quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Geen getjoende Vulvaquote:
Wie zit er achter Anne's donut aan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef Paladijn het volgende:
Wat omhoog met die rapnegert die achter Anne's donut aanzit?
Neh, ik moet mijn bobo's voor morgen nog smeren, en ik heb nog een verrotte schouder van de laatste knokpartijquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie zit er achter Anne's donut aan?
Nederrap is zooooo lamequote:
alberto checkt de parkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef Paladijn het volgende:
Wat omhoog met die rapnegert die achter Anne's donut aanzit?
oh my god oh my god ooohhhhh my god, ohmygodohmygoooooddddd!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef Paladijn het volgende:
check!
Amerikanen met dashcams ook trouwens
Ik denk eigenlijk niet dat het veel uitgemaakt zou hebben, frontaal op een vrachtwagen rijden is sowieso teveel energie die het lichaam kan verduren. Het compartiment van de Peugeot ziet er nog vrij intact uit en de kreukelzone heeft daar zijn werk goed gedaan, de auto kan het wel redelijk aan. Meer het brein dat zichzelf bont en blauw mept aan de binnenkant van de schedel of gewoon losgerukt wordt.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef densmee het volgende:
[..]
op een gegeven moment is de kreukelzone toch op, en dan zit er nog heel veel energie in de vrachtwagen dus waarschijnlijk net zo slecht.
maar misschien wel net voldoende dat die vrouw het wel gered zou hebben
Dat werkt veel meer op mijn zenuwen dan het plaatsen van een dashcam inderdaad, dat kan nog wel grappig zijn om te zienquote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oh my god oh my god ooohhhhh my god, ohmygodohmygoooooddddd!![]()
sukkel![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
Echt briljant, grote stad, maar geen fatsoenlijke manier om van het vliegveld naar het centrum te komen
Jawel, maar een beetje stad heeft gewoon een fatsoenlijke trein of bus verbinding.quote:
Zit wat in ja, maar daar is gewoon niets.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar een beetje stad heeft gewoon een fatsoenlijke trein of bus verbinding.
Na lang zoeken ben ik er achter dat er een directe bus van de overkant van de rivier naar t vliegveld gaat. Die is minder dan 10min lopen dankzij de twee bruggen waar ik midden tussen woon (en de bushalte is echt recht tegenover mn appartementquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zit wat in ja, maar daar is gewoon niets.
LOLquote:
Tof! Zo'n SJ40 is best nog serieus terrein materiaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
Als ik een 4x4 had zou ik zo'n ding laten maken!!
Toen ik stage liep een tijdje in een Disco II gereden, met TD5 en automaat, 125pk op 2.700kgquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb weleens gereden in zo'n oude wrangler (4.2 ofzo), was ook wel tof.
[ afbeelding ]
Nou ik het zeg.. zo duur zijn die dingen nieteens. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:17 schreef Dangel het volgende:
kunstenares gevonden die mn ZX mooi wil maken.
op haar facebook staat wel watquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter man, heeft ze een online portfolio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef Dangel het volgende:
Zowel de kunstenares als ik hebben nog nooit eerder een auto 'gedaan'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Sounddragon op 31-05-2011 18:38:54 ]Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
ARBEIDER!!!!!!11111oneoneoneeinseinsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef Anne het volgende:
Grr, iedereen vrij hier, behalve 2 mensen..
En Jawel, ik behoor tot die 2 mensen.
Dat dus, ik wou ook net een hap nemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:33 schreef Alfisti het volgende:
en bedankt Paal, ik wou net gaan eten maar heb meteen geen trek meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |