Willekeurige tieten volstaan ookquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ik kijk dwars door de trui heen...en kut ik heb geen tweede ( naakt ) foto van haar )
quote:
Ik vind dat mannen die dit lelijk vinden gelijk hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef dandybleu het volgende:
wat vind je van mannen die deze borsten lelijk vinden ?
( ps het gaat dus niet over of deze borsten mooi zijn maar meer over de vraag wat je van mannen vind die dus dit lelijk vinden )
( ps als je vrouw bent met kleine tepels? dat kan ook heel mooi zijn vind ik ......ik heb zelf ook miniscule tepels )
maar aan deze? ik zou er graag een puntje aan willlen zuigen...ha ha
[ afbeelding ]
Holy Mozesquote:
Kieskeurige homoquote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Ik vind dat mannen die dit lelijk vinden gelijk hebben.
Ze zijn lelijk. dat zie je toch?? Soms is de realiteit niet meer dan hard en dan moet je het er maar mee doen. Klaar. Dat gezeur ook altijd dat mannen ineens afschuwelijke minderwaardige zwijnen zijn omdat ze zeggen dat dit soort dingen (waarom noem je ze überhaupt borsten?) lelijk vinden. Sjeez. ze hebben gewoon gelijk.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk. dat zie je toch?? Soms is de realiteit niet meer dan hard en dan moet je het er maar mee doen. Klaar. Dat gezeur ook altijd dat mannen ineens afschuwelijke minderwaardige zwijnen zijn omdat ze zeggen dat dit soort dingen (waarom noem je ze überhaupt borsten?) lelijk vinden. Sjeez. ze hebben gewoon gelijk.
mensen als jij moeten ze in een concentratie kamp stoppen waar niemand last van ze heeft.....quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Aha. Zeg dan gewoon in het vervolg dat het je vriendin is op die foto.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef dandybleu het volgende:
[..]
[..]
mensen als jij moeten ze in een concentratie kamp stoppen waar niemand last van ze heeft.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Aha. Zeg dan gewoon in het vervolg dat het je vriendin is op die foto.
Dan houd ik er wel enigszins rekening mee.studies onlangs uitgevoerd in amerika hebben aangetoond dat jou smaak op sexueel gebied ""morbide en verwrongen is"...de media laat maar een enkele vorm van tiet toe op internet...en das de tiet van de grauwe massa.....de grijze middenmoot....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |