abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 20:54:06 #276
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97511802
Goed laat ik maar eerlijk wezen, als puntje bij paaltje komt lukt het mij maar niet om in een kroeg een leuke vrouw voor me te winnen :') Veelte zenuwachtig dat ik een blauwtje loop :')

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Daar kan ik me heel goed in herkennen, behalve dat naast me zitten in de trein.

Vooral in Turkije had ik daar moeite mee, daar raken ze elkaar wat sneller aan.
Ligt maar net aan de setting, een gemoedelijk klopje van een leraar bijv kan ik wel appreciëren. Maar ik zit er ook niet zo op te wachten dat iemand zo even naast me neer plompt in de bus.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_97511823
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
Nogmaals, ik drink weinig door doordeweekse schooldagen, ergo niets. Maar zo heel nu en dan kan dat gewoon.
Als je het met mate doet. Maar ik zou een (over)bezorgde vader zijn. ;)

Het is ook niet makkelijk. Groepsdruk, sociaal meedoen. En zeker in jullie jonge tijd. :)
  maandag 30 mei 2011 @ 20:55:21 #278
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97511871
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als je het met mate doet. Maar ik zou een (over)bezorgde vader zijn. ;)

Het is ook niet makkelijk. Groepsdruk, sociaal meedoen. En zeker in jullie jonge tijd. :)
Ik doe het niet uit groepsdruk, anders liep ik al lang met een joint in mijn waffel :') Maar ik moet zeggen dat ik wel los kom na wat alcohol genuttigd te hebben.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97511896
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
Goed laat ik maar eerlijk wezen, als puntje bij paaltje komt lukt het mij maar niet om in een kroeg een leuke vrouw voor me te winnen :') Veelte zenuwachtig dat ik een blauwtje loop :')

[..]

Ligt maar net aan de setting, een gemoedelijk klopje van een leraar bijv kan ik wel appreciëren. Maar ik zit er ook niet zo op te wachten dat iemand zo even naast me neer plompt in de bus.
Er is een vrouwelijke docent die me altijd heel vaak klopjes enzo geeft. Niet zo prettig eerlijk gezegd :{w
  maandag 30 mei 2011 @ 20:57:28 #280
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97512001
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Er is een vrouwelijke docent die me altijd heel vaak klopjes enzo geeft. Niet zo prettig eerlijk gezegd :{w
Misschien dat er bij jou een opvoedkundige insteek achter verscholen zit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97512131
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Momenteel heb ik niet de ruimte voor een hond, en ik zou het niet goed vinden om hem op een studentenkamer te houden.

Met fysiek contact bedoel ik echt aan mij zitten, een hand doet mij verder niets.
Dieren als katten en honden hebben op mij ook een magnetische aantrekkingskracht. Ik wil ze altijd aanhalen, aaien knuffelen. Zo'n dier geeft veel liefde terug.

Maar iemand die jou letterlijk op je schouder klopt ter bemoediging of een aai over je bol geeft? Zou je dat lastig vinden?
pi_97512291
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar als mensen mij aanraken zonder dat ik er behoefte aan heb, dus mensen die om me heen gaan hangen of tegen me aan leunen, daar heb ik een broertje dood aan. Ik voel me al geagiteerd als mensen in de trein naast me gaan zitten (uitgezonderd leuke vrouwen) omdat ik het als aanval op mijn personal space zie.
Dat zou ik ook vervelend vinden...ook als mensen je per ongeluk aanstoten.

Maar kan je iemand ene schouderklop geven als iemand voor je iets goed gedaan hebt?
pi_97512418
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mensen met ASS hebben vaker moeite met aanrakingen door anderen.

Verder hangt het een beetje van de situatie af. Als iemand het te pas en te onpas doet vind ik dat ook niet fijn. :{
  maandag 30 mei 2011 @ 21:08:13 #284
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97512681
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Verder hangt het een beetje van de situatie af. Als iemand het te pas en te onpas doet vind ik dat ook niet fijn. :{
Ligt eraan als ik diegene ken, ik was vandaag op sollicitatie dus ik ging zo zitten, en opeens sloeg hij zowat een arm om m''n nek. Ja hallo :r
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97512708
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Bij dames ligt het weer anders. Dat vind ik meer safe, met uitzondering van docenten en dergelijken dan.

Dit doet me denken aan een leuke Socially Awkward Penguin:
pi_97512836
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ligt eraan als ik diegene ken, ik was vandaag op sollicitatie dus ik ging zo zitten, en opeens sloeg hij zowat een arm om m''n nek. Ja hallo :r
Dat zou ik ook idd niet gepast vinden. En dan kan ik mij best voorstellen dat je je dan opgelaten voelt.
  maandag 30 mei 2011 @ 21:11:25 #287
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97512895
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik doe het niet uit groepsdruk, anders liep ik al lang met een joint in mijn waffel :') Maar ik moet zeggen dat ik wel los kom na wat alcohol genuttigd te hebben.
Als ik gezopen heb maak ik wel makkelijker contact met mensen, mijn terughoudendheid is dan verminderd.

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dieren als katten en honden hebben op mij ook een magnetische aantrekkingskracht. Ik wil ze altijd aanhalen, aaien knuffelen. Zo'n dier geeft veel liefde terug.

Maar iemand die jou letterlijk op je schouder klopt ter bemoediging of een aai over je bol geeft? Zou je dat lastig vinden?
Ik heb precies hetzelfde, maar het hangt er wel van af wat voor dier het is. Bijv. een boxer zou ik niet aanhalen, dat vind ik onprettige beesten. Maar ik ben gewoon helemaal smoor op Border Collie's, die vind ik echt zo geweldig. En een dier is zo heerlijk onvoorwaardelijk, je weet dat er geen kwade bedoelingen of verborgen agenda achter zit. Ik weet nog dat ik zondagochtend alleen op de bank zat bij m'n maat, en dat één van z'n Border Collie's op de bank sprong en op / tegen mijn schoot ging liggen om aangehaald te worden. Dat geeft mij dan zo een fijn gevoel. O+

Mischien is dat wel hetgeen wat ik bij vrouwen mis, niet zozeer de sexualiteit, maar eerder de genegenheid. Kleine aanrakingen, gewoon de warmte die je elkaar kan geven. Sex is overal te krijegn, maar "echte liefde" schijnbaar niet.
pi_97513210
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Bij dames ligt het weer anders. Dat vind ik meer safe, met uitzondering van docenten en dergelijken dan.

Dit doet me denken aan een leuke Socially Awkward Penguin:
[
Zeker maakt dat uit. :Y Het is heel anders als een meisje van jouw leeftijd dit doet, je vader of moeder of een docent waarmee je een hiërarchische verhouding hebt.... Totaal andere situaties. Ik weet niet of die docent dat bij jou deed in het bijzijn van je klasgenoten of anderen, in dat geval kan ik mij levensgroot voorstellen dat je dat niet prettig vond. :{
pi_97513784
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Als ik gezopen heb maak ik wel makkelijker contact met mensen, mijn terughoudendheid is dan verminderd.

Dat heeft te maken met het feit dat alcohol ontremmend werkt, maar ik vertel je vast daarmee geen nieuws ;)
quote:
Ik heb precies hetzelfde, maar het hangt er wel van af wat voor dier het is. Bijv. een boxer zou ik niet aanhalen, dat vind ik onprettige beesten.
De ene soort hond haal ik ook makkelijker aan dan de ander. Ik heb het weer niet op herdershonden :{
quote:
Maar ik ben gewoon helemaal smoor op Border Collie's, die vind ik echt zo geweldig. En een dier is zo heerlijk onvoorwaardelijk, je weet dat er geen kwade bedoelingen of verborgen agenda achter zit. Ik weet nog dat ik zondagochtend alleen op de bank zat bij m'n maat, en dat één van z'n Border Collie's op de bank sprong en op / tegen mijn schoot ging liggen om aangehaald te worden. Dat geeft mij dan zo een fijn gevoel. O+
Prachtig. Het gevoel wat je dan krijgt is onbeschrijfelijk. Precies wat je zegt, onvoorwaardelijke liefde :Y En weet je, een hond of kat voelt je ragfijn aan. Ze weten precies bij wie ze moeten zijn.
quote:
Mischien is dat wel hetgeen wat ik bij vrouwen mis, niet zozeer de sexualiteit, maar eerder de genegenheid. Kleine aanrakingen, gewoon de warmte die je elkaar kan geven. Sex is overal te krijegn, maar "echte liefde" schijnbaar niet.
Tja. sex en liefde zijn verschillende dingen. Het ene heeft het andere inderdaad niet eens nodig. In beide richtingen zelfs.

Wat je zegt, kleine aanrakingen. Uit liefde is dat een bijzonder ervaring. Of je een mens of dier uit genegenheid over de bol aait...omdat je om ze geeft. Heel bijzonder. Misschien hebben we dat teveel verleerd. Eigenlijk wel jammer, omdat het goed kan doen. :)
  maandag 30 mei 2011 @ 21:35:17 #290
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97514301
Of mensen die je heel lang aankijken :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97515453
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Of mensen die je heel lang aankijken :P
Vind ik ook heel naar. Of dringend aankijken :') Het brengt je helemaal uit je concentratie.

Ik kijk ze dan ook liever niet in de ogen. Hooguit kort "mechanisch" uit beleefdheid. Het liefst kijk ik niemand aan als ik tegen ze praat, maar dat is weer niet netjes. Het is dan net of je niet in de ander geïnteresseerde bent. :{
  maandag 30 mei 2011 @ 22:11:39 #292
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97517012
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Vind ik ook heel naar. Of dringend aankijken :') Het brengt je helemaal uit je concentratie.

Ik kijk ze dan ook liever niet in de ogen. Hooguit kort "mechanisch" uit beleefdheid. Het liefst kijk ik niemand aan als ik tegen ze praat, maar dat is weer niet netjes. Het is dan net of je niet in de ander geïnteresseerde bent. :{
Hoe je me aankijkt boeit me niet, maar niet te lang als het kan. Vroeger kon ik dan ineens kei en kei rood van worden :% Nu niet meer, omdat ik dan automatisch even snel ergens anders naar kijk en dan pas weer de persoon in kwestie aankijk, of je moet even iets verzinnen omdat de situatie uit balans te brengen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97518550
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef Suncatcher het volgende:
Sociale fobie lijkt er indd op omdat je in een vicieuze cirkel terecht komt.. Maar ik heb het idee dat het anders ligt : Ik ben me niet bewust van angsten of dat ik obsessief kan praten over dingen en zie maar weinig in waar het nou mis gaat. Belangrijk is wel dat ik bij diegene binnen een paar seconden een 'klik' moet voelen, heb ik dat niet dan is er gelijk een onvermogen om gesprekken op gang te houden.. Bij mensen waar ik dat wel bij heb praat ik doorgaans liever over feiten of over mijn point of interest, ik voel me daar prettig bij simpelweg omdat ik niet kan slap ouwehoeren.

Edit : Chat-maatje zegt dat ik maar eens de dokter moet gaan bellen omdat ik niet weet hoelang ik nog kan functioneren (letterlijk "Wanneer zelfmoord aantrekkelijk begint te worden.." ) .. misschien moet ik dat maar eens doen ;(
Hoi Suncatcher,
Als ik jou zo lees lijkt het me verstandig dat je heel snel contact opneemt met je huisarts. Al is het maar voor een verwijzing naar een (goede) psychiater.
Het "onderzoek" dat jij hebt gehad lijkt wel heel erg simpel; de meeste mensen zijn weken of maanden bezig om een diagnose te krijgen. Dus als jij je diagnose in een uurtje hebt gekregen, komt het op mij over alsof er toch wat kort door de bocht is gegaan.
En als je toch bij de huisarts zit, kun je misschien ook wat medicatie bespreken. Ik weet dat ik misschien wel de laatste ben die er iets over mag zeggen, maar zelfmoord is niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk de laatste optie. Er zijn vast nog andere dingen die geprobeerd kunnen worden.

En verder: sterkte!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  maandag 30 mei 2011 @ 22:38:49 #294
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_97518760
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb mezelf echt moeten leren om andere mensen aan te kijken als we met elkaar praten.
signatuurloos
pi_97518868
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik heb mezelf echt moeten leren om andere mensen aan te kijken als we met elkaar praten.
Tip: kijk naar het punt waar het voorhoofd overgaat in de neus. Dan denkt iedereen dat je hen in de ogen kijkt, maar je hebt zelf niet dat directe oogcontact. Werkt uitstekend! Ik doe het er al 37 jaar mee.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_97521260
Ik lees hier meestal wel beetje mee en wilde hier toch even op reageren en een vraag stellen.

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Tip: kijk naar het punt waar het voorhoofd overgaat in de neus. Dan denkt iedereen dat je hen in de ogen kijkt, maar je hebt zelf niet dat directe oogcontact. Werkt uitstekend! Ik doe het er al 37 jaar mee.
Dit doe ik onbewust meestal maar als ik toevallig afwijk jaar de ogen zou ik soms het liefst wegrennen. Dit merk ik vooral bij de psycholoog. Je kijkt elkaar aan tijdens het gesprek en meestal kijk ik niet direct in de ogen maar soms wel en dan wijk ik mijn blik gelijk af.

Maar ik ben dus op bepaalde momenten wel overgevoelig voor aanrakingen. Als iemand mij op het voor mij "verkeerde" moment een knuffel of een normale zon of schouderklop geeft kan ik gigantisch in tranen uitbarsten..en vroeg me aff of dit een beetje herkenbaar is?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 00:31:54 #297
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_97524675
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Daar zijn inderdaad goede trucs voor. :)
signatuurloos
  dinsdag 31 mei 2011 @ 00:37:11 #298
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97524872
Yup, je moet het alleen niet te vaak doen, anders valt dat op :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97529179
Ik had verteld dat ik februari XTC genomen had, he? Welnu, ik heb 28 mei ook wat genomen, en merk wel dat ik moet inleveren, als in, ik voel me wat autistischer dan normaal.
Februari had ik ong 150 mg op, dit keer 180. Het word er dus niet beter op :P

Maargoed, dat is duidelijk dat dit niet zo geschikt is, alcohol is dan beter :9 Weer wat geleerd :)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_97530332
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:20 schreef cafpow het volgende:
Ik lees hier meestal wel beetje mee en wilde hier toch even op reageren en een vraag stellen.

[..]

Dit doe ik onbewust meestal maar als ik toevallig afwijk jaar de ogen zou ik soms het liefst wegrennen. Dit merk ik vooral bij de psycholoog. Je kijkt elkaar aan tijdens het gesprek en meestal kijk ik niet direct in de ogen maar soms wel en dan wijk ik mijn blik gelijk af.

Maar ik ben dus op bepaalde momenten wel overgevoelig voor aanrakingen. Als iemand mij op het voor mij "verkeerde" moment een knuffel of een normale zon of schouderklop geeft kan ik gigantisch in tranen uitbarsten..en vroeg me aff of dit een beetje herkenbaar is?
Ja! Vooral met een schouderklopje. Ik kan dan echt ineenkrimpen of idd gaan huilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')