En dat terwijl Littlefinger in aflevering 2 of 3 nog aan Ned geadviseerd heeft om hem vooral niet te vertrouwenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die zag ik niet aankomen.
Ja, dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin, dat is toch ook schijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
En dat terwijl Littlefinger in aflevering 2 of 3 nog aan Ned geadviseerd heeft om hem vooral niet te vertrouwen.
Kloptquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
HBO Oost Europa zei ik. Andere programmering tijden. De nieuwste GoT aflevering komt altijd maandag avond.
Versquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:13 schreef Gwywen het volgende:
GRRM schrijft in z'n blog dat hij bezig is met het script voor aflevering 9 van seizoen 2...
Vond dit echt een goeie scene. Karakter van Baelish werd veel duidelijker.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:56 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Beter neem ik ook zo'n baan.
Inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:19 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Vond dit echt een goeie scene. Karakter van Baelish werd veel duidelijker.
Valt me mee, de meesten kon ik al wel plaatsenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:09 schreef Gwywen het volgende:
Huiswerk voor degenen die de boeken niet hebben gelezen
Morgen overhoring.
(Ik stond er eigenlijk van te kijken dat als je de boeken gelezen hebt, je dit (en meer) dus gewoon allemaal uit je hoofd weet.)
Van die episode bedoel je?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:16 schreef Gwywen het volgende:
Ik weet de titel al maar ik mag hier niet spoileren.
doe maar niet, massive spoilersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef Rumille het volgende:
Enlighten me, waar gaat die waarschijnlijk over? Ben het alweer kwijt.
Denk het niet. Volgens mij kwam hij in boek 1 ook niet voor (zou in Dragonstone zijn)?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:56 schreef BlaZ het volgende:
Zo het gaat beginnen na de gevangenneming van Eddard. Gaan we Stannis nog zien dit seizoen?
Idd ik begin echt groot voorstander te worden dat dit topic USA serie only wordt en boekennerds blijven maar weg, ik weet niet of die mensen die telkens spoilen aan het trollen zijn of echt zo dom zijn...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Houd eens je mond over de boeken? Daar is een apart topic voor.
Uhm hij was toch door een beer aangevallen? Of bedoel je dat Milk of the Poppy? Ik dacht dat dat juist een soort inslaapmiddel was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens ik vind het wel verdacht dat de persoon die Robbert zijn laatste wijn gegeven heeft een Lanister is. Dat stomme joch dat Renly al tegen zijn broer aan het op zetten was. Het zou mij niets verbazen als hij uit eigen initiatief, of in opdracht van iemand anders, iets aan Robert's wijn heeft toegevoegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |