jawel hoorquote:
ik ben al mayorquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedere dag he, over 2 mnd ben ik mayor
hoe's met herintreder gegaan vandaag? Krijgen we russisch ei met tzatziki op de kaart?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
ben om 11 weer op de zaak morgen (ik bedoel straks)
wat is je twitter ??quote:
schrok ervan werd vandaag mayor van de bushalte bij mijn werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedere dag he, over 2 mnd ben ik mayor
vermoeiend zal ik maar zeggen, vooral communicatie is lastig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe's met herintreder gegaan vandaag? Krijgen we russisch ei met tzatziki op de kaart?
hahaha, hier moet ik bijna overal waar ik kom het zelf aanmakenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
schrok ervan werd vandaag mayor van de bushalte bij mijn werk
2.1quote:
wa ???quote:
dat heb ik gemerkt.... ik kreeg al een uitnodiging om superuser te worden en venues te editenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hahaha, hier moet ik bijna overal waar ik kom het zelf aanmaken
en het was eigenlijk veel te rustig om hem echt iets te kunnen laten doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
vermoeiend zal ik maar zeggen, vooral communicatie is lastig.
ikke ookquote:
bij mij nu op het lijstje wel hoorquote:
bij mij pakte die de vrije invoer nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke ookvan mijn thuiskamer en de bushalte bij mijn werk
zet hem dan aan het werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
en het was eigenlijk veel te rustig om hem echt iets te kunnen laten doen
zou best willen, maar zolang 4 nog begrepen wordt als twee, doen we dat nog maar nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zet hem dan aan het werkzodat jij vrij kan nemen om memory lane af te gaan
moet een paar in en uit 4^ voor ie de juiste locatie heeft. Dan zie je alles wat in de omgeving 'goed' is aangemaakt en kan je inchecken. Blokker bij mij heeft dus niet de juiste locatie, dus als ik zo superuser ben kan ik die goed op de kaart zettenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij pakte die de vrije invoer niet
via internet kun je er ook iets inzettenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij pakte die de vrije invoer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |