quote:Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef RPG het volgende:
Topic voor vragen over Google Adsense, Adbrite, etc.
Interessant artikel:
http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Links:
http://forums.digitalpoint.com/forumdisplay.php?f=27
http://www.sitepoint.com/forums/forumdisplay.php?f=229
Vorige deeltjes:
Google Adsense & dergelijke: deel XV
Google Adsense & dergelijke: deel XIV
Google Adsense & dergelijke: deel XIII
Google Adsense & dergelijke: deel XII
Google Adsense & dergelijke: deel XI
Goolge Adsense & dergelijke: deel X
Google Adsense & dergelijke: Deel IX - Benjamins!
Google Adsense & dergelijke: Deel VIII
Google Adsense & dergelijke: Deel VII
Google Adsense & dergelijke: Deel VI
Google Adsense & dergelijke V: Makin' Money
Google Adsense IV: Content is king
Google Adsense III
Google Adsense II
Google adsense
Ooit worden wij rijk
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
Markie Suckaberg heeft ook ooit een comparesite gemaakt hequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso ook nog portret recht? En als jij de intentie hebt om geld te verdienen met het werk (copyright) van een ander mag het volgends mij niet?
En wie zegt dat die fotograaf wil dat jij zijn foto's gebruikt om mensen als MILF/seksobject af te schilderen? Dat lijkt me niet zomaar te mogen
I know, en volgens mij is hij daarvoor aangeklaagd.. niet? Wel problemen met zijn school Hardvard, maar neem nou ROC laatst.. ze hadden alles openbaar gemaakt aan bedrijvein incl foto's dat was blijkbaar illegaal m.b.t. hun privacyquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef benx het volgende:
[..]
Markie Suckaberg heeft ook ooit een comparesite gemaakt he
Inderdaad, hoe zit het met die games bijvoorbeeld op je website dan ? Kwa auteursrecht ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
I know, en volgens mij is hij daarvoor aangeklaagd.. niet? Wel problemen met zijn school Hardvard, maar neem nou ROC laatst.. ze hadden alles openbaar gemaakt aan bedrijvein incl foto's dat was blijkbaar illegaal m.b.t. hun privacy
Die mag je wel gebruiken, deze kun je bijvoorbeeld bij een grote site (Mochimedia.com) halen, alle auteurs/game developers geven je dus de rechten om die games op je site te zetten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef benx het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe zit het met die games bijvoorbeeld op je website dan ? Kwa auteursrecht ?
Op zich geen slechte deal, maar waarschijnlijk ga je wel spijt krijgen. 2000 euro is ook niet heel erg veel voor een website met die stats en inkomsten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef Razor21 het volgende:
Jongens ik stop heel even met Adsense ga iets nieuws beginnen binnenkort eerst onderstaande afhandelen.
[ afbeelding ]
En nog 540 euro voor deze maand die ik juni krijg. Damn wat ben ik blij!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt, weet je waar ik al tijden mee zit:quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die mag je wel gebruiken, deze kun je bijvoorbeeld bij een grote site (Mochimedia.com) halen, alle auteurs/game developers geven je dus de rechten om die games op je site te zetten.
Maar met foto's en video's mag het niet zomaar, maar het gebeurd zoveel dat er niks aangedaan wordt.. neem nou Dumpert, die pakken beelden van RTL7, plakken hun logo er ook nog op.. dat mag toch niet?
Met mijn moppen site bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:30 schreef benx het volgende:
[..]
Dat klopt, weet je waar ik al tijden mee zit:
Een van (al niet de meeste) de meeste gezochte woorden van 2010 (waarschijnlijk nog steeds hoog) is Justin Bieber.
Kan je daar niet iets mee ?
Inderdaad, weetje wat opmerkelijk goed werkt? Blogspot images, foto's in post op mijn blog worden hoog geranked in google images, google trekt ze denk ik voor (hun eigen service).quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met mijn moppen site bedoel je?
Als nieuwssite zoals Razor had kun je er heel veel mee, Bieber moppen.. tja, zijn er denk ik niet. Heb ik al naar gezocht btw. Hooguit kan ik er wat grappige plaatjes van maken.. maar heb je het weer met images..
Wow dat is wel lekker.. maar ik host liever zelf met een eigen domeinnaam, dan kun je het ook nog door verkopen e.d.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef benx het volgende:
[..]
Inderdaad, weetje wat opmerkelijk goed werkt? Blogspot images, foto's in post op mijn blog worden hoog geranked in google images, google trekt ze denk ik voor (hun eigen service).
Met sommige plaatjes sta ik zelf eerst of tweede, zo heb ik 150 bezoekers per dag alleen al op een bepaald plaatje (verdien er niks mee)
Blogspot kan je zonder problemen koppen aan een domein, no probs.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wow dat is wel lekker.. maar ik host liever zelf met een eigen domeinnaam, dan kun je het ook nog door verkopen e.d.
Maar de waarde is er niet, het blijft een blogspot.. en waarom uberhaubt een blogspot? Wordpress is ook gratisquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:37 schreef benx het volgende:
[..]
Blogspot kan je zonder problemen koppen aan een domein, no probs.
Wat ik eerder al zei:quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar de waarde is er niet, het blijft een blogspot.. en waarom uberhaubt een blogspot? Wordpress is ook gratiskost alleen een kleine hosting maar dat kost ook geen drol.
Nog even terugkerend op deze post, dit klopt natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef benx het volgende:
[..]
De rechten van een foto liggen bij de fotograaf en niet bij de persoon op de foto, vaak maken deze ze gewoon openbaar op het web dus mag jij zo ook gewoon gebruiken
Btw Razor: wie is die kerel in je UI
Dat je veel dingen updatequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |