soderling speeld eniet goed maar Nadal haalde wel alles terug. Typisch weer hoe dit vrijwel helemaal wordt toegeschreven aan de fouten van Nadal. Dat gebeurt echt altijd als Nadal iets wint.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
6-4, 6-1, 7-6 maar volgens mij wist je het wel...quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft Nadal nou gewonnen? M'n ma belde net op, ik volg het niet en op Google Nieuws vind ik ook niks.
Wat wist ik wel? Ik weet amper wat deze scores zeggen manquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef Nober het volgende:
[..]
6-4, 6-1, 7-6 maar volgens mij wist je het wel...
Zoals ik al zei belde m'n moeder om het te vragenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:59 schreef BobW het volgende:
Nadal heeft gewonnen.
Maar wat kan jou dat schelen als je niet weet hoe het werkt?
Ja, de fouten van Soderling.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:55 schreef senswal het volgende:
[..]
Bedoelde je niet aan de fouten van Soderling?
Daarom vond ik het ook wel lekker dat Nadal gewoon in 3 won, aangezien alle Rafa-haters hier er weer eens vanuit gingen dat Soders hem ging geven.
WTF.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wist ik wel? Ik weet amper wat deze scores zeggen man.
Toevallig ook enig idee wanneer de laatste keer was?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
De top vier dus in de halve finales. Het is pas de 12e keer in de Open Era (sinds 1968) dat dat gebeurt.
Nee, geen idee, maar ik vermoed op Wimbledon. Erg weinig grote verrassingen bij de heren dit jaar, alleen dat vroege verlies van Berdych staat me bij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:21 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Toevallig ook enig idee wanneer de laatste keer was?
Heh, wel vreemd dat toen 3 en 4 doorgingen en 4 uiteindelijk won (Safin)quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:25 schreef Szura het volgende:
Australian Open 2005
http://en.wikipedia.org/w(...)0%93_Men%27s_Singles
Cilic, Melzer, Almagro vond ik toch ook verrassingen hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, geen idee, maar ik vermoed op Wimbledon. Erg weinig grote verrassingen bij de heren dit jaar, alleen dat vroege verlies van Berdych staat me bij.
Dan zit Djokovic er nog wel een eind vandaan, met zijn 41,6.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:30 schreef FedExpress het volgende:
Esther Vergeer![]()
Na vandaag 416 wedstrijden ongeslagen. R.E.S.P.E.C.T.
Ja, maar ik had het over grote verrassingen. Van het kaliber van een speler uit de toptien die in de eerste of de tweede ronde verliest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Cilic, Melzer, Almagro vond ik toch ook verrassingen hoor.
Fed - Nalbandian was de eerste tenniswedstrijd die ik ooit keekquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:36 schreef Szura het volgende:
Ah nee, Roland Garros 2006 was ook nog:
http://en.wikipedia.org/w(...)0%93_Men%27s_Singles
Ik vind het best prima zo, 2 droom HF's. en precies de goede confrontaties, want Nadal-Fed en Nadal - Djoko hebben we al te vaak gezien. Nadal - Murray en Fed - Djoko zijn gravel confrontaties die ik me niet kan herinneren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, maar ik had het over grote verrassingen. Van het kaliber van een speler uit de toptien die in de eerste of de tweede ronde verliest.
Murray kwam anders nog wel het dichtste bij Djokovic dit jaar (final set tie-break), op gravel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef Szura het volgende:
Murray tegen één van de andere top-3 spelers komt niet zo vaak voor op gravel nee, omdat Murray er meestal al uitligt
Laatste HF (Rome) voor Roland Garros was Murray - Djoko ...........topwedstrijd !!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef Szura het volgende:
Murray tegen één van de andere top-3 spelers komt niet zo vaak voor op gravel nee, omdat Murray er meestal al uitligt
Dat is waarquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Murray kwam anders nog wel het dichtste bij Djokovic dit jaar (final set tie-break), op gravel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |