Ja maar als je het al bentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja je kan het worden als je het nog niet bent toch?
JA NU BEN IK HELEMAAL IN DE WAR NU HEB IK EEN TR GEMACHT ZODAT TT VERANDERT ALLES BLIJKT HET GWN GOED TE ZIJN TSSSquote:
Het spijt mequote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA NU BEN IK HELEMAAL IN DE WAR NU HEB IK EEN TR GEMACHT ZODAT TT VERANDERT ALLES BLIJKT HET GWN GOED TE ZIJN TSSS
nee want ik hou je tegenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:34 schreef sharr het volgende:
maar als ik zeg 'ik wil dood' ben ik al suïcidaal.
Niets.quote:
Heyquote:
gruwelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe UI?
Dit wordt mijn nieuwe vaste UI denk ik.
Baasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
geen dank trouwens, kutjongquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dj's from Marsfucking bazen gek
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duurt nog wel even denk ik. Maar als je het precies wilt weten moet je even mailen met forum@fok.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hey smegmeneer, kun je eens navragen bij Yvonne hoelang mn DM/PM ban is?
Het had gemeen geweest als je PM'en naar Yvonne had neergezetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Duurt nog wel even denk ik. Maar als je het precies wilt weten moet je even mailen met forum@fok.nl
Ja. Overal waren ze zondag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Hebben jullie nog Toppers - supporters gezien? Herkenbaar aan een beetje dik, witte kleding en gouden accessoires en/of print. Heel luidruchtig.
collega van me zei dat het geweldig wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Hebben jullie nog Toppers - supporters gezien? Herkenbaar aan een beetje dik, witte kleding en gouden accessoires en/of print. Heel luidruchtig.
Mijn stagebegeleidster ook, mn collega ook, mn vriendin ook. D=quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collega van me zei dat het geweldig was
Dankje.quote:
Ja vrijdag avond reden er een paar over de A2 van Utrecht naar Amsterdam, hele afrit ArenA vastquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Mijn tante ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleidster ook, mn collega ook, mn vriendin ook. D=
Ja, kom je ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef sharr het volgende:
Hallo Socios. Ga jij nog bowlen met Fok!kers?
ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er nog bazen op de tinychat.com/arg7?!
in dat ene ogen topic..quote:
Dat maakt niet uit. Na het bowlen is het sowieso zuipen in het naastgelegen Stairway.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
Ik wil nog best wel langskomen ook. Kan alleen niet bowlen.
Wat voor meet ga je nog meer heen danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef dralion13 het volgende:
Ik zal kijken of ik kan komen, lijkt me wel leuk eigenlijk (wel eng, 2 Fok! meets in korte tijd)
2?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef dralion13 het volgende:
Ik zal kijken of ik kan komen, lijkt me wel leuk eigenlijk (wel eng, 2 Fok! meets in korte tijd)
Is echt niks engs aan. Al zoveel meets meegemaakt. Het is gewoon precies FOK!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef dralion13 het volgende:
nog niemand, maar er komt mogelijk een 050 meet bij de febo in groningenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
2?wie heb je nog meer gemeet dan?
MET WIEHIEE.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nog niemand, maar er komt mogelijk een 050 meet bij de febo in groningen![]()
Gaat 'ie nog door, ja? Wanneer is 'ie nou precies? Daar zou ik ook nog naartoe.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef dralion13 het volgende:
nog niemand, maar er komt mogelijk een 050 meet bij de febo in groningen![]()
Geen idee, zo maar even dromenvangertje lastig vallenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Gaat 'ie nog door, ja? Wanneer is 'ie nou precies? Daar zou ik ook nog naartoe.
Herkend door fokker bij uitgaanquote:
Post in het indianenforum dan!quote:
Een remix. Niet luisterbaar dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kk harde bazen man![]()
Hoor dit eens en zeg dan wat je er van vindt please
Duurt altijd 10 jaar voordat ik een reactie krijg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Duurt nog wel even denk ik. Maar als je het precies wilt weten moet je even mailen met forum@fok.nl
Dan kan je er vanuit gaan dat je PM/DM ban ook zo lang duurtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Duurt altijd 10 jaar voordat ik een reactie krijg.
Wrm DMen danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan kan je er vanuit gaan dat je PM/DM ban ook zo lang duurt
Omdat het kanquote:
Waarom die cursus volgen dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Is het erg als ik suicidaal word van het feit dat ik nu, terwijl iedereen vakantie zit te vieren na z'n examens, nog 6 weken een natuurkundecursus moet volgen waar ik voor naar Utrecht moet en dus 4 uur in de trein moet zitten elke dag?FML..
Sinds wanneer doet iedereen examens ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Is het erg als ik suicidaal word van het feit dat ik nu, terwijl iedereen vakantie zit te vieren na z'n examens, nog 6 weken een natuurkundecursus moet volgen waar ik voor naar Utrecht moet en dus 4 uur in de trein moet zitten elke dag?FML..
Ja hoor, ondertussen geniet ik van mijn vakantie als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Fijn om te weten...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ja hoor, ondertussen geniet ik van mijn vakantie als je het niet erg vindt
Ik vind het persoonlijk belachelijk dat mensen geld kunnen verdienen met het opnieuw uitbrengen van hetzelfde liedje met wat variaties hier en daar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het zijn dan ook dj's, geen producers
En hoezo niet luisterbaar ?
Je kiest er zelf voor om een natuurkundecursus te doen, je kan ook van je vakantie genieten en een jaartje vavo doen en daarnaast werken ofzoquote:
Mixen is een kunst op zich, en een goede mash up al helemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk belachelijk dat mensen geld kunnen verdienen met het opnieuw uitbrengen van hetzelfde liedje met wat variaties hier en daar.
Prima toch? Dat zou je juist blij moeten maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
waar ik voor naar Utrecht moet en dus 4 uur in de trein moet zitten elke dag?
Het is maar hoe hoog je kunst-standaard ligt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mixen is een kunst op zich, en een goede mash up al helemaal
Okequote:
Doei.quote:
Nja ik weet zeker dat jij het niet kunt, althans, niet zo goed als zijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is maar hoe hoog je kunst-standaard ligt.
ik was toch tv aan het kijken muts =.=quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, omdat je pas na een half uur reageert.
Als in, ik ben niet gezakt (nouja, dat weet ik nog niet, maar waarschijnlijk niet)... maar ik had gewoon geen natuurkunde en dat moet ik dus nu inhalen en een certificaat verkrijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om een natuurkundecursus te doen, je kan ook van je vakantie genieten en een jaartje vavo doen en daarnaast werken ofzo
Je doet een zomercursus natuurkunde omdat je dat voor je toekomstige studie nodig hebt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als in, ik ben niet gezakt (nouja, dat weet ik nog niet, maar waarschijnlijk niet)... maar ik had gewoon geen natuurkunde en dat moet ik dus nu inhalen en een certificaat verkrijgen..
En @Socios: als je op treinen geilt zou je er inderdaad blij om moeten zijn.. jammer dat ik niet op treinen geil..
Nee, zeker nietquote:
Ik geil ook niet op treinen, hoor. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef samthegreat5 het volgende:
En @Socios: als je op treinen geilt zou je er inderdaad blij om moeten zijn.. jammer dat ik niet op treinen geil..
Ja opzich, ik zou ook een heel jaar een cursus kunnen doen (of inderdaad vavo). Maarja, het zij zo, even volhouden..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je doet een zomercursus natuurkunde omdat je dat voor je toekomstige studie nodig hebt?
Een klasgenote van me wis biologie gaan studeren, maar heeft geen natuurkunde, dus ze gaat eerst een jaar vavo doen
siewosie nietquote:
de bus 401 had een Volt ding man vet coolquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
siewosie niet
Ben nog nooit een bus tegengekomen met wifi, beenruimte en een fatsoenlijke snelheid
je negeerd me gewoon hehquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Bus, stoel naast de uitstap deur (achter het glas), in het zonnetje, zonnebril op en muziek. Gewoon lekker en uit het raam kijken. Vaste plek.
Ik heb in de trein ook `voorkeursplekken´.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Bus, stoel naast de uitstap deur (achter het glas), in het zonnetje, zonnebril op en muziek. Gewoon lekker en uit het raam kijken. Vaste plek.
Naast een mooie dame als je op het laatste moment instapt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb in de trein ook `voorkeursplekken´.
hoe kan het dat je in elk topic te vinden bent wat over treinen gaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb in de trein ook `voorkeursplekken´.
Juist, ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:44 schreef dralion13 het volgende:
Naast een mooie dame als je op het laatste moment instapt?
maar wat kwam eerst: socios, of de treindiscussie..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:44 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe kan het dat je in elk topic te vinden bent wat over treinen gaatsoort van filter ofzo ?
Precies... Dat wisselt nog weleens...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef gianni61 het volgende:
maar wat kwam eerst: socios, of de treindiscussie..
Ik heb die techniek van jou een keer geprobeerd, toen kwam ik naast een Fok!ster te zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Juist, ja!
Maar ook als het rustig is en ergens alleen zit plof ik nooit `zomaar´ ergens neer.
hij heeft een nieuwe van mij gekregen, met bloemetjes printquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je je kladblokje al gevonden?
Goede techniek, hè. Ik zei toch!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb die techniek van jou een keer geprobeerd, toen kwam ik naast een Fok!ster te zitten
Link?quote:Ik heb toen een topic gemaakt daarover in ONZ om hoi te zeggen
Dat was helemaal geen kladblokje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef utopie het volgende:
hij heeft een nieuwe van mij gekregen, met bloemetjes print
tl;drquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het avontuur van Ugh Ugh en Dyani.
Gr gr.
Aahja ok de bussen waar ik in zit hebben dit allemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
siewosie niet
Ben nog nooit een bus tegengekomen met wifi, beenruimte en een fatsoenlijke snelheid
van zuidhorn naar groningen
met de bus 29 minuten en 2,56 euro met de trein 9 minuten en 1,60 euro
In de treinquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Goede techniek, hè. Ik zei toch!
[..]
Link?
Groningen, had een feest in briltil (een dorp bij zuidhorn)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef FreezePop het volgende:
dralion woon je nou in zuidhorn of groningen?
Gelukkig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Groningen, had een feest in briltil (een dorp bij zuidhorn)
Een trein gaat alsnog snellerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahja ok de bussen waar ik in zit hebben dit allemaalmaar dat zijn ook interliners
Waarom geen themadag over piraten dangquote:
Dankjequote:
Mn vriendinnen wilden heel graag indianen, pijn in mijn hart ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom geen themadag over piraten dang [ afbeelding ]
Ik heb alleen een deel van de spoiler gelezen
Dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Treinstations zijn niet in elk dorp te vinden, busstations wel
Naar een dorp gaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bussen hebben iedere minuut een halte.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
ik moet eerst een half uur in de bus zitten voordat ik bij een treinstation benquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Bussen hebben iedere minuut een halte.
(Intercity)treinen rijden lekker dóór.
(Interliner)bussen gassen ook lekker door hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Stoptreinen stoppen op sommige trajecten ook vaak genoeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet alle bussen hebben iedere minuut een haltequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Intercitytreinen zijn er om lekker door te rijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Stadsbussen nog veel vakerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stoptreinen stoppen op sommige trajecten ook vaak genoeg.
Ik ben bewust praktisch naast een treinstation gaan wonen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef gianni61 het volgende:
ik moet eerst een half uur in de bus zitten voordat ik bij een treinstation ben
ik heb bewust een auto gekochtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben bewust praktisch naast een treinstation gaan wonen.
Ik heb wel eens meegemaakt dat door spoorwerkzaamheden de passagiers van een enkele arriva spurt in een bus werden gepropt (in 1 bus dus)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Treinen zijn saai maar wel relaxt, in bussen zit je altijd zo opeengepakt..
Socios heeft het omgedoopt tot een treinen SC ben ik bangquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
DIT IS TOCH GODVERDOMME GEEN TREINEN SC.
JA GODVER KANKER OP HIER.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
DIT IS TOCH GODVERDOMME GEEN TREINEN SC.
moet vriespop weg?quote:
Dat is een te lange lap tekst, maar ik heb wel de activiteiten gelezen, en die zijn leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje naar, wel over treinen praten maar mijn topic lezen? Ho maar.
Zo bedoelen ze het niet hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou nou niet zo lichtgeraakt zeg. Het is gewoon geen treinentopic.
Lichtgeraakt?quote:
quote:
Hey Klinksel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH DAT IK OVERREACTTETETDEDEDE JEETJE MINA.
sorry socios.
Iets met bezinnen en beginnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH DAT IK OVERREACTTETETDEDEDE JEETJE MINA.
sorry socios.
Ik snap het niet. Ik was zeker niet de enige die enthousiast over treinen sprak. Bovendien ben ik niet eens over dat onderwerp begonnen. Het ging gezellig over bowlen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou nou niet zo lichtgeraakt zeg. Het is gewoon geen treinentopic.
Henkiieeequote:
Ja, stomme Dralion ook met zn treinen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik was zeker niet de enige die enthousiast over treinen sprak. Bovendien ben ik niet eens over dat onderwerp begonnen. Het ging gezellig over bowlen.
Ik bekijk dit topic met vlagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Henkiieee, heb jij mijn verhaal al gelezen? Als je nee zegt word ik heeeeeeeeeeeeeel verdrietig.
![]()
Het avontuur van Ugh Ugh en Dyani.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik bekijk dit topic met vlagen.![]()
Link nog eens?
Het is een beetje lang.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:12 schreef Furdinand het volgende:
hallo.
ik verveelde mij vandaag en besloot een een nieuwe hobby/tijdsbesteding te nemen.
ik heb dus een schetsboek en potloden gekocht en BEHOLD!
ik noem het: blote man zonder penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moooi wel hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen inderdaad die verhoudingen. Maar daar kun je in de loop der tijd beter in worden. Mooi
![]()
hallo.
ik verveelde mij vandaag en besloot een een nieuwe hobby/tijdsbesteding te nemen.
ik noem het: blote man zonder penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verhoudingen kloppen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Best een leuk verhaal, welquote:
hallo.
ik noem het: blote man zonder penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedkoper dan bij een psycholoog praten over je kleine penis issuesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi getekend wel![]()
Danku.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Best een leuk verhaal, wel. Ook leuk met die activiteiten enzo
.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goedkoper dan bij een psycholoog praten over je kleine penis issues
Mooi getekend wel
Ik ken geen mexicanen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Furdinand het volgende:
ik vind het hoofd erg goed gelukt al zeg ik het zelflijkt het een beetje op een mexiaan? daar ging ik namelijk voor.
wat zal ik nu tekenen?
zal ik jou proberen te tekenen KB?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken geen mexicanen.
Teken Ragboer.
hallo.
ik noem het: blote man zonder penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet eens met de tekendocent van mn school pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij houdt van het tekenen van mannelijke landschappen
klik als je durft
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
ok, dan moet je even een mooie foto PMenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke doe eens![]()
[..]
Dat je nu al opgeeft
homofobie is zoooo 1932quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je moet eens met de tekendocent van mn school praten
klik als je durft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat die man lekker tekenen wat hij wil tekenen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je moet eens met de tekendocent van mn school praten
klik als je durft
Dat niet, maar er zit een verschil tussen een homo en een homo die naaktschilderingen en schilderijen van mannen in strings laat zien aan brugklassenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
dralion wat doe je zoal om je cijfers omhoog te krijgen?
Ik heb gelukkig nooit les van hem gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
En waar is het verschil met schilderijen van vrouwen die naakt geportretteerd worden? Waarom is dat wel normaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat niet, maar er zit een verschil tussen een homo en een homo die naaktschilderingen en schilderijen van mannen in strings laat zien aan brugklassen
Er is niks mis met zn schilderijen, maar ik de halve klas heeft een trauma aan zijn lessen overgehoudenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En waar is het verschil met schilderijen van vrouwen die naakt geportretteerd worden? Waarom is dat wel normaal?
Het is de schuld van de leerlingen. De fobie voor het menselijk lichaamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Er is niks mis met zn schilderijen, maar ik de halve klas heeft een trauma aan zijn lessen overgehouden
En je wil niet weten hoe hij danst op schoolfeesten
Ik denk dat hij beter iets anders omhoog kan krijgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet googelen, het is beter dat je het niet weet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Doe maar googelen, ik ga daarvan niet nog meer hier posten he.
Allemaal gigantische plaatjes posten nu!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even op bed liggen met mijn telefoon
sryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke doe eens![]()
[..]
Dat je nu al opgeeft
Je hebt mn facebook manquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef Furdinand het volgende:
klinksje waar blijft die foto nou? dan kan ik beginnen
Gigantisch plaatje in je reet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Allemaal gigantische plaatjes posten nu!
ja hallo. ik werk alleen met origineel materiaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mn facebook manvol met foto's
Hoor de gerenommeerde kunstenaar spreken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja hallo. ik werk alleen met origineel materiaal
Wat? Jij beweert dat mn foto's niet origineel zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja hallo. ik werk alleen met origineel materiaal
Het avontuur van Ugh Ugh en Dyani.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef Beach het volgende:
kb geef die link nog eens , die tc doet het niet echt bij mij
Nounou, niet zo homoseksueel ineens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Geil, wil je misschien jouw gigantische plaatje in mijn reet stoppen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Ineensik probeer je al weken met subtiele hints te regelen maar je trapt er maar niet in
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:44 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik moet afvallen meer koffie meer concerta minder eten
ze is goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:49 schreef utopie het volgende:
hahahahha wtf! ONZ-Radio -> DJ Knetter![]()
gelijk 24 luisteraars. hoe dan?
Denken aan Radio ONZ doet mij sinds vanmiddag goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:49 schreef utopie het volgende:
hahahahha wtf! ONZ-Radio -> DJ Knetter![]()
gelijk 24 luisteraars. hoe dan?
Haha, hoezo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Denken aan Radio ONZ doet mij sinds vanmiddag goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |