quote:Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef RPG het volgende:
Topic voor vragen over Google Adsense, Adbrite, etc.
Interessant artikel:
http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Links:
http://forums.digitalpoint.com/forumdisplay.php?f=27
http://www.sitepoint.com/forums/forumdisplay.php?f=229
Vorige deeltjes:
Google Adsense & dergelijke: deel XV
Google Adsense & dergelijke: deel XIV
Google Adsense & dergelijke: deel XIII
Google Adsense & dergelijke: deel XII
Google Adsense & dergelijke: deel XI
Goolge Adsense & dergelijke: deel X
Google Adsense & dergelijke: Deel IX - Benjamins!
Google Adsense & dergelijke: Deel VIII
Google Adsense & dergelijke: Deel VII
Google Adsense & dergelijke: Deel VI
Google Adsense & dergelijke V: Makin' Money
Google Adsense IV: Content is king
Google Adsense III
Google Adsense II
Google adsense
Ooit worden wij rijk
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
Markie Suckaberg heeft ook ooit een comparesite gemaakt hequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso ook nog portret recht? En als jij de intentie hebt om geld te verdienen met het werk (copyright) van een ander mag het volgends mij niet?
En wie zegt dat die fotograaf wil dat jij zijn foto's gebruikt om mensen als MILF/seksobject af te schilderen? Dat lijkt me niet zomaar te mogen
I know, en volgens mij is hij daarvoor aangeklaagd.. niet? Wel problemen met zijn school Hardvard, maar neem nou ROC laatst.. ze hadden alles openbaar gemaakt aan bedrijvein incl foto's dat was blijkbaar illegaal m.b.t. hun privacyquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef benx het volgende:
[..]
Markie Suckaberg heeft ook ooit een comparesite gemaakt he
Inderdaad, hoe zit het met die games bijvoorbeeld op je website dan ? Kwa auteursrecht ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
I know, en volgens mij is hij daarvoor aangeklaagd.. niet? Wel problemen met zijn school Hardvard, maar neem nou ROC laatst.. ze hadden alles openbaar gemaakt aan bedrijvein incl foto's dat was blijkbaar illegaal m.b.t. hun privacy
Die mag je wel gebruiken, deze kun je bijvoorbeeld bij een grote site (Mochimedia.com) halen, alle auteurs/game developers geven je dus de rechten om die games op je site te zetten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef benx het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe zit het met die games bijvoorbeeld op je website dan ? Kwa auteursrecht ?
Op zich geen slechte deal, maar waarschijnlijk ga je wel spijt krijgen. 2000 euro is ook niet heel erg veel voor een website met die stats en inkomsten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef Razor21 het volgende:
Jongens ik stop heel even met Adsense ga iets nieuws beginnen binnenkort eerst onderstaande afhandelen.
[ afbeelding ]
En nog 540 euro voor deze maand die ik juni krijg. Damn wat ben ik blij!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt, weet je waar ik al tijden mee zit:quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die mag je wel gebruiken, deze kun je bijvoorbeeld bij een grote site (Mochimedia.com) halen, alle auteurs/game developers geven je dus de rechten om die games op je site te zetten.
Maar met foto's en video's mag het niet zomaar, maar het gebeurd zoveel dat er niks aangedaan wordt.. neem nou Dumpert, die pakken beelden van RTL7, plakken hun logo er ook nog op.. dat mag toch niet?
Met mijn moppen site bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:30 schreef benx het volgende:
[..]
Dat klopt, weet je waar ik al tijden mee zit:
Een van (al niet de meeste) de meeste gezochte woorden van 2010 (waarschijnlijk nog steeds hoog) is Justin Bieber.
Kan je daar niet iets mee ?
Inderdaad, weetje wat opmerkelijk goed werkt? Blogspot images, foto's in post op mijn blog worden hoog geranked in google images, google trekt ze denk ik voor (hun eigen service).quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met mijn moppen site bedoel je?
Als nieuwssite zoals Razor had kun je er heel veel mee, Bieber moppen.. tja, zijn er denk ik niet. Heb ik al naar gezocht btw. Hooguit kan ik er wat grappige plaatjes van maken.. maar heb je het weer met images..
Wow dat is wel lekker.. maar ik host liever zelf met een eigen domeinnaam, dan kun je het ook nog door verkopen e.d.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef benx het volgende:
[..]
Inderdaad, weetje wat opmerkelijk goed werkt? Blogspot images, foto's in post op mijn blog worden hoog geranked in google images, google trekt ze denk ik voor (hun eigen service).
Met sommige plaatjes sta ik zelf eerst of tweede, zo heb ik 150 bezoekers per dag alleen al op een bepaald plaatje (verdien er niks mee)
Blogspot kan je zonder problemen koppen aan een domein, no probs.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wow dat is wel lekker.. maar ik host liever zelf met een eigen domeinnaam, dan kun je het ook nog door verkopen e.d.
Maar de waarde is er niet, het blijft een blogspot.. en waarom uberhaubt een blogspot? Wordpress is ook gratisquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:37 schreef benx het volgende:
[..]
Blogspot kan je zonder problemen koppen aan een domein, no probs.
Wat ik eerder al zei:quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar de waarde is er niet, het blijft een blogspot.. en waarom uberhaubt een blogspot? Wordpress is ook gratiskost alleen een kleine hosting maar dat kost ook geen drol.
Nog even terugkerend op deze post, dit klopt natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef benx het volgende:
[..]
De rechten van een foto liggen bij de fotograaf en niet bij de persoon op de foto, vaak maken deze ze gewoon openbaar op het web dus mag jij zo ook gewoon gebruiken
Btw Razor: wie is die kerel in je UI
Dat je veel dingen updatequote:
de concurrentie is moordend. Of je moet ervoor zorgen dat je primeurs hebtquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:02 schreef benx het volgende:
Ik wil een nieuwswebsite maken met wordpress (dus gewoon als www.datditkaninnederland.nl), gewoon herschrijven van artikelen van grote nieuwssite, zou dit gaan werken? Ook kwa indexeren op google of is het verloren tijd of die 30 euro van de host
Edit: Ik kan makkelijk tijd vrij maken voor 10 berichten per dag
Hebben primeurs enig nut als je site net nieuw is ? wat is de indexsnelheid van google voor nieuwe sites ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
de concurrentie is moordend. Of je moet ervoor zorgen dat je primeurs hebt
daar heb ik geen kennis over. Maar toen ik begon met mijn gratis blog (blogspot) werd iets pas na weken geïndexeerd. Nu wordt het echter binnen 1 minuut geindexeerd door googlequote:Op woensdag 1 juni 2011 18:13 schreef benx het volgende:
[..]
Hebben primeurs enig nut als je site net nieuw is ? wat is de indexsnelheid van google voor nieuwe sites ?
Je site loopt op een .blogspot? Mag ik vragen wat je er mee verdient per dag/maand? En hoeveel berichten post je p/d?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
daar heb ik geen kennis over. Maar toen ik begon met mijn gratis blog (blogspot) werd iets pas na weken geïndexeerd. Nu wordt het echter binnen 1 minuut geindexeerd door google
Hoe krijg je zoiets te pakken eigenlijk? Waar halen nu.nl en de frontpage bijvoorbeeld te boel weg? Is er zoiets als een ontvanger van dingen die net de pers in gestuurd is ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef Geo3kant het volgende:
Als Razor het kan, waarom zou jij het dan niet kunnen? Concurrentie genoeg ja, maar je moet goed zoeken naar onderwerpjes en andere moet je actuele dingen pakken (snel bij zijn).
Veel nieuwssites hebben een abonnement (kost dus geld) op een persbureau (bijv. het ANP) en/of hun eigen journalisten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:36 schreef benx het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoiets te pakken eigenlijk? Waar halen nu.nl en de frontpage bijvoorbeeld te boel weg? Is er zoiets als een ontvanger van dingen die net de pers in gestuurd is ?
Zal dan wel aan de dure kant zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Veel nieuwssites hebben een abonnement (kost dus geld) op een persbureau (bijv. het ANP) en/of hun eigen journalisten.
Voorheen had ik er geen ads op staan. Sinds april serieus begonnen. in die maand had ik 77 euro gehaald.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef benx het volgende:
[..]
Je site loopt op een .blogspot? Mag ik vragen wat je er mee verdient per dag/maand? En hoeveel berichten post je p/d?
Dat is nice ! Wil je me misschien je blog PM'en ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Voorheen had ik er geen ads op staan. Sinds april serieus begonnen. in die maand had ik 77 euro gehaald.
In Mei had ik bijna 500 euro verdiend.
Netjes, voeg eventueel nog wat share-knopjes toe (zoals Twitter/Facebook) en het kan nog harder stijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:15 schreef ursel het volgende:
Mijn bezoekers stijgen als een gek,
Nu voor het eerst ook doordeweeks over de 200 heen, terwijl dat vorige week nog op 130 lag en de week ervoor altijd onder de 100Gisteren al 191.
[ afbeelding ]
Ja, koninginnendag is duidelijk zichtbaar
Die worden amper gebruiktquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Netjes, voeg eventueel nog wat share-knopjes toe (zoals Twitter/Facebook) en het kan nog harder stijgen.
Bij mij zie je ook dat het rond de feestdagen wat drukker is dan normaal.
[ afbeelding ]
Ik bekijk het meer per bezoeker. Ik zit vandaag ook maar op 2 clicks.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef benx het volgende:
Website gaat beter en nog geen clicks
[ afbeelding ]
2 minuten geleden geinstalleerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:32 schreef Eierbal het volgende:
Hebben jullie de 1+ knop van Google al op jullie sites gezet?Is sinds vandaag live.
http://www.google.com/webmasters/+1/button/
Gister al op http://ismijnovgeldig.nl geplaatstquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:32 schreef Eierbal het volgende:
Hebben jullie de 1+ knop van Google al op jullie sites gezet?Is sinds vandaag live.
http://www.google.com/webmasters/+1/button/
Ik ben al druk bezig met een nieuwe layout voor de winter maandenquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:50 schreef Geo3kant het volgende:
Niet raar opkijken als juni/juli/aug wat minder gaan, vakantie periode, veel mensen surfen altijd lekker op het werk naar 'rotzooi'
Nu moet je eigenlijk de foundation leggen voor de winter maanden.
Wellicht de boxes kleiner maken en onder elkaar en dan een 300x250 ad erlangs?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:00 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met een nieuwe layout voor de winter maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |