Op z'n Grieks en op z'n Turks en op z'n Russischquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is enkel voorbehouden als ik er vanaf weet.
Heb ze de griek al verkracht?
Damnz.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op z'n Grieks en op z'n Turks en op z'n Russisch
nopequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog steeds de opta update van gingerbread niet. Jij wel zwabbie?
typfoutquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik neem aan trouwens dat je de ota update bedoelt, de opta is iets anders
Welke Robertquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:50 schreef Muis006 het volgende:
Gaf mijn bewegende Robert iemand migraine-aanvallen?
Ow... die ken ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:14 schreef Muis006 het volgende:
Uit mijn UI schat, dat is Robert Baratheon (Mark Addy) uit GoT.
Minimeisjequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
ean toen ze mee naar huis mocht. Hoezo is de maxi cosi nog te groot
Is 6 uur tussen de voedingen niet nog een beetje heul lang?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg ook een soort migraine aanval van de ui van maskaraklodder die van hara triggert ook altijd
Ean heeft nog niet echt door dat nacht ook nacht is. En vind 6 uur tussen 2 voedingen nog iets teveel. Maar om nu meteen voor 2 voedingen te komen. Ik ben moe vanmiddag maar even slapen ga haar nu even mee naar buiten nemen
Dat zegt ze toch juistquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:06 schreef vamperotica het volgende:
Is 6 uur tussen de voedingen niet nog een beetje heul lang?
wat is GoT?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uit mijn UI schat, dat is Robert Baratheon (Mark Addy) uit GoT.
Gathering of Tweakers.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://fotowedstrijd.tntp(...)pagina/?contestId=40![]()
![]()
Hangt van de poezen afquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Even een vraagje,kunnen twee poezen bij elkaar? Of gaat dat een probleem opleveren?
Wij hebben er hier drie bij elkaar; no prob. Zitten ook nog twee katers bij. No prob. Maar eea hangt natuurlijk ook een beetje af van (de grootte van) je huis en het karakter van de poezen. Ik heb het idee dat katers over het algemeen wat makkelijker zijn; die maken zich niet zo druk (tenzij je echt van die haantjes hebt).quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Even een vraagje,kunnen twee poezen bij elkaar? Of gaat dat een probleem opleveren?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
quote:en geen *hond* gelooft natuurlijk meer dat er hier eerlijk gestemd is. Maar kennelijk interesseert de jury dat niks.
Jammer, dit is een gemiste kans.
quote:Hoe kan een foto die zo hoogt scoort nog steeds meer punten halen?
Antwoord: door alleen maar 5jes te krijgen en dat is wel erg toevallig.
Rekenen kunnen we allemaal.........
conclusie, hier kan je met frauderen winnen.
quote:VALS SPEL !!!!!!!!!!!!!!
GRAAG CONTROLE DOOR JURY VAN DE STEMMEN
Ik heb nu 1 kat alleen, die is alleen in de woon- en slaapkamer, maar als ik er een kitten bijneem krijgen ze het hele huis. Oognip vindt Rhana een bitch maar ik vind dat totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben er hier drie bij elkaar; no prob. Zitten ook nog twee katers bij. No prob. Maar eea hangt natuurlijk ook een beetje af van (de grootte van) je huis en het karakter van de poezen. Ik heb het idee dat katers over het algemeen wat makkelijker zijn; die maken zich niet zo druk (tenzij je echt van die haantjes hebt).
Ik krijg 6.50 van je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze controleren het sowieso, er werden ook af en toe foto's verwijderd..ook 1tje die steeds boven mij stond, met die koe. Die ging steeds omhoog en de rest omlaag.
Yes, krijg ik mooi die foto op canvas en 50 euro voor jumbopet
Faal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat een klote foto's van vandaag zeg..
Gefeliciteerd Multi, het is ook de leukste fotoquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Dat heb ik ook gedaan, dat mag toch ook als je 2 e-mail adressen hebt.quote:
Idd., alsof de rest niet vrienden en bekenden optrommeltquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
[..]
En zelf zouden ze het nooooit doen hoor.
quote:
Net, maar dan ook nét, een uitnodiging gekregen voor een tweede gesprek. Onderdeel van dat gesprek worden arbeidsvoorwaarden dus dat klinkt goed. voorzichtigequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Barbaaf het volgende:
Net, maar dan ook nét, een uitnodiging gekregen voor een tweede gesprek. Onderdeel van dat gesprek worden arbeidsvoorwaarden dus dat klinkt goed. voorzichtige
Cerberos in wordingquote:
spannend!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Net, maar dan ook nét, een uitnodiging gekregen voor een tweede gesprek. Onderdeel van dat gesprek worden arbeidsvoorwaarden dus dat klinkt goed. voorzichtige
Wat een schatjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag pakket van the insiders geklregen om purina te testen (pakje was kwijt) opnieuw opgestuurd kreeg ik er vandaag 2dus heb huel veul voer nu
en tentjes
[ afbeelding ]
rechtertentje is niet goedgelukkig heb ik er 2
en de doos
[ afbeelding ]
studie gaat wel goed, alweer 4 maanden bezigquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een schatjes, de dozen zijn bij ons ook altijd bezet of ze nu groot of klein zijn.
Hoe gaat het met je studie en ben je al gewend in Maastricht?
Ja je zou het bijna denken, hij lijkt niet eens meer op zijn broertje Sandorquote:
May kan echt weken in de ban zijn van een doos en erin wonen, ze is net ff gaan plassen en ging meteen weer terug, met eten eerder vanmiddag idemquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:57 schreef ferrari_rood het volgende:
dat voer komt wel op
Hier was het tentje maar heel eventjes interessant nu kijken ze er niet meer naar om. Ga het maar weggeven
Goed ingeburgerd dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
studie gaat wel goed, alweer 4 maanden bezigen ben helemaal gewend in Maastricht, voel me hier goed thuis
165 euro inc 10 euro servicekostenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Memo dat weet jij wel: wat kost normaal een kaartje voor weekend lowlands?
word ik erg afgezet als er 45e meer per kaartje wordt gevraagd? Ben echt suf met dat soort dingenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
165 euro inc 10 euro servicekosten
Dat krijg je als je een tijdje niet meer hier geweest bent.... Dan kun je ook niet meer lezen!quote:
tuurlijk word je afgezetquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
word ik erg afgezet als er 45e meer per kaartje wordt gevraagd? Ben echt suf met dat soort dingenweet dat de kaartjes erg gewild zijn. Verder nix
Natuurlijk weet ik dat ik afgezet wordt maar is het echt te veel? Kaartje is btw geen e-ticket.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk word je afgezeten je moet er gewoon echt mee uitkijken, etickets kun je oneindig verkopen, kaartje uit de zwarthandel: grote kans dat die ongeldig gemaakt wordt, ben blij dat ik in normale vvk kaartje heb kunnen kopen
er komen ook nog officiele kaartjes vrij uit de zwarthandel, zou persoonlijk daarop hopen/wachten en anders vlak voor lowlands via marktplaats enzo, vind het altijd dubieus dat mensen nu al weten dat ze niet meer kunnen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
is het via marktplaats? of een ticketsite?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat ik afgezet wordt maar is het echt te veel? Kaartje is btw geen e-ticket.
via facebook van iemand van fok.dus wel redelijk betrouwbaar. Moet kaartje ook zelf ophalen. Weet ook waarom hij kaartjes kwijt moetquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is het via marktplaats? of een ticketsite?
de kostprijs=de prijs alles erboven is teveeltis de vraag wat je er zelf voor over hebt
Vrijdag 11:00quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:07 schreef indaha het volgende:
We juichen al voorzichtig mee, wanneer is dat tweede gesprek zodat we voor de zekerheid nog even meeduimen
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vrijdag 11:00. Kon makkelijk weg van m'n werk (waar ik aan het aftellen ben
) omdat ik de maandrapportage vandaag al opgeleverd heb
. Afscheidskadootje voor m'n opvolger: zie je dat het in één dag kan
![]()
Feli met je Ikeabon, f_r
Wil je de Oscarfoto's effe mailen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik denk waar is die stomme pup nou.. ligt hij tussen de stofzuiger en een kastje op zn rug te slapen, poten omhoog.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vooruit dan..
Zorg je ervoor dat hij de volgende keer wat leuker doet, staat hij er tenminste ook normaal op![]()
Er waren toch meer foto's dan 1?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vooruit dan..
Zorg je ervoor dat hij de volgende keer wat leuker doet, staat hij er tenminste ook normaal op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |