wel als ze uit 1 letter bestaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef BaasD het volgende:
[..]
sinds wanneer is de fipo verboden in de EXA SC?
ah okequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, want er werd niet meer op FIPO's en LAPO's gehunt, weten we nog?
Voeg dat anders eventjes toe aan de OP, want er staat alleen lapo hunts.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, want er werd niet meer op FIPO's en LAPO's gehunt, weten we nog?
denk het er maar bij, onder de noemer 'normaal gedrag'quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voeg dat anders eventjes toe aan de OP, want er staat alleen lapo hunts.
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Marokkaanse jongeren vallen rouwstoet lastig
Walgelijke reacties daar. Bah.
Ja, maar nu gaan sommige mensen weer te verquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
InderdaadAls je dergelijk gedrag goedpraat, is er echt een steekje los. Ik ben het met je eens.
Jemigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
direct 20x gequotequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die reactie van 16meter was trouwens wel sarcastisch bedoeld, kan bijna niet anders... iedereen vol happen.
Als je je pagina-instellingen op 10 per pagina hebt staan kun je daar alsnog heel vroeg mee beginnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef BaasD het volgende:
[..]
ah okeik dacht dat de hunt niet mocht beginnen vanaf pagina 1:')
Not sure if troll.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die mensen moeten niet zeuren man, het zijn maar woorden. Zwakke mensen dit dat.
Had eigenlijk verwacht dat dat al een keer gebeurt zou zijn als dit vaker voorkomt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JemigDá's toch wel het laatste waar je op zit te wachten bij een uitvaart?
Echt, ik zou ze op hun bek rammen..
hap hap hapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die mensen moeten niet zeuren man, het zijn maar woorden. Zwakke mensen dit dat.
LAat het motorbloempje maar niet horenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je pagina-instellingen op 10 per pagina hebt staan kun je daar alsnog heel vroeg mee beginnen.
Ik stel voor: lapohunten mag, maar vanaf post 250 niet meer.En fipohunten mag vanaf post 50.
Lekker snelle downloadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
direct 20x gequote
En ik kan wel weer even vooruit
[ link | afbeelding ]
Ha-ha-ha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Inderdaad. Helaas zijn zij niet de enige in Nederland die er zo over denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga 720p-kwalitiet of hoger downloaden! Is meer ruimte voor nodig, maar het is het zeker waard!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En ik kan wel weer even vooruit
[ link | afbeelding ]
Ik ga niet reageren, want dan krijg ik een banquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus jij zou het prima vinden als ze bij bijv. de begrafenis van je moeder jullie de huid vol zouden schelden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Laat even weten of 't iets isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Keauning het volgende:
Lol, das toevallig.
Heb net ook L.A. Confidential gedownload, ben hem nu aan het kijken.
Hij is aan het trollen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden als ze bij bijv. de begrafenis van je moeder jullie de huid vol zouden schelden?
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Kaasrol het volgende:
Dus jij zou het prima vinden als ze bij bijv. de begrafenis van je moeder jullie de huid vol zouden schelden?
seed ff mee danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef Keauning het volgende:
Lol, das toevallig.
Heb net ook L.A. Confidential gedownload, ben hem nu aan het kijken.
Kutquote:
Gelukkig weet ik dat jij de EXA troll bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Regel sneller internet dan, of ga niet via torrents (quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niet haten op 700 MB files, beeldkwaliteit heb ik nooit echt belangrijk gevonden, en met een 600 kb/s verbinding doe ik dat ook liever niet
allemaal Nederlandse kinderen joelen en lachen daarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn moeder zal ik overigens in Marokko begraven dus ik weet bijna zeker dat dat niet gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
allemaal Nederlandse kinderen joelen en lachen daar
Eigenlijk zouden we gewoon met een stuk of 3000 Nederlanders Marokko moeten terrorizerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn moeder zal ik overigens in Marokko begraven dus ik weet bijna zeker dat dat niet gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |