jawel hoorquote:
ik ben al mayorquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedere dag he, over 2 mnd ben ik mayor
hoe's met herintreder gegaan vandaag? Krijgen we russisch ei met tzatziki op de kaart?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
ben om 11 weer op de zaak morgen (ik bedoel straks)
wat is je twitter ??quote:
schrok ervan werd vandaag mayor van de bushalte bij mijn werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedere dag he, over 2 mnd ben ik mayor
vermoeiend zal ik maar zeggen, vooral communicatie is lastig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe's met herintreder gegaan vandaag? Krijgen we russisch ei met tzatziki op de kaart?
hahaha, hier moet ik bijna overal waar ik kom het zelf aanmakenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
schrok ervan werd vandaag mayor van de bushalte bij mijn werk
2.1quote:
wa ???quote:
dat heb ik gemerkt.... ik kreeg al een uitnodiging om superuser te worden en venues te editenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hahaha, hier moet ik bijna overal waar ik kom het zelf aanmaken
en het was eigenlijk veel te rustig om hem echt iets te kunnen laten doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
vermoeiend zal ik maar zeggen, vooral communicatie is lastig.
ikke ookquote:
bij mij nu op het lijstje wel hoorquote:
bij mij pakte die de vrije invoer nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke ookvan mijn thuiskamer en de bushalte bij mijn werk
zet hem dan aan het werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
en het was eigenlijk veel te rustig om hem echt iets te kunnen laten doen
zou best willen, maar zolang 4 nog begrepen wordt als twee, doen we dat nog maar nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zet hem dan aan het werkzodat jij vrij kan nemen om memory lane af te gaan
moet een paar in en uit 4^ voor ie de juiste locatie heeft. Dan zie je alles wat in de omgeving 'goed' is aangemaakt en kan je inchecken. Blokker bij mij heeft dus niet de juiste locatie, dus als ik zo superuser ben kan ik die goed op de kaart zettenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij pakte die de vrije invoer niet
via internet kun je er ook iets inzettenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij pakte die de vrije invoer niet
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best willen, maar zolang 4 nog begrepen wordt als twee, doen we dat nog maar niet
als ik tijd heb zal ik is kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
via internet kun je er ook iets inzetten
heb ik dus laatst ook gedaan met de blokker bij mij, maar de GPS coordinaten blijken zo 'off' te zijn dat als ik er voor de deur sta niet mee kan incheckenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
telraam ???quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best willen, maar zolang 4 nog begrepen wordt als twee, doen we dat nog maar niet
had je gravity nog kunnen vindenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, bij mij flipt de telefoon wel eens, inchecken op de boerdrij terwijl ik er ben zegt dat ding dat ik er niet benquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik dus laatst ook gedaan met de blokker bij mij, maar de GPS coordinaten blijken zo 'off' te zijn dat als ik er voor de deur sta niet mee kan inchecken
ach merder vergeten... heb hem hier wel op de computer staan stuur hem gelijk doorquote:
Weet niet wat je gezien hebt. Kweet niet of je ze barbaren moet noemen. Zie in Disney Parijs wel engelsen met kinders in een tuigje en 't is wel effectief hoor (was hier in de jaren 70 ook nog wel gebruikelijk)quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zie net in het laatste journaal, hoe men kinderen met gedragsmoeilijkheden aanpakt in Engeland. Wat een stelletje barbaren zijn die Engelsen nog steeds.
heeftb geen haast, maar is welkomquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach merder vergeten... heb hem hier wel op de computer staan stuur hem gelijk door
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach merder vergeten... heb hem hier wel op de computer staan stuur hem gelijk door
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je wel doen hoor, heb kokje beloofd mijn collega's te gaan spammen als het jou niet lukt, en die vinden mij meestal niet zo lief als ik ga spammen.
Heb ik zelf ook gebruikt met mijn tweeling, maar in Engeland worden kinderen zwaar mishandeld en vernederd in tehuizen. Vraag me af of dat hier ook zo gaat, misschien gaat er een beerput open.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet niet wat je gezien hebt. Kweet niet of je ze barbaren moet noemen. Zie in Disney Parijs wel engelsen met kinders in een tuigje en 't is wel effectief hoor (was hier in de jaren 70 ook nog wel gebruikelijk)
denk dat we dat niet willen wetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook gebruikt met mijn tweeling, maar in Engeland worden kinderen zwaar mishandeld en vernederd in tehuizen. Vraag me af of dat hier ook zo gaat, misschien gaat er een beerput open.
kep ook nog een duitsequote:
En ik een Nederlandsequote:
Bollo's foute lijstje is gaaaaafffff, daar doe ik tegenwoordig de poets meequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kweet niet of ik die net zo leuk vind ?
Neuy met veel;liefde samengesteldquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ligt er aan welke genre ... (frans bauer ?)
http://open.spotify.com/user/fransefrans/playlist/3wtEGGMriez8VOXSSlpl17 Bollo's Deutsche Schlagerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
nu je het zegt, die is niet openbaar of wel
dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kweet niet of ik die net zo leuk vind ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |