Lekker fris inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik houd van citroenijstering wat is dat lekker zeg
gister nog bij -12 gehaald. bakje citroen ijsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik houd van citroenijstering wat is dat lekker zeg
OMNOMNOM? KIJK UI VAN MIJ? ZO?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
Morgen haal ik een hele bak en die eet ik alleen op zo OMNOMNOM
kquote:
/care ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef sharr het volgende:
Dandybleu heeft 20 jaar in oudbeijerland gewoond.. help mij?
Gelukkig ben jij niet zo achterlijk als hij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef sharr het volgende:
Edwin.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef sharr het volgende:
Heerlijk..vandaag aangekomen in Oxford..hier alleen nog de pub en het hostel gezien..morgen maar eens andere dingen bekijken hierquote:
Hij kan wel lezen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:02 schreef utopie het volgende:
[..]
hey dushi. kusje?
pizza kan toch niet meelezen enzulks
Faalhaasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:02 schreef utopie het volgende:
[..]
hey dushi. kusje?
pizza kan toch niet meelezen enzulks
Dankjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo achterlijk als hij.
You obviously don't.quote:
Het duurt een uur voordat ik zijn PM's ontcijfert heb.quote:
Valt wel mee toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Dankje
[..]
You obviously don't.
[..]
Het duurt een uur voordat ik zijn PM's ontcijfert heb.
quote:
Ze zijn alleen verborgen, je ziet ze als je erop klikt.quote:
ik ga niet betalen om iemand zijn posts te blokkerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze zijn alleen verborgen, je ziet ze als je erop klikt.
En je denkt toch niet dat jij mijn posts niet kan lezen als ik jou blokkeer?
Dat betaal je maar lekker zelf
Oxfordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heerlijk..vandaag aangekomen in Oxford..hier alleen nog de pub en het hostel gezien..morgen maar eens andere dingen bekijken hier
En dan donderdag verder naar het zuiden nog even en dan vrijdag waarschijnlijk naar huis
Hoe is het in Nederland?
1 dag regen gehad..verder wel zonnebril nodig af en toequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oxford![]()
Aw nicenice, hoe is het weer?
Nederland was gisteren echt super qua weer en vandaag tegenvallend
Sinds zaterdag alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
Bob in Engelandik heb wat gemist
veel plezier daar en hoelang ben je daar ?
Was wel relaxte pub ja..maar alleen even wat gegeten en paar biertjes gedronkenquote:
Jazekerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sinds zaterdag alEn vrijdag kom ik weer naar Nederland
Dankje
Hoe was jouw weekend? Goed gefeest en gedate?
English breakfast wel een aantal keer..maar fish & chips deze vakantie nog niet gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Hatsekiedee het volgende:
Heb je fish & chips gegeten? of een english breakfast gehad?
Nicequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jazekervrijdag losgegaan in Utrecht, zaterdag lekker thuis van de Champions League finale genoten en de date was ook heerlijk ja
![]()
Waar ergens? In Manchester dan? Want de rest van de UK houdt niet zo van Man Uquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NiceWaar in Utrecht geweest?
Ik heb hier de finale ook gekeken
In de pub..dus was wel jammer dat Barca won
Had je ook bloedworst bij je english breakfast?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
English breakfast wel een aantal keer..maar fish & chips deze vakantie nog niet gehadWel slecht eigenlijk hè.
Picsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was wel relaxte pub ja..maar alleen even wat gegeten en paar biertjes gedronkenVanavond even in het hostel chillen en op tijd naar bed
En er ligt een vrouw in het bed naast mij..dus maar even stiekem fappen
Aaahhh zonde ja dat zou helemaal feest zijn daar als Manchester wonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NiceWaar in Utrecht geweest?
Ik heb hier de finale ook gekeken
In de pub..dus was wel jammer dat Barca won
In Cantebury waren de meeste toch echt voor Manchesterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar ergens? In Manchester dan? Want de rest van de UK houdt niet zo van Man U
Zat wel worst bij..geen idee wat voor worst het wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Had je ook bloedworst bij je english breakfast?
Ze is niet bijzonder lekker..prima te doen..maar niet fapmap waardigquote:
Aww hopelijk komt er mooier weer dan snelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
1 dag regen gehad..verder wel zonnebril nodig af en toeAlleen de korte broeken blijven wel in de tas
Jammerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze is niet bijzonder lekker..prima te doen..maar niet fapmap waardig
Filemon al tijd niet meer geweest..en de Beurs te kort geleden eigenlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aaahhh zonde ja dat zou helemaal feest zijn daar als Manchester wonik ben in de Filemon en de Beurs geweest. Heb wel eens betere avonden gehad moet ik bekennen
![]()
Daarna zijn ze moe en willen ze eten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh het ging eerst over fappen hoe kunnen jullie daar eten aan linken dan
De fish&chips al wel eerder op..dus is deze vakantie geen mustquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
Nou toen ik in Engeland was had ik juist wel Fish en Chips gegeten. ik wou ook graag een English Breakfast, maar dat durfde ik niet vanwege de door mij gevreese "black pudding"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |