auch.......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
wilde eerst "de ballen van Superkokje" doen
Wat een mistery man is ie hèquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had ook Daten in the Dark met Superkokje kunnen doen
maak me gekquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
wilde eerst "de ballen van Superkokje" doen
quote:
heb wel cam en werkt ook, maar ga ik nu echt niet aanzetten hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb geeneens een cam, toch wel, maar die zit op de normale computer, ingebouwd, daarbij hou ik niet op beeld
ik hoef niet met m'n kop in beeldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb wel cam en werkt ook, maar ga ik nu echt niet aanzetten hoor
gewoon dooretenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
tjezus bij die EO kerels zegt onze minister dat we vanaf nu extra sla en komkommers moeten gaan eten, kweeniehoor........
heb vanavond nog een hollandse komkommer gegeten hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
tjezus bij die EO kerels zegt onze minister dat we vanaf nu extra sla en komkommers moeten gaan eten, kweeniehoor........
jeetje, multitasken in the darkquote:
ik ook hoor, gewoon schillen, niks aan den handquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb vanavond nog een hollandse komkommer gegeten hoor
quote:
hij moet het tellen ook via zo'n sjet doen, achter een camquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en jij maar zeggen dat je geen hobbies hebt.... begrijp nu dat je je niet verveeld idd
ik hoef de deur niet uit. Maar deze hobby is pas sinds half maartquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en jij maar zeggen dat je geen hobbies hebt.... begrijp nu dat je je niet verveeld idd
als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij moet het tellen ook via zo'n sjet doen, achter een cam
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hoef de deur niet uit. Maar deze hobby is pas sinds half maart
en je gaat zelf van achter je beelscherm zitten kijken, kun je 't meteen op een spreadsheet invullenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stuur je gewoon iemand met een cam het magazijn in
zou best handig zijn, microfoontje erbij en ik lekker lui in de stoelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stuur je gewoon iemand met een cam het magazijn in
van de nood een deugd maken ........... ofzoiets?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best handig zijn, microfoontje erbij en ik lekker lui in de stoel
eeeeh, geen idee, maar ik ga er ook zo vandoor denk ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
He maar zon is alweer twee uur onder hier.... moet morgen nog werkenblijft het nog lang gezellig?
benj er bang voor, heb morgen ook weer een mooie dag, krijg morgen een medewerker een maand op proefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
He maar zon is alweer twee uur onder hier.... moet morgen nog werkenblijft het nog lang gezellig?
een russische griek was 't toch, ofzoiets?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
benj er bang voor, heb morgen ook weer een mooie dag, krijg morgen een medewerker een maand op proefHerintreder, die de NL taal niet helemaal machtig is
Ah, de Griekse Rus, de combinatie van tzaziki en Borsjt.... Hoop voor je dat het gaat werken, en dat je er toch een leuke collega aan krijgt. En dat je gewoon zoals gepland je vakantie kan nemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
benj er bang voor, heb morgen ook weer een mooie dag, krijg morgen een medewerker een maand op proefHerintreder, die de NL taal niet helemaal machtig is
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een russische griek was 't toch, ofzoiets?
komt vast goed, ziet er naar uit dat ik er ook nog een via uitzendbureau ga krijgen. Hij moet alleen n og toezeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, de Griekse Rus, de combinatie van tzaziki en Borsjt.... Hoop voor je dat het gaat werken, en dat je er toch een leuke collega aan krijgt. En dat je gewoon zoals gepland je vakantie kan nemen.
Russisch ei met tzatzikiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
al een russisch, grieks, nederlands gerechtje verzonnen?
hoop het voor je, weten inmiddels wat de toezeggingen doen bij je.... (en nee ik zeg niet dat het aan jou ligt hoor)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt vast goed, ziet er naar uit dat ik er ook nog een via uitzendbureau ga krijgen. Hij moet alleen n og toezeggen
moet ik eerst proeven voor ik kan zeggen of ik dat nu een geschikte combinatie vindquote:
hou ook nog een slag om de arm,maar heb iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoop het voor je, weten inmiddels wat de toezeggingen doen bij je.... (en nee ik zeg niet dat het aan jou ligt hoor)
truste Mary, tot morgen, hier hèquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
heb het helaas toch weer vandaag het morgen vandaag zien worden.![]()
ga mijn tandjes borstelen en knokken om mijn plekkie in het bed
allemaal
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
truste Mary, niet vergeten hier te zwaaien hè![]()
![]()
![]()
quote:
gaat goed komen, en duurt niet lang meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
trusten kokje
![]()
trusten ceetje
![]()
trusten bollokus allemaal
en slaap
hier ook niet, mond gaat steeds heul ver open, en oogjes steeds verder dicht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat goed komen, en duurt niet lang meer
geniet er nog maar even van.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook niet, mond gaat steeds heul ver open, en oogjes steeds verder dicht.
Dus ik ga ook maar slapen, truste allemaal, tot morgen. Nog 1 ochtendje werken, dan LANG WEEKENDDDDDDD (en nog steeds zonder kids![]()
Truste
![]()
![]()
![]()
Geniet ervan. Je hebt het weer alvast mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:33 schreef Ceetje.. het volgende:
een (bijna) goedenavond allemaal![]()
![]()
kom effe melden dat ik sinds vanmiddag weekend heb t/m maandagochtend![]()
![]()
ik doe meequote:
Zaltbommel ligt niet echt bij mij in de buurt. Probeer je dan wel wat fotos te maken van Segredo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:29 schreef kaatje50 het volgende:
ik las net op facebook dat Sharon en Segredo ook naar Zaltbommel komen, 11 juni a.s.
Dan gaan Karim en Gerard daar op een sokkel staan, opbrengst voor de stichting van Sharon.
Ik had het al in m'n agenda staan. Wil wel even gaan kijken, nu helemaal. Wil Segredo wel even zien. Die zal wel groot geworden zijn
lekker hé. zo'n bekske koffie, beentjes op de bank. tv aan, laptoppie (of pc) erbij. Heerlijkquote:
Net mijn eten naar binnen gewerkt, nu een zalig bakje koffie, maar ik mis die peuk zo ergquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
lekker hé. zo'n bekske koffie, beentjes op de bank. tv aan, laptoppie (of pc) erbij. Heerlijk
oh ja, dat kan ik wel doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaltbommel ligt niet echt bij mij in de buurt. Probeer je dan wel wat fotos te maken van Segredo?
die zou ik ook missen ja. Hoelang heb je nu niet gerookt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net mijn eten naar binnen gewerkt, nu een zalig bakje koffie, maar ik mis die peuk zo erg
vier weken nuquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die zou ik ook missen ja. Hoelang heb je nu niet gerookt?
knap hoor. Hoor van een vriendin dat het na een paar weken moeilijker is vol te houden, dan in het begin. Is dat bij jou ook zo?quote:
ja en nee, 's ochtends helemaal geen moeite meer met roken, maar in de loop van de dag (zeker als er stress op het werk bij komt) wordt het zwaarder. En 's avonds al een paar keer op het punt gestaan om toch naar de overburen te lopen om een pakje te halen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
knap hoor. Hoor van een vriendin dat het na een paar weken moeilijker is vol te houden, dan in het begin. Is dat bij jou ook zo?
Denk dat die verschijnselen nog wel een tijdje zullen blijven. Het is zo'n gewoonte om bij stress een peuk extra op te steken. Bij een kopje koffie (relaxen) hoort ook een peukje. Ik weet het allemaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja en nee, 's ochtends helemaal geen moeite meer met roken, maar in de loop van de dag (zeker als er stress op het werk bij komt) wordt het zwaarder. En 's avonds al een paar keer op het punt gestaan om toch naar de overburen te lopen om een pakje te halen.
Vrees dat het zelfs wel jaren kan duren. Ik moet het gewoon volhouden, scheelt bakken met geld, geen stinkende kleding meer, niet meer in weer en wind buiten moeten staan, niet schuiverig worden als die vergadering eigenlijk te lang duurt, geen paniekaanval als je de stress inschiet en je net vergeten bent om sigaretten te kopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk dat die verschijnselen nog wel een tijdje zullen blijven. Het is zo'n gewoonte om bij stress een peuk extra op te steken. Bij een kopje koffie (relaxen) hoort ook een peukje. Ik weet het allemaalHoop dat je volhoudt.
wat een nare gewoonte is het ook eigenlijk hé.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrees dat het zelfs wel jaren kan duren. Ik moet het gewoon volhouden, scheelt bakken met geld, geen stinkende kleding meer, niet meer in weer en wind buiten moeten staan, niet schuiverig worden als die vergadering eigenlijk te lang duurt, geen paniekaanval als je de stress inschiet en je net vergeten bent om sigaretten te kopen.
eigenlijk gewoon gek toch als je het zo bekijkt dat ik niet eerder stopt ben met rokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat een nare gewoonte is het ook eigenlijk hé.
dat is het achteraf altijd, maar je moet er ook wel aan toe zijn te stoppen, anders is het gedoemd te mislukkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon gek toch als je het zo bekijkt dat ik niet eerder stopt ben met roken
Ben er eigenlijk al tien jaar mee bezig met het stoppen dus; Kreeg er steeds meer genoeg van, toen ging de prijs ook nog weer omhoog, maar toch weet ik nog niet zeker of ik wel echt toe was aan het stoppen. Begin nu wel een beetje competitiegevoel te krijgen, ben nog aan het verzinnen waar ik mijzelf mee mag belonen als het 3 juni is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is het achteraf altijd, maar je moet er ook wel aan toe zijn te stoppen, anders is het gedoemd te mislukken
dan heb je niet veel tijd meer om na te denkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk al tien jaar mee bezig met het stoppen dus; Kreeg er steeds meer genoeg van, toen ging de prijs ook nog weer omhoog, maar toch weet ik nog niet zeker of ik wel echt toe was aan het stoppen. Begin nu wel een beetje competitiegevoel te krijgen, ben nog aan het verzinnen waar ik mijzelf mee mag belonen als het 3 juni is.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heb je niet veel tijd meer om na te denken![]()
ik ga ff relaxen op de bank. zit hier te tikken met een brace om mijn pols. gaat niet zo makkelijk en is niet zo slimlaters
ik ga Gordon kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:16 schreef Poezewoes het volgende:
Ga daarna naar De bachelor kijken, hoe die vrouwen zich allemaal belachelijk maken voor die man
geheimen? welke geheimen?quote:
ik ga net zo lang raden tot ik het weet hoorquote:
ik kijk morgen wel welquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga net zo lang raden tot ik het weet hoor
quote:
pak maar, er is genoeg, krijg het niet alleen op hoorquote:
is niet een geheim, en heb wel een dak alleen geen pannenquote:
* MaryMouse schuift met mes en vork aan om van de pizza mee te smullenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
pak maar, er is genoeg, krijg het niet alleen op hoor
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
2. Bollokus heeft in een Bollowoodfilm gespeeld
hij is wel echt super goed gelukt.... met een diepvries visje, spaghetty saus, zongedroogde tomaatjes, ui en olijfjes....quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse schuift met mes en vork aan om van de pizza mee te smullen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
ik blijf liever bij jouhoor
, tenminste echt voedsel en geen liflafjes culinaire hoogstandjes
* Muisje durft niet achterom te kijken, kokje staat toch niet al met de mattenklopper achter me hè?quote:
is nog aan het bakken en braden....quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* Muisje durft niet achterom te kijken, kokje staat toch niet al met de mattenklopper achter me hè?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry, krijg je als een hongerig muisje mee eet
niet eens gemist hoorquote:
ik met ei. moest hem onder blanco uithalen... die gek is aan het broeden maar ik heb geen haanquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet eens gemist hoorhad vanmiddag een boterhammetje met kaas
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik met ei. moest hem onder blanco uithalen... die gek is aan het broeden maar ik heb geen haan
heb het verteld... maar ja vrouwen altijd eigenwijs hequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en heb je 't haar verteld?
das dus echt een vers eitje (of zat blanco er al 9 dagen op te broeden?).
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb het verteld... maar ja vrouwen altijd eigenwijs he
nee haal ze er elke dag onderuit
klopt moet er ook geen hebbenquote:
ga dadelijk weer verderquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je je kachel nu in elkaar gesoldeerd gekregen, of wordt het toch verder hout opstoken?
quote:
je mag ze allebei hebben (of mijn puntje aan Digo geven), was errugquote:
digo heeft hem gekregen.... als snoepje omdat hij vandaag zolang alleen wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je mag ze allebei hebben (of mijn puntje aan Digo geven), was errug, maar zit hier nu al met een rond buikje tevreden uit te buiken
kan ie niet mee op de tractor?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
digo heeft hem gekregen.... als snoepje omdat hij vandaag zolang alleen was
Hoe is het nu met je been? Lukt het allemaa een beetje, want volgens mij ben je al weer aardig aan het 'boeren'.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef bollokus het volgende:
niet als ik lang weg ben dat vind is voor hem ook niet tof, dan loopt hij gewoon aan een lange ketting hier in de tuin
dat deed ik 2x per dag.......quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
Gordon Ramsey had de verliezers opdracht gegeven om zelf mozerella te maken, maar daarvoor moeten ze eerst nog de koeien melken
deed (verleden tijd) koeien melken of mozerella maken ?quote:
koeien melken.... en soms kaas maken maar dat deed meestal de vrouw vna mijn compagnon......quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
deed (verleden tijd) koeien melken of mozerella maken ?
heb beiden nog nooit gedaan
en de koeien worden nu niet meer gemolken? Alles voor de kalfjes?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
koeien melken.... en soms kaas maken maar dat deed meestal de vrouw vna mijn compagnon......
ah, zo dus; kom ik terug op mijn eerdere vraag, hoe is 't nu met je been?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
nog wel gemolken maar al een tijdje niet door mij
ik mag niet klagen, het gaat steeds iets beter maar heel heel heel langzaamquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ah, zo dus; kom ik terug op mijn eerdere vraag, hoe is 't nu met je been?
klagen mag best wel hoor, kan wel begrijpen dat je 't een beetje boel zat begint te worden. Zolang er maar vooruitgang in zit toch, en dat zit er duidelijk wel inquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, het gaat steeds iets beter maar heel heel heel langzaam
klopt, en kan nu weer een beetje werken dus het is wel goed!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klagen mag best wel hoor, kan wel begrijpen dat je 't een beetje boel zat begint te worden. Zolang er maar vooruitgang in zit toch, en dat zit er duidelijk wel in
nog ff en het gaat weer zo goed dat je het weer te druk krijgt om met ons te fokken of chattenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, en kan nu weer een beetje werken dus het is wel goed!
het ligt een beetje aan de tijd van het jaar, in de winter is er niks aan de hand in de zomer kan het wel zo zijn dat je werkt tot laat in de nacht. dat vind ik juist het mooist.... maar twatter doe ik nu de hele dag... 2.0 hequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog ff en het gaat weer zo goed dat je het weer te druk krijgt om met ons te fokken of chatten(of moet ik nu
gebruiken
) nee toch
ha ha, net zo'n schema dus als superkokje, alleen werkt hij maar 6 dagen per week en jij 7 in de zomerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
het ligt een beetje aan de tijd van het jaar, in de winter is er niks aan de hand in de zomer kan het wel zo zijn dat je werkt tot laat in de nacht. dat vind ik juist het mooist.... maar twatter doe ik nu de hele dag... 2.0 he
ach ja... mwa, boer zijn is niet echt een beroep maar meer een manier van leven denk ik, je vind het leuk of niet. ik geniet er echt van!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ha ha, net zo'n schema dus als superkokje, alleen werkt hij maar 6 dagen per week en jij 7 in de zomer
laat je twatters maar blijven komen hoor, vind ze erg leuk, en je bent toch ook 2.1 met viervierkanten
Dat je er lol in hebt is wel duidelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach ja... mwa, boer zijn is niet echt een beroep maar meer een manier van leven denk ik, je vind het leuk of niet. ik geniet er echt van!
haha, ja mijn ouders ook , hebben ook twitter en volgen 1 persoonquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat je er lol in hebt is wel duidelijk
En ik heb lol van je twats
ach das tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
haha, ja mijn ouders ook , hebben ook twitter en volgen 1 persoon
ooo maar dat ben ik ook zeker wel. die hebben mij goed geholpen! en nog steeds by the wayquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach das tochmag je trots op zijn op zulke ouders
zal voor hun ook niet gemakkelijk geweest zijn, zoon in den vreemde en dan zo'n ongeluk krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ooo maar dat ben ik ook zeker wel. die hebben mij goed geholpen! en nog steeds by the way
nee, klopt daarom heb ik ook gezegd net voor ik de ziekenwagen in ging dat niemand mjn ouders mocht bellen dat het stilgehouden moest worden tot ik weer wakker was zodat ik ze zelf kon bellen en alles kon vertellen. ja dat was natuurlijk een klap en ze wouden stel op sprong vertrekken maar heb ze nog een weekje in NL kunnen houden want daarna konden ze me veel meer helpen in huis en zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zal voor hun ook niet gemakkelijk geweest zijn, zoon in den vreemde en dan zo'n ongeluk krijgen.
Maar onkruid vergaat niet en orchideën groeien ook voornamelijk op grond waar andere planten niet kunnen overleven
Denk dat het het ergste is wat je als ouder kan overkomen, dat je kind een ongeluk krijgt en ver weg zit. Normale reactie dat ze direct jouw kant op wilden komen, lijkt mij. Goed dat het je gelukt is ze enigzins gerust te stellen en pas jouw kant op hebt laten komen toen je er ook echt wat aan had.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, klopt daarom heb ik ook gezegd net voor ik de ziekenwagen in ging dat niemand mjn ouders mocht bellen dat het stilgehouden moest worden tot ik weer wakker was zodat ik ze zelf kon bellen en alles kon vertellen. ja dat was natuurlijk een klap en ze wouden stel op sprong vertrekken maar heb ze nog een weekje in NL kunnen houden want daarna konden ze me veel meer helpen in huis en zo
ja ik had het geluk dat ik heelnuchter was en alles zelf goed kon regelen na het ongeluk de mensen om mij heen waren veel meer in paniek dan ik, behalve de buurvrouw die vroeg of ik een kopje koffie luste ..... hahahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat het het ergste is wat je als ouder kan overkomen, dat je kind een ongeluk krijgt en ver weg zit. Normale reactie dat ze direct jouw kant op wilden komen, lijkt mij. Goed dat het je gelukt is ze enigzins gerust te stellen en pas jouw kant op hebt laten komen toen je er ook echt wat aan had.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ik had het geluk dat ik heelnuchter was en alles zelf goed kon regelen na het ongeluk de mensen om mij heen waren veel meer in paniek dan ik, behalve de buurvrouw die vroeg of ik een kopje koffie luste ..... hahaha
ja juist, die dingen, ik lag op de grond, mijn compagnon komt er in paniek aan, wil mij eerst weg brengen .. oei was niet verstandig zegt ik ga bellen, geef hem mijn mobiel. pakt het aan en rent naar de buurvrouw om te bellen .... hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe verzin je het, koffie terwijl je been in drieën ligt
![]()
En dat van de paniek om je heen snap ik wel hoor, mijn vader heeft ooit waar ik bij was per ongeluk zijn pols doorgesneden en had een slagaderlijke bloeding. Ik had binnen 5 min 3 auto's geregeld om hem naar het ziekenhuis te vervoeren, maar 't was niet bij mij opgekomen om 112 te bellen
Precies dat dus, je reageert als 'slachtoffer' nog heel nuchter, maar als omstander raak je echt de kluts kwijt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, die dingen, ik lag op de grond, mijn compagnon komt er in paniek aan, wil mij eerst weg brengen .. oei was niet verstandig zegt ik ga bellen, geef hem mijn mobiel. pakt het aan en rent naar de buurvrouw om te bellen .... haha
stom is dat he, en ik weet alles ook nog zo goed. ben ook geen seconden in paniek geweest of zo. zelfs het ambulance personeel snapte er niks van bloeddruk en hartslag was gewoon normaal..... ben pas in slaap gevallen na al die morfinequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies dat dus, je reageert als 'slachtoffer' nog heel nuchter, maar als omstander raak je echt de kluts kwijt.
Had vorig jaar zelf een 'incidentje' waar mijn buurvrouw bij was, moest haar opdracht geven om 112 te bellen, vraagt ze nog aan me, gaat het niet over als je even rustig gaat zitten?. Paar minuten later was ik van deze wereld
dat was de adrenaline en de dopamine die zijn werk deed, tot de morfine het overnam. En hoeveel roze olifanten zag je voorbijkomenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
stom is dat he, en ik weet alles ook nog zo goed. ben ook geen seconden in paniek geweest of zo. zelfs het ambulance personeel snapte er niks van bloeddruk en hartslag was gewoon normaal..... ben pas in slaap gevallen na al die morfine
het was kei mooi spul! maar ik raak helemaal niet snel in paniek... wel een fijne eigenschap en heb al heel wat gezien zo maar weet altijd goed te handelen ... gelukkigquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat was de adrenaline en de dopamine die zijn werk deed, tot de morfine het overnam. En hoeveel roze olifanten zag je voorbijkomen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
kokkie gaat de vrouw wakker schudden ?!?
Ik raak ook niet snel in paniek gelukkig, ben meestal wel erg nuchter. Alleen als het om mijn directe familie gaat, komt er bij mij een vreemde kortsluitingquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was kei mooi spul! maar ik raak helemaal niet snel in paniek... wel een fijne eigenschap en heb al heel wat gezien zo maar weet altijd goed te handelen ... gelukkig
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* Muisje durft niet achterom te kijken, kokje staat toch niet al met de mattenklopper achter me hè?
geen oude koeien uit de sloot halenquote:
*quote:
zit iedere ochtend in je Franse lijstjequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef bollokus het volgende:
zit vandaag weer helemaal in mijn Franse lijstje .. lekker heur
maar natuurlijk, begin netquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe is het hier dan ? Nog steeds open hier
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
had 't net over dat ik dit nummer zo tof vindquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
ben aan het afkicken hoor echt welquote:
oja mooi nr !quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had 't net over dat ik dit nummer zo tof vind
Neem even een peuk danquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb stevig ontwenningsverschijnselenzit te trillen op de bank
bollo's franse lijstje opzetten, zalige wakker wordt maar ook inslaap muziekquote:
quote:
Waar kan ik die vinden danquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bollo's franse lijstje opzetten, zalige wakker wordt maar ook inslaap muziek
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben blij dat we in een ander forum zitten in het oude draadje had ik dit niet meer mogen doen
![]()
Ik ben heel trots dat kokje zijn peukjes in memorylane heeft begraven
thanksquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hiero http://open.spotify.com/u(...)RGbWIq190uSAqDb4oA7y
moet je wel spotify ff downloaden
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
als ik heel snel ben kan ik het nog redden #vngzw
ik kijk gewoon niet op de klokquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
nue hoor, vandaag niet gister zien worden
Telaat, volgens de timestamp is (en nu wordt het moeilijk) morgen alweer vandaag geworden, en dus het oude vandaag gisterquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
nue hoor, vandaag niet gister zien worden
dat jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Telaat, volgens de timestamp is (en nu wordt het moeilijk) morgen alweer vandaag geworden, en dus het oude vandaag gister
en dan nog, jij zat pas een uurtje terug in je auto van je werk... ff ontspannen hoor, en ik heb weekendquote:
moet morgen dauwtrappenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dan nog, jij zat pas een uurtje terug in je auto van je werk... ff ontspannen hoor, en ik heb weekend
quote:
oh, stap je morgen om 8 uur op de fiets naar je werk ? Vergeet dan niet in te checken op 4^ hèquote:
iedere dag he, over 2 mnd ben ik mayorquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh, stap je morgen om 8 uur op de fiets naar je werk ? Vergeet dan niet in te checken op 4^ hè
onee stond wat anders, dan waar ik over wou vragenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
probeer je nu de link naar de spotify lijst van bollokus te verbergen ? dan moeten we nog wat meer postjes editen
jawel hoorquote:
ik ben al mayorquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedere dag he, over 2 mnd ben ik mayor
hoe's met herintreder gegaan vandaag? Krijgen we russisch ei met tzatziki op de kaart?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
ben om 11 weer op de zaak morgen (ik bedoel straks)
wat is je twitter ??quote:
schrok ervan werd vandaag mayor van de bushalte bij mijn werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedere dag he, over 2 mnd ben ik mayor
vermoeiend zal ik maar zeggen, vooral communicatie is lastig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe's met herintreder gegaan vandaag? Krijgen we russisch ei met tzatziki op de kaart?
hahaha, hier moet ik bijna overal waar ik kom het zelf aanmakenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
schrok ervan werd vandaag mayor van de bushalte bij mijn werk
2.1quote:
wa ???quote:
dat heb ik gemerkt.... ik kreeg al een uitnodiging om superuser te worden en venues te editenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hahaha, hier moet ik bijna overal waar ik kom het zelf aanmaken
en het was eigenlijk veel te rustig om hem echt iets te kunnen laten doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
vermoeiend zal ik maar zeggen, vooral communicatie is lastig.
ikke ookquote:
bij mij nu op het lijstje wel hoorquote:
bij mij pakte die de vrije invoer nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke ookvan mijn thuiskamer en de bushalte bij mijn werk
zet hem dan aan het werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
en het was eigenlijk veel te rustig om hem echt iets te kunnen laten doen
zou best willen, maar zolang 4 nog begrepen wordt als twee, doen we dat nog maar nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zet hem dan aan het werkzodat jij vrij kan nemen om memory lane af te gaan
moet een paar in en uit 4^ voor ie de juiste locatie heeft. Dan zie je alles wat in de omgeving 'goed' is aangemaakt en kan je inchecken. Blokker bij mij heeft dus niet de juiste locatie, dus als ik zo superuser ben kan ik die goed op de kaart zettenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij pakte die de vrije invoer niet
via internet kun je er ook iets inzettenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij pakte die de vrije invoer niet
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best willen, maar zolang 4 nog begrepen wordt als twee, doen we dat nog maar niet
als ik tijd heb zal ik is kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
via internet kun je er ook iets inzetten
heb ik dus laatst ook gedaan met de blokker bij mij, maar de GPS coordinaten blijken zo 'off' te zijn dat als ik er voor de deur sta niet mee kan incheckenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
telraam ???quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best willen, maar zolang 4 nog begrepen wordt als twee, doen we dat nog maar niet
had je gravity nog kunnen vindenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, bij mij flipt de telefoon wel eens, inchecken op de boerdrij terwijl ik er ben zegt dat ding dat ik er niet benquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik dus laatst ook gedaan met de blokker bij mij, maar de GPS coordinaten blijken zo 'off' te zijn dat als ik er voor de deur sta niet mee kan inchecken
ach merder vergeten... heb hem hier wel op de computer staan stuur hem gelijk doorquote:
Weet niet wat je gezien hebt. Kweet niet of je ze barbaren moet noemen. Zie in Disney Parijs wel engelsen met kinders in een tuigje en 't is wel effectief hoor (was hier in de jaren 70 ook nog wel gebruikelijk)quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zie net in het laatste journaal, hoe men kinderen met gedragsmoeilijkheden aanpakt in Engeland. Wat een stelletje barbaren zijn die Engelsen nog steeds.
heeftb geen haast, maar is welkomquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach merder vergeten... heb hem hier wel op de computer staan stuur hem gelijk door
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach merder vergeten... heb hem hier wel op de computer staan stuur hem gelijk door
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je wel doen hoor, heb kokje beloofd mijn collega's te gaan spammen als het jou niet lukt, en die vinden mij meestal niet zo lief als ik ga spammen.
Heb ik zelf ook gebruikt met mijn tweeling, maar in Engeland worden kinderen zwaar mishandeld en vernederd in tehuizen. Vraag me af of dat hier ook zo gaat, misschien gaat er een beerput open.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet niet wat je gezien hebt. Kweet niet of je ze barbaren moet noemen. Zie in Disney Parijs wel engelsen met kinders in een tuigje en 't is wel effectief hoor (was hier in de jaren 70 ook nog wel gebruikelijk)
denk dat we dat niet willen wetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook gebruikt met mijn tweeling, maar in Engeland worden kinderen zwaar mishandeld en vernederd in tehuizen. Vraag me af of dat hier ook zo gaat, misschien gaat er een beerput open.
kep ook nog een duitsequote:
En ik een Nederlandsequote:
Bollo's foute lijstje is gaaaaafffff, daar doe ik tegenwoordig de poets meequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kweet niet of ik die net zo leuk vind ?
Neuy met veel;liefde samengesteldquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ligt er aan welke genre ... (frans bauer ?)
http://open.spotify.com/user/fransefrans/playlist/3wtEGGMriez8VOXSSlpl17 Bollo's Deutsche Schlagerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
nu je het zegt, die is niet openbaar of wel
dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kweet niet of ik die net zo leuk vind ?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ligt er aan welke genre ... (frans bauer ?)
heb er aan bij gedragen,en niet eens toegevoegdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef bollokus het volgende:
toch we
[..]
http://open.spotify.com/user/fransefrans/playlist/3wtEGGMriez8VOXSSlpl17 Bollo's Deutsche Schlager
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Neuy met veel;liefde samengesteld
Bollo was niet zo lief als ik.... om 't lijstje open te zetten voor jequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er aan bij gedragen,en niet eens toegevoegd
haha, dat is je eigen schuldquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er aan bij gedragen,en niet eens toegevoegd
quote:
dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet kokkies schuld hoor, staat ook geen slachter van mij tussen (maar denk dat je goed naar onze input geluisterd hebt)
kokkie heeft zelf de lijst niet toegevoegd, ik heb toen toch alles van jullie toegevoegd, .... dat open zetten kwamen we daarna pas achter volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet kokkies schuld hoor, staat ook geen slachter van mij tussen (maar denk dat je goed naar onze input geluisterd hebt)
Zoeiets jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie heeft zelf de lijst niet toegevoegd, ik heb toen toch alles van jullie toegevoegd, .... dat open zetten kwamen we daarna pas achter volgens mij
welke niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:30 schreef sjampoeh het volgende:
krijg hem niet toegevoegd,zegt steeds dat mijn ww fout is
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
De foute, die duitse laat ik even liggen
backstreetboys nuquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de foute is echt geweldig.... poets er tegenwoordig mee begin met 'Barbie Girl' en ga daarna random door de lijst heen, poetsen is nooit zo leuk geweest
uh staat er dubbel in ... ga ff kijken, ja zag op het last,fmquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoeiets ja
kan je [ afbeelding ]
ook uit dubbel uit je lijstje halen?
schijnt trouwens dat wij een hele hoge muziek compatablilteit hebben
gek hè, als ik jou lijstjes afluisterquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
uh staat er dubbel in ... ga ff kijken, ja zag op het last,fm
heb ff foute lijstje opgezet, zo heel fout vind ik deze eigenlijk nog niet eensquote:
hahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gek hè, als ik jou lijstjes afluister
het lijstje word ook veel beluisterdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
was wel lachen met de feestjes in SST house waren we hier bezig de lijstjes samen te stellen, en op de een of andere manier klopte de muziek altijd met wat we op de streams zagen
hoe kan je zien of je lijstje veel beluisterd wordt? Ik luister 's ochtends naar je franse lijstje, op/na mijn werk koks/muisjes memory lane en als ik poets je foute lijstje, daar tussen door de anderen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
het lijstje word ook veel beluisterd
daar was een site voor, maar kan hem niet mneer vinden ............quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe kan je zien of je lijstje veel beluisterd wordt? Ik luister 's ochtends naar je franse lijstje, op/na mijn werk koks/muisjes memory lane en als ik poets je foute lijstje, daar tussen door de anderen.
heb een groter kaartje voor mijn foon moeten kopen.... kaartje was vol, maar nu alles in sync.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar was een site voor, maar kan hem niet mneer vinden ............
ik heb veel lijsten op de telefoon staan .. lekker makkelijk voor in de traktor en auto
ha grappig !quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
was wel lachen met de feestjes in SST house waren we hier bezig de lijstjes samen te stellen, en op de een of andere manier klopte de muziek altijd met wat we op de streams zagen
ik moet altijd muziek hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef superkokje het volgende:
zeker handy, vooral als je van muziek houd
op het moment geen, eigenlijk alleen als ze in de tuin staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bolleke, eet jij als "Frans-ingezetene" nu Nederlandse of Spaanse komkommers?
Je zit er tussenin...
hou jij toch ook van, dat je wat minder luisterd zegt toch niets....quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef superkokje het volgende:
zeker handy, vooral als je van muziek houd
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bolleke, eet jij als "Frans-ingezetene" nu Nederlandse of Spaanse komkommers?
Je zit er tussenin...
Maar die is nu toegevoegd aan MLquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
hadden het ook erg gezellig in de SC
nee, ik echt niet , alleen als ik heel geconcentreerd werk moet doen gaat ie uit... ik zing altijd meequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan dus heel goed zonder. Alleen in de auto op de achtergrond
OK als je het zo bekijkt, kan ik bepaalde muziek wel waarderen en heb er emoties bij, maar hoef het niet de hele dag te horenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hou jij toch ook van, dat je wat minder luisterd zegt toch niets....
Zit ook pas sinds mijn nieuwe foon met de oortjes in op mijn werk, heb liever dat mijn hva collega's hun bek houden dan dat ik mijn oren pijn moet doen met oortjes in mijn oren
klinkt gezellig op je werk ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hou jij toch ook van, dat je wat minder luisterd zegt toch niets....
Zit ook pas sinds mijn nieuwe foon met de oortjes in op mijn werk, heb liever dat mijn hva collega's hun bek houden dan dat ik mijn oren pijn moet doen met oortjes in mijn oren
zit tegenwoordig met mijn been mee te tikken, zou graag mee willen zingen, maar dat gaan mijn collega's echt niet waarderenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik echt niet , alleen als ik heel geconcentreerd werk moet doen gaat ie uit... ik zing altijd mee
in de auto wel ja. vooral bij lange ritten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik echt niet , alleen als ik heel geconcentreerd werk moet doen gaat ie uit... ik zing altijd mee
de vrouwen op mijn werk vinden het niet erg... soms wel een keer boe geroepquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit tegenwoordig met mijn been mee te tikken, zou graag mee willen zingen, maar dat gaan mijn collega's echt niet waarderen
Eigen tuin is lekkerder. Ik kweek tomaatjes, heb er nu 50 planten. mmmmmmmmm lekker eigen tomaatjes.....quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
op het moment geen, eigenlijk alleen als ze in de tuin staan
juist, tomaten, uien aardappelen allemaal makkelijk in te maken / te bewaren dus heel veel staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigen tuin is lekkerder. Ik kweek tomaatjes, heb er nu 50 planten. mmmmmmmmm lekker eigen tomaatjes.....
'k ga toch maar een carriere switch overwegen... droogkloten bij mij op mijn werk hebben stilte-koptelefoons opquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
de vrouwen op mijn werk vinden het niet erg... soms wel een keer boe geroep
en geen komkommers?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigen tuin is lekkerder. Ik kweek tomaatjes, heb er nu 50 planten. mmmmmmmmm lekker eigen tomaatjes.....
je moet niet kopen alleen subscripenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik op get playlist klik, krijg ik dit![]()
[ afbeelding ]
Waar laat je dat in je camper ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, tomaten, uien aardappelen allemaal makkelijk in te maken / te bewaren dus heel veel staan
maar je hoeft ze n iet aan te schaffen om ze te luisteren hoor, krijg je alleen af en toe wat reclame tussen doorquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik op get playlist klik, krijg ik dit![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |