wel als ze uit 1 letter bestaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef BaasD het volgende:
[..]
sinds wanneer is de fipo verboden in de EXA SC?
ah okequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, want er werd niet meer op FIPO's en LAPO's gehunt, weten we nog?
Voeg dat anders eventjes toe aan de OP, want er staat alleen lapo hunts.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, want er werd niet meer op FIPO's en LAPO's gehunt, weten we nog?
denk het er maar bij, onder de noemer 'normaal gedrag'quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voeg dat anders eventjes toe aan de OP, want er staat alleen lapo hunts.
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Marokkaanse jongeren vallen rouwstoet lastig
Walgelijke reacties daar. Bah.
Ja, maar nu gaan sommige mensen weer te verquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
InderdaadAls je dergelijk gedrag goedpraat, is er echt een steekje los. Ik ben het met je eens.
Jemigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
direct 20x gequotequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die reactie van 16meter was trouwens wel sarcastisch bedoeld, kan bijna niet anders... iedereen vol happen.
Als je je pagina-instellingen op 10 per pagina hebt staan kun je daar alsnog heel vroeg mee beginnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef BaasD het volgende:
[..]
ah okeik dacht dat de hunt niet mocht beginnen vanaf pagina 1:')
Not sure if troll.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die mensen moeten niet zeuren man, het zijn maar woorden. Zwakke mensen dit dat.
Had eigenlijk verwacht dat dat al een keer gebeurt zou zijn als dit vaker voorkomt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JemigDá's toch wel het laatste waar je op zit te wachten bij een uitvaart?
Echt, ik zou ze op hun bek rammen..
hap hap hapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die mensen moeten niet zeuren man, het zijn maar woorden. Zwakke mensen dit dat.
LAat het motorbloempje maar niet horenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je pagina-instellingen op 10 per pagina hebt staan kun je daar alsnog heel vroeg mee beginnen.
Ik stel voor: lapohunten mag, maar vanaf post 250 niet meer.En fipohunten mag vanaf post 50.
Lekker snelle downloadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
direct 20x gequote
En ik kan wel weer even vooruit
[ link | afbeelding ]
Ha-ha-ha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Inderdaad. Helaas zijn zij niet de enige in Nederland die er zo over denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga 720p-kwalitiet of hoger downloaden! Is meer ruimte voor nodig, maar het is het zeker waard!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En ik kan wel weer even vooruit
[ link | afbeelding ]
Ik ga niet reageren, want dan krijg ik een banquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus jij zou het prima vinden als ze bij bijv. de begrafenis van je moeder jullie de huid vol zouden schelden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Laat even weten of 't iets isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Keauning het volgende:
Lol, das toevallig.
Heb net ook L.A. Confidential gedownload, ben hem nu aan het kijken.
Hij is aan het trollen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden als ze bij bijv. de begrafenis van je moeder jullie de huid vol zouden schelden?
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Kaasrol het volgende:
Dus jij zou het prima vinden als ze bij bijv. de begrafenis van je moeder jullie de huid vol zouden schelden?
seed ff mee danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Keauning het volgende:
Lol, das toevallig.
Heb net ook L.A. Confidential gedownload, ben hem nu aan het kijken.
Kutquote:
Gelukkig weet ik dat jij de EXA troll bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Regel sneller internet dan, of ga niet via torrents (quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niet haten op 700 MB files, beeldkwaliteit heb ik nooit echt belangrijk gevonden, en met een 600 kb/s verbinding doe ik dat ook liever niet
allemaal Nederlandse kinderen joelen en lachen daarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn moeder zal ik overigens in Marokko begraven dus ik weet bijna zeker dat dat niet gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
allemaal Nederlandse kinderen joelen en lachen daar
Eigenlijk zouden we gewoon met een stuk of 3000 Nederlanders Marokko moeten terrorizerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn moeder zal ik overigens in Marokko begraven dus ik weet bijna zeker dat dat niet gaat gebeuren.
heb ik ook :p, dan heb ik al een vermoeden wie jij bentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hij seed nog hoor.
Ik heb een torrent van Zeus-Dias. Die moet je pakken.
Kijk je bij peers?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb ik ook :p, dan heb ik al een vermoeden wie jij bent
3000 maar? Andersom zijn ze met veel meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we gewoon met een stuk of 3000 Nederlanders Marokko moeten terrorizeren
Kijken hoe ze dat zouden vinden
Anders loopt Nederland zo leegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef xCore het volgende:
[..]
3000 maar? Andersom zijn ze met veel meer
Als jij naar Marokko gaat zul je zien dat de jeugd daar een stuk anders is dan hier. Respect dit dat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we gewoon met een stuk of 3000 Nederlanders Marokko moeten terrorizeren
Kijken hoe ze dat zouden vinden
Nederlanders hebben anders ook gewoon respect voor buitenlanders hoor. Iets met wie de bal kaatst...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Als jij naar Marokko gaat zul je zien dat de jeugd daar een stuk anders is dan hier. Respect dit dat.
Ja, nog even en dan zeg je dat alle Nederlanders respect hebben voor allochtonen..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nederlanders hebben anders ook gewoon respect voor buitenlanders hoor. Iets met wie de bal kaatst...
Als ze normaal doen heb ik iig respect voor zequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, nog even en dan zeg je dat alle Nederlanders respect hebben voor allochtonen..
Dat dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als ze normaal doen heb ik iig respect voor ze
Jammer genoeg doen de meesten dat niet
Hehehehe.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chuck Norris does not need oxygen, oxygen needs Chuck Norris
Jammer dat er geen nieuw seizoen komtquote:
Is jammer genoeg met al die seriesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
24 wasmaar was op een gegeven moment wel wat uitgekauwd @
heyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:27 schreef Citizen_Kane het volgende:
Respect![]()
Bloemen![]()
Zuurstof![]()
Vrede![]()
Duiven![]()
Liefde
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Vlucht voor politie om eindexamen loopt slecht af
Een 18-jarige Rotterdammer heeft afgelopen woensdag een chaos veroorzaakt op de A16 bij Hendrik-Ido-Ambacht. Volgens de politie reed de jongen hard door toen een agent hem van de weg wilde halen. In zijn vlucht botste de jongen vervolgens tegen een vrachtwagen. Hij verklaarde dat hij op tijd wilde zijn voor zijn eindexamen wiskunde. Toen de auto eenmaal tot stilstand was gekomen probeerde de jongen er vandoor te gaan, meldde de politie donderdag. De agent wist de Rotterdammer echter te pakken te krijgen en ketende hem in afwachting van versterking met handboeien vast aan het stuur. Zijn 19-jarige kompaan bleef wel staan, aldus de politie. De twee verklaarden dat ze een rekenmachine hadden opgehaald bij een vriend in Dordrecht, die één van hen die middag nodig had voor het examen. Bovendien bleek de 18-jarige bestuurder geen rijbewijs te hebben. Beide jongens zijn na verhoor weer vrijgelaten. Of ze hun eindexamen wiskunde nog hebben gehaald, weet de politie niet.
Ik anders welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Een 18-jarige Rotterdammer heeft afgelopen woensdag een chaos veroorzaakt op de A16 bij Hendrik-Ido-Ambacht. Volgens de politie reed de jongen hard door toen een agent hem van de weg wilde halen. In zijn vlucht botste de jongen vervolgens tegen een vrachtwagen. Hij verklaarde dat hij op tijd wilde zijn voor zijn eindexamen wiskunde. Toen de auto eenmaal tot stilstand was gekomen probeerde de jongen er vandoor te gaan, meldde de politie donderdag. De agent wist de Rotterdammer echter te pakken te krijgen en ketende hem in afwachting van versterking met handboeien vast aan het stuur. Zijn 19-jarige kompaan bleef wel staan, aldus de politie. De twee verklaarden dat ze een rekenmachine hadden opgehaald bij een vriend in Dordrecht, die één van hen die middag nodig had voor het examen. Bovendien bleek de 18-jarige bestuurder geen rijbewijs te hebben. Beide jongens zijn na verhoor weer vrijgelaten. Of ze hun eindexamen wiskunde nog hebben gehaald, weet de politie niet.
Vet gemeen, kutplisie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef jordyqwerty het volgende:
ehm, neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Motorbloempjeeee ga je een liedje zingen voor de slowchatterssss?
Daag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jullie![]()
Ik ga een film kijken, d0eii..
Ohja goed dat je het zegt, verslagen staan te wachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Moeten jullie ook maar films gaan kijken!
Verslagenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daag.
[..]
Ohja goed dat je het zegt, verslagen staan te wachten.
dus dan maar alleen SC-enquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Geen film voor mij... niet mijn ding. Maar ook geen verslag
Alleen op het strand?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij ook zo kan dansen, dan gaan we samen zo op het strand dansen.
Goeie plaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
We're gonna saaaaaaave. The wooooooorld. Toooooooonight.
Vanavond?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Overal. Zegmaar wanneer je kan.
Ben tennis aan 't kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef Kaasrol het volgende:
Echt bijna iedereen is een film aan het kijken
Ik ook
mijn films zijn op 30%, ik moet wachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef Kaasrol het volgende:
Echt bijna iedereen is een film aan het kijken
Ik ook
Jij bent toch ook een vrouw.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Verdomme! Vrouwen laten het altijd afweten
Beter stop jij alle downloads, behalve degene die je als eerste wilt kijken. Dan gaat die ook veel sneller dan als nu.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mijn films zijn op 30%, ik moet wachten
Op en top man, alleen in EXA trollt iedereen altijdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets joh.Ben je nu een man of vrouwwww, zeg het mij plz.
Dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef Keauning het volgende:
[..]
Beter stop jij alle downloads, behalve degene die je als eerste wilt kijken. Dan gaat die ook veel sneller dan als nu.
Oh ok.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Op en top man, alleen in EXA trollt iedereen altijd
Doe maar nietquote:
http://isitfridayyet.org/quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar het is tuesdayyyyy tog tog tog
Gaan we dan naar het strand? (A)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
van mij mag het ook morgenmiddag om 5 uur zijn. Dan even lang weekend
In de buurt van Den Boschquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vamos a la playa ohhh ohhh oooooh
Waar woon je?
Of de auto (in het weekendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar we hebben het OV nog johhh.
Ik ga ze ritueel verbranden op mijn EXA-Feest in de vuurkorf.quote:
wil je het dan wel filmen ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga ze ritueel verbranden op mijn EXA-Feest in de vuurkorf.
Ha die Klinkerquote:
Heb je ze zelf gekocht ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga ze ritueel verbranden op mijn EXA-Feest in de vuurkorf.
Kanquote:
Jah Vavoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ha die Klinkerjoooo!
[..]
Heb je ze zelf gekocht ofzo?
Haha verrrry nice. Dat je ze kan verbranden danquote:
Ik heb het meeste nog van alle jaren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Gideon_92 het volgende:
gewoon schriften en blaadjes en shit die je uitgedeeld hebt gekregen verbranden
Ik denk dat er net iets teveel in geschreven is. Enkele dure boeken verkoop ik wel rest gaat gewoon de fik erin.quote:
Gister alles verbrand (6) alleen boekverslagen niet...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het meeste nog van alle jaren.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het meeste nog van alle jaren.
Jij las boeken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Gister alles verbrand (6) alleen boekverslagen niet...
maar dat zijn dan ook 100 paginas aan werk. Talloze uren verspild aan het lezen van die boeken.
2/8 gelezenquote:
faalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef Keauning het volgende:
Frans mondeling een 7,5
Duits mondeling een 9,3
Edit: Duits was geen mondeling, maar schriftelijke vragen over boekjes.
Ik heb dan ook netjes al mijn boeken gelezen. Niet allen met plezier. Maar wel gelezenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf, boeken lezen deed ik gewoon voor mn plezier. Barbaren.
Goedzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:31 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook netjes al mijn boeken gelezen. Niet allen met plezier. Maar wel gelezen
Als ik een boek wil lezen, doe ik dat op mijn eigen tempo en prik ik geen datum waarop ik het boek uit moet hebben. Er zaten goede boeken tussen, maar verplichtingen van school zijn sowieso k*t.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf, boeken lezen deed ik gewoon voor mn plezier. Barbaren.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik een boek wil lezen, doe ik dat op mijn eigen tempo en prik ik geen datum waarop ik het boek uit moet hebben. Er zaten goede boeken tussen, maar verplichtingen van school zijn sowieso k*t.
Wat lees je voor boeken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Als ik begin met lezen, en het is een leuk/goed boek dan heb ik hem binnen een week uit.
Welk boek? Ik ben op dit moment bezig met The Adventures of Huckleberry Finn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef Corkscrew het volgende:
Ik moet echt maar weer eens gaan lezen. Er staan nog een boel boeken op de plank, o.a. vanwege de examens heb ik alleen al een tijd niets meer gelezen.
The terminal man van micheal crichton (de bedenker van ER)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welk boek? Ik ben op dit moment bezig met The Adventures of Huckleberry Finn.
Ik heb On the Road nog niet uitgelezen, dus die komt eerst. Daarna begin ik denk ik in Honderd jaar enzaamheid of De schaduw van de wind.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welk boek? Ik ben op dit moment bezig met The Adventures of Huckleberry Finn.
Ik heb de film gezien in de bioscoop met mamaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter, stom boek.Overrated ook.
Klopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien in de bioscoop met mama
Die man is écht een vuile klootzak hey
Boek niet gelezen. Can't judgequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt.
Maar toch.![]()
Snap de hype eromheen niet echt. Zo goed is het niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:02 schreef DidoCarthago het volgende:
Mijn kamer is bijna opgeruimd!!!!!!!! Ik zit nu voor het eerst sinds weken met mn laptop achter mn eigen bureau!
Echt wel!quote:
Doe maar hip! Ik heb de film ook niet gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef yosander het volgende:
Ik heb zowel die film niet gezien als dat boek niet gelezen. Lekker puh.
Netjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:02 schreef DidoCarthago het volgende:
Mijn kamer is bijna opgeruimd!!!!!!!! Ik zit nu voor het eerst sinds weken met mn laptop achter mn eigen bureau!
eetsmakelijk gr grquote:
jah bn lekkrr rebelss tege de regels in ensoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wel!
[..]
Doe maar hip! Ik heb de film ook niet gezien.
[..]
NetjesIk moet dat ook nog steeds een keer doen; maar te lui.
[..]
eetsmakelijk gr gr
ik ook tog xd laatste twee lessen niet heen geweest, toen was ik 2 uur al thuis ipv half 6quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:09 schreef yosander het volgende:
[..]
jah bn lekkrr rebelss tege de regels in enso
ahahawhaha jah das wel lekkr dn kut sgo0l ook xd lolquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook tog xd laatste twee lessen niet heen geweest, toen was ik 2 uur al thuis ipv half 6![]()
goed he xD
ja egt twee kanslose lessen van ieder 80 min en dan ook nog 20 min pause ertusse xd tazzzzzquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:13 schreef yosander het volgende:
[..]
ahahawhaha jah das wel lekkr dn kut sgo0l ook xd lol
lol boefjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
j
[..]
ja egt twee kanslose lessen van ieder 80 min en dan ook nog 20 min pause ertusse xd tazzzzz
xd beetje wel he hahaa maar oke maak nie uit tog kan gebeure xD en ik ben er altyd normaal alleen vandaag eve nie haha wa heb jy gedaan vandaag??,,??quote:
hihih nouw heb vndaag die stomme boeke op sgo0l ingelevert haha jah eindeluk van die boeke af duss hehe maarja vnaaf weer werke en dan verjaardag van me 0ma gzellig met family ensoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xd beetje wel he hahaa maar oke maak nie uit tog kan gebeure xD en ik ben er altyd normaal alleen vandaag eve nie haha wa heb jy gedaan vandaag??,,??
haha jah eindlik xD whahaha,, egt grappig ben jij!! xD ('L) hOe oudd is jj oma gewOrde??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
[..]
hihih nouw heb vndaag die stomme boeke op sgo0l ingelevert haha jah eindeluk van die boeke af duss hehe maarja vnaaf weer werke en dan verjaardag van me 0ma gzellig met family enso
aww, doe eens eten dan.quote:
hihiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha jah eindlik xD whahaha,, egt grappig ben jij!! xD ('L) hOe oudd is jj oma gewOrde??
[..]
aww, doe eens eten dan.
ja das wel oud xD ,, iCk ga strax eve n verhaaltjj over 1 indiaantjj schryfe want dat moet ik nog doen,, !! xDquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
hihi [ afbeelding ] me oma is 86 geworduh das wl oud he xd maarja ga jy ng wat doen vnaaf ;$?
Lekker!quote:
naar de filmquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef Keauning het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen.
Kom gaan we samen een verhaal verzinnen dat over een indiaantje gaat ok ok .quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef Keauning het volgende:
Weer geld uitgeven, nee, ik sla ff over.quote:
Vakantie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom gaan we samen een verhaal verzinnen dat over een indiaantje gaat ok ok .
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef Keauning het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Heeft iemand nog wat leuke ideetjes voor vanavond?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom gaan we samen een verhaal verzinnen dat over een indiaantje gaat ok ok .
ja, alles is binnen, dankequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Weer geld uitgeven, nee, ik sla ff over.![]()
Ik download wel. Is je torrent al binnen, kan ik stoppen met seeden.
http://lmgtfy.com/?q=verhalen+over+indiaantjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja altyd tog xD
[..]
Jamaar, jamaar.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:35 schreef Keauning het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=verhalen+over+indiaantjes
Ok, gaan we samen kwijlen ? Is ook leuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar maar maaaaaar dat ga ik niet de hele avond doen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wel!
[..]
Doe maar hip! Ik heb de film ook niet gezien.
[..]
NetjesIk moet dat ook nog steeds een keer doen; maar te lui.
[..]
eetsmakelijk gr gr
dank g'squote:
nejquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Koning heeft last van moodswings![]()
[..]
Je mama?
Die draait niet meer lieverdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, naar 'Komt een vrouw naar de dokter'.
Het is toch bij ipv naar?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, naar 'Komt een vrouw naar de dokter'.
Waarom moet je een verhaal over een indiaantje schrijvenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja das wel oud xD ,, iCk ga strax eve n verhaaltjj over 1 indiaantjj schryfe want dat moet ik nog doen,, !! xD
[..]
Lekker!
Voor mn kindertjes, we hebben volgende week woensdag een themadag met als thema 'Indianen'.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom moet je een verhaal over een indiaantje schrijven? Voor het indianenforum of voor je kindertjes
?
Koelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor mn kindertjes, we hebben volgende week woensdag een themadag met als thema 'Indianen'.
Whihi, bestquote:
Werske en tot laterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef yosander het volgende:
Tot vanavond laat mensen; eerst werken en daarna verjaardag, tabee
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jordy ik luisterde naar The Shins oke groetjes.
FIXEDquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat te frituren op deze lelijke avond?
geniale filmquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Office space gekeken, kende hem al wel
quote:
Nee, zo;quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik beginnen met 'Er was eens'? Of met 'Op een dag'
'Er was eens', want dat klinkt sprookjesachtiger.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik beginnen met 'Er was eens'? Of met 'Op een dag'
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, zo;
In het jaar 240 na Christus
Is dat niet zo standaard?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
'Er was eens', want dat klinkt sprookjesachtiger.
Nou en.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het zijn kleuters.
[..]
Is dat niet zo standaard?
Wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moest gvd 's ochtends het hele Onze Vader gebed opzeggen, en 's middags Heilige Maria. En daarvan had ik ook geen flauw benul wat ik was aan het uitkramen
True!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moest gvd 's ochtends het hele Onze Vader gebed opzeggen, en 's middags Heilige Maria. En daarvan had ik ook geen flauw benul wat ik was aan het uitkramen
Je hebt vakantie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op school.
Onze vader, die in de hemel zijt BALBLALBLABLALBA
Ik snap hem al.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Basisschool heb ik het over trouwens.
WAT MAAKT HET UIT OF IK VAKANTIE HEB
Het moest van mn andere projectledendingestjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Stigmatiserend om een indiaan in een verhaal zo te noemen.
Was een grapskequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het moest van mn andere projectledendingestjes.
wtf die met die schapenharenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar misschien Hindoestaans ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |