Gratis kranten uitdelen bij het station, wat een wereldbaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ik herinner het me nog goed, de enige gratis krant waar de krantenjongens je half dat papier dwongen mee te nemen op het station. Wat een zielige bedoeling was dat altijd zeg.
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gratis kranten uitdelen bij het station, wat een wereldbaan.![]()
Krijgen ze er eigenlijk wat voor?
Goud geld waarschijnlijk, getuige hun fanatisme om van die krengen af te komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gratis kranten uitdelen bij het station, wat een wereldbaan.![]()
Krijgen ze er eigenlijk wat voor?
Je bent in ieder geval opgewekt, dat scheelt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:26 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een rare nacht ook weer, om 20u00 in slaap gevallen en tegen 22u30 weer wakker geworden, alles maar uitgezet en gaan slapen, vervolgens om 6u40 vanochtend weer wakker (geen wekker).
Talking about a fucked up slaapritme.
Je was op de bank. Daar heb ik maar een paar seconden voor nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Reya het volgende:
Ik ben rond tienen in slaap gevallen op de bank; rond tweeën werd ik weer wakker en had een aantal minuten nodig om door te hebben waar ik was.
Als je zomaar bij de Rabobank wakker wordt, dan zou ik me ook even afvragen waar ik ben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je was op de bank. Daar heb ik maar een paar seconden voor nodig.
Ik vatte pas rond vieren mijn slaap, het is geen wonder dat getrouwde mensen doordeweeks geen seks hebben, wat een aanslag op je werk zeg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Reya het volgende:
Ik ben rond tienen in slaap gevallen op de bank; rond tweeën werd ik weer wakker en had een aantal minuten nodig om door te hebben waar ik was.
Ja, maar ook pas na ongeveer 2 uur wakker te zijn geweest, de eerste twee uur voel ik me ook in uitgeslapen toestand als een zombie.....quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval opgewekt, dat scheelt.
Ligt het aan mij (ik studeer geen recht dus zal wel) of komen die aanklagers enorm incompetent over?quote:
De benadeelden bedoel jequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt het aan mij (ik studeer geen recht dus zal wel) of komen die aanklagers enorm incompetent over?
Ik wil net zeggen, alsof ze niet weten hoe de formele procedures lopen ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt het aan mij (ik studeer geen recht dus zal wel) of komen die aanklagers enorm incompetent over?
Ieuhw!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vatte pas rond vieren mijn slaap, het is geen wonder dat getrouwde mensen doordeweeks geen seks hebben, wat een aanslag op je werk zeg.
Ja dat zielige hoopje mensen inderdaad, ik kijk het nu de tweede dag op rij en 't gaat constant over het OM die de benadeelden op de vingers tikt om irrelevante opmerkingen danwel bewijs, en dat gaat maar zo door constant. Ik word er een beetje moe van, kunnen ze niet eindelijk gewoon een keer de knoop doorhakken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
De benadeelden bedoel je
Ja, een bizarre hoop wrakhout.
Alhoewel de rechtbank de teugels ook wel wat laat vieren.
Exact, het haalt m'n bloed onder de nagels vandaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:36 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, alsof ze niet weten hoe de formele procedures lopen ofzo.
Integendeel.quote:
Dat overkomt mij ook wel eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:27 schreef Reya het volgende:
Ze hebben niks beters, er is toch niks zinnigs te melden vanuit hun positie behalve wederom kankeren op bewijslast?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:40 schreef eriksd het volgende:
Dit is toch geen repliek? Waarom gaat iemand nog bij zijn laatste termijn nog in op de verdediging?
Ja hoe zou jij er uit zien als je verplicht een half jaar om de zoveel tijd dit gezanik moet aanhoren de hele dag?quote:
Ik hoor dit gezeik 3 jaar aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoe zou jij er uit zien als je verplicht een half jaar om de zoveel tijd dit gezanik moet aanhoren de hele dag?
Dat is waar schat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoor dit gezeik 3 jaar aan
En ik zag er fantastisch uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |