Helaas zijn er bij CA best wel lange wachttijden. Zelf ben ik via het GGZ gestuurd, waardoor ik voorrang kreeg, maar ook ik moest een paar maanden wachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:37 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Mijn huisarts-psychiater kwam met een afhankelijke persoonlijkheidsstoornis en een aanpassingsstoornis. Ik vond dat niet kloppen en heb toen zélf een doorverwijzing naar het Centrum Autisme gevraagd aan mijn huisarts. Ze zullen dat niet zo snel weigeren. Daar word je onderzocht door professionals, dat duurt ook lang, minstens vier gesprekken, en ook met je ouders en je omgeving.
Ach, een paar maanden... Ik ben in Alkmaar geweest, idd paar maanden gewacht, nu woon ik in regio Utrecht en mag ik twee jaar wachten voor Altrecht. Hoezee. Gelukkig heb ik al wel praktische hulp van Kwintes, da's echt heel erg fijn. Dan komt er wekelijks iemand thuis om de week door te nemen enz.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Helaas zijn er bij CA best wel lange wachttijden. Zelf ben ik via het GGZ gestuurd, waardoor ik voorrang kreeg, maar ook ik moest een paar maanden wachten.
En dat kost veel moeite....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb mezelf echt moeten leren om andere mensen aan te kijken als we met elkaar praten.
Ik kijk dan ook nog regelmatig even weg. Ik kan wel voor een korte momenten.quote:
Voor mij werkt het alles behalve ontspannend of rustgevend of troostend. Ik raak er alleen maar nog meer van in de war.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef spiritoffreedom het volgende:
dat van dat aanraken en huilen, menen jullie dat nou? Vind ik erg, want een schouderklopje of een arm om iemand heen kan ook een vorm van affectie zijn....en dat terwijl jullie toch aangeven nood te hebben aan tederheid enzo.
Ach, er zijn zoveel mensen die het niet lang kunnen volhouden om iemand aan te kijken, punt is dat je daar geen blijk van moet geven. Als je bijv ineens knalrood wordt dan is dat nogal genant. Maar volgens mij wend dat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook nog regelmatig even weg. Ik kan wel voor een korte momenten.
Als ik een heel verhaal doe of alles dan gaan mijn ogen alle kanten op en kijk ik vaak naar beneden en bij vraaggesprekken of lastige gesprekken kijk ik vaak naar schuin boven, meestal naar links. Dan heb ik ook allemaal grimassen maar dat merk ik zelf niet.
Heel grappig, ik heb mezelf geleerd om mensen aan te kijken, maar laatst sprak ik met iemand waar ik mee samenwerkte (die ik niet kende) over mijn Asperger, en ze zei: "Ik zag het aan je ogen. Je kijkt mensen wel aan, maar je kijkt sneller weg." Eerst dacht ik, fuck, betraptquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook nog regelmatig even weg. Ik kan wel voor een korte momenten.
Als ik een heel verhaal doe of alles dan gaan mijn ogen alle kanten op en kijk ik vaak naar beneden en bij vraaggesprekken of lastige gesprekken kijk ik vaak naar schuin boven, meestal naar links. Dan heb ik ook allemaal grimassen maar dat merk ik zelf niet.
Het ligt er heel erg aan wie en wanneer. Want als de juiste persoon het goed doet, word ik juist erg rustig. Vooral als iemand me heel stevig vastpakt en mijn armen tegen mijn zij drukt. Zo werd ik als kind al rustig. Eerst werd ik natuurlijk extra boos, maar al heel snel voel je alle spanning van je af glijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef spiritoffreedom het volgende:
dat van dat aanraken en huilen, menen jullie dat nou? Vind ik erg, want een schouderklopje of een arm om iemand heen kan ook een vorm van affectie zijn....en dat terwijl jullie toch aangeven nood te hebben aan tederheid enzo.
Voor mij werkt het wel om te accepteren dat ik nu eenmaal soms raar doe. En weet je, als je eens goed oplet doen er zooo veel mensen raar. En andere mensen accepteren dat meestal ook gewoon, ze denken: "Oooh, dat is gewoon <henkie> (of wie dan ook)" Behalve op de middelbare school, waar ze elk gebrek aangrijpen om lullig over te doen. Maar verder in het volwassen leven kun je met heel veel gekke dingen wegkomen, mensen zullen dat veelal gewoon accepterenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, er zijn zoveel mensen die het niet lang kunnen volhouden om iemand aan te kijken, punt is dat je daar geen blijk van moet geven. Als je bijv ineens knalrood wordt dan is dat nogal genant. Maar volgens mij wend dat.
Klopt, alleen je moet het op cruciale momenten nooit laten afweten, denk aan sollicitaties bijvoorbeeld. En bij een beetje serieus beroep zullen ze je vast wel even op de proef stellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:35 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Voor mij werkt het wel om te accepteren dat ik nu eenmaal soms raar doe. En weet je, als je eens goed oplet doen er zooo veel mensen raar. En andere mensen accepteren dat meestal ook gewoon, ze denken: "Oooh, dat is gewoon <henkie> (of wie dan ook)" Behalve op de middelbare school, waar ze elk gebrek aangrijpen om lullig over te doen. Maar verder in het volwassen leven kun je met heel veel gekke dingen wegkomen, mensen zullen dat veelal gewoon accepteren
herkenbaar, mn ex was ook zo. PDD-NOS, ADHD, HSP, mooie combiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:33 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Het ligt er heel erg aan wie en wanneer. Want als de juiste persoon het goed doet, word ik juist erg rustig. Vooral als iemand me heel stevig vastpakt en mijn armen tegen mijn zij drukt. Zo werd ik als kind al rustig. Eerst werd ik natuurlijk extra boos, maar al heel snel voel je alle spanning van je af glijden.
Maar soms heb je iemand op werk die dat doet, en dan krimp ik echt ineen.
Aanraking geeft me iig stress....maar in de war geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Voor mij werkt het alles behalve ontspannend of rustgevend of troostend. Ik raak er alleen maar nog meer van in de war.
Zo en dat week in week uit?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
Zoh, ik heb werk gevonden, alleen wel 2 dagen ochtend, 2 dagen smiddags, 2 dagen snachtsMaar daarna wel weer 4 dagen vrij
Uit het vorige topic maar toch :quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hoi Suncatcher,
Als ik jou zo lees lijkt het me verstandig dat je heel snel contact opneemt met je huisarts. Al is het maar voor een verwijzing naar een (goede) psychiater.
Het "onderzoek" dat jij hebt gehad lijkt wel heel erg simpel; de meeste mensen zijn weken of maanden bezig om een diagnose te krijgen. Dus als jij je diagnose in een uurtje hebt gekregen, komt het op mij over alsof er toch wat kort door de bocht is gegaan.
En als je toch bij de huisarts zit, kun je misschien ook wat medicatie bespreken. Ik weet dat ik misschien wel de laatste ben die er iets over mag zeggen, maar zelfmoord is niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk de laatste optie. Er zijn vast nog andere dingen die geprobeerd kunnen worden.
En verder: sterkte!
Ja klopt, maar zoveel keus was er al niet meer dus ik kon moeilijk eisen gaan stellen. Verder is het gewoon vakantiewerk, dingen inelkaar zetten (productie)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:46 schreef Dropkogel het volgende:
[..]
Zo en dat week in week uit?
Je kan beter 1 week in de nacht zitten, 1 week dag enz.
Dan heb je iig een minder verklooid ritme.
Wat voor een werk eigenlijk?
Succes en hopelijk nog een beetje plezierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zoveel keus was er al niet meer dus ik kon moeilijk eisen gaan stellen. Verder is het gewoon vakantiewerk, dingen inelkaar zetten (productie)
zoals eerder is aangegeven hangt het erg af van wie, wanneeer enz.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef spiritoffreedom het volgende:
En bij heeft het ruim 8 maanden bij een psycholoog + verschillende testjes en een bezoek aan psychiater gekost om mijn label te krijgen...en om in 1 keer een label te plakken gaat gewoon niet, want autisme heeft zoals iedere stoornis raakvlakken met andere stoornissen, en soms kan je meerdere tegelijk hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:10 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Uit het vorige topic maar toch :
Dat is mijn onvrede en maakt het ook ondragelijk. Hoe kan iemand nou binnen een uur tijd een label op je plakken? Ze weten niets van alle blunders en onhandigheden die ik heb gemaakt, en als ze dat wel wisten dan weet ik heel zeker dat ik niet de label 'sociale fobie' had gekregen. Overigens lees ik wel meer dat mensen met autisme last hebben van depressies en mogelijke 'zelfmoord' gedachtes.. Het idee dat je eeuwig alleen zal blijven kan zwaar vallen.
Pagina 11quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag in de pers een stukje over de oorzaak van autisme. http://www.depers.nl/UserFiles/File/Dinsdag%2031%20mei%202011.pdf
Interessant stukje.
Nee, alleen je bent minder creatief omdat je minder verbeeldingsvermogen hebt dan niet autistenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Arrow89 het volgende:
Als autist ben je toch niet per definitie niet creatief?
Tja, eigenlijk weten we nog maar bar weinig van het fenomeen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag in de pers een stukje over de oorzaak van autisme. http://www.depers.nl/UserFiles/File/Dinsdag%2031%20mei%202011.pdf
Interessant stukje.
Sowieso over het menselijk brein hoe dat nu echt werktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk weten we nog maar bar weinig van het fenomeen...
Inderdaad... Als een orgaan zo onbegrepen is, dan is dat wel ons breinquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso over het menselijk brein hoe dat nu echt werkt
Fucking irritant was datquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef Auti het volgende:
Zit ik op uitzendinggemist te kijken naar dat van Nederland 1 van vanavond en komt er inene nieuws
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad... Als een orgaan zo onbegrepen is, dan is dat wel ons brein![]()
Maar niet voor Tijnbreinen
Wijze lesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Suncatcher het volgende:
Overigens heb ik jarenlang onder verschillende usernames de meest verschrikkelijke dingen gepost over mensen in real life, zonder namen te noemen of dat er ergens duidelijk was om wie het ging. Vaak uit onbegrip, tijdens driftbuien.. maar voornamelijk om het echte leven te ontsnappen waar ik maar weinig van begrijp. Ik heb niemand waar ik m'n ei kwijt kan of waar ik die gevoelens kon uitten toendertijd dus zocht ik mijn troost op een forum. Toendertijd was ik niet in de veronderstelling dat iemand erachter zou komen.. ik ben nu echter achter de keiharde waarheid gekomen. Anonimiteit + Community = Retarded behaviour.
Met pijn en schaamte lees ik al die shit terug die ik schreef over mensen en moet zelfs lachen om mezelf.. ik ben in korte tijd een hoop verandert als ik mezelf nu zie en toen. Sinds ik vorig jaar anti-depressiva's heb geslikt kan ik goed omgaan met die buien van woede en gebruik forum's niet meer om dat te uitten.. wat dat betreft ben ik enorm vooruit gegaan. Jammer genoeg heeft het me ook meer gekost dan ik ooit voor ogen had.. Dat ik een jaar of 3 geleden zooi schreef over mensen en dat ze enige tijd later dichtbij de criteria kwamen van 'vriend' en mijn posts ongegrond bleken te zijn, om vervolgens over m'n 'internet' verleden te weten te komen is eigenlijk niets meer dan de ultieme gerechtigheid.
Misschien daarom een tip voor jullie allen.. Ga nooit te ver op een forum m.b.t. het dagelijks leven te ontsnappen en je onbegrip te uiten. Think before you post something stupid.
Narigheid is zacht uitgedrukt.. Gelukkig weet ik nog wel wat de emotie 'schaamte' is. Nu ben ik weer 'contact'loosquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wijze les![]()
Wel naar als je in zo'n situatie komt, goed dat je het achter je hebt gelaten.
Ik weet niet hoe ze smakenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:41 schreef von_Preussen het volgende:
Jaaaaa, Asperge's zijn zo lekker, ik heb de afgelopen week al 2x asperge's gegeten.
Toch kun je er aardige kunstwerken van maken dat dichtbij het woord 'lekker' komtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het ranzig, m'n moeder koopt ze altijd
Ik vind het altijd irritant dat die twee namen zo vaak door elkaar worden gegegooidquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het ranzig, m'n moeder koopt ze altijd
Ik vind het zo irritant dat beide woorden verschillend worden uitgesprokenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het altijd irritant dat die twee namen zo vaak door elkaar worden gegegooid
Ik verwar het ook altijd met Asperger Syndroomquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant dat beide woorden verschillend worden uitgesproken
asperker
asperzjer
aspergers
Dat vind ik toch 'n beetje bullshit eerlijk gezegd. Ik zou de moed wat dat betreft niet te snel opgeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:10 schreef Suncatcher het volgende:
Het idee dat je eeuwig alleen zal blijven kan zwaar vallen.
Precies, het idee eeuwig samen te zijn is (gezien het aantal echtscheidingen) ook een illusiequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat vind ik toch 'n beetje bullshit eerlijk gezegd. Ik zou de moed wat dat betreft niet te snel opgeven.
Ik vind mezelf best creatief.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Arrow89 het volgende:
Als autist ben je toch niet per definitie niet creatief?
Omdat mijn FTP leeg is... dus ik heb dat Error 404 er maar opgezet anders kun je al me directory's zien... Ik ga binnenkort wel wat met me domein doen. Doe nu voornamelijk bestanden hosten en website's mirror'enquote:
RMPI Barendrecht las ik in je profiel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Omdat mijn FTP leeg is... dus ik heb dat Error 404 er maar opgezet anders kun je al me directory's zien... Ik ga binnenkort wel wat met me domein doen. Doe nu voornamelijk bestanden hosten en website's mirror'en
Ja, zit op het RMPI ja :pquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
RMPI Barendrecht las ik in je profiel.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goh, sterkte joh. Dat je er wat aan mag hebben. Daar gaat het om.
Wat zijn je interesses?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:58 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]Maaruhm, heb jij enige idee wat ik met mijn website moet doen... Ik ben beetje inspiratieloos!
Ik zit er aan te denken om te gaan bloggenquote:
Dat kan ook. Maar wees voorzichtig wat je daar allemaal opzet. Ik doel op je evt toekomstige werkgevers die dat allemaal mee kunnen lezenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om te gaan bloggen
Daar had ik inderdaad even niet aan gedacht! Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar wees voorzichtig wat je daar allemaal opzet. Ik doel op je evt toekomstige werkgevers die dat allemaal mee kunnen lezen
Joh, je bent nog jong, genoeg kansen die je krijgt.quote:
Zijn er dingen die je de wereld wil vertellen? Dat is tenminste de centrale vraag die ik mijzelf destijds stelde bij opzetten van een website. Dat ga ik binnenkort ook weer eens oppakken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef Vluchtdeur het volgende:
Heeft er overigens iemand een idee wat ik met mijn website moet doen? Hij is nu leeg...
Zolang het maar te ontwikkelen is in PHP of ASP.NET
Graag gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:04 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Daar had ik inderdaad even niet aan gedacht! Bedankt voor de tip
Tja, mensen die hier posten hebben dat meestal ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:06 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, je hebt iig wel hersens als je al op deze leeftijd met dat soort dingen bezighoudt
Klopt, daar kon ik op die leeftijd nog een puntje aan zuigen. Anyway, soms naar buiten is ook wel eens goed voor die jongens hequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, mensen die hier posten hebben dat meestal ook.![]()
Ik sta ook versteld wat onze Robin allemaal kan op dit vlak.
Het is ook een kwestie van interesse en tijd insteken. Die jongens groeien letterlijk met internet op. Maar niettemin knap hoe ze het opvatten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, daar kon ik op die leeftijd nog een puntje aan zuigen. Anyway, soms naar buiten is ook wel eens goed voor die jongens he
Dat zeker, ik was er op die leeftijd ook best wel veel met dat soort dingen bezig, alleen na verloop van tijd raak ik er zo in verzuild dat ik andere dingen gewoon vergeet. Welk knap van iemand als je het zo kunt relativeren dat je na een x aantal uur weer met iets anders aan de slag kunt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van interesse en tijd insteken. Die jongens groeien letterlijk met internet op. Maar niettemin knap hoe ze het opvatten.
Het is zeker goed dat ouders ze ook de wereld buiten de pc laten ontdekken en ze laten bewegen. Een strak lijf en goed uitzien zijn en sociaal meedoen erg belangrijk op die leeftijdZo belangrijk voor hun latere leven. Je kan het nl nooit meer overdoen.
Verzeildquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeker, ik was er op die leeftijd ook best wel veel met dat soort dingen bezig, alleen na verloop van tijd raak ik er zo in verzuild dat ik andere dingen gewoon vergeet. Welk knap van iemand als je het zo kunt relativeren dat je na een x aantal uur weer met iets anders aan de slag kunt.
Rijst met vanille vla?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Vluchtdeur het volgende:
Vanavond eet ik een koningsmaal!
Want gister aten we witte rijst en ik heb bewaard dus dat doe ik vanavond bij het toetje door mij Vanille Vla![]()
![]()
Joepie!
Weer aan de tob?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Auti het volgende:
Met een scheutje tropical siroop.
*ik zit weer eens te hikken en kan mijn ei niet kwijt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verzeild
Je hersenen hebben op die leeftijd moeite met plannen en indelen..... En mensen met ASS al helemaal en hebben veel moeite met structuur.......
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef phpmystyle het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)lders-is-schizofreen
Nog even en Wilders zit ook hier in dit topic te snuffelen
Moe, ongeconcentreerd, van de ene gedachte naar de ander, neerslachtig ik krijg bijna geen hap door mijn keel. Erg lichtgeraakt momenteel. Ik durf nu ook niet in mijn eentje te fietsen en ik heb nog niet het telefoonnummer van een oude vriend die een fietsmaatje kan zijn.quote:
Hihi, heb me andere gebruikersnaam laten vallen omdat ik hem stom vond!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg vluchtdeur, van wie ben jij eigenlijk een kloon ?
Hihi *doet geheimzinnig*...quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
En die was ?
EG, geef me eens goede raad, is het vandaag zwem/strandweer, of wordt dat het nog?
Nou....Ik zou het zelf niet heel aantrekkelijk vinden eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
En die was ?
EG, geef me eens goede raad, is het vandaag zwem/strandweer, of wordt dat het nog?
O, op die manier. Maar laat het aan je kont oxideren wat andere FOK!kers van jou vinden. Mijn zelfvertrouwen hangt niet af van wat mensen op internet van mij vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Hihi *doet geheimzinnig*...
Nou ik ben in nogal wat topics keihard afgebrand door andere users dus dat hou ik liever stil.
Maar qua tempratuur?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou....Ik zou het zelf niet heel aantrekkelijk vinden eerlijk gezegd.
Bij mij minimaal 28 graden. Ik ben een koukleumquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O, op die manier. Maar laat het aan je kont oxideren wat andere FOK!kers van jou vinden. Mijn zelfvertrouwen hangt niet af van wat mensen op internet van mij vinden.
[..]
Maar qua tempratuur?
Goed dat je dat even zegt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dank, ik ga gewoon lekker fietsen, moet toch een vat bier voor m'n vaderdag halen.
Eerst me behandeling afmaken en als ik eenmaal op Beschermd Wonen ga, wil ik weer me opleiding oppakken!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dank, ik ga gewoon lekker fietsen, moet toch een vat bier voor m'n vaderdag halen.
@ vluchtdeur, probeer zo snel mogelijk weer je school te hervatten, van een gedegen opleiding heb je je leven lang wat aan. En ja, ik kan er over meepraten
Valt dat niet te combineren dan? En wat heb je onder de gelederen dan? Sta vrij om antwoord te geven hoor, het blijft tenslotte een forum waar iedereen mee kan loeren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:02 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Eerst me behandeling afmaken en als ik eenmaal op Beschermd Wonen ga, wil ik weer me opleiding oppakken!
Gebeurt wel eens vaker, ben er zelf ook vaak genoeg schuldig aan.. dan loopt het soms even lekker. Zolang het niet uit de klauw loopt is het altijd goed gegaan hierquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ik realiseer mij plots dat ik aardig aan het slowchatten ben, en soms nogal van het onderwerp raak, is dat een kriem voor de moderatie en users hier of maakt dat niet zo uit?
Jammer dat FoK! geen eigen chat heeft. Hmmmm misschien moet ik dat eens met me VPSje opzetten een UnrealIRCD server :3quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ik realiseer mij plots dat ik aardig aan het slowchatten ben, en soms nogal van het onderwerp raak, is dat een kriem voor de moderatie en users hier of maakt dat niet zo uit?
Of gewoon iets op IRC aanmaken, veel eenvoudiger. Maar chatten mag in principe wel hoor, tis niet ofzo dat dan ineens de server eruit knallen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:21 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Jammer dat FoK! geen eigen chat heeft. Hmmmm misschien moet ik dat eens met me VPSje opzetten een UnrealIRCD server :3
http://irc.tweakers.net/pddquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of gewoon iets op IRC aanmaken, veel eenvoudiger. Maar chatten mag in principe wel hoor, tis niet ofzo dat dan ineens de server eruit knallen.
Maar ik haat Tweakers gebruikers, stelletje bedweters. Ik ga denk eigen IRC opzetten :3 Ik gebruik me VPS toch alleen voor webhosting, kan prima n IRC Server bij tochquote:
Nog steeds houdbaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:05 schreef Vluchtdeur het volgende:
Iedereen join: http://irc.tweakers.net/pdd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |