abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97675603
Ik hou mijn buurjongetje van 18 maanden maar als voorbeeld. Die loopt pas net los, en praat ook niet echt veel. Ilse is een enorme kletskous, maar wat ze zegt.... geen idee. Zolang ze maar plezier heeft. Rollen doet ze net, en ze rolt ook nog niet terug. Ik zie het allemaal wel gebeuren.
*poef* nu is het weg
pi_97675785
Die foto van Puck! :D How you doin'? 8-)

DML, Lena sliep al heel gauw zonder dekentje. Ze lag er toch binnen een paar minuten bovenop, hoe goed we haar ook instopten. Ik leg haar 's nachts ook nog wel eens recht omdat ze ineens 180 graden is gedraaid.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:15:24 #203
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97675896
Ow, ik heb gewoon een model kind dus dat zo netjes onder zijn dekentje blijft liggen 8-) Hij heeft zelfs nog niet eens bedacht dat je in bed ook op je zij kan rollen.

Die slaapzak van Lena is superleuk trouwens!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97675939
Mijn muppet blijft keurig liggen als ze in slaapzak ligt met de deken eroverheen (en zoals nu, met alleen de hoeslaken van haar deken :D psychologisch iets ofzo) want zonder draait ze alle kanten op! :D :')

En op haar kleed beneden draait ze zo op haar rug of naar haar zij, maar 's nachts ho maar :') dan kan ze het ineens niet meer en als ze dan niet op haar zij ligt, slaapt ze niet lekker in.. dus dan komen papa of mama maar weer opdraven om haar op haar zij te leggen! :D !

Puck heeft een heel wijs koppie O+ mooi!!
pi_97676055
Ik word 's nachts steeds wakker van een baby die (waarschijnlijk al een tijdje) druk op haar buik ligt te spelen. Ze slaapt nu ook vaak op haar buik.

Puck is een cutie!
pi_97676059
Denk dat het niet eens trots in om te zeggen wat je kind al kan. Het is gewoon supergrappig om te zien dat je baby iets doet wat niet-baby is.

Komt er nog een babymeet dan? Ik durf nu wel denk ik,haha, ben zo benieuwd naar mijn favo-baby's!

Nou, ik merk wel dat het heel verleidelijk is om hem vaak en lang in de loopstoel te zetten. Hij vind het zo leuk, hij ontdekt de wereld en gaat ineens zoveel meer begrijpen.
Als ik een rijstewafel pak, komt ie naar me toe en pakt hem zo aan. Als de voordeur opengaat loopt ie zo naar buiten.
En die wasmachine is ook geweldig om uren naar te staren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puck!!! O+ Wat een lief neusje!
pi_97676160
Ohhh Puck, jij bent echt een van mijn favoriete Fok!kindjes. Zo cute O+
pi_97676213
Mex is net een astronaut zo, met z'n spacemobiel.
pi_97676283
Wat een onwijs leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen, Puck, Mex en Lena O+ O+ O+

Hier maak ik me ook vaak niet druk om de ontwikkelingen, soms wel, maar dat hoort er volgens mij bij.

Hier heb ik van de week met het bed opmaken zijn laken ook maar weggelaten. Ik deed hem er altijd onder voor het idee, maar met 5 min was hij er onder vandaag. Vind het toch een onding om het in te stoppen, dus dan maar weg.
Oh ik mis mijn mannetje. Nog maar 40 min en dan mag ik naar huis, kan ik kijken hoe lief hij slaapt.
pi_97676351
Oh en Troeta, wij zetten Yaro ook in de loopauto. Inderdaad niet te lang. Alhoewel hij tegenwoordig liever staat en dan vind ik de box weer veiliger.
pi_97676448
Hier wel een lakentje, zonder gaat ze spoken in bed, met gaat ze vrij snel slapen. Als ze in een ander bedje slaapt dan gaat ze rollen, en om dr as draaien. Zo lag ze van de week aan het hoofdeind van het bed, klem op dr buik. Thuis heeft ze het nog niet ontdekt.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:24:10 #212
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97676469
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef Jore het volgende:
Jongens, het is echt helemaal niet traag om pas na het eerste jaar bewust papa of mama te zeggen. Echt NIET.
Amélie zei alles pas na de eerste verjaardag :Y En alles wat ze zei was een week ofzo leuk en verdween daarna weer voor langere tijd in de koelkast. Zo heeft ze ooit 2 keer mama gezegd, heel gericht, en daarna pas weer met anderhalf jaar ofzo. :D :')

Maar goed, inmiddels is ze ruim anderhalf en gaat het praten en vooral het na-papagaaien prima :Y Ik verwacht eigenlijk niet dat Elin veel eerder zal zijn, volgens mij was Amélie best wel gemiddeld met alles.

Haha Claudia ik heb dat ook :D voor mijn gevoel is Elin nog zó klein :o maar over 2 maandjes mogen we alweer. pfoei. jemig...
En als ik dan filmpjes van Amélie terug kijk dan kan ik me echt niet voorstellen dat Elin binnen afzienbare tijd ook zo is/doet.

Mex O+
Pvoesss wat een heerlijke bollo!! O+ O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97676479
haha ja het is ook een UFO, met laserpistoolgeluiden....wat gelukkig uit kan:D

Van de week ging Mex trouwens als een kleine baby slapen, hoofd tegen borst en buik tegen buik.............maar niet bij mij, dat was echt niet leuk.
Hij heeft dat sinds 4 maanden oud niet meer gedaan. :(

Eng he dat bewegen ineens in bed?
pi_97676559
Oh maar Yaro kruipt hier zijn hele bed door 's nachts (overdag slaapt hij er te kort voor). Maar dat maakt geen verschil met of zonder laken.
Het meeste nare vind ik nog steeds dat hij in zijn slaap vaak nog verder wil kruipen maar niet kan, dan gaat hij bonken met zijn hoofd.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:26:46 #215
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97676622
Heb je een huis zonder drempels Troeta? Hier zou hij binnen twee tellen op een drempel stuiten. Maar ach sowieso zou het niet gaan met het tapijt.
Had hij nou RTL GP sokken aan? Puck heeft de rompers daarvan. Papa is formule1 fan :')

Orea, nu je het zegt. Het lijkt wel een psychologische barriere dat dekentje. Deken er af en er wordt gerold.
The way you rock'n'roll
pi_97676663
Bonken :o

Muppet hier trappelt zichzelf wel helemaal omhoog, dan ligt ze met haar hoofd tegen het hoofdeinde aan :') maar dat is alles.. alleen als ik de deken eraf laat (dus ook alleen de dekbedhoes) dan rolt ze naar buik..
pi_97676712
Hier ook F1 fan-papa maar nog niks gescoord voor de dame :P
pi_97676722
Dat bewegen in bed vereist inderdaad een omschakeling! Op een bepaald moment is het heel normaal geworden dat je je kind in de gekste houdingen aantreft, maar het is wel even wennen. In het begin vind je ze toch al gauw te klein ervoor.
pi_97676898
Ik herken het wel hoor, die rare houdingen. Hij slaapt op zijn buik over het algemeen. Ik lag ook altijd aan het voeteneind (nu nog als ik niet kan slapen). Maar dat bonken vind ik echt naar klinken. Komt misschien ook door mijn werk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door As1981 op 03-06-2011 22:38:20 ]
pi_97677039
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:40 schreef Fannetje het volgende:
Ilse, zo te zien heb je een heerlijke vakantie gehad. Wat heeft ze toch een prachtige ogen, KJ! O+

Orea, wat fijn dat ze geen pokken heeft gekregen, jullie kunnen straks echt heerlijk gaan genieten in Turkije!

Jeetjejom, fijn dat Espen zo'n baat heeft gehad bij de osteopaat. En voel je niet bezwaard als je niet alles kunt bijhouden, dat lukt mij ook niet :)

Jasmin, wat knap zeg! Anne brabbelt nog niet eens, maakt alleen wat "eeeuw" en "aaaah" geluiden en af en toe ontsnapt er een medeklinker, zoals de k. Hier is ze dus ook wel laat mee, maar ach, zolang het maar ooit komt ben ik allang blij ;)
Floris begint nu pas echt te kletsen hoor. Hij maakte wel s wat geluid, maar nu echt andere geluiden dat raar schreeuwen :D
Hij zegt wel soort van mama tegenwoordig :P
Merk wel dat zn ontwikkeling zich nu echt daar op richt. Motorisch heeft ie niet echt iets nieuws geleerd (nou ja oke, hij loopt stukken beter en sneller enzo, dus in dat opzicht wel.), maar t gaat niet meer zo hard als t ging (wat eigenlijk ook logisch is) en nu gaat ie dus wat meer kletsen :)
Komt vanzelf dus!

Vandaag lekker naar de dierentuin geweest, ben lekker verbrand :) Mn nichtje was ook mee, dus we hebben weinig gedaan (ze had geen goede schoenen aan :') dus zijn niet verder dan de prairehondjes gekeken, voor de kenners van Blijdorp ;) en zijn er aan de kant van het oceanium ingegaan en hebben daar niet eens gekeken *lol*). Maar zijn er lekker even uit geweest :D
Ben helemaal verbrand...
pi_97677144
Maar de prairiehondjes zijn dan ook wel het leukste onderdeel van Blijdorp!
pi_97677174
Ja, en nu vind ik dat er toch maar eens een babymeeting moet komen hoor!
pi_97677235

Dit is het geklets van Ilse
*poef* nu is het weg
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:38:20 #224
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97677277
Puck had een tijdje geleden het kletsen helemaal ontdekt maar nu hij bezig is met rollen is hij heel stil. Lachen gaat ook geluidloos momenteel. Alsof hij dat in de ijskast heeft gezet om zich nu volledig op het rollen te richten.
The way you rock'n'roll
pi_97677295
Wat leuk Ilse O+ Dat doet Anne dus niet, die doet alleen 'eh' 'uh' en 'ah'. En het heeft ook wel een tijdje geduurd voordat ze dat deed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')