abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97651413
Oh en zo goed gaat het met hem :D :+
Eerst dit

En toen was die al iets dikker :D :D

en nu :') :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:37:07 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97651685
Het is een heerlijk knulletje Pvoesss O+

Ik had z'n 2 dagen jongere, kleinere variant (compleet met kuiltje in de kin) in het vorige topic gepost.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97651726
oh die heb ik niet gezien!! goede reden om nog een keer te posten :D :D
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:42:21 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97651853
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:38 schreef Pvoesss het volgende:
oh die heb ik niet gezien!! goede reden om nog een keer te posten :D :D
Ik zit op m'n telefoon (dat post zo makkelijk tijdens het voeden) dus copy & paste gaat even niet...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_97652097
Oh Pvoesss wat een heerlijke foto serie. Een lekkere gezonde knul.

Vanmorgen hier creabea geweest, heb een afdruk gemaakt van Yaro's handje en voetje. Die krijgt papa naast zijn kado met vaderdag. Is toch nog best een opgave met zo'n kleintje (tenen en vingers krommen).
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:55:24 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97652246
Ja, dat is idd een uitdaging, vooral de handjes :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:07:42 #157
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97652590
Het is toch nog lang geen vaderdag? Duurt volgens mij nog meer dan 2 weken. Dag vantevoren vind ik vroeg genoeg :P
ik ben eerst nog jarig :Y

Pvoess leuke foto's!
pi_97652796
ha ha ha, maar ik moet dat natuurlijk wel maken als papa er niet is. En aangezien ik er wel hulp bij wilde hebben, was het nu wel handig. Je kan het maar hebben liggen toch dit heeft niets te maken met mijn behoefte op controle ofzo

Wanneer ben je jarig Pessie?
pi_97653466
Ow ja vaderdag, mijn lief viert morgen zijn verjaardag en ik heb nog niet eens wat namens de meiden... Ik denk dat hij dat gewoon pas op de echte verjaardag krijgt... Deze week is veel te hectisch en ik wilde nu wel even naar de winkels, maar Sarah is toch niet in haar hum... Wil alleen maar in de bondolino (ons ze eigen is nu binnen dus daar hangt ze in)... Er is ook nog k*t kermis hier op het dorp, ik haat kermis in de dorpjes hier... Maar goed het is maandag weer voorbij en dan begint het normale leven weer en dan ben ik er ook weer een beetje in was werk betreft enzo hoop ik :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:50:59 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97653939
Soneal speelt met z'n voetjes! :D

En als je bij mama op schoot zit, met je rug tegen haar bovenbenen en je beentjes op haar buik dan kun je jezelf natuurlijk makkelijker naar voren laten vallen zodat je mond op je voetje komt dan dat je je voetje naar je mond brengt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:59:10 #161
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_97654234
Hier weer een teken van leven van mij. Wel bijgelezen, maar ik mis de concentratie om op iedereen te reageren nu.
Het gaat hier op het moment ontzettend goed. Eline is een supervrolijk meisje dat de dag begint en eindigd met een lach. Ze is ook supersnel, rolt vanaf 3,5 maand van buik naar rug en andersom en zit nu al op handen en knietjes te wiebelen. Ik vind het ontzettend jammer dat ze zo snel gaat, had haar graag wat langer klein gehouden.
Nu is het ook nog maar een klein prulletje. 2 weken geleden op het cb was ze 5800 gram en 59 cm. Maar ze doet het supergoed.

Ik ben ook weer volop aan het werk en ga nu proberen het weer een beetje bij te houden allemaal. Dit weekend lekker een lang weekend bij mijn ouders met de kinderen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:26:26 #162
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97659200
Sugar leuk weer iets van je te horen. Fijn dat Eline het zo goed doet! Ze gaat inderdaad heel snel!

Ik ben 15 juni jarig. Ik heb nu besloten om mijn verjaardag en die van Nathan dit jaar op dezelfde dag te vieren. Wanneer Nathan echt jarig is zijn we waarschijnlijk op vakantie dus vieren we het het eerste weekend van juli. Ik heb veel familieleden ver weg wonen en op deze manier hoeft niemand zich verplicht te voelen 2 keer achter elkaar naar het noorden te komen (niet dat ik ze verplicht, sommigen vinden dat heel belangrijk). Ik heb er nu al zin in O-) duurt nog 4 weken :') ik weet al wat voor taarten ik ga bakken :X en ook Nathan's wensenlijst komt steeds voller :@ op mijn lijst staan 2 dingen: een moederfiets en fietstassen :P

Leandra, kleintjes die met voetjes spelen O+ . Nathan doet dat alleen wanneer hij zonder broek op de commode ligt en ik een luier wil verschonen :')

Overkill aan smileys zie ik...
pi_97659493
Soneal die speelt met zijn voetjes O+

En fijn Sugersnap dat het met Eline goed gaat. Ze is inderdaad snel, maar klein.

Kan ik me voorstellen Pessie dat je, je bezwaard voelt om iedereen in korte tijd een eind te laten rijden. Lekker al met de voorbereidingen bezig.
Hier ben ik wel al aan het neuzen voor cadeuatjes en ik weet wat voor taart ik wil, maar groots zal het hier niet worden.
We kennen weinig mensen, althans met wie we goed contact hebben. Ook vier ik het gewoon op zijn verjaardag en dat is een doordeweekse dag.

Leuk wensenlijstje heb je. Ik heb ook een moeder fiets gekocht/gekregen voor mijn verjaardag.
pi_97661232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:34 schreef As1981 het volgende:
Kan ik me voorstellen Pessie dat je, je bezwaard voelt om iedereen in korte tijd een eind te laten rijden. Lekker al met de voorbereidingen bezig.
Waar komt die komma toch vandaan? Zie m de laatste tijd steeds vaker maar hij is zo onlogisch.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97661839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waar komt die komma toch vandaan? Zie m de laatste tijd steeds vaker maar hij is zo onlogisch.
Ik neem aan een serieuse vraag, maar anders ben ik blond. Ik zet hem altijd neer wanneer je twee dezelfde woorden achter elkaar zet in de zin. Ik had ook "jij je" neer kunnen zitten, dan had ik geen komma nodig gehad.
En ik ben geen taalwonder, dus de kans is groot dat ik iets fout doe.
pi_97662827
Een serieuze vraag. Spreek je zin maar eens hardop uit met die komma ertussen, dat klinkt heel raar.
Bij mijn weten is de komma tussen je je en dat dat zelden of nooit nodig/ correct.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97662889
Je spreekt hem inderdaad niet uit met de komma. Is inderdaad een gewoonte van mij dan. Zal er proberen op te letten (bij twijfel is het meestal een andere zinsopbouw bedenken ha ha ha).
pi_97663243
Wij zijn de afgelopen week op vakantie geweest. Het was heerlijk. Ilse heeft ervan genoten. Ze deed het helemaal goed. Slapen ging goed. Melk drinken is weer lekker (3x210+7) en elke avond een warme hap. Brood en fruit schoot er door het lekkere slapen en het weggaan vaak in.

een crosspost uit het foto topic:

We hebben zelf thuis geen bad, Ilse gaat thuis in de emmer. In het grote bad is het dus altijd feest. Ilse keek haar ogen uit.

Het was zulk lekker weer, dat Ilse lekker wat slaapjes in de tuin in de tent gedaan heeft.

In het zwembad.

Spelen in de tuin

Moe van het spelen

Op het terras een hapje eten....

... en een slokje drinken
*poef* nu is het weg
pi_97663292
Dat ziet er heerlijk uit KJ en wat heeft ze een prachtige ogen. Zo jullie tentje is wel roze zeg!!!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:36:49 #170
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97663618
Ziet er super uit KJ. Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Ik voed ook op verzoek maar Puck drinkt altijd alles op dus ik hoef niet te puzzelen met hoeveelheden. Wel is ook hij nog maar pas over op 180ml en hij is ouder dan Sarah. Ik doe totaal niet moeilijk als hij drie kwartier eerder wil drinken maar ik laat hem ook rustig anderhalf uur langer liggen als hij lekker aan het slapen is. Aan het eind van de dag heeft hij netjes zijn vijf flessen op dus ik maak me niet druk over zijn flestijden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:42:41 #171
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97663773
Ik kom er maar niet aan toe om echt bij te blijven hier!
Maar goed, volgens mij was het een heerlijke vakantie voor Ilse!
En pvoess wat een heerlijkheid is die vent van jou toch!
Nathan al 'bijna' jarig!
Hier gaat alles zijn gangetje eigenlijk. Espen heeft ontzettend veel baat bij de behandelingen van de osteopaat, vind het nog altijd heerlijk om bij mij in de doek te zitten, maar slaapt nu ook vaker in de box of in zijn bedje.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_97663783
Zo deed ik het meestal ook hoor DML. Op een gegeven moment had hij zelf een schema. Meestal was het ook maximaal een uur afwijkend (zowel ervoor als erna).

Ik maakte meestal wel de grotere hoeveelheid aan, want als hij genoeg had kreeg ik het er ook niet meer in.

De avonden hebben wij langzaam afgebouwd. Elke keer als wij hem een week lang wakker maakte tussen 08.00/08.30 uur, gaven we zijn laatste flesje in de avond een half uur eerder. Daar moesten we hem ook steeds voor wakker maken. Ik had dan liever dat hij om 19.00 uur op bed lag en op tijd wakker, dan dat hij laat nog wakker gemaakt moest worden.
Het laatste stuk hebben wij sneller gedaan. Nu slaapt hij ergens tussen 19.00 en 19.30 uur en komt hij 's ochtends tussen 06.30 en 07.00 uur.
Wel merk ik dat als hij later slaapt door wat dan ook, hij 's ochtends eerder komt.
pi_97663836
Fijn dat alles zijn gangetje gaat Jeetjejom en dat Espen baat heeft (gehad) bij de osteopaat. Dat je het niet bij kan houden is toch niet erg?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:05:53 #174
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97671759
Ach ik smelt helemaal van al die leve babytjes!
Poppedein, gefeliciteerd! Wat een mooi humpie!

Jasmin heeft net, met 7 en een halve maand, haar eerste woordje gezegd! Papa! Ze deed al een paar weken de "papapapapa" of "mamamama" maar nu keek ze Knut bewust aan, graaide naar zijn baard en deed " Pffffffff papa!" En meerdere keren gewoon. Zo lief, zo cute!

Grappig, Jasmin doet het snel, Yade was 14 maanden maar die deed meteen 3 woord zinnen. :D Ze zijn zo anders qua alles. Leuk om te zien!
pi_97673256
kj, wat een geweldige foto's. O+ Ze is echt een schoonheid.

Oh help, bijvoeding, dat gaat hier ook weer over 1,5 maand beginnen. Voor mij hoeft het nog lang niet. Eten, pff, ze is nog maar net geboren! }:| Ik heb wel alvast op het kinderdagverblijf gevraagd hoe ze dat daar doorgaans doen en ze vinden rapley'en geen probleem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')