Ik heb zelf gisteren (mede door het enthousiasme van Doc en Bogus) Hurly Burly gehuurd, en het viel me zeker niet tegen. Sterke acteurs en veel wazige dialogen, en daar hou ik wel van. Zondag ga ik 'Magnolia' checken in de bios...
En jij?
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 18-08-2000 12:28]
mijn fovieten dit jaar so far zijn American Beauty en the 6th sense
Thuis "Desperately Seeking Susan" (1985, Rosanna Arquette, Madonna), die ik van 't weekend op DVD gekocht heb.
quote:Ja! Goede film!
Op 18 augustus 2000 12:45 schreef Vork het volgende:
'Being John Malkovic'
wereldfilm! maar wel vaag...
Blijft een superfilm! ( en na 5 keer gezien te hebben verveeld ie nog steeds niet !)
quote:hij is goed!! althans ik vond Kevin Spacey echt geweldig als veertiger in midlife-crisis. alleen einde is beetje jammer, maar wel onverwacht wat op zich ook wel weer leuk is!!!
Op 18 augustus 2000 13:35 schreef risk one het volgende:Ik ben bezig met American Beauty (nu pas? ja nu pas
[Dit bericht is gewijzigd door vita op 18-08-2000 13:41]
Laatste op video: The Bone Collector
Tja... lamazitten eigenlijk
Laatste op tv: Magnum Force (Dirty Harry 2)
Wel genieten...
V
oja wat ik er van vond:
Trust: keek ik omdat ik 'm ooit zo prachtig vond. en jawel, weer mooi, hoewel niet zo mooi als in m'n herinnering. (maar ik denk dat ik 'm misschien ook wat verwarde met een andere Hal Hartley film, waar een meisje verliefd wordt op een moordenaar, althans iemand die bekend staat als moordenaar, weet de titel nu niet meer)
B.I.S.: wel aardig maar niet helemaal de verwachting waarmakend die door titel + beschrijving opgeroepen was. vond 'Männer' leuker.
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 18-08-2000 14:31]
quote:Vooral gaan zien! (was ik ook zeer enthoussiast over.
Op 18 augustus 2000 12:26 schreef Zanderrr het volgende:
Welke film heb je als laatste gezien? En hoe was 'ie?Ik heb zelf gisteren (mede door het enthousiasme van Doc en Bogus) Hurly Burly gehuurd, en het viel me zeker niet tegen. Sterke acteurs en veel wazige dialogen, en daar hou ik wel van. Zondag ga ik 'Magnolia' checken in de bios...
En jij?
Meest recent bios (dinsdag): Dogma
Meest recent video (maandag): Contact
Beiden de moeite waard om nog eens te zien.
En Being John Malkovic was inderdaad leuk!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 18-08-2000 14:29]
De 2 films die ik vandaag of morgen ga kijken zijn:
1. Fear and Loathing in Las Vegas
2. Arlington Road
Beide zijn geloof ik wel goed...
Laatste film in bios: The Patriot.
Laatste film op video: American Beauty voor de tweede keer.
Hurly Burly was zogezegd de laatste. Maar na vanavond is Straw Dogs de laatste. Heb ik al eens gezien, maar het blijft een fantastische film.
quote:geweldige film! Peckinpah roelt!
Op 18 augustus 2000 18:56 schreef bogus het volgende:
Maar na vanavond is Straw Dogs de laatste.
quote:Ik ken naast Straw Dogs alleen nog The Wild Bunch van Peckinpah, en ja, die is ook ontzettend goed.
Op 18 augustus 2000 20:58 schreef Ulx het volgende:
geweldige film! Peckinpah roelt!
Welke Peckinpah films ken je nog meer Ulx? Zijn ze de moeite waard?
Waarom? Omdat de film bij mij zo onbedoeld grappig overkomt
Om Jackie Chan moet ik ook altijd zo om lachen maar dat is zo bedoeld
Cross of Iron, met James Coburn, gaat over duitse soldaten op de vlucht voor het russische leger. De hele film door hoor je granaten inslaan.
Bring me the head of Alfredo Garcia
the Getaway (steve mcqueen) Geniale film
Ga nu Bruce Lee kijken, was alweer vergeten dat die vanavond op tv is en later misschien nog Dragon: The Bruce Lee Story op de BBC.
quote:komt binnekort een nieuwe film van hem, alleen deze heeft hij geregiseerd, keeping faith heet hij geloof ik.
Op 18 augustus 2000 16:54 schreef Xhorder het volgende:
2. American History X
Edward Norton begint één van mijn favo acteurs te worden. Een toffe film met een onverwacht einde.
quote:Ja, Keeping the Faith (waarom moet ik nu weer direct aan Bon Jovi denken?
Op 18 augustus 2000 21:48 schreef Tweek het volgende:
komt binnekort een nieuwe film van hem, alleen deze heeft hij geregiseerd, keeping faith heet hij geloof ik.
quote:... vond ik ook een goede, vreemde film. Vooral de tweede helft was erg tof, wanneer de hoofdpersoon langzaam doordraait en tegen het hoofd in de zak begint te praten. En geweldige slo-mo shoot-outs, natuurlijk. Weird stuff...
Op 18 augustus 2000 21:29 schreef Ulx het volgende:
Bring me the head of Alfredo Garcia
Best een grappige film. Ik heb veel gelachen.
quote:Ik ook. Kon m niet achter elkaar kijken. Had het nog nooit gezien, al herkende ik scenes uit Dragon, The Bruce Lee Story. Wat een trage film was dit. En al zaten er grappige stukjes in, ik vind Jackie Chan een stuk beter/leuker/etc.
Op 18 augustus 2000 21:28 schreef Priscella het volgende:
Nou niet als laaste maar ik ben weer Bruce Lee Enter The Dragon (half om half) aan het kijken
Enter the Draon was vorige week op de BBC, zonder onderbreking is het een stuk beter films kijken
(en een coole seventies-soundtrack van Lalo Schifrin, daar ben ik altijd wel een sucker voor...)
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 19-08-2000 18:53]
Leek me echt een kutfilm. Slappe humor (en Tim Allen
) met een mager verhaaltje.
Maar ik vond 'm erg leuk. Grappig gedaan, mooie effecten. En Sigourney Weaver roeleert natuurlijk zowiezo, zelfs met blond haar.
video: Twee weken geleden: Titanic voor de ??e keer.
televisie: Gisterenavond: Alive. Ik vond 'm goed. Ethan Hawke wederom sterk in een van de hoofdrollen.
jaja ik ben volgens mij de laatste op de hele aardbol die 'm nog niet gezien heeft
[Dit bericht is gewijzigd door Fitcher op 20-08-2000 22:40]
quote:He-le-maal mee eens!
Op 21 augustus 2000 00:15 schreef Zanderrr het volgende:
Heb net Magnolia gezien. Wat een geweldige film! Een van de mooiste die ik dit jaar gezien heb....
Veel plezier Bogus vanavond (je had 'm toch voor maandag gereserveerd?)
Tokus
quote:Met natuurlijk de geilste zin ooit: "You can put it anywhere". Hubba, hubba!
Op 21 augustus 2000 19:34 schreef Tokus het volgende:
Ik heb vanmiddag Cruel Intentions gezien. gave film!
Tokus
Anders wordt Gellarboy boos!
quote:Maandag heb ik "Keeping the Faith" gezien in de Sneak. Donderdag komt 'ie uit, btw. Geen bijster origineel thema: driehoeksverhouding, maar ik heb erg gelachen! Er zaten een paar leuke grappen in, let vooral op de 'Rainman' persiflage. Aanrader!!
Op 19 augustus 2000 11:44 schreef Xhorder het volgende:
Ja, Keeping the Faith (waarom moet ik nu weer direct aan Bon Jovi denken?). Stond een interview met Edward Norton in de VPRO gids... erg interessant. De film is een komedie geloof ik en hij speelt zelf ook mee. Ben benieuwd...
The Green Mile en Talented Mr Ripley...
Ik weet niet meer welke ik eerder heb gekeken, maar vond ze allebei echt super.
quote:Ja! Helemaal vergeten me hier te melden na afloop
Op 21 augustus 2000 11:45 schreef Doc het volgende:
He-le-maal mee eens!
Echt veel beter dan zo'n film als American BeautyVeel plezier Bogus vanavond (je had 'm toch voor maandag gereserveerd?)
Zeker een erg goede film. Heel gevarieerd. Al vond ik AB ook best te pruimen hoor!
quote:Ik vond hem een beetje tegenvallen, had minstens een dooie miss Tingle verwacht op het einde.
Op 23 augustus 2000 01:36 schreef Machiaveli het volgende:
ik heb net "teaching miss tingle", was best een goeie film met een goeie verhaallijn. kathie holmes zag er ook weer goed uit, voor de rest was niet echt van, wow check dat, zwaar goed... het was wel een goeie film, alleen dat.
[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 24-08-2000 09:34]
quote:Ben ik helemaal niet met je eens. Ik vond Eyes Wide Shut één van de meest fascinerende films van vorig jaar. Een erg intrigerende en boeiende film. De film verleidt het publiek als het ware. Er hangt een heel broeierige sfeer in de film. Daarnaast vond ik het acteerwerk uitstekend. Nicole Kidman zet één van de beste vrouwelijke rollen van het jaar neer en Tom Cruise (die in bijna elk beeldje van de film te zien is) doet niet veel voor haar onder. Ook de muziek vond ik prachtig (behalve die eentonige piano-toon, die op een gegeven moment wat irritant werd). 'Masked Ball' is één van de mooiste nummers die ik ooit in een film gehoord heb. Hele aparte scene trouwens die van dat gemaskerde bal. Er wordt niet veel in de film gezegd, maar ik vond 'm erg boeiend. Vooral door de erg intense sfeer.
Op 23 augustus 2000 01:08 schreef lzandman het volgende:
Eyes Wide Shut -> Slechte film die nergens over gaat.
Op zich wel aardig, maar onmogelijke die slomo-kung fu kicks truckages ala 'The matrix' komen we wel een beetje mijn keel uitzetten. Voor mensen die van Kung Fu houden.. huur nog een Jackie Chan, voor degene die van gangster films houden: huur de Godfather. Voor iemand die gewoon wat wil zien.. go ahead.. niet echt slecht, maar nou niet een topfilm.
quote:oorspronkelijk heette het script "Killing mrs. Tingle", maar door die highschool murders hebben ze haar laten leven.
Op 24 augustus 2000 09:33 schreef Party-pooper het volgende:
Ik vond hem een beetje tegenvallen, had minstens een dooie miss Tingle verwacht op het einde.
Samuraifilms roelen!
Kunnen de profs niet eens een keertje een cursus Div-X posten???
quote:Heb je Ghost Dog gezien? Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar lijkt me erg gaaf
Op 25 augustus 2000 23:34 schreef Ulx het volgende:
ik ga nu kijken naar Akira Kurosawa's Yojimbo
Er is een remake van door Sergio Leone: A Fistful of Dollars. En onlangs als Last Man Standing is het weer verfilmd
Samuraifilms roelen!
quote:Zoek naar een site met instructies en wordt je eigen prof!!!
Op 26 augustus 2000 00:18 schreef cedlash het volgende:
Kunnen de profs niet eens een keertje een cursus Div-X posten???
- kelis
Het verhaal is zwaar gebaseerd op het leven van Carole King. Vrouw wil zelf zangeres zijn, komt niet aan de bak, gaat liedjes voor anderen schrijven, wordt wereldberoemd. Trouwt twee keer, scheidt even zoveel keren, trouwt weer, man pleegt zelfmoord. Vrouw gaat eindelijk zelf plaat maken, en dat wordt een wereldsucces.
Net als Carole King die met haar solo-plaat Tapestry zes jaar lang in de Amerikaanse billboards bleef staan.
De film is zo mooi omdat, ondanks de korte manier waarop ik het verhaal omschreef, vol verassingen zit.
Maar het mooiste is misschien nog wel de muziek. De muziek, allemaal 'fictieve hits', is van een duizelingwekkend hoog niveau. Dat kan ook niet anders als je weet dat de muziek (veelal 50s/60s motown achtige liedjes) door niemand minder dan Burt Bacharach en Sonic Youth (jawel! Little trouble girl goes motown ) gemaakt is.
Met rollen van Matt Dillon, Bridget Fonda (!) etc. Goede film.
quote:Ghost Dog is een supergoeie film. Ghost Dog behoort tot mijn favorieten. Je moet 'm zeker zien ka!
Op 26 augustus 2000 15:01 schreef ka het volgende:
Heb je Ghost Dog gezien? Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar lijkt me erg gaaf
Ik heb laatst Romeo Must Die gezien. Grappige film. Jet Li was weer flink bezig. Zijn stijl van vechten spreekt mij meer aan dan Jackie Chan. Maar Bruce Lee blijft de man natuurlijk.
cult man!
quote:Ik vond die ijzeren rugtassen echt fenomenaal!
Op 27 augustus 2000 20:58 schreef Ulx het volgende:
ik heb net Planet of the Apes gezien.cult man!
Na 10 minuten wist ik niet meer wie de goeie en wie de slechte waren. Het vooroordeel dat alle Japanners op elkaar lijken ging voor mij in deze film op. En ze schreeuwden veel in de film.
quote:
Op 27 augustus 2000 10:42 schreef Kelis het volgende:
Ik heb gister The Firm gezien...Best wel een goeie film maar ik heb het boek (Advocaat van de duivel van John Grisham) ook al gelezen en die is veel leuker en spannender!!
- kelis
Zijn dit niet 2 totaal verschillende boeken cq films van Grisham.
Vooral de scene waarin dat hondje weer tot leven gewekt wordt vond ik wel erg lachen ondaks dat ik dat al uit voorstukjes herkende achteraf
quote:
Op 18 augustus 2000 12:35 schreef Manono het volgende:
Scarface op de televisie (Al Pacino)
scarface rules
quote:nope.
Op 28 augustus 2000 16:22 schreef Party-pooper het volgende:
Zijn dit niet 2 totaal verschillende boeken cq films van Grisham.
Er zitten wel een paar eigenaardigheden in (meer hierover in 't spoiler topic: eindelijk, SunChaser!), maar die zijn niet echt schokkend en mogen de pret niet drukken. Voor mij in ieder geval zeer zeker niet. Ik heb me er uitstekend mee vermaakt en ik neig naar een 9.0, maar daar blijft-ie toch net niet genoeg voor hangen. Een 8.5 dus.
quote:Ik ben gister ook naar X-Men in Metropolis in Antwerpen geweest (Kinepolis is in Brussel en nog wat andere steden, toch?), en ook al was het de 5e keer dat ik 'm zag, hij blijft gaaf (4x divx, nu eindelijk 's in de bios).
Op 26 augustus 2000 00:18 schreef cedlash het volgende:
Vorige week woensdag The X-Men in Kinopolis Antwerpen.
Tokus
quote:ja, maar de vraag was of The Firm en Advocaat van de duivel 2 verschillende films/boeken van Grisham zijn. Nee dus. Want The Firm is de engelstalige titel van Advocaat van de Duivel. Zelfde boek.
Op 29 augustus 2000 10:36 schreef Party-pooper het volgende:
Jawel, er zijn ook 2 films
The devil's advocate en The Firm. Dit waren echt wel 2 verschillende films. In The Firm ging het over een advocatenkantoor in dienst van een misdaadsyndicaat, in andere film over de "duivel"( Al Pacina), die speelde echt niet mee in the firm.
The Devils Advocate heeft niks met Grisham te maken.
En die eikels in Apollo hadden niet eens effe proefgedraaid waardoor we eerst een uur voor jan lul in de bios zaten omdat de band het niet deed. Vervolgens viel ook halverwege het geluid nog eens uit. Lekker geregeld daar in Delft.
quote:Ben het met je eens.. mis je deze film.. dan mis je niets! Gebaseerd op een waar verhaal, dus dan weet je het al he
Op 03 september 2000 22:44 schreef Trainspotter het volgende:
Zojuist A Perfect Storm in de sneak preview gezien. Een rampenfilm. Zowel letterlijk als figuurlijk. Deze film kun je absoluut missen.
Ook bij ons ging de tweede helft mis.. Lijn halverwege het scherm..
Een groep mannen die in problemen komt op een woeste zee met het nodige visuele geweld. Natuurlijk moeten we dan wel met ze meeleven en dus hebben de makers er voor de eerste driekwartier het filmhandboek bij gepakt en netjes alle clichés erin verwerkt. Je kon heel duidelijk alle elementen terugvinden. De film is zeer voorspelbaar. En qua drama schiet de film hopeloos tekort. Ik kon echt geen medelijden hebben met het thuisfront. Maar goed, daarvoor kwamen we ook niet natuurlijk. Wat overblijft is een onderhoudende film met spektaculaire beelden van schepen in nood. Erg goed gedaan. Hoe doen ze het toch allemaal in godsnaam, vraag je je af. Ik kreeg er een beetje een Titanic-gevoel van. Qua visuele effecten dus, verder niks. De muziek bijvoorbeeld vond ik een beetje geforceerd en niet altijd toepasselijk. Maar visueel is de film erg sterk. Als je er heen gaat voor het spektakel, dan zul je je zeker vermaken.
Cijfer: 7.5
Niet de moeite waard om te gaan kijken. Slap verhaal, slappe Cage. Iets uitgebreidere review.
Een 4 waard wat mij betreft.
Tokus
wel aardig
mwoooaah ... niet echt top, een 5.
[Dit bericht is gewijzigd door Koetje op 11-09-2000 21:47]
quote:Is er geen leuke bioscoop bij je in de buurt dan?
Op 11 september 2000 21:44 schreef Koetje het volgende:
leuk maar wel wat ver gezocht.
Ik was er erg benieuwd naar. Ik schatte de film net zo sfeervol in als de muziek van Air. Playground Love is één van m'n Top 5 songs van het jaar, schitterend nummer. Nou, zo sfeervol was-ie inderdaad wel, maar 't gevoel, 't gevoel was er niet... Ik vond 't een boeiende film, maar 't raakte me niet echt. Ik vond 'm daarvoor iets te onevenwichtig en ondoorgrondelijk. Misschien was dat laatste ook wel de bedoeling, maar het riep bij mij vragen om waar ik geen antwoord op kreeg. Dat kan soms prettig zijn, maar in dit geval niet. De muziek is zoals gezegd prachtig, maar dat wist ik van te voren al. De jaren 70 muziek die in de film zelf gespeeld wordt is ook fraai. De film speelde toevallig in de tijd waaraan ik mijn vroegste muziekherinneringen heb (1974).
Copolla heeft een leuk stel meiden bij elkaar gebracht (met name Dunst en Cook zijn prettig aan de ogen). Dunst is wel 1 van m'n favo's aan het worden. Heb ik alleen nog maar goeie dingen van gezien (errug leuk in Dick bijvoorbeeld) en ze is pas net 18. Hoezo veelbelovend?
Tsja, aan de ene kant wel erg positief, maar aan de andere kant toch ook weer niet, omdat het gewenste effect uitbleef. De snaar werd met andere woorden niet geraakt. Maar... 't is wel gewoon een boeiende film, met goeie acteerprestaties en prachtige muziek. Al met al: een 7,5.
Ow de film die ík als laatste heb gezien was Blair Witch Project, vorige week.. was wel geinig...
Een absolute aanrader!
quote:
Op 18 augustus 2000 12:45 schreef Vork het volgende:'Being John Malkovic'
wereldfilm! maar wel vaag...
Had de films bekeken op een gehuurde videorecorder, wat erop neerkwam dat je door intensief staren tussen de sneeuw en storingen door het verhaal probeert te volgen. Zeer vermoeiend.
Waar gaat het over?
Voor ultra-rijke zakenman Thomas Crown, die tot nu toe een niet zo gek boeiend leven heeft gehad omdat er niemand in zijn leven echt kan concurreren met hem (op welk vlak dan ook), probeert voor de kick een schilderij te stelen uit een groot museum.
Als echter een dame van de verzekeringsmaatschappij die het schilderij verzekert er achterkomt dat Crown het gedaan heeft, merkt Crown dat hij te maken heeft met een geduchte tegenstander.
Wat vond ik ervan?
Schitterende film. Ingenieuze scenes en schitterend spel van Pierce Brosnan (Thomas Crown). Rene Russo ben ik zelf niet zo fan van, en ook enkele pikante scenes uit de film kunnen mij gestolen worden. Het gaat hem mij vooral om de schitterende scenes in het museum.
Vooral een van de laatste scenes, die verwijst naar het prachtige schilderij La Grande Guerre van Rene Magritte () is ongelofelijk gaaf. Een must-see...
En ja, ik heb m'n images die ik tot nu toe gebruik volledig op deze film gebaseerd...
* twi geeft de film een 8.5
ZO GOED?!?!?!
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 25-09-2000 00:08]
quote:"oh buurman, wat doet u nu?" Nuff said
Op 24 september 2000 23:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ok, maar wie kent de film Flodder nu niet
hij blijft goed
quote:Jaartje of 10 geleden was dat nog wel een nieuwtje, ja
en je ontdekt nog eens wat
Rolf Wouters als tennisjongen bijvoorbeeld
Anyway, ik lees liever een (korte) recensie van mensen dan alleen maar welke film ze gezien hebben. Aan de andere kant: dat is wčl precies het topic hier. Met andere woorden: tijd voor een Post hier al je filmrecensies topic
[Dit bericht is gewijzigd door Marty op 25-09-2000 10:39]
Tokus
Ik heb vandaag 'Eyes Wide Shut' gehuurd, maar ik denk dat ik 'm morgen pas ga kijken. Een review volgt nog...
quote:Leuk, benieuwd wat jij daarmee kunt...
Op 30 september 2000 21:17 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb vandaag 'Eyes Wide Shut' gehuurd
quote:Suffe, voorspelbare film. Paar aardige grappen, meer niet.
Op 01 oktober 2000 01:23 schreef RoboBob het volgende:
American Pie! 3e keer maar blijft lachuh!
Och jezus... veel detail, wel aardig, flauwe humor en zo erg verschillelijk stompzinnig
nieuwste film
X-Men (en dat zal zeker nog mijn komende twee bioscoop bezoeken blijven )
Een 7.
(*) lees playboy/penthouse (?) interview met Harvey Keitel.
quote:Jaaaaa! Daar ben ik rétebenieuwd naar.
Op 03 oktober 2000 18:16 schreef ka het volgende:
In New York gezien: "Almost Famous"
"Oh, what a lovely film. I was almost hugging myself while I watched it."
Zo begint Roger Ebert's Almost Famous review. Nuff said.
Ik krijg er echt een American Beauty gevoel van. Opende ook rond deze tijd in beperkte oplage en werd bedolven onder jubelende kritieken.
Ik ruik al een Best Picture nominatie voor Almost Famous... en nog wel meer nominaties.
Met, trouwens, één van de absolute toppers van het moment: Philip Seymour Hoffman.
Iemand The Cell trouwens al gezien? Ik vond 'm erg gaaf. Kep 'm in de Sneak gezien. Ik wist er nog niets van en dit was nou weer 's ouderwets genieten. Lekker raar sfeertje die bijzonder boeide. Het is een beetje Silence of the Lambs meets eXistenZ. Of het allemaal wel klopte en ergens op sloeg (waar dan ook op) weet ik niet, maar het was een rete-originele film en dat mag beloond worden.
net nog (DivX.... sssst!)
ps.. Tara: I'm back (be afraid... be very afraid )
X-men : 6je.. viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. wazige verhaallijn die m.i. te weinig uitgediept werd
U-571 : 7,5 Prima film met een aardig verhaal wat wel zeer amerikaans is aangekleed. Voor de rest wat aardige scenes die je claustrofobie even op de proef stellen (3 minuten onafgebroken exploderende diepzeebommen). een mooi stukje entertainment.
Shaft : 9. Topfilm, typisch shaft verhaal (samuel l jackson die overigens geniaal gecast is) dus een beetje plat. Voor de rest erg veel leuke types en wat aardig spitse dialogen. Zeer vermakelijk. right on!
Ne0[tc]
quote:vaag ? alleen het einde vond ik vaag ! over het algemeen bestaat de film uit niets minder dan sex & geweld
Op 08 oktober 2000 14:58 schreef Zanderrr het volgende:
American Psychovaaaaage film...
quote:Ja, je hebt gelijk, vooral het einde was vaag. Maar ik kende het boek ook al, en dan kijk je denk ik toch anders naar de film...
Op 08 oktober 2000 16:52 schreef Public Enemy het volgende:
vaag ? alleen het einde vond ik vaag ! over het algemeen bestaat de film uit niets minder dan sex & geweld
Mooiste scenes vond ik trouwens die scenes waarin Patrick Bateman haarfijn uitlegt waarom bijv. Whitney Houston of Huey Lewis zulke geweldige artiesten zijn, terwijl hij ondertussen op het punt staat om iemand om te leggen...
Verhaal;
3 studenten journalistiek experimenteren met een roddelverhaal over een medestudente, om vervolgens het verloop volledig uit de hand zien lopen, en er ook nog eens een moord gepleegd word.
Wat roddel al niet kan veroorzaken.
Psychologisch drama dus, gaat zien!
quote:En natuurlijk dat-ie die 2 dames instucties gaf terwjl-ie Phil Collins' hele euvre besprak!
Op 08 oktober 2000 17:04 schreef Zanderrr het volgende:
Mooiste scenes vond ik trouwens die scenes waarin Patrick Bateman haarfijn uitlegt waarom bijv. Whitney Houston of Huey Lewis zulke geweldige artiesten zijn, terwijl hij ondertussen op het punt staat om iemand om te leggen...
Ik vond 't een verrassend goeie film. Lekker raar sfeertje en bijzonder goed geacteerd door de hoofdrolspeler.
quote:nou ja, niet eens? waren het geen leuke jongens dan?
Op 09 oktober 2000 15:56 schreef Ulx het volgende:
ik, maar ik werd er niet echt opgewonden van
quote:Een film over Djeez en Herald?
Op 09 oktober 2000 15:55 schreef ijsklontje het volgende:
Best wel een leuke film; gaat over 2 broers die denken dat ze heel koewl zijn, maar het zijn eigenlijk wel losers.
Ik heb fightclub gekocht, 2x in de bios gezien en nu 2x op video. Goeie film. Ik heb een ex-rental gekocht voor 25 piek, kan nog jaren mee.
quote:Volgens mij gaat hier iets fout Skywise... Het bestaat namelijk niet dat bovenstaande woorden in 1 zin passen...
Op 11 oktober 2000 01:25 schreef Skywise het volgende:
...The Nutty Professor2 THE KLUMPS...heb nog nooit zo gelachen...
quote:Ik ook
Op 09 oktober 2000 16:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb fightclub gekocht, 2x in de bios gezien en nu 2x op video. Goeie film. Ik heb een ex-rental gekocht voor 25 piek, kan nog jaren mee.
Ex-rentals RULE! Betere kwaliteit dan koopfilms en nog goedkoper ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 11-10-2000 09:17]
quote:yep, dat zijn kewle scenes ja ! ik heb et boek overigens nooit gelezen, ik zag de poster van de film toevallig hangen bij de bios op LL en ben ff wezen kijken
Op 08 oktober 2000 17:04 schreef Zanderrr het volgende:Mooiste scenes vond ik trouwens die scenes waarin Patrick Bateman haarfijn uitlegt waarom bijv. Whitney Houston of Huey Lewis zulke geweldige artiesten zijn, terwijl hij ondertussen op het punt staat om iemand om te leggen...
In de bios op LL is trouwens ook een ervaring op zich
quote:Je weet 't zelf niet?
Op 11 oktober 2000 20:23 schreef ~Anja~ het volgende:
The Game en/of Seven.
quote:Allebei dezelfde dag, maar weet niet meer welke als laatste.
Op 11 oktober 2000 21:03 schreef Arcee het volgende:
Je weet 't zelf niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |