Ik zit op m'n telefoon (dat post zo makkelijk tijdens het voeden) dus copy & paste gaat even niet...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:38 schreef Pvoesss het volgende:
oh die heb ik niet gezien!! goede reden om nog een keer te posten![]()
Waar komt die komma toch vandaan? Zie m de laatste tijd steeds vaker maar hij is zo onlogisch.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:34 schreef As1981 het volgende:
Kan ik me voorstellen Pessie dat je, je bezwaard voelt om iedereen in korte tijd een eind te laten rijden. Lekker al met de voorbereidingen bezig.
Ik neem aan een serieuse vraag, maar anders ben ik blond. Ik zet hem altijd neer wanneer je twee dezelfde woorden achter elkaar zet in de zin. Ik had ook "jij je" neer kunnen zitten, dan had ik geen komma nodig gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar komt die komma toch vandaan? Zie m de laatste tijd steeds vaker maar hij is zo onlogisch.
Euh, uit deze opmerking zouden andere moeders de indruk kunnen krijgen dat gaan praten met 14 maanden langzaam is. Maar dat is behoorlijk vlot, hoor. En driewoordszinnen gebruiken met 14 maanden is bizar!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:05 schreef Silmarwen het volgende:
Grappig, Jasmin doet het snel, Yade was 14 maanden maar die deed meteen 3 woord zinnen.Ze zijn zo anders qua alles. Leuk om te zien!
Natuurlijk komt het goed! En er zijn veel soorten ontwikkelingen, hè? Wat ik bijvoorbeeld vooral knap vond aan Ivan op dit filmpje is dat hij aan het spelen was door met zijn blokken tegen de box aan te slaan. Dat was ineens iets nieuws en daarom ging ik het filmen. Niet vergeten dit soort 'subtiele' ontwikkelingen te documenteren en er flink van te genieten! Er wordt vaak nogal gefocust op de grote dingen zoals rollen, zitten, staan, lopen en praten, maar ik vond die kleinere dingen juist ook zo tof. En ze maken allemaal eenzelfde mentale ontwikkeling door!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Fannetje het volgende:
Wat schattig Claudia! Ik kan me echt niet voorstellen dat Anne 'mama' zegt. Maar ze was met alle ontwikkelingen traag, dus dit zal vast ook wel goed komen
Erg hè? Toevallig maakte ik net deze foto:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:57 schreef Troeta het volgende:
Ik spring even in zonder goed bij te lezen. Maar wat een leukerd is Ivan toch! Dat hij die zegt vind ik echt knap!
Slapen de kindjes Claudia, dat je weer filmpjes aan het kijken bent?:P
En dat herken ik wel! Leia is lichamelijk echt niet snel.. die zie ik voorlopig echt nog niet lopen, moeite doen met optrekken, kruipen etc. En soms vind ik dat lastig, vooral ik ik zie/hoor dat andere kindjes die veel jonger zijn dat wel doen. Maar ik heb ook voorbeelden in mijn omgeving waar de kindjes pas met 1,5 gingen lopen. En uiteindelijk lopen ze allemaal, de een sneller dan de ander en daarmee probeer ik dan maar te relativeren!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:00 schreef Fannetje het volgende:
Anne ligt ook vaak op haar buik met armen en benen in de lucht... het lijkt wel alsof ze vliegtuigje speelt ofzo... ziet er best grappig uit!
Claudia, klopt wat je zegt. En ik zie ook echt wel dat Anne ontwikkelingen doormaakt. Maar je (ik dus) kunt er toch best onzeker van worden als je leest dat andere kindjes, die vaak nog jonger zijn, veel meer kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |