Snap ik erg goed. Maar je deed het wel. En dan zo jong nog...quote:Op maandag 30 mei 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Thanks, ik moet toegeven dat ik wel zo'n mijn twijfels kreeg toen ik in de trein zat. Maar uiteindelijk werd het wel gezellig onder het genot van bier (tjes)
Ik vind zo veel alcohol ook wat overdreven, gezellig doen kan je ook zonder een genotsmiddelquote:Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Snap ik erg goed. Maar je deed het wel. En dan zo jong nog...
Maar, ik probeer maar niet te betuttelend te worden, 15 biertjes.... Zo slecht voor je mentale gezondheid. Vind je het erg als ik dat zeg?
Ik zeg dat ook tegen anderen die jong zijn.... (net zo'n bezorgde ouder soms)
Ja, ik heb ook nooit begrepen waarom alcohol een voorwaarde voor meer gezelligheid zou moeten zijn. Ik heb het nog nooit 1 seconde gemistquote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind zo veel alcohol ook wat overdreven, gezellig doen kan je ook zonder een genotsmiddel
Heb net geld gehaald, en ik zorg er vanaf nu voor een aparte pot waarin geld (biljetten en munten) zit voor noodgevallen zoals deze. Het pasje komt vanzelf wel in de brievenbusquote:Op maandag 30 mei 2011 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Veel plezier iedereen vandaag. Na morgen wordt het weer minder...
@Schaal_9: ik hoop dat je het gedoe van zaterdag achter je hebt kunnen laten, ik had het idee dat het je helemaal uit het lood sloeg.Het zijn dingen die oplosbaar zijn en hopelijk lukt het je vanmiddag om het op te lossen. Vast wel. Korte week, geniet straks van je vrije dag(en).
![]()
@ Auti, mooi dat je vanmiddag gaat fietsen. Ondanks alles....
Ik vind het wel nobel en aardig van je dat je zo om mij en anderen bekommerdquote:Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Snap ik erg goed. Maar je deed het wel. En dan zo jong nog...
Maar, ik probeer maar niet te betuttelend te worden, 15 biertjes.... Zo slecht voor je mentale gezondheid. Vind je het erg als ik dat zeg?
Ik zeg dat ook tegen anderen die jong zijn.... (net zo'n bezorgde ouder soms)
Jij moet de volgende keer meegaan hoor, je mist watquote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind zo veel alcohol ook wat overdreven, gezellig doen kan je ook zonder een genotsmiddel
Mooi zo.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:04 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Heb net geld gehaald, en ik zorg er vanaf nu voor een aparte pot waarin geld (biljetten en munten) zit voor noodgevallen zoals deze. Het pasje komt vanzelf wel in de brievenbus
En het is nog lekker weer ook!
Koetjes en kalfjes heb ik altijd moeite mee gehad, vooral bij vreemde mensen of mensen waar ik niks mee heb. Ik citeer dan letterlijk dingen dat ik gelezen heb om dat onvermogen te camoufleren en maar iets te hebben om over te praten.. Ik ben zelfs voetbal gaan kijken wat veel mensen leuk vinden zodat ik maar iets heb om over te praten te hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:12 schreef Sushimonster het volgende:
Hmm, sociale fobie lijkt er idd vaak op, en kan idd ook misgediagnosticeerd worden. Logisch ook wel, als je sociale contacten altijd kut gaan ontwikkel je vanzelf wel angsten.
Heb je ook last van overprikkeling? Bijvoorbeeld in winkels met veel spullen en luide muziek? Of bijvoorbeeld door kleding die je echt niet trekt? Heb je ook vaak meer zin om over feiten te praten dan over koetjes en kalfjes? Met andere woorden, heb je ook andere kenmerken van Asperger?
Neem je er toch weer een?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:50 schreef von_Preussen het volgende:
Goh, wat mis ik de Border Collie´s van mijn maat alweer. Het is zo fijn als die beesten echt blij zijn om je te zien (ik kwam aan en had Sky opeens letterlijk in mijn armen en kreeg een lik over mijn wang), of als je op de bank zit en ze naar je toe komen c.q. op je schoot gaan liggen. Ik zit nu weer deze foto´s te kijken merk dat dat toch mijn enige zwakke punt is, mensen en andere dieren kunnen me gestolen worden, maar deze blue merle Border Collies maken echt warme gevoelens in mij los. Ik verlang er nu alweer zo naar om weer te knuffelen met z´n fijn beest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raar is dat eigenlijk, met mensen en dieren heb ik liever geen fysiek contact (leuke dames even uitgesloten), maar bij deze Border Collie´s zoek ik het contact zelf op.
Iedereen ervaart dat anders. Het hoort er ook vaak bij om alcohol te nuttigen als je uitgaat. Als de leden van een groep hetzelfde doen, creëert dat een band. Dat bevordert de gezelligheid. Het hoeft dus niet eens de alcohol op zich te zijn. Als je dat gewend bent dat te doen, kan het vervelend zijn om het opeens niet te doen. Dat kan een negatieve invloed op de gezelligheid hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het doet mij gewoon ontzettend veel goedsquote:Op maandag 30 mei 2011 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
@ Auti, mooi dat je vanmiddag gaat fietsen. Ondanks alles....
Ik ga ook nooit uit, dus voor mij is het geen probleemquote:Op maandag 30 mei 2011 19:08 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Iedereen ervaart dat anders. Het hoort er ook vaak bij om alcohol te nuttigen als je uitgaat. Als de leden van een groep hetzelfde doen, creëert dat een band. Dat bevordert de gezelligheid. Het hoeft dus niet eens de alcohol op zich te zijn. Als je dat gewend bent dat te doen, kan het vervelend zijn om het opeens niet te doen. Dat kan een negatieve invloed op de gezelligheid hebben.
Momenteel heb ik niet de ruimte voor een hond, en ik zou het niet goed vinden om hem op een studentenkamer te houden.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neem je er toch weer een?
Trouwens, als je liever geen fysiek hebt, hoe doe je dat dan bij vergaderingen waar je elkaar meestal een hand geeft enzo? Ik noem maar een dwarsstraat hoor.
Ok, ik wist niet dat je op een studentenkamer woont, maar dat is inderdaad ondoenlijk voor een hond.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niet de ruimte voor een hond, en ik zou het niet goed vinden om hem op een studentenkamer te houden.
Met fysiek contact bedoel ik echt aan mij zitten, een hand doet mij verder niets.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het wel nobel en aardig van je dat je zo om mij en anderen bekommerdMaar ik denk dat het geen kwaad kan als je zo nu en dan eens gek doet, en die 15 bier van mij is nog redelijk bescheiden, ik had namelijk maar een boterham smorgens gegeten, ik dacht namelijk dat we al rond 16:00 gingen eten. Maar anders was ik al richting de 30 gegaan excl de afsluitende wodka's
EG, sorry, maar dit kan incidenteel geen kwaad. Hooguit 1 keer in het kwartaal.quote:
Dat is ook niet goed, Robin. Ook niet voor 1 keertje. Mensen die 1 keer comazuipen kan de rest van hun leven te kampen krijgen met blijven mentaal ongemak.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik echt absurde getallen. Kan nooit goed zijn..
Neuken maakt geen zak uit, als student leef je toch een losbandig leven. Omdat dat op pure lust berust vind ik dat toch iets anders, en zoals ik aangaf heb ik minder moeite met fysiek contact met (leuke) vrouwen. Sterker nog, ik ben iemand die graag erg gentleman-like een dame z'n arm aanbied.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat je op een studentenkamer woont, maar dat is inderdaad ondoenlijk voor een hond.
Om het iets intiemer te maken, de eerste kus of serieuze relatie met een vrouw was zeker best spannend?
Daar kan ik me heel goed in herkennen, behalve dat naast me zitten in de trein.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Neuken maakt geen zak uit, als student leef je toch een losbandig leven. Omdat dat op pure lust berust vind ik dat toch iets anders, en zoals ik aangaf heb ik minder moeite met fysiek contact met (leuke) vrouwen. Sterker nog, ik ben iemand die graag erg gentleman-like een dame z'n arm aanbied.
Maar als mensen mij aanraken zonder dat ik er behoefte aan heb, dus mensen die om me heen gaan hangen of tegen me aan leunen, daar heb ik een broertje dood aan. Ik voel me al geagiteerd als mensen in de trein naast me gaan zitten (uitgezonderd leuke vrouwen) omdat ik het als aanval op mijn personal space zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |