wel als ze uit 1 letter bestaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef BaasD het volgende:
[..]
sinds wanneer is de fipo verboden in de EXA SC?
ah okequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, want er werd niet meer op FIPO's en LAPO's gehunt, weten we nog?
Voeg dat anders eventjes toe aan de OP, want er staat alleen lapo hunts.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, want er werd niet meer op FIPO's en LAPO's gehunt, weten we nog?
denk het er maar bij, onder de noemer 'normaal gedrag'quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voeg dat anders eventjes toe aan de OP, want er staat alleen lapo hunts.
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Marokkaanse jongeren vallen rouwstoet lastig
Walgelijke reacties daar. Bah.
Ja, maar nu gaan sommige mensen weer te verquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
InderdaadAls je dergelijk gedrag goedpraat, is er echt een steekje los. Ik ben het met je eens.
Jemigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
direct 20x gequotequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die reactie van 16meter was trouwens wel sarcastisch bedoeld, kan bijna niet anders... iedereen vol happen.
Als je je pagina-instellingen op 10 per pagina hebt staan kun je daar alsnog heel vroeg mee beginnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef BaasD het volgende:
[..]
ah okeik dacht dat de hunt niet mocht beginnen vanaf pagina 1:')
Not sure if troll.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die mensen moeten niet zeuren man, het zijn maar woorden. Zwakke mensen dit dat.
Had eigenlijk verwacht dat dat al een keer gebeurt zou zijn als dit vaker voorkomt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JemigDá's toch wel het laatste waar je op zit te wachten bij een uitvaart?
Echt, ik zou ze op hun bek rammen..
hap hap hapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die mensen moeten niet zeuren man, het zijn maar woorden. Zwakke mensen dit dat.
LAat het motorbloempje maar niet horenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je pagina-instellingen op 10 per pagina hebt staan kun je daar alsnog heel vroeg mee beginnen.
Ik stel voor: lapohunten mag, maar vanaf post 250 niet meer.En fipohunten mag vanaf post 50.
Lekker snelle downloadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
direct 20x gequote
En ik kan wel weer even vooruit
[ link | afbeelding ]
Ha-ha-ha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Inderdaad. Helaas zijn zij niet de enige in Nederland die er zo over denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga 720p-kwalitiet of hoger downloaden! Is meer ruimte voor nodig, maar het is het zeker waard!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En ik kan wel weer even vooruit
[ link | afbeelding ]
Ik ga niet reageren, want dan krijg ik een banquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus jij zou het prima vinden als ze bij bijv. de begrafenis van je moeder jullie de huid vol zouden schelden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Laat even weten of 't iets isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Keauning het volgende:
Lol, das toevallig.
Heb net ook L.A. Confidential gedownload, ben hem nu aan het kijken.
Hij is aan het trollen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden als ze bij bijv. de begrafenis van je moeder jullie de huid vol zouden schelden?
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Kaasrol het volgende:
Dus jij zou het prima vinden als ze bij bijv. de begrafenis van je moeder jullie de huid vol zouden schelden?
seed ff mee danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Keauning het volgende:
Lol, das toevallig.
Heb net ook L.A. Confidential gedownload, ben hem nu aan het kijken.
Kutquote:
Gelukkig weet ik dat jij de EXA troll bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Regel sneller internet dan, of ga niet via torrents (quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niet haten op 700 MB files, beeldkwaliteit heb ik nooit echt belangrijk gevonden, en met een 600 kb/s verbinding doe ik dat ook liever niet
allemaal Nederlandse kinderen joelen en lachen daarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn moeder zal ik overigens in Marokko begraven dus ik weet bijna zeker dat dat niet gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
allemaal Nederlandse kinderen joelen en lachen daar
Eigenlijk zouden we gewoon met een stuk of 3000 Nederlanders Marokko moeten terrorizerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn moeder zal ik overigens in Marokko begraven dus ik weet bijna zeker dat dat niet gaat gebeuren.
heb ik ook :p, dan heb ik al een vermoeden wie jij bentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hij seed nog hoor.
Ik heb een torrent van Zeus-Dias. Die moet je pakken.
Kijk je bij peers?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb ik ook :p, dan heb ik al een vermoeden wie jij bent
3000 maar? Andersom zijn ze met veel meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we gewoon met een stuk of 3000 Nederlanders Marokko moeten terrorizeren
Kijken hoe ze dat zouden vinden
Anders loopt Nederland zo leegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef xCore het volgende:
[..]
3000 maar? Andersom zijn ze met veel meer
Als jij naar Marokko gaat zul je zien dat de jeugd daar een stuk anders is dan hier. Respect dit dat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we gewoon met een stuk of 3000 Nederlanders Marokko moeten terrorizeren
Kijken hoe ze dat zouden vinden
Nederlanders hebben anders ook gewoon respect voor buitenlanders hoor. Iets met wie de bal kaatst...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Als jij naar Marokko gaat zul je zien dat de jeugd daar een stuk anders is dan hier. Respect dit dat.
Ja, nog even en dan zeg je dat alle Nederlanders respect hebben voor allochtonen..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nederlanders hebben anders ook gewoon respect voor buitenlanders hoor. Iets met wie de bal kaatst...
Als ze normaal doen heb ik iig respect voor zequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, nog even en dan zeg je dat alle Nederlanders respect hebben voor allochtonen..
Dat dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als ze normaal doen heb ik iig respect voor ze
Jammer genoeg doen de meesten dat niet
Hehehehe.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chuck Norris does not need oxygen, oxygen needs Chuck Norris
Jammer dat er geen nieuw seizoen komtquote:
Is jammer genoeg met al die seriesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
24 wasmaar was op een gegeven moment wel wat uitgekauwd @
heyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:27 schreef Citizen_Kane het volgende:
Respect![]()
Bloemen![]()
Zuurstof![]()
Vrede![]()
Duiven![]()
Liefde
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Vlucht voor politie om eindexamen loopt slecht af
Een 18-jarige Rotterdammer heeft afgelopen woensdag een chaos veroorzaakt op de A16 bij Hendrik-Ido-Ambacht. Volgens de politie reed de jongen hard door toen een agent hem van de weg wilde halen. In zijn vlucht botste de jongen vervolgens tegen een vrachtwagen. Hij verklaarde dat hij op tijd wilde zijn voor zijn eindexamen wiskunde. Toen de auto eenmaal tot stilstand was gekomen probeerde de jongen er vandoor te gaan, meldde de politie donderdag. De agent wist de Rotterdammer echter te pakken te krijgen en ketende hem in afwachting van versterking met handboeien vast aan het stuur. Zijn 19-jarige kompaan bleef wel staan, aldus de politie. De twee verklaarden dat ze een rekenmachine hadden opgehaald bij een vriend in Dordrecht, die één van hen die middag nodig had voor het examen. Bovendien bleek de 18-jarige bestuurder geen rijbewijs te hebben. Beide jongens zijn na verhoor weer vrijgelaten. Of ze hun eindexamen wiskunde nog hebben gehaald, weet de politie niet.
Ik anders welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Een 18-jarige Rotterdammer heeft afgelopen woensdag een chaos veroorzaakt op de A16 bij Hendrik-Ido-Ambacht. Volgens de politie reed de jongen hard door toen een agent hem van de weg wilde halen. In zijn vlucht botste de jongen vervolgens tegen een vrachtwagen. Hij verklaarde dat hij op tijd wilde zijn voor zijn eindexamen wiskunde. Toen de auto eenmaal tot stilstand was gekomen probeerde de jongen er vandoor te gaan, meldde de politie donderdag. De agent wist de Rotterdammer echter te pakken te krijgen en ketende hem in afwachting van versterking met handboeien vast aan het stuur. Zijn 19-jarige kompaan bleef wel staan, aldus de politie. De twee verklaarden dat ze een rekenmachine hadden opgehaald bij een vriend in Dordrecht, die één van hen die middag nodig had voor het examen. Bovendien bleek de 18-jarige bestuurder geen rijbewijs te hebben. Beide jongens zijn na verhoor weer vrijgelaten. Of ze hun eindexamen wiskunde nog hebben gehaald, weet de politie niet.
Vet gemeen, kutplisie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef jordyqwerty het volgende:
ehm, neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Motorbloempjeeee ga je een liedje zingen voor de slowchatterssss?
Daag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jullie![]()
Ik ga een film kijken, d0eii..
Ohja goed dat je het zegt, verslagen staan te wachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Moeten jullie ook maar films gaan kijken!
Verslagenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daag.
[..]
Ohja goed dat je het zegt, verslagen staan te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |