auch.......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
wilde eerst "de ballen van Superkokje" doen
Wat een mistery man is ie hèquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had ook Daten in the Dark met Superkokje kunnen doen
maak me gekquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
wilde eerst "de ballen van Superkokje" doen
quote:
heb wel cam en werkt ook, maar ga ik nu echt niet aanzetten hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb geeneens een cam, toch wel, maar die zit op de normale computer, ingebouwd, daarbij hou ik niet op beeld
ik hoef niet met m'n kop in beeldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb wel cam en werkt ook, maar ga ik nu echt niet aanzetten hoor
gewoon dooretenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
tjezus bij die EO kerels zegt onze minister dat we vanaf nu extra sla en komkommers moeten gaan eten, kweeniehoor........
heb vanavond nog een hollandse komkommer gegeten hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
tjezus bij die EO kerels zegt onze minister dat we vanaf nu extra sla en komkommers moeten gaan eten, kweeniehoor........
jeetje, multitasken in the darkquote:
ik ook hoor, gewoon schillen, niks aan den handquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb vanavond nog een hollandse komkommer gegeten hoor
quote:
hij moet het tellen ook via zo'n sjet doen, achter een camquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en jij maar zeggen dat je geen hobbies hebt.... begrijp nu dat je je niet verveeld idd
ik hoef de deur niet uit. Maar deze hobby is pas sinds half maartquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en jij maar zeggen dat je geen hobbies hebt.... begrijp nu dat je je niet verveeld idd
als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij moet het tellen ook via zo'n sjet doen, achter een cam
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hoef de deur niet uit. Maar deze hobby is pas sinds half maart
en je gaat zelf van achter je beelscherm zitten kijken, kun je 't meteen op een spreadsheet invullenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stuur je gewoon iemand met een cam het magazijn in
zou best handig zijn, microfoontje erbij en ik lekker lui in de stoelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stuur je gewoon iemand met een cam het magazijn in
van de nood een deugd maken ........... ofzoiets?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best handig zijn, microfoontje erbij en ik lekker lui in de stoel
eeeeh, geen idee, maar ik ga er ook zo vandoor denk ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
He maar zon is alweer twee uur onder hier.... moet morgen nog werkenblijft het nog lang gezellig?
benj er bang voor, heb morgen ook weer een mooie dag, krijg morgen een medewerker een maand op proefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
He maar zon is alweer twee uur onder hier.... moet morgen nog werkenblijft het nog lang gezellig?
een russische griek was 't toch, ofzoiets?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
benj er bang voor, heb morgen ook weer een mooie dag, krijg morgen een medewerker een maand op proefHerintreder, die de NL taal niet helemaal machtig is
Ah, de Griekse Rus, de combinatie van tzaziki en Borsjt.... Hoop voor je dat het gaat werken, en dat je er toch een leuke collega aan krijgt. En dat je gewoon zoals gepland je vakantie kan nemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
benj er bang voor, heb morgen ook weer een mooie dag, krijg morgen een medewerker een maand op proefHerintreder, die de NL taal niet helemaal machtig is
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een russische griek was 't toch, ofzoiets?
komt vast goed, ziet er naar uit dat ik er ook nog een via uitzendbureau ga krijgen. Hij moet alleen n og toezeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, de Griekse Rus, de combinatie van tzaziki en Borsjt.... Hoop voor je dat het gaat werken, en dat je er toch een leuke collega aan krijgt. En dat je gewoon zoals gepland je vakantie kan nemen.
Russisch ei met tzatzikiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
al een russisch, grieks, nederlands gerechtje verzonnen?
hoop het voor je, weten inmiddels wat de toezeggingen doen bij je.... (en nee ik zeg niet dat het aan jou ligt hoor)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt vast goed, ziet er naar uit dat ik er ook nog een via uitzendbureau ga krijgen. Hij moet alleen n og toezeggen
moet ik eerst proeven voor ik kan zeggen of ik dat nu een geschikte combinatie vindquote:
hou ook nog een slag om de arm,maar heb iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoop het voor je, weten inmiddels wat de toezeggingen doen bij je.... (en nee ik zeg niet dat het aan jou ligt hoor)
truste Mary, tot morgen, hier hèquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
heb het helaas toch weer vandaag het morgen vandaag zien worden.![]()
ga mijn tandjes borstelen en knokken om mijn plekkie in het bed
allemaal
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
truste Mary, niet vergeten hier te zwaaien hè![]()
![]()
![]()
quote:
gaat goed komen, en duurt niet lang meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
trusten kokje
![]()
trusten ceetje
![]()
trusten bollokus allemaal
en slaap
hier ook niet, mond gaat steeds heul ver open, en oogjes steeds verder dicht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat goed komen, en duurt niet lang meer
geniet er nog maar even van.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook niet, mond gaat steeds heul ver open, en oogjes steeds verder dicht.
Dus ik ga ook maar slapen, truste allemaal, tot morgen. Nog 1 ochtendje werken, dan LANG WEEKENDDDDDDD (en nog steeds zonder kids![]()
Truste
![]()
![]()
![]()
Geniet ervan. Je hebt het weer alvast mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:33 schreef Ceetje.. het volgende:
een (bijna) goedenavond allemaal![]()
![]()
kom effe melden dat ik sinds vanmiddag weekend heb t/m maandagochtend![]()
![]()
ik doe meequote:
Zaltbommel ligt niet echt bij mij in de buurt. Probeer je dan wel wat fotos te maken van Segredo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:29 schreef kaatje50 het volgende:
ik las net op facebook dat Sharon en Segredo ook naar Zaltbommel komen, 11 juni a.s.
Dan gaan Karim en Gerard daar op een sokkel staan, opbrengst voor de stichting van Sharon.
Ik had het al in m'n agenda staan. Wil wel even gaan kijken, nu helemaal. Wil Segredo wel even zien. Die zal wel groot geworden zijn
lekker hé. zo'n bekske koffie, beentjes op de bank. tv aan, laptoppie (of pc) erbij. Heerlijkquote:
Net mijn eten naar binnen gewerkt, nu een zalig bakje koffie, maar ik mis die peuk zo ergquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
lekker hé. zo'n bekske koffie, beentjes op de bank. tv aan, laptoppie (of pc) erbij. Heerlijk
oh ja, dat kan ik wel doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaltbommel ligt niet echt bij mij in de buurt. Probeer je dan wel wat fotos te maken van Segredo?
die zou ik ook missen ja. Hoelang heb je nu niet gerookt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net mijn eten naar binnen gewerkt, nu een zalig bakje koffie, maar ik mis die peuk zo erg
vier weken nuquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die zou ik ook missen ja. Hoelang heb je nu niet gerookt?
knap hoor. Hoor van een vriendin dat het na een paar weken moeilijker is vol te houden, dan in het begin. Is dat bij jou ook zo?quote:
ja en nee, 's ochtends helemaal geen moeite meer met roken, maar in de loop van de dag (zeker als er stress op het werk bij komt) wordt het zwaarder. En 's avonds al een paar keer op het punt gestaan om toch naar de overburen te lopen om een pakje te halen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
knap hoor. Hoor van een vriendin dat het na een paar weken moeilijker is vol te houden, dan in het begin. Is dat bij jou ook zo?
Denk dat die verschijnselen nog wel een tijdje zullen blijven. Het is zo'n gewoonte om bij stress een peuk extra op te steken. Bij een kopje koffie (relaxen) hoort ook een peukje. Ik weet het allemaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja en nee, 's ochtends helemaal geen moeite meer met roken, maar in de loop van de dag (zeker als er stress op het werk bij komt) wordt het zwaarder. En 's avonds al een paar keer op het punt gestaan om toch naar de overburen te lopen om een pakje te halen.
Vrees dat het zelfs wel jaren kan duren. Ik moet het gewoon volhouden, scheelt bakken met geld, geen stinkende kleding meer, niet meer in weer en wind buiten moeten staan, niet schuiverig worden als die vergadering eigenlijk te lang duurt, geen paniekaanval als je de stress inschiet en je net vergeten bent om sigaretten te kopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk dat die verschijnselen nog wel een tijdje zullen blijven. Het is zo'n gewoonte om bij stress een peuk extra op te steken. Bij een kopje koffie (relaxen) hoort ook een peukje. Ik weet het allemaalHoop dat je volhoudt.
wat een nare gewoonte is het ook eigenlijk hé.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrees dat het zelfs wel jaren kan duren. Ik moet het gewoon volhouden, scheelt bakken met geld, geen stinkende kleding meer, niet meer in weer en wind buiten moeten staan, niet schuiverig worden als die vergadering eigenlijk te lang duurt, geen paniekaanval als je de stress inschiet en je net vergeten bent om sigaretten te kopen.
eigenlijk gewoon gek toch als je het zo bekijkt dat ik niet eerder stopt ben met rokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat een nare gewoonte is het ook eigenlijk hé.
dat is het achteraf altijd, maar je moet er ook wel aan toe zijn te stoppen, anders is het gedoemd te mislukkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon gek toch als je het zo bekijkt dat ik niet eerder stopt ben met roken
Ben er eigenlijk al tien jaar mee bezig met het stoppen dus; Kreeg er steeds meer genoeg van, toen ging de prijs ook nog weer omhoog, maar toch weet ik nog niet zeker of ik wel echt toe was aan het stoppen. Begin nu wel een beetje competitiegevoel te krijgen, ben nog aan het verzinnen waar ik mijzelf mee mag belonen als het 3 juni is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is het achteraf altijd, maar je moet er ook wel aan toe zijn te stoppen, anders is het gedoemd te mislukken
dan heb je niet veel tijd meer om na te denkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk al tien jaar mee bezig met het stoppen dus; Kreeg er steeds meer genoeg van, toen ging de prijs ook nog weer omhoog, maar toch weet ik nog niet zeker of ik wel echt toe was aan het stoppen. Begin nu wel een beetje competitiegevoel te krijgen, ben nog aan het verzinnen waar ik mijzelf mee mag belonen als het 3 juni is.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heb je niet veel tijd meer om na te denken![]()
ik ga ff relaxen op de bank. zit hier te tikken met een brace om mijn pols. gaat niet zo makkelijk en is niet zo slimlaters
ik ga Gordon kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:16 schreef Poezewoes het volgende:
Ga daarna naar De bachelor kijken, hoe die vrouwen zich allemaal belachelijk maken voor die man
geheimen? welke geheimen?quote:
ik ga net zo lang raden tot ik het weet hoorquote:
ik kijk morgen wel welquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga net zo lang raden tot ik het weet hoor
quote:
pak maar, er is genoeg, krijg het niet alleen op hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |