quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ligt er aan welke genre ... (frans bauer ?)
heb er aan bij gedragen,en niet eens toegevoegdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef bollokus het volgende:
toch we
[..]
http://open.spotify.com/user/fransefrans/playlist/3wtEGGMriez8VOXSSlpl17 Bollo's Deutsche Schlager
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Neuy met veel;liefde samengesteld
Bollo was niet zo lief als ik.... om 't lijstje open te zetten voor jequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er aan bij gedragen,en niet eens toegevoegd
haha, dat is je eigen schuldquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er aan bij gedragen,en niet eens toegevoegd
quote:
dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet kokkies schuld hoor, staat ook geen slachter van mij tussen (maar denk dat je goed naar onze input geluisterd hebt)
kokkie heeft zelf de lijst niet toegevoegd, ik heb toen toch alles van jullie toegevoegd, .... dat open zetten kwamen we daarna pas achter volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet kokkies schuld hoor, staat ook geen slachter van mij tussen (maar denk dat je goed naar onze input geluisterd hebt)
Zoeiets jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie heeft zelf de lijst niet toegevoegd, ik heb toen toch alles van jullie toegevoegd, .... dat open zetten kwamen we daarna pas achter volgens mij
welke niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:30 schreef sjampoeh het volgende:
krijg hem niet toegevoegd,zegt steeds dat mijn ww fout is
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
De foute, die duitse laat ik even liggen
backstreetboys nuquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de foute is echt geweldig.... poets er tegenwoordig mee begin met 'Barbie Girl' en ga daarna random door de lijst heen, poetsen is nooit zo leuk geweest
uh staat er dubbel in ... ga ff kijken, ja zag op het last,fmquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoeiets ja
kan je [ afbeelding ]
ook uit dubbel uit je lijstje halen?
schijnt trouwens dat wij een hele hoge muziek compatablilteit hebben
gek hè, als ik jou lijstjes afluisterquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
uh staat er dubbel in ... ga ff kijken, ja zag op het last,fm
heb ff foute lijstje opgezet, zo heel fout vind ik deze eigenlijk nog niet eensquote:
hahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gek hè, als ik jou lijstjes afluister
het lijstje word ook veel beluisterdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
was wel lachen met de feestjes in SST house waren we hier bezig de lijstjes samen te stellen, en op de een of andere manier klopte de muziek altijd met wat we op de streams zagen
hoe kan je zien of je lijstje veel beluisterd wordt? Ik luister 's ochtends naar je franse lijstje, op/na mijn werk koks/muisjes memory lane en als ik poets je foute lijstje, daar tussen door de anderen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
het lijstje word ook veel beluisterd
daar was een site voor, maar kan hem niet mneer vinden ............quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe kan je zien of je lijstje veel beluisterd wordt? Ik luister 's ochtends naar je franse lijstje, op/na mijn werk koks/muisjes memory lane en als ik poets je foute lijstje, daar tussen door de anderen.
heb een groter kaartje voor mijn foon moeten kopen.... kaartje was vol, maar nu alles in sync.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar was een site voor, maar kan hem niet mneer vinden ............
ik heb veel lijsten op de telefoon staan .. lekker makkelijk voor in de traktor en auto
ha grappig !quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
was wel lachen met de feestjes in SST house waren we hier bezig de lijstjes samen te stellen, en op de een of andere manier klopte de muziek altijd met wat we op de streams zagen
ik moet altijd muziek hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef superkokje het volgende:
zeker handy, vooral als je van muziek houd
op het moment geen, eigenlijk alleen als ze in de tuin staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bolleke, eet jij als "Frans-ingezetene" nu Nederlandse of Spaanse komkommers?
Je zit er tussenin...
hou jij toch ook van, dat je wat minder luisterd zegt toch niets....quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef superkokje het volgende:
zeker handy, vooral als je van muziek houd
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bolleke, eet jij als "Frans-ingezetene" nu Nederlandse of Spaanse komkommers?
Je zit er tussenin...
Maar die is nu toegevoegd aan MLquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
hadden het ook erg gezellig in de SC
nee, ik echt niet , alleen als ik heel geconcentreerd werk moet doen gaat ie uit... ik zing altijd meequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan dus heel goed zonder. Alleen in de auto op de achtergrond
OK als je het zo bekijkt, kan ik bepaalde muziek wel waarderen en heb er emoties bij, maar hoef het niet de hele dag te horenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hou jij toch ook van, dat je wat minder luisterd zegt toch niets....
Zit ook pas sinds mijn nieuwe foon met de oortjes in op mijn werk, heb liever dat mijn hva collega's hun bek houden dan dat ik mijn oren pijn moet doen met oortjes in mijn oren
klinkt gezellig op je werk ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hou jij toch ook van, dat je wat minder luisterd zegt toch niets....
Zit ook pas sinds mijn nieuwe foon met de oortjes in op mijn werk, heb liever dat mijn hva collega's hun bek houden dan dat ik mijn oren pijn moet doen met oortjes in mijn oren
zit tegenwoordig met mijn been mee te tikken, zou graag mee willen zingen, maar dat gaan mijn collega's echt niet waarderenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik echt niet , alleen als ik heel geconcentreerd werk moet doen gaat ie uit... ik zing altijd mee
in de auto wel ja. vooral bij lange ritten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik echt niet , alleen als ik heel geconcentreerd werk moet doen gaat ie uit... ik zing altijd mee
de vrouwen op mijn werk vinden het niet erg... soms wel een keer boe geroepquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit tegenwoordig met mijn been mee te tikken, zou graag mee willen zingen, maar dat gaan mijn collega's echt niet waarderen
Eigen tuin is lekkerder. Ik kweek tomaatjes, heb er nu 50 planten. mmmmmmmmm lekker eigen tomaatjes.....quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
op het moment geen, eigenlijk alleen als ze in de tuin staan
juist, tomaten, uien aardappelen allemaal makkelijk in te maken / te bewaren dus heel veel staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigen tuin is lekkerder. Ik kweek tomaatjes, heb er nu 50 planten. mmmmmmmmm lekker eigen tomaatjes.....
'k ga toch maar een carriere switch overwegen... droogkloten bij mij op mijn werk hebben stilte-koptelefoons opquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
de vrouwen op mijn werk vinden het niet erg... soms wel een keer boe geroep
en geen komkommers?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigen tuin is lekkerder. Ik kweek tomaatjes, heb er nu 50 planten. mmmmmmmmm lekker eigen tomaatjes.....
je moet niet kopen alleen subscripenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik op get playlist klik, krijg ik dit![]()
[ afbeelding ]
Waar laat je dat in je camper ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, tomaten, uien aardappelen allemaal makkelijk in te maken / te bewaren dus heel veel staan
maar je hoeft ze n iet aan te schaffen om ze te luisteren hoor, krijg je alleen af en toe wat reclame tussen doorquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik op get playlist klik, krijg ik dit![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |