Gratis kranten uitdelen bij het station, wat een wereldbaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ik herinner het me nog goed, de enige gratis krant waar de krantenjongens je half dat papier dwongen mee te nemen op het station. Wat een zielige bedoeling was dat altijd zeg.
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gratis kranten uitdelen bij het station, wat een wereldbaan.![]()
Krijgen ze er eigenlijk wat voor?
Goud geld waarschijnlijk, getuige hun fanatisme om van die krengen af te komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gratis kranten uitdelen bij het station, wat een wereldbaan.![]()
Krijgen ze er eigenlijk wat voor?
Je bent in ieder geval opgewekt, dat scheelt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:26 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een rare nacht ook weer, om 20u00 in slaap gevallen en tegen 22u30 weer wakker geworden, alles maar uitgezet en gaan slapen, vervolgens om 6u40 vanochtend weer wakker (geen wekker).
Talking about a fucked up slaapritme.
Je was op de bank. Daar heb ik maar een paar seconden voor nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Reya het volgende:
Ik ben rond tienen in slaap gevallen op de bank; rond tweeën werd ik weer wakker en had een aantal minuten nodig om door te hebben waar ik was.
Als je zomaar bij de Rabobank wakker wordt, dan zou ik me ook even afvragen waar ik ben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je was op de bank. Daar heb ik maar een paar seconden voor nodig.
Ik vatte pas rond vieren mijn slaap, het is geen wonder dat getrouwde mensen doordeweeks geen seks hebben, wat een aanslag op je werk zeg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Reya het volgende:
Ik ben rond tienen in slaap gevallen op de bank; rond tweeën werd ik weer wakker en had een aantal minuten nodig om door te hebben waar ik was.
Ja, maar ook pas na ongeveer 2 uur wakker te zijn geweest, de eerste twee uur voel ik me ook in uitgeslapen toestand als een zombie.....quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval opgewekt, dat scheelt.
Ligt het aan mij (ik studeer geen recht dus zal wel) of komen die aanklagers enorm incompetent over?quote:
De benadeelden bedoel jequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt het aan mij (ik studeer geen recht dus zal wel) of komen die aanklagers enorm incompetent over?
Ik wil net zeggen, alsof ze niet weten hoe de formele procedures lopen ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt het aan mij (ik studeer geen recht dus zal wel) of komen die aanklagers enorm incompetent over?
Ieuhw!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vatte pas rond vieren mijn slaap, het is geen wonder dat getrouwde mensen doordeweeks geen seks hebben, wat een aanslag op je werk zeg.
Ja dat zielige hoopje mensen inderdaad, ik kijk het nu de tweede dag op rij en 't gaat constant over het OM die de benadeelden op de vingers tikt om irrelevante opmerkingen danwel bewijs, en dat gaat maar zo door constant. Ik word er een beetje moe van, kunnen ze niet eindelijk gewoon een keer de knoop doorhakken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
De benadeelden bedoel je
Ja, een bizarre hoop wrakhout.
Alhoewel de rechtbank de teugels ook wel wat laat vieren.
Exact, het haalt m'n bloed onder de nagels vandaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:36 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, alsof ze niet weten hoe de formele procedures lopen ofzo.
Integendeel.quote:
Dat overkomt mij ook wel eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Reya het volgende:
Ze hebben niks beters, er is toch niks zinnigs te melden vanuit hun positie behalve wederom kankeren op bewijslast?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:40 schreef eriksd het volgende:
Dit is toch geen repliek? Waarom gaat iemand nog bij zijn laatste termijn nog in op de verdediging?
Ja hoe zou jij er uit zien als je verplicht een half jaar om de zoveel tijd dit gezanik moet aanhoren de hele dag?quote:
Ik hoor dit gezeik 3 jaar aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoe zou jij er uit zien als je verplicht een half jaar om de zoveel tijd dit gezanik moet aanhoren de hele dag?
Dat is waar schat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoor dit gezeik 3 jaar aan
En ik zag er fantastisch uit!
quote:
Mentaal afgestompt, heet dat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoor dit gezeik 3 jaar aan
En ik zag er fantastisch uit!
Kunnen de benadeelden niet betalen, dit niveau is nog slechter dan pro deo dus ik gok van niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef eriksd het volgende:
Krijgen die mensen hier eigenlijk geld voor?
Lang leve drugs.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)-ontkent-opzet.dhtml
Ik word zo moe van mensen die het verneuken voor een ander.
Dat stukje eronder over terrasverwarmers. Een proef terrasverwarming, de tering.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef eriksd het volgende:
Walgelijk inderdaad, je leven verkloot door een of andere idioot.quote:De eerstejaars rechtenstudent brak destijds zijn rug en raakte verlamd vanaf zijn navel.
Daarom word het hoog tijd dat we per direct alcohol verbieden. Kijk maar naar alle vechtpartijen, verkeersongelukken en kapotte gezinnen door dronken mensen en alcoholisten, om nog maar niet te spreken over de kosten van politieinzet die elk weekend weer nodig is in zo'n beetje elk dorp en stad. Daar zijn die paar doden/ongelukken door andere drugs helemaal niks bij.quote:
Ik haat dat argument want het is zo doeltreffendquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daarom word het hoog tijd dat we per direct alcohol verbieden. Kijk maar naar alle vechtpartijen, verkeersongelukken en kapotte gezinnen door dronken mensen en alcoholisten, om nog maar niet te spreken over de kosten van politieinzet die elk weekend weer nodig is in zo'n beetje elk dorp en stad. Daar zijn die paar doden/ongelukken door andere drugs helemaal niks bij.
We kunnen sowieso weinig doen tegen dat soort zeldzame idioten, dat maakt het zo wrang.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daarom word het hoog tijd dat we per direct alcohol verbieden. Kijk maar naar alle vechtpartijen, verkeersongelukken en kapotte gezinnen door dronken mensen en alcoholisten, om nog maar niet te spreken over de kosten van politieinzet die elk weekend weer nodig is in zo'n beetje elk dorp en stad. Daar zijn die paar doden/ongelukken door andere drugs helemaal niks bij.
Gedoogverwarming.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat stukje eronder over terrasverwarmers. Een proef terrasverwarming, de tering.
Lijkt een beetje op die knakker van Virginia Tech die 30 mensen heef omgelegd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie van jullie rechtsjes is dit?
Ik lijk wel een beetje op hem.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie van jullie rechtsjes is dit?
/care.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als iemand die foto zou bijvoegen bij z'n sollicitatie zou hij de baan krijgen, no matter what.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:18 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die knakker van Virginia Tech die 30 mensen heef omgelegd.
Vertel, welke?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Oh, ze hebben nu wel een nummer voor jou op Radio 10 Gold, VS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Al afgelopen.quote:
Al geweest, zijn klaar.quote:
Speciaal voor jou:quote:
23 Juni I think.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow. Was kort dus.
Benieuwd naar de uitspraak.
Ja, hoe durft hij! Woorden gebruiken, pfff, dat is niet meer van deze tijd!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop levenslang! Dat iemand denkt zomaar in het debat een probleem aan te kaarten, hoe durft hij!
Oh wacht
Nou gelukkig dat er maar een eind aan komt. Tenminste ik ga vanuit dat hij vrijgesproken wordt.quote:
Zelfs de "3e wereldoorlog" kwam aan bod, jaja de benadeelden hebben het goed in de gaten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop levenslang! Dat iemand denkt zomaar in het debat een probleem aan te kaarten, hoe durft hij!
Oh wacht
Sigh, wat een stupide plan, waarom zou ik in godsnaam chipkaarten opladen en al die zooi terwijl ik de trein bijna nooit gebruik, dan ga ik maar Duits praten tegen zo'n loket-miep en een kaartje halen, wat een grootst mogelijke onzin weer. Nederland op z'n smalst.quote:Treinkaartje voor eind 2012 verleden tijd
UTRECHT - De NS stapt uiterlijk eind volgend jaar helemaal over op de ov-chipkaart. Het treinkaartje verdwijnt dan voor Nederlandse reizigers. Dat heeft een woordvoerster van de NS woensdag laten weten, naar aanleiding van berichtgeving daarover in onder meer het Nederlands Dagblad. Voor buitenlandse reizigers blijven nog wel papieren plaatsbewijzen verkrijgbaar.
Ik gok zo van niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
En ik neem aan dat je met dat kaartje ook de poortjes open kan krijgen?
Werken poortjes daar ook op dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
Tuurlijk wel, dat zijn van die wegwerpkaartjes.
In London heb je papier en Oyster. Werkt prima samen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gok zo van niet.
Dan zal je er wel overheen moeten klimmen of door een passage waar een medewerker staat, net zoiets als in Londen.
Precies, Oyster hadden ze hier ook gewoon moeten invoeren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In London heb je papier en Oyster. Werkt prima samen.
Ermm...Oyster is krek hetzelfde als de OV chipkaart, gebruikt dezelfde Mifare chip zelfs.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, Oyster hadden ze hier ook gewoon moeten invoeren.
Of anders een strippenkaart, redde ik me ook meer dan prima mee in het verleden en in Sydney, en dat is toch nog een aardig wat drukkere omgeving dan de meeste NS stations. Dit "gebruiksgemak" is gewoon een flut-argument van hier naar Tokio. Het tegenovergestelde is eerder waar.
Yup, maar gebruik ervan is niet verplicht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ermm...Oyster is krek hetzelfde als de OV chipkaart, gebruikt dezelfde Mifare chip zelfs.
Ah, op die fiets, nee, dat klopt inderdaad maar ja, het is Nederland, he?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef Voorschrift het volgende:
Yup, maar gebruik ervan is niet verplicht.
Ja inderdaad, een beetje het land waar het wiel telkens opnieuw moet worden uitgevonden, ook al is die vierkant.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, op die fiets, nee, dat klopt inderdaad maar ja, het is Nederland, he?
Nu snap ik ook waarom de Sovjetdoctrine erin voorzag het westen meteen met kernwapens aan te vallen, de eigen soldaten waren waarschijnlijk niet eens in staat geweest om het front te vinden c.q. zouden alleen bezig zijn geweest westerse slijterijen te plunderen.quote:Soviet soldiers are willing to go to extraordinary lengths to obtain alcohol (or even such substitutes as brake fluid, anti-freeze, and perfume); and their demand is satisfied mainly through a black market in which stolen Soviet military equipment and uniforms are exchanged for alcohol.
de A in UvA zegt alles.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:40 schreef eriksd het volgende:
Die inschrijving van de UvA voor de master, wat een puinhoop zeg
Nog een wonder dat niemand in een dronken bui met de nuke's ging spelen op een kernbasis.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:13 schreef von_Preussen het volgende:
Mhoehahahaha, ik lees net een militair rapport over de discipline van Sovjetsoldaten in Oost-Duitsland in 1988, volgens schattingen bleek 25 tot 30% van hun alcoholist te zijn:
[..]
Nu snap ik ook waarom de Sovjetdoctrine erin voorzag het westen meteen met kernwapens aan te vallen, de eigen soldaten waren waarschijnlijk niet eens in staat geweest om het front te vinden c.q. zouden alleen bezig zijn geweest westerse slijterijen te plunderen.
Mwoah. 6.8 geef ik hem.quote:
Was ik altijd zeer content mee op de middelbare school.quote:
Alles met een 6 is gewoon een net-niet cijfer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was ik altijd zeer content mee op de middelbare school.
Asus EEE Transformer tablet kan ik u hartelijk aanbevelen, helaas nogal slecht verkrijgbaar du moment.quote:
Die dus ja. Overal uitverkocht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Asus EEE Transformer tablet kan ik u hartelijk aanbevelen, helaas nogal slecht verkrijgbaar du moment.
Klopt, maar op de middelbare school maakte dat toch niets uit?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles met een 6 is gewoon een net-niet cijfer.
Een 9.6quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles met een 6 is gewoon een net-niet cijfer.
Tsss, Koos toch, iedereen op Fok heeft zijn/haar gymnasium toch minimaal cum laude gehaaldquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar op de middelbare school maakte dat toch niets uit?
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar op de middelbare school maakte dat toch niets uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |