Dat dus! k voel me altijd zo'n opschepperquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef Orea het volgende:
[..]
En dat herken ik wel! Leia is lichamelijk echt niet snel.. die zie ik voorlopig echt nog niet lopen, moeite doen met optrekken, kruipen etc. En soms vind ik dat lastig, vooral ik ik zie/hoor dat andere kindjes die veel jonger zijn dat wel doen. Maar ik heb ook voorbeelden in mijn omgeving waar de kindjes pas met 1,5 gingen lopen. En uiteindelijk lopen ze allemaal, de een sneller dan de ander en daarmee probeer ik dan maar te relativeren!
En ook kan ik me het enthousiasme van de ouders van de kindjes die vlot dingen kunnen voorstellen, want ik ben ook rete trots dat Leia al papa en mama zegt. En dat kan voor anderen weer zijn dat ze denken: verdorrie, mijne doet dat nog niet..
Dat is ook een lastig iets! En dat zal het altijd blijven.. Het is net niet de 'kijk eens mijn kind kan al' discussie, maar zo kan het wel soms overkomen. Men is trots als hun kind iets kan, maar eigenlijk zegt het zo weinig, want echt elk kindje gaat lopen, praten, krijgt tandjes. Etc. Alleen ieder op zijn eigen tempo..
die hebben we nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:35 schreef As1981 het volgende:
Maar de prairiehondjes zijn dan ook wel het leukste onderdeel van Blijdorp!
ha ha haquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
die hebben we nog niet eens gezienwe zaten op t bankje erna zeg maar
Wat knap! en wat fijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Solagratia het volgende:
Over ontwikkelen gesproken. Amy kan sinds deze week eten. Sinds ze geoefend heeft bij de logopedist kauwt ze eindelijk als ze iets in haar mond heeft en slikt ze het ook door. We moeten wel zelf stukjes in haar mond doen, maar ze laat zich nu ook voeren. Ik vind het zo ontzettend knap en een geweldige ontwikkeling.Dat geeft de burger moed
Go with the flow. Vergeet je plannen en verwachtingen, plof op de bank met je kleintje en geniet ervan dat ze nog lekker in je armen wil slapen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:39 schreef Chevalric het volgende:
Mocht iemand nog tips hebben om dit soort dagen door te komen, dan hoor ik het graag.
Dat ja! Daar had ik het gister nog met N over. Ik mis dat echt. Zo'n klein frummeltje wat lekker tegen je aan slaaptquote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Go with the flow. Vergeet je plannen en verwachtingen, plof op de bank met je kleintje en geniet ervan dat ze nog lekker in je armen wil slapen.En over het algemeen gewoon kun je proberen een duidelijk ritme aan te houden en ervoor te zorgen dat de dagen niet te druk zijn. Soms moet je dat ritme wat aanpassen omdat ze ouder wordt en andere behoeftes heeft.
Kindjes hoeven niet te gaan slapen wanneer jij wilt dat ze gaan slapen he? Hier was het wel soms zo dat Nathan stiekem doodop was maar de slaap niet kon vatten. Ik ging dan lekker met hem in ons bed liggen voeden, viel hij vanzelf in slaap (en ik ook).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:39 schreef Chevalric het volgende:
Pfff, vandaag de eerste dag dat Arwen een beetje lastig was. Vanochtend wilde ze al niet echt slapen na het eten en toen de kraamvisite er was om 11 uur was ze ook nog redelijk jengelig. Uiteindelijk is ze wel in slaap gevallen, maar het kostte wel wat moeite.
En vanavond begon het feest rond 6 uur al. We hadden even boodschappen gedaan met zijn drieën en ze was wederom wakker. Bij thuiskomst is mijn vriendin gaan voeden, maar Arwen wilde daarna niet slapen. Heel af en toe was ze rustig, maar na een paar minuten verviel ze weer in stand luchtalarm, waarbij alleen een pink in haar mond hielp. Nog maar wat geprobeerd te voeden, luier verschoond, etc.
Nu ook weer zeker anderhalf uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen. Maar goed, ze slaapt, nu alleen nog kijken hoe lang.
Natuurlijk wisten we dat dit soort dagen erbij horen als je aan kinderen begint en als ze eenmaal lief slaapt, ziet ze er ook wel weer schattig uit, maar het is wel vermoeiend. Mocht iemand nog tips hebben om dit soort dagen door te komen, dan hoor ik het graag.
Whaaaa wat goed!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Solagratia het volgende:
Over ontwikkelen gesproken. Amy kan sinds deze week eten. Sinds ze geoefend heeft bij de logopedist kauwt ze eindelijk als ze iets in haar mond heeft en slikt ze het ook door. We moeten wel zelf stukjes in haar mond doen, maar ze laat zich nu ook voeren. Ik vind het zo ontzettend knap en een geweldige ontwikkeling.Dat geeft de burger moed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |